Miten sinut iskettäisiin

Anonyymi-ap

Eli oletko helppo vai vaikea tapaus eli miten haluaisit tai toivoisit että joku vastakkainen sukupuoli tulis luoksesi ja pyytäis treffeille ja iskisi sinut

43

73

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensimmäinen askel on ottaa yhteyttä sekä kontaktia jonka jälkeen katsotte mitä tapahtuu

      • Anonyymi

        No mitäkös sitä voisi yhteyden otosta huolimatta tapahtua


    • Olin kuvitellut olevani vaikea.. - Aika helppo kuitenkin olin. - Ehkäpä juuri siksi, etten ollut mitenkään varautunut olemaan haku päällä, juuri silloin kun mieheni iski minut.
      Käytännössä tapasimme lavatansseissa, vaikka en ollut mennyt paikalle varsinaisesti tanssimista varten.

      Siitä nyt ainakin lähdettiin liikkeelle, että mies teki aloitteen ja tuli hakemaan minua tanssimaan. - Tansseissahan mies vie ja nainen seuraa. Aika monilla miehillä on omanlaisensa askeleet kuitenkin, joten nainen liikkuu aina viejän mukaan. - Ei siis askeleillakaan ole niin väliä, kunhan parilla on sama rytmi 🙂

    • Voihan sitä tulla juttelemaan ja antaa vaikka numeronsa. Tuskin siihen mitään sen ihmeellisempää tarvitaan? Mutta kellä sitä on pokkaa sellaiseen?
      Se riippuu sitten hänestä, kuinka vaikea olen. Eli kiinnostaako minua tarpeeksi kyseinen ihminen vaiko ei.
      Kuitenkin olen aika epäuskoinen uusien ihmisten kanssa alkuun, kun en tunne enkä tiedä toisen aikeita ja motivaatioita yhtään. Tarvitsen aikaa sellaiseen tunnusteluun, että millainen toinen on luonteeltaan.

      • Anonyymi

        No sinä jos ny opettelisit tuntemaan ihan ens alkuun itsesi jotta oppisit tietämään sen verran edes itsestäsi että tarttit hoitoa ja kiireesti


    • Vaikea. Uros gorilloille ylitsepääsemättömän vaikea. En toivo iskemistä, enkä treffeille pyytämistä.

      • Anonyymi

        Mies iskee silmää ja kielellä jumputtaa poskea sisäpuolelta ja mutristelee huuliaan, sillätavallako lähestymme?????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies iskee silmää ja kielellä jumputtaa poskea sisäpuolelta ja mutristelee huuliaan, sillätavallako lähestymme?????

        Ketä lähestytte, ihan sama kunhan ette lähesty minua. Lopen uupunut miehiin muuna kuin kaverina. Joku vois iskeä tuonkin tuolta perähuoneesta lässyttämästä soopaa. 😉


    • Anonyymi

      iskee kuin joku Thor, lekalla päähän jotta tajuaa asioita, vasaralla päähän, iskee

    • Anonyymi

      Iskeminen kuulostaa joltain vanhusten touhulta, en osaa ajatella tollasella termillä. Olemalla normaali ja lähestymällä kivasti. Ei sen ihmeempää.

    • Anonyymi

      joo vasaralla lyö toista päähänkin hah jooh juttu, älkää tehkö oli vain vitsi sinänsä.

    • Anonyymi

      Yllättävän vaikea ja samalla helppo. Random naiset ei kauheasti kiinnosta, enkä huomaa kiinnostusta helposti, mutta toisaalta lähestyminen on tosi helppoa. Voi vaikka kysyä teelle, pelaamaan, kaupungille, tai ihan vaan kertoa kiinnostuksesta. Kukaan ei vaan sitä tee. Tosin vaikka kaveri kysyisi kahvilatreffeille, niin olettaisin kyseessä olevan kaverillinen kahvittelu.

    • Anonyymi

      Mies johon olen ihastunut saa lähestyä ja pyytää kahville tai terassille, keväällä kun ilmat lämpenevät kunnolla.

      • Anonyymi

        Sellaiset eivät saa lähestyä koskaan joiden nimen tiedän!


      • Anonyymi

        Mistä hiivatista mies voi tietää, että olet ihastunut, ei mies ole ajatustenlukija.
        Naisilla on joku tämmöinen outo kuvitelma.
        Sitten pyydät naista kahville ja nainen paniikissa lähestulkoon rämpättää EI,EI,EI.
        No asia tuli selväksi ja naisen on turha enää kuvitella, että sama mies pyytäisi uudelleen kahville, EI ikinä, kun nainen kieltäytymällä teki selväksi, että se on pakit miehelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hiivatista mies voi tietää, että olet ihastunut, ei mies ole ajatustenlukija.
        Naisilla on joku tämmöinen outo kuvitelma.
        Sitten pyydät naista kahville ja nainen paniikissa lähestulkoon rämpättää EI,EI,EI.
        No asia tuli selväksi ja naisen on turha enää kuvitella, että sama mies pyytäisi uudelleen kahville, EI ikinä, kun nainen kieltäytymällä teki selväksi, että se on pakit miehelle!

        Ei sen tarvi tietääkään sitä, en sitä oletakaan. Mutta silti hän voi pyytää kahville, koska sillä tavalla mies osoittaa kiinnostusta naista kohtaan.


    • Todennäköisesti aika helppo näin luulisin. Riittäisi ihan vaan kun tulis kertomaan kiinnostuksensa. Sitten voitais yhdessä miettiä että mihin ja mitä mentäisiin tekemään. Aika monelle olisin valmis mahdollisuuden antamaan.🙂.

    • Lasteni äiti vei mut ravintolahenkilökunnan avustuksella pesäänsä, oli sanonut ensin kaverilleen baarissa, että ”toi on mun.” Oli talvi ja niin kylmä, että jalassa oli pitkät kalsarit poikkeuksellisesti. Ne pysyivätkin jalassa, mutta hän ei siitä masentunut, vaan ilmojen lauhduttua pyysi uudestaan kylään..

      Eli isketyksi tuleminen on koettu. Jotain muuta kuin korvasta talteen raahaten siis nyttemmin.

    • Anonyymi

      En ole helppo vaan täysin varma iskettävä. Naisen tarvii vain aktiivisesti pyrkiä kohti minua ja onnistuu väistämättä valitessaan toimia näin. Tämä on se mitä naisessa myös arvostan suuresti.

      Ainoa haaste minussa on se että vaikutan yrmeän passiiviselta jos minua tarkastelee vain fiilispohjalta, jos taas hahmtotaa hiukan enemmän huomaa että en koskaan tyrmää tai kiellä toista ihmistä ja vastaan loppujen lopuksi niinkuin metsään huudetaan. Tässä suhteessa jos on treenannut peilin kanssa pärjää minun kanssani.

      Jos joku nainen joskus vastaa tähän haasteeseen niin ennenpitkää puen ne miehen valjaat taas päälleni ja vetelen taas rekeä koska nyt on joku joka on sen riesan arvoinen. Nyt valitsen olla se mikä olen oikeasti -positiivisen henkilökohtaisen huomion tarpeessa oleva nuutunut ihminen.

      • Anonyymi

        Oot tainnu itte olla se, josta joku toinen otti heijastuksen ja rupes apinoimaan.


    • En minä tiedä, etenkään olenko helppo vai vaikea.

      No jos juttu luistaa, huumori kohtaa, riittää älyllisesti yhteistä maaperää ja ihmiset kiinnostavat, niin sillä pääsee iholle ja loppu on sitten enää kiinnostuksestaan kertomista tai suorastaan sen ilmoittamista, että "nyt olet mun".

      Tuo nyt vaikka esimerkiksi. En ole kauheammin tuota pohtinut.

    • Enpä haluisi tulla "isketyksi". On riittävää, että joku kiinnostuu ja lähestyy tyyliin: ootpa kivanoloinen...voitaisko tutustua...😊

    • Anonyymi

      Olen sekä helppo, että äärimmäisen vaikea. Vääräntyyppinen mies saa vääntää itsensä ihan millaisille verbaalisille solmuille tahansa ja lopputulos on silti ei kiitos. Kun taas niiden muutaman kohdalla, jotka ovat oikeasti kiinnostaneet olen ollut hyvinkin helposti puolelle voitettavissa. Eli siis lyhyesti, riittää kun on kiinnostava ja jos ei ole, niin ei kannata tuhlata aikaansa, vaan etsiä muuta seuraa.

    • Anonyymi

      Kaikki käy, tyyli vapaa

    • Anonyymi

      Helppo, koska mua ei kukaan iske 😂

      • Anonyymi

        Noloa!


    • Anonyymi

      Palstalla turisten 💓

    • En niinkään pidä itsestään selvistä iskuyrityksistä alkoholin vaikutuksen alaisena. Haluan pikemminkin vaikutelman siitä että mies oikeasti yrittää saada selville että kuka oikeasti olen pinnan alla.

      • Anonyymi

        Noin minäkin ajattelen.


      • Anonyymi

        Otetaanko yhdessä selvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaanko yhdessä selvää?

        En tiedä kuka olet. Sen voin kertoa etten halua tutustua yhteenkään sellaiseen jonka nimen tiedän ja tämä on sellainen asia, josta en tingi yhtään. Olen todella tarkka siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet. Sen voin kertoa etten halua tutustua yhteenkään sellaiseen jonka nimen tiedän ja tämä on sellainen asia, josta en tingi yhtään. Olen todella tarkka siitä kenen kanssa haluan aikaani viettää.

        Siinä tapauksessa et saa koskaan tietää nimeäni ja lupaan olla ikuisesti nimetön. Tämä ei estä tutustumista koska olen olen todellakin jotain muuta kuin nimilappu.


    • Anonyymi

      Siitä lähdetään että en ole iskettävissä.

    • Anonyymi

      Tuollqin3n on vähän hassua kun hammasläääit kirjoittavat omakanta-juttuun että asioita, mutta sinänsä hyvä asia, näkee

      • Anonyymi

        Oletko joku pieni lapsi kun tuolla tavalla kirjoitat?


    • Anonyymi

      jos niin taaskin tulllut käytyä hammasläääkäreillä niin ihastuttaviq hahmoja

    • Anonyymi

      Eipä se ihan noi yksinkertaisesti taitas onnistua kohdallani mu ainahan sitä yrittää voi

    • Anonyymi

      Miten jos noniin hammasllääkärit ovat mielestäsi ihastuttavia.

    • Perinteinen iskeminen ”iskemällä” ei kovin hyvin tehoa. Siis imartelu ja öveksi menevä flirtti, tyhjät sanat ja seksillä tai kosketuksella mairittelu.

      Sen sijaan minuun tehoaa aitous, älykkyys, läsnäolo, silmiin katsominen, kuuntelu, keskustelu ja tunneyhteyden löytyminen (ystävänä tai romanttisesti). Ja jos siihen päälle läheisyys ja kosketus tuntuu hyvältä, sitten ollaan jo mahdollisuuksien rajoissa…. Tottakai alussa kosketus ja läheisyys on ihan samaa mitä voi olla ystävien kesken, vaikka halaamista tms. neutraalia. JOS neutraali läheisyys selkeästi tuottaa molemminpuolin vihreää valoa, sitten siihen ei tarvita päälle kuin riittävän pitkä aina kahdestaan rennosti ja molempien tahto edetä. Tahto edetä ei ole mikään itsestään selvyys, vaikka kiinnosta olisikin.

      Jos toisesta on epävarma, tarvitaan aikaa luontevan kohdan löytymiseen ja joskus uskaltamiseenkin. Joskus tunnelman tiivistyminen vie 2 min ja joskus pitkään.

    • pyytäis treffeille-helppo
      iskisi sinut-vaikea

      Ei minun elämäni niin aikataulutettua ole ettei treffeille ehtisi. Jos joku pistää itsensä peliin ja esittää treffipyynnön niin ihan jo kohteliaisuudesta menen. Vähän kuin tanssimassa, jos joku hakee niin lähtökohta on että että vain painavista syistä vastaus on kiitos, mutta ei kiitos.

      Jos tuolla iskemisellä viitataan haluun rakentaa parisuhdetta niin joutuu todella pohtimaan. Sitä kun on jo henkisesti valmistautunut elämään tämän loppusuoran yksin niin onko sitä valmis pyörtämään ja vielä kerran rakastumaan sekä kokemaan sen pettymyksen kun toteat että taas on sinut päivitetty nuorempaan versioon. En tiedä olenko sen pelon varjossa valmis enää eläämään.

    • Anonyymi

      Mies sanoi: meillä voisi olla jotain yhteistä. Ja oli.

    • Anonyymi

      Helppo kaveri, eikä sen tutustumisenkaan tarvitse mikään extraterrestriaalinen tapahtuma olla fanfaarien kera. Heitä se luuri sivuun ja tule juttelemaan, nolaamista ei tarvitse pelätä. Ja sen tuomitsevasti mulkoilevan teinin mikä on yleensä mukana voit jättää kotiin ainakin sillä kertaa 😁

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe