Maanantain GourmetVisa - Ruokasanastoa kysellään

Tuosta:
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009389026.html

Nyt oli taas kyllä melko helppo. Pelkällä päättelyllä pääsee pitkälle ja pienellä kielituntemuksella loppuun asti, vaikkei itse sanoja ymmärtäisikään.
Jos tuo olisi ollut todellinen visa, niin mun pisteet olis olleet jotain 2 tai 3/12 😂


Sinulla on hyvin hallussa kansainväliset ruokasanastot!

Vastasit oikein 11 kysymykseen

27

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama 11/12, meni yllättävnkin hyvin, zupankin tiesin.

      -harmiseikirj-

      • Loistava tulos!

        Mä mokailin just sen zupan, mutta nytpä tiedän 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Mä mokailin just sen zupan, mutta nytpä tiedän 😁

        Oli niin liki soppaa että meni arvaus oikein :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli niin liki soppaa että meni arvaus oikein :D

        -harmiseikirj-

        Ja mä oletin, että kyseessä on kompa, vaan ei pihkura vie ollutkaan 😂


    • Anonyymi

      Minullakin 11 oikein.

    • 11/12 vastasin mansikka enkä vadelma.🙂.

      • Loistava tulos!

        Ja taas opit jotain uutta, eikö? Sen hyödyllisyydestä voidaan olla montaa mieltä, mutta opit yhtä kaikki 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Ja taas opit jotain uutta, eikö? Sen hyödyllisyydestä voidaan olla montaa mieltä, mutta opit yhtä kaikki 😊

        Jep. Ei oppi ojaan kaada. Koskaan ei tiedä missä sitäkin tietoa saattaa tarvita.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Ei oppi ojaan kaada. Koskaan ei tiedä missä sitäkin tietoa saattaa tarvita.🙂.

        Jos ei muussa, niin naisten viehättämisessä mahdollisesti 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos ei muussa, niin naisten viehättämisessä mahdollisesti 😉

        Joo siinä saattaa olla hyvinkin hyödyks. Onneks noi keittiöhommat kyllä luonnistuu hyvin. Niitä taitoja vaan kun pääsee hyödyntämään. Kyllä se kai tie naisenkin sydämeen voi käydä vatsan ja makuhermojen kautta.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo siinä saattaa olla hyvinkin hyödyks. Onneks noi keittiöhommat kyllä luonnistuu hyvin. Niitä taitoja vaan kun pääsee hyödyntämään. Kyllä se kai tie naisenkin sydämeen voi käydä vatsan ja makuhermojen kautta.😄.

        Aika monen naisen kohdalla se tie sydämeen vie myös masun kautta, kokkaileva mies on ehdottomasti plussaa ja hyvä olla omana, olen kuullut ja myös havainnut 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Aika monen naisen kohdalla se tie sydämeen vie myös masun kautta, kokkaileva mies on ehdottomasti plussaa ja hyvä olla omana, olen kuullut ja myös havainnut 😁

        Näin mäkin olen kyllä käsittänyt. Pitää vaan päästä ensin siihen asti että pääsee bravuuri alueelleen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näin mäkin olen kyllä käsittänyt. Pitää vaan päästä ensin siihen asti että pääsee bravuuri alueelleen.🙂.

        Se kieltämättä on se ensimmäinen haaste, päästä keittiön kynnykselle...


    • Tulos: 12/12. Luet sujuvasti ruokalistoja maailmalla. Jotkut tiesin, jotkut päättelin loogisesti ja jotkut meni veikkaamalla oikein.

      • Mahtava tulos!

        Oikea taktiikka sinulla, siinä oli montakin mitkä pystyi päätteleemään 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Oikea taktiikka sinulla, siinä oli montakin mitkä pystyi päätteleemään 👍

        Joo, monta pystyi päättelemään kyllä. Taisi olla ihan hyvä taktiikka.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Oikea taktiikka sinulla, siinä oli montakin mitkä pystyi päätteleemään 👍

        Uskon, että Norppa-neidin hyvään tulokseen avitti tässäkin säännöllinen sivistysmatkailu linkillä Sokkariin 🤗


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, monta pystyi päättelemään kyllä. Taisi olla ihan hyvä taktiikka.

        Kyllä vain, toimi tuossa visassa 😊


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Uskon, että Norppa-neidin hyvään tulokseen avitti tässäkin säännöllinen sivistysmatkailu linkillä Sokkariin 🤗

        Sekin on kyllä totta 😮🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Sekin on kyllä totta 😮🤗

        Mistä tiedätte? Olin mää tosin tänäänkin Sokkarilla, että liekö se vaikuttanut asiaan =D


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Uskon, että Norppa-neidin hyvään tulokseen avitti tässäkin säännöllinen sivistysmatkailu linkillä Sokkariin 🤗

        Tervetuloa mukaan palstalle =D


    • 12/12 helppo kysely. Neljä vaihtoehtoa per kysymys olisi voinut olla haastavampi.

      • Mahtava tulos!

        Samaa mieltä, useampi vaihtoehto olisi ollut paljon parempi visailuna 👍


      • Sullakin täydet pisteet. Hyvä hyvä =)


    • Anonyymi

      12 pistettä.

      Kirjautumaton palstalutka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe