Uskokaa vaan pois ja naiset sitten kirmaa kevät laitumille miesten hakuun.
Tulee se kevätkin vielä
28
110
Vastaukset
Enpä tiedä... 🤔 Luin täältä hyvän vinkin, että yhtä lailla voin istua kotona palstailemassa ja vain odottaa, että Mies soittaa ovikelloa ja tulee hakemaan minut 😄
randombypasser kirjoitti:
Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁
Hyvä huomio Rande 👍
Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉Xena-183 kirjoitti:
Hyvä huomio Rande 👍
Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉Sitten kun alkaa vielä tarkkailla naapureiden elämää niiden sälekaihtimien välistä, tietää että on oikeasti mummo-iässä. 😀
Citrinella kirjoitti:
Sitten kun alkaa vielä tarkkailla naapureiden elämää niiden sälekaihtimien välistä, tietää että on oikeasti mummo-iässä. 😀
Hehe 😄
Korona-aikaan minun kotiani käytettiin parissa vuodessa enemmän kuin edelliseen kymmeneen vuoteen yhteensä, mutta ketään muita meillä ei kyllä ollut nenä ikkunassa kuin yksi minun suuri nalleni. - Kylällä toivottiin, että ihmiset laittoivat nalleja ikkunoille, että perheidensä kanssa ulkoilevat lapset saivat niitä ohi kävellessään bongailla. - Laitoin koordinaatit myös kylän yhteisille Facebook-sivuille, että lasten vanhemmatkin tiesivät tarkkailla ympäristöä, vaikka kyllä lapset olivat muutenkin tosi tarkkoina. 🥰- Anonyymi
Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁
Eräässä pienessä kyläpahasessa, mies oli eksyt takaovelle koputtelemaan. Niistä oli tullu myöhemmin pari.
Xena-183 kirjoitti:
Hehe 😄
Korona-aikaan minun kotiani käytettiin parissa vuodessa enemmän kuin edelliseen kymmeneen vuoteen yhteensä, mutta ketään muita meillä ei kyllä ollut nenä ikkunassa kuin yksi minun suuri nalleni. - Kylällä toivottiin, että ihmiset laittoivat nalleja ikkunoille, että perheidensä kanssa ulkoilevat lapset saivat niitä ohi kävellessään bongailla. - Laitoin koordinaatit myös kylän yhteisille Facebook-sivuille, että lasten vanhemmatkin tiesivät tarkkailla ympäristöä, vaikka kyllä lapset olivat muutenkin tosi tarkkoina. 🥰Äitini myös laittoi nallen ikkunaan. ❤️ Tuo nalle taisi kyllä katsoa avoimesti suoraan mitä naapuri tekee pihalla… ei siis kurkistellyt säleiden välistä. 🤣 Oma sillon 5-6v pongasi innolla nalleja. 😊
- Anonyymi
Meillä sais aika kauan odotella alahalla, ei nimittäin ole ovikelloja ja mummot liikkuu harvakseltaan ulko-ovista. Enkä paljo kesäisin kotonakaan olisi..
Anonyymi kirjoitti:
Eräässä pienessä kyläpahasessa, mies oli eksyt takaovelle koputtelemaan. Niistä oli tullu myöhemmin pari.
Kyllä en helposti menisi takaoviani avaamaan, vaikka siellä joku koputelisikin.. Creepyä. 😱
On tämä silti muutaman tuhannen asukkaan kylä, että ei nyt ihan hiljainen kuitenkaan. 👍Citrinella kirjoitti:
Äitini myös laittoi nallen ikkunaan. ❤️ Tuo nalle taisi kyllä katsoa avoimesti suoraan mitä naapuri tekee pihalla… ei siis kurkistellyt säleiden välistä. 🤣 Oma sillon 5-6v pongasi innolla nalleja. 😊
Minäkin laitoin nalleni istumaan pienen matkakirstun päälle ja nostin kaihtimet puoliväliin ikkunaa, että lapset varmaan näkivät kurkistelijan. - Olipa sekin aikaa..
- Tuli hyvä mieli, kun aina joskus huomasin lapsen tuolla kävelytiellä osoittelevan vanhemmilleen kädellään ikkunallani olevaa nallea 🤗Anonyymi kirjoitti:
Meillä sais aika kauan odotella alahalla, ei nimittäin ole ovikelloja ja mummot liikkuu harvakseltaan ulko-ovista. Enkä paljo kesäisin kotonakaan olisi..
Onhan minulla ovikello, etuovella. - Terassin puolella ei ole 🙂
Xena-183 kirjoitti:
Hyvä huomio Rande 👍
Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉Ei auta mä tuun koputteleen ovelle ja huuteleen postiluukusta että lähdetkö kahville tai syömään mun kanssa.😁.
Ei kannata pitää sitä kiveen hakattuna totuutena, vaikka historia itseään toistaakin. Se vaan ei toistu ikinä identtisenä...
- Anonyymi
Toki toki ja pyörimään juhannuksena nakuna viljapeltoon perinteiden mukaisesti 😁
- Anonyymi
Näinhän se aina on ollut. Miehet menee jonnekin ja naiset tulee sitten perässä.
Mutta onkohan laidun oikea paikka?
No joku hevosmies sieltä voi löytyä.
-keinovaginamies-- Anonyymi
No voi hitsi, huomasinko pienen kateuden pilkahtavan tekstistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi hitsi, huomasinko pienen kateuden pilkahtavan tekstistä?
Ai hevosmiehille vai?
Yleensä ottaen en ole heille kateellinen, mutta täytyy myöntää että eräs hevosmiestuttava oli sellainen vilkkusilmä naisten kanssa, että ainakin vähän oppia koetin imeä :)
Rauha hänen muistolleen.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hevosmiehille vai?
Yleensä ottaen en ole heille kateellinen, mutta täytyy myöntää että eräs hevosmiestuttava oli sellainen vilkkusilmä naisten kanssa, että ainakin vähän oppia koetin imeä :)
Rauha hänen muistolleen.
-keinovaginamies-Ei tainnu oppi iskostua kunnolla, kun täällä keinovehjettä mainostat.
- Anonyymi
Pidän tästä vuodenajasta. Sitten tulee kesä, eikä edes ehdi ajatella tässäkö tämä taas oli.
Siinähän kirmaatte, mää kasvattelen vaan kurkkuja ja kurpitsoja ja lojun riippumatolla.
- Anonyymi
Ei oo näkyny, enkä toisten laitumille kerkee.
- Anonyymi
Ei ehdi naisia jahtaamaan koska kalastan heti kun kevät tulee ja meri sulanut.
- Anonyymi
Paha sanoa paha sanoa... viime kesänä viimeksi mua lähestyi kolmekymppinen nainen (olen itse nainen) eikä jättänyt kyllä yhtään arvailun varaa mistä oli kyse. Hämmennyin sen verran, etten osannut (tai uskaltanut?) hänen kanssaan olla, hän siis hankkiutui luokseni yöksi enkä tajunnut silloinkaan vaikka tiesin suuntautumisen... oli työjuttu, mutta voi olla että nähdään tänäkin vuonna. Hän on hyvin kaunis, herkkä ja älykäs. Punatukkainen kuten olin nuorena itse, koen tiettyä samankaltaisuutta ja keskusteluyhteys ja taajuus on ettei siinä ole mitään. Hmmm.
Itse ajattelin, että paras olisi mennä istuskelemaan tyyriin oloisena keskeisellä paikalla olevalle terassille. Todellinen win-win-skenario; vaikka kukaan nainen ei älyäisikään hakea pois, kylmät kesäjuomat lieventävät dissatuksi tulemisen tunnetta 🤘
- Anonyymi
Joo, kyllä top-kymppi miesten silloin kelpaa!
Lupaatko että niin tekevät? No sitten täytyy myös itte kirmata sekaan laitumille soidinhöyheniään pörhistelemään jos olis niin superhyvä tuuri että joku mut kohteekseen ottais.😄.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231