Tulee se kevätkin vielä

Anonyymi-ap

Uskokaa vaan pois ja naiset sitten kirmaa kevät laitumille miesten hakuun.

28

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä tiedä... 🤔 Luin täältä hyvän vinkin, että yhtä lailla voin istua kotona palstailemassa ja vain odottaa, että Mies soittaa ovikelloa ja tulee hakemaan minut 😄

      • Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁

        Hyvä huomio Rande 👍
        Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hyvä huomio Rande 👍
        Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉

        Sitten kun alkaa vielä tarkkailla naapureiden elämää niiden sälekaihtimien välistä, tietää että on oikeasti mummo-iässä. 😀


      • Citrinella kirjoitti:

        Sitten kun alkaa vielä tarkkailla naapureiden elämää niiden sälekaihtimien välistä, tietää että on oikeasti mummo-iässä. 😀

        Hehe 😄
        Korona-aikaan minun kotiani käytettiin parissa vuodessa enemmän kuin edelliseen kymmeneen vuoteen yhteensä, mutta ketään muita meillä ei kyllä ollut nenä ikkunassa kuin yksi minun suuri nalleni. - Kylällä toivottiin, että ihmiset laittoivat nalleja ikkunoille, että perheidensä kanssa ulkoilevat lapset saivat niitä ohi kävellessään bongailla. - Laitoin koordinaatit myös kylän yhteisille Facebook-sivuille, että lasten vanhemmatkin tiesivät tarkkailla ympäristöä, vaikka kyllä lapset olivat muutenkin tosi tarkkoina. 🥰


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁

        Eräässä pienessä kyläpahasessa, mies oli eksyt takaovelle koputtelemaan. Niistä oli tullu myöhemmin pari.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hehe 😄
        Korona-aikaan minun kotiani käytettiin parissa vuodessa enemmän kuin edelliseen kymmeneen vuoteen yhteensä, mutta ketään muita meillä ei kyllä ollut nenä ikkunassa kuin yksi minun suuri nalleni. - Kylällä toivottiin, että ihmiset laittoivat nalleja ikkunoille, että perheidensä kanssa ulkoilevat lapset saivat niitä ohi kävellessään bongailla. - Laitoin koordinaatit myös kylän yhteisille Facebook-sivuille, että lasten vanhemmatkin tiesivät tarkkailla ympäristöä, vaikka kyllä lapset olivat muutenkin tosi tarkkoina. 🥰

        Äitini myös laittoi nallen ikkunaan. ❤️ Tuo nalle taisi kyllä katsoa avoimesti suoraan mitä naapuri tekee pihalla… ei siis kurkistellyt säleiden välistä. 🤣 Oma sillon 5-6v pongasi innolla nalleja. 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁

        Meillä sais aika kauan odotella alahalla, ei nimittäin ole ovikelloja ja mummot liikkuu harvakseltaan ulko-ovista. Enkä paljo kesäisin kotonakaan olisi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eräässä pienessä kyläpahasessa, mies oli eksyt takaovelle koputtelemaan. Niistä oli tullu myöhemmin pari.

        Kyllä en helposti menisi takaoviani avaamaan, vaikka siellä joku koputelisikin.. Creepyä. 😱
        On tämä silti muutaman tuhannen asukkaan kylä, että ei nyt ihan hiljainen kuitenkaan. 👍


      • Citrinella kirjoitti:

        Äitini myös laittoi nallen ikkunaan. ❤️ Tuo nalle taisi kyllä katsoa avoimesti suoraan mitä naapuri tekee pihalla… ei siis kurkistellyt säleiden välistä. 🤣 Oma sillon 5-6v pongasi innolla nalleja. 😊

        Minäkin laitoin nalleni istumaan pienen matkakirstun päälle ja nostin kaihtimet puoliväliin ikkunaa, että lapset varmaan näkivät kurkistelijan. - Olipa sekin aikaa..
        - Tuli hyvä mieli, kun aina joskus huomasin lapsen tuolla kävelytiellä osoittelevan vanhemmilleen kädellään ikkunallani olevaa nallea 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä sais aika kauan odotella alahalla, ei nimittäin ole ovikelloja ja mummot liikkuu harvakseltaan ulko-ovista. Enkä paljo kesäisin kotonakaan olisi..

        Onhan minulla ovikello, etuovella. - Terassin puolella ei ole 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hyvä huomio Rande 👍
        Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉

        Ei auta mä tuun koputteleen ovelle ja huuteleen postiluukusta että lähdetkö kahville tai syömään mun kanssa.😁.


    • Ei kannata pitää sitä kiveen hakattuna totuutena, vaikka historia itseään toistaakin. Se vaan ei toistu ikinä identtisenä...

    • Anonyymi

      Toki toki ja pyörimään juhannuksena nakuna viljapeltoon perinteiden mukaisesti 😁

    • Anonyymi

      Näinhän se aina on ollut. Miehet menee jonnekin ja naiset tulee sitten perässä.
      Mutta onkohan laidun oikea paikka?
      No joku hevosmies sieltä voi löytyä.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        No voi hitsi, huomasinko pienen kateuden pilkahtavan tekstistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hitsi, huomasinko pienen kateuden pilkahtavan tekstistä?

        Ai hevosmiehille vai?

        Yleensä ottaen en ole heille kateellinen, mutta täytyy myöntää että eräs hevosmiestuttava oli sellainen vilkkusilmä naisten kanssa, että ainakin vähän oppia koetin imeä :)

        Rauha hänen muistolleen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hevosmiehille vai?

        Yleensä ottaen en ole heille kateellinen, mutta täytyy myöntää että eräs hevosmiestuttava oli sellainen vilkkusilmä naisten kanssa, että ainakin vähän oppia koetin imeä :)

        Rauha hänen muistolleen.

        -keinovaginamies-

        Ei tainnu oppi iskostua kunnolla, kun täällä keinovehjettä mainostat.


    • Anonyymi

      Pidän tästä vuodenajasta. Sitten tulee kesä, eikä edes ehdi ajatella tässäkö tämä taas oli.

    • Siinähän kirmaatte, mää kasvattelen vaan kurkkuja ja kurpitsoja ja lojun riippumatolla.

    • Anonyymi

      Ei oo näkyny, enkä toisten laitumille kerkee.

    • Anonyymi

      Ei ehdi naisia jahtaamaan koska kalastan heti kun kevät tulee ja meri sulanut.

    • Anonyymi

      Paha sanoa paha sanoa... viime kesänä viimeksi mua lähestyi kolmekymppinen nainen (olen itse nainen) eikä jättänyt kyllä yhtään arvailun varaa mistä oli kyse. Hämmennyin sen verran, etten osannut (tai uskaltanut?) hänen kanssaan olla, hän siis hankkiutui luokseni yöksi enkä tajunnut silloinkaan vaikka tiesin suuntautumisen... oli työjuttu, mutta voi olla että nähdään tänäkin vuonna. Hän on hyvin kaunis, herkkä ja älykäs. Punatukkainen kuten olin nuorena itse, koen tiettyä samankaltaisuutta ja keskusteluyhteys ja taajuus on ettei siinä ole mitään. Hmmm.

    • Itse ajattelin, että paras olisi mennä istuskelemaan tyyriin oloisena keskeisellä paikalla olevalle terassille. Todellinen win-win-skenario; vaikka kukaan nainen ei älyäisikään hakea pois, kylmät kesäjuomat lieventävät dissatuksi tulemisen tunnetta 🤘

    • Anonyymi

      Joo, kyllä top-kymppi miesten silloin kelpaa!

    • Lupaatko että niin tekevät? No sitten täytyy myös itte kirmata sekaan laitumille soidinhöyheniään pörhistelemään jos olis niin superhyvä tuuri että joku mut kohteekseen ottais.😄.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe