Naistenpäivän FaijaVisa - Tuttuja tv-faijoja

Tuosta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009381634.html

Ovelaa vastapropagandaa Sanomilta pukata tällaista testosteronivisaa juuri Naistenpäivänä... Siis telkkusarjojen isihahmojen juttuloisia udellaan ja sekaan on ujutettu jokunen hankalampikin kysymys.


Mahtava tulos!

"I can’t believe it! Reading and writing actually paid off", sanoisi Homer Simpson.

Vastasit oikein 8/12 kysymykseen

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12/12 onkohan sitä joskus tullu liikaa tv:tä tuijotettua.😄.

      • Mahtava tulos!

        Saattaa olla, että olet jokusetkin lopputekstit ehtinyt elämäsi varrella näkemään 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Saattaa olla, että olet jokusetkin lopputekstit ehtinyt elämäsi varrella näkemään 😂

        Mahdollisesti, mahdollisesti.😄.


    • Tulos: 7/12. Mahtava tulos.

      • Hieno tulos!


      • randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Kiitos =)


    • Anonyymi

      Hyvin tiedetty!
      "It’s so simple to be wise… just think of something stupid to say and then don’t say it", sanoisi Homer Simpson.
      Vastasit oikein 6 kysymykseen

      Hyvin? Ei kuulkaas ole. Toisaalta ei tarvitse ollakaan.

      - Sheena

      • Hieno tulos!

        No joo, miten se tosiaan ottaa, voiko olla tyytyväinen jos saa puolet maksimipisteistä? No voi, jos aihealue ei kiinnosta tippakaan 😂


    • Minun on ilmeisesti ihan liian vähän tullut nähtyä noita isiä, viime aikoina.. 🤔
      Eikä nyt mennyt veikkauksetkaan kohdilleen.


      Ihan kohtalaisesti meni!
      "I hope I didn’t brain my damage", sanoisi Homer Simpson.

      Vastasit oikein 3 kysymykseen

      • Tulos!

        No tuo kyllä kertoo karusti sen mitä itsekin totesit... Olet todellakin isien tarpeessa! Eli älä sittenkään laita ovikelloa äänettömälle, vaan pikemminkin ripusta punainen lyhty ovipieleen 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Tulos!

        No tuo kyllä kertoo karusti sen mitä itsekin totesit... Olet todellakin isien tarpeessa! Eli älä sittenkään laita ovikelloa äänettömälle, vaan pikemminkin ripusta punainen lyhty ovipieleen 😁

        Juu, siis minähän asun täällä lähes punaisten lyhtyjen alueella 😄
        - Onneksi ei ihan perävalojen kuitenkaan, mutta kissansilmien 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu, siis minähän asun täällä lähes punaisten lyhtyjen alueella 😄
        - Onneksi ei ihan perävalojen kuitenkaan, mutta kissansilmien 😉

        Jaa että melkein Pirkanmaan Punaisten lyhtyjen alue 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu, siis minähän asun täällä lähes punaisten lyhtyjen alueella 😄
        - Onneksi ei ihan perävalojen kuitenkaan, mutta kissansilmien 😉

        Punaisten lyhtyjen alue; asutko siis jossain Kessan baarin huudeilla? 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Punaisten lyhtyjen alue; asutko siis jossain Kessan baarin huudeilla? 😄

        Noup 🙂
        Kolmen tunnin kävelymatka rautatieasemalta luoteeseen 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Noup 🙂
        Kolmen tunnin kävelymatka rautatieasemalta luoteeseen 😉

        Ai, no Siivikkalassa sitten 🤗 Tosin sain vain pronssisen suunnitusmerkin armeijassa 😔


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ai, no Siivikkalassa sitten 🤗 Tosin sain vain pronssisen suunnitusmerkin armeijassa 😔

        Niinno.. saattoi se olla se lounaskin, mikä jäi välistä. Kuka näistä tietää. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niinno.. saattoi se olla se lounaskin, mikä jäi välistä. Kuka näistä tietää. 😄

        Mullakin jäi lounas välistä ja lisäksi suuntavaisto on kehnohko, joten en arvaile enempää. Teiskoonkaan ei taida kolmessa tunnissa kävellen ehtiä 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Mullakin jäi lounas välistä ja lisäksi suuntavaisto on kehnohko, joten en arvaile enempää. Teiskoonkaan ei taida kolmessa tunnissa kävellen ehtiä 😄

        En ole kokeillut. Enkä Seitsemisiinkään 😉
        Haukanhiedoilla Helvetissä käyn joka kesä, mutta sielläkin autolla niin pitlälle kun sillä pääsee😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        En ole kokeillut. Enkä Seitsemisiinkään 😉
        Haukanhiedoilla Helvetissä käyn joka kesä, mutta sielläkin autolla niin pitlälle kun sillä pääsee😄

        En oikeasti käy Seitsemisissä. Siellä on vaikea löytää hyvää baristaa kun tekee mieli hyvää kahvia 😌

        Haukanhieta 🤔 Ruovedellä vissiin. On oudompi paikka, Muroleen kanavalla on kyllä tullut käytyä.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En oikeasti käy Seitsemisissä. Siellä on vaikea löytää hyvää baristaa kun tekee mieli hyvää kahvia 😌

        Haukanhieta 🤔 Ruovedellä vissiin. On oudompi paikka, Muroleen kanavalla on kyllä tullut käytyä.

        Haukanhieta on lasten kanssa oikein kiva päiväretkipaikka. Matala ranta, ja hiekka on hienoa kuin Yyterissä. Eväät mukaan, koska siellä ei ole kioskeja lähimailla. Omatoiminen grillaus. Ostettiin omien lasten kanssa matkalla aina Kurusta jätskit.

        Muroleen kanavalla käydään myös kerran kesässä jätskillä tyttären kanssa, edelleen.

        Jäätelöä näyttää muuten uppoavan tosi paljon.. 😄

        Ja kyllä, siis Tampereen länsipuolelta näpyttelen hyvän yön toivotukset ja mukavaa viikon jatkoa 🙋‍♀️


      • Xena-183 kirjoitti:

        Haukanhieta on lasten kanssa oikein kiva päiväretkipaikka. Matala ranta, ja hiekka on hienoa kuin Yyterissä. Eväät mukaan, koska siellä ei ole kioskeja lähimailla. Omatoiminen grillaus. Ostettiin omien lasten kanssa matkalla aina Kurusta jätskit.

        Muroleen kanavalla käydään myös kerran kesässä jätskillä tyttären kanssa, edelleen.

        Jäätelöä näyttää muuten uppoavan tosi paljon.. 😄

        Ja kyllä, siis Tampereen länsipuolelta näpyttelen hyvän yön toivotukset ja mukavaa viikon jatkoa 🙋‍♀️

        Enpä ollut kuullutkaan tuosta Pirkanmaan omasta Yyteristä. Maakunnallinen sivistys lisääntyi.

        En ole ihan varma tunnenko nokialaislähtöisen perinneherkun Kuuman Koiran tuoksun nenässä, mutta sikeitä unia kuitenkin 🤗


    • Anonyymi

      7/12. Ei ihan ole jäänyt mieleen kaikki tv-isien jutut.. Ja mikä Bonanza, koska sellainen on tullut? 🤔

      • Hieno tulos!

        Bonanaza tuli joskus kivikaudella, olisko ollut 60- ja 70-luvuilla. Vain dinosaurukset edes muistavat enää koko sarjasta kuulleensa 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Bonanaza tuli joskus kivikaudella, olisko ollut 60- ja 70-luvuilla. Vain dinosaurukset edes muistavat enää koko sarjasta kuulleensa 🤣

        No se selittää 😂 Minä kun olen vasta tällainen 40plus niin ei sitä näin nuorena tuollaisia voi muistaa 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se selittää 😂 Minä kun olen vasta tällainen 40plus niin ei sitä näin nuorena tuollaisia voi muistaa 🤭

        Ja minä kun olen nipin napin 50 ja nyt jo jokusen viikkoa sen plus, niin mulla on muistikuva tuosta sarjasta lapsuudesta, mutta sekin on ainoastaan muistikuva että joku sellainen joskus telkusta tuli niihin aikoihin kun opettelin tutista eroon 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja minä kun olen nipin napin 50 ja nyt jo jokusen viikkoa sen plus, niin mulla on muistikuva tuosta sarjasta lapsuudesta, mutta sekin on ainoastaan muistikuva että joku sellainen joskus telkusta tuli niihin aikoihin kun opettelin tutista eroon 🤣

        Itse muistan lapsuudesta Dynastian ja Dallaksen, joita ei saatu vielä katsoa mutta joita silti aina jäin salaa katselemaan 😄 Nuo oli isoja juttuja kun ei telkkarista tullut noihin aikoihin paljoakaan. Aika eri meininki kuin nykylapsilla, joilla on periaatteessa koko maailman sarjat ulottuvillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse muistan lapsuudesta Dynastian ja Dallaksen, joita ei saatu vielä katsoa mutta joita silti aina jäin salaa katselemaan 😄 Nuo oli isoja juttuja kun ei telkkarista tullut noihin aikoihin paljoakaan. Aika eri meininki kuin nykylapsilla, joilla on periaatteessa koko maailman sarjat ulottuvillaan.

        Noi muistan minäkin hyvin ja sain katsellakin 😁
        Ei siihen aikaan tosiaan kovin kummosia juttuja tösöstä tullut, kanaviakin oli ne kolme, nyt niitä on just niin monta kuin lompakko antaa myöten 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Noi muistan minäkin hyvin ja sain katsellakin 😁
        Ei siihen aikaan tosiaan kovin kummosia juttuja tösöstä tullut, kanaviakin oli ne kolme, nyt niitä on just niin monta kuin lompakko antaa myöten 😂

        Oi sitä onnea kun telkkarista alkoi tulla ysärillä Beverly Hills 90210 😂 Heti meni tukkatyylit kopiointiin 😄

        Jollain tapaa kaipaan sellaista, ettei joka paikasta tulvi miin paljon kaikkea. Samaan aikaan käytän ihan tyytyväisenä Netflixiä 😁 Mutta nykymaailmassa on niin paljon ärsykkeitä ja virikkeitä, että vähempikin ehkä riittäisi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi sitä onnea kun telkkarista alkoi tulla ysärillä Beverly Hills 90210 😂 Heti meni tukkatyylit kopiointiin 😄

        Jollain tapaa kaipaan sellaista, ettei joka paikasta tulvi miin paljon kaikkea. Samaan aikaan käytän ihan tyytyväisenä Netflixiä 😁 Mutta nykymaailmassa on niin paljon ärsykkeitä ja virikkeitä, että vähempikin ehkä riittäisi..

        Voi uskoa, kyllä BH 90210 näkyi katukuvassa ja ystäväpiirissäkin 😂

        No en minäkään tarttis enempiä ärsykkeitä, vaan kaipa niitä tulee vuosi vuodelta lisää silti. Itellä on vain peruskanavat käytössä ja harvemmin tulee niitäkään katteltua 😁

        Nyt toivotan hyvät yöt, kiitos jutustelusta 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voi uskoa, kyllä BH 90210 näkyi katukuvassa ja ystäväpiirissäkin 😂

        No en minäkään tarttis enempiä ärsykkeitä, vaan kaipa niitä tulee vuosi vuodelta lisää silti. Itellä on vain peruskanavat käytössä ja harvemmin tulee niitäkään katteltua 😁

        Nyt toivotan hyvät yöt, kiitos jutustelusta 😊

        Ysäriähän on taas vilahdellut lehtien sivuilla, pitää ehkä harkita uutta tukkatyyliä 😂

        Itsekin kömmin unille tästä. Kiitos itsellesi ja hyvää yötä 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ysäriähän on taas vilahdellut lehtien sivuilla, pitää ehkä harkita uutta tukkatyyliä 😂

        Itsekin kömmin unille tästä. Kiitos itsellesi ja hyvää yötä 😊

        Joo ja ne revityt farkut sekä flanellipaidat, ou jee!!! 😂


    • Anonyymi

      Hyvin tiedetty!

      "It’s so simple to be wise… just think of something stupid to say and then don’t say it", sanoisi Homer Simpson.

      Vastasit oikein 4 kysymykseen

      Yahuu, juhuu! :D Juu. TV:n tuijottamiseni on ollut tauolla runsaat 10 vuotta ja viimeksi lapsena on tullut viihdyttyä mokoman välkkyvän laitteen edessä.

      T. rantanplan

      • Kelpo tulos!

        Telkan tuijotus on toisinaan virkistävää aivotyöskentelyn väliaikaista sammuttamista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe