Maanantain GourmetVisa - Ruokasanastoa kysellään

Tuosta:
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009389026.html

Nyt oli taas kyllä melko helppo. Pelkällä päättelyllä pääsee pitkälle ja pienellä kielituntemuksella loppuun asti, vaikkei itse sanoja ymmärtäisikään.
Jos tuo olisi ollut todellinen visa, niin mun pisteet olis olleet jotain 2 tai 3/12 😂


Sinulla on hyvin hallussa kansainväliset ruokasanastot!

Vastasit oikein 11 kysymykseen

28

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama 11/12, meni yllättävnkin hyvin, zupankin tiesin.

      -harmiseikirj-

      • Loistava tulos!

        Mä mokailin just sen zupan, mutta nytpä tiedän 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Mä mokailin just sen zupan, mutta nytpä tiedän 😁

        Oli niin liki soppaa että meni arvaus oikein :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli niin liki soppaa että meni arvaus oikein :D

        -harmiseikirj-

        Ja mä oletin, että kyseessä on kompa, vaan ei pihkura vie ollutkaan 😂


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­N­y­m­­­f­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17769123U

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Minullakin 11 oikein.

    • 11/12 vastasin mansikka enkä vadelma.🙂.

      • Loistava tulos!

        Ja taas opit jotain uutta, eikö? Sen hyödyllisyydestä voidaan olla montaa mieltä, mutta opit yhtä kaikki 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Ja taas opit jotain uutta, eikö? Sen hyödyllisyydestä voidaan olla montaa mieltä, mutta opit yhtä kaikki 😊

        Jep. Ei oppi ojaan kaada. Koskaan ei tiedä missä sitäkin tietoa saattaa tarvita.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Ei oppi ojaan kaada. Koskaan ei tiedä missä sitäkin tietoa saattaa tarvita.🙂.

        Jos ei muussa, niin naisten viehättämisessä mahdollisesti 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos ei muussa, niin naisten viehättämisessä mahdollisesti 😉

        Joo siinä saattaa olla hyvinkin hyödyks. Onneks noi keittiöhommat kyllä luonnistuu hyvin. Niitä taitoja vaan kun pääsee hyödyntämään. Kyllä se kai tie naisenkin sydämeen voi käydä vatsan ja makuhermojen kautta.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo siinä saattaa olla hyvinkin hyödyks. Onneks noi keittiöhommat kyllä luonnistuu hyvin. Niitä taitoja vaan kun pääsee hyödyntämään. Kyllä se kai tie naisenkin sydämeen voi käydä vatsan ja makuhermojen kautta.😄.

        Aika monen naisen kohdalla se tie sydämeen vie myös masun kautta, kokkaileva mies on ehdottomasti plussaa ja hyvä olla omana, olen kuullut ja myös havainnut 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Aika monen naisen kohdalla se tie sydämeen vie myös masun kautta, kokkaileva mies on ehdottomasti plussaa ja hyvä olla omana, olen kuullut ja myös havainnut 😁

        Näin mäkin olen kyllä käsittänyt. Pitää vaan päästä ensin siihen asti että pääsee bravuuri alueelleen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Näin mäkin olen kyllä käsittänyt. Pitää vaan päästä ensin siihen asti että pääsee bravuuri alueelleen.🙂.

        Se kieltämättä on se ensimmäinen haaste, päästä keittiön kynnykselle...


    • Tulos: 12/12. Luet sujuvasti ruokalistoja maailmalla. Jotkut tiesin, jotkut päättelin loogisesti ja jotkut meni veikkaamalla oikein.

      • Mahtava tulos!

        Oikea taktiikka sinulla, siinä oli montakin mitkä pystyi päätteleemään 👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Oikea taktiikka sinulla, siinä oli montakin mitkä pystyi päätteleemään 👍

        Joo, monta pystyi päättelemään kyllä. Taisi olla ihan hyvä taktiikka.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Oikea taktiikka sinulla, siinä oli montakin mitkä pystyi päätteleemään 👍

        Uskon, että Norppa-neidin hyvään tulokseen avitti tässäkin säännöllinen sivistysmatkailu linkillä Sokkariin 🤗


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, monta pystyi päättelemään kyllä. Taisi olla ihan hyvä taktiikka.

        Kyllä vain, toimi tuossa visassa 😊


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Uskon, että Norppa-neidin hyvään tulokseen avitti tässäkin säännöllinen sivistysmatkailu linkillä Sokkariin 🤗

        Sekin on kyllä totta 😮🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Sekin on kyllä totta 😮🤗

        Mistä tiedätte? Olin mää tosin tänäänkin Sokkarilla, että liekö se vaikuttanut asiaan =D


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Uskon, että Norppa-neidin hyvään tulokseen avitti tässäkin säännöllinen sivistysmatkailu linkillä Sokkariin 🤗

        Tervetuloa mukaan palstalle =D


    • 12/12 helppo kysely. Neljä vaihtoehtoa per kysymys olisi voinut olla haastavampi.

      • Mahtava tulos!

        Samaa mieltä, useampi vaihtoehto olisi ollut paljon parempi visailuna 👍


      • Sullakin täydet pisteet. Hyvä hyvä =)


    • Anonyymi

      12 pistettä.

      Kirjautumaton palstalutka

      • Mahtava tulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7804
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4626
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3291
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1526
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1508
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe