Tulee se kevätkin vielä

Anonyymi-ap

Uskokaa vaan pois ja naiset sitten kirmaa kevät laitumille miesten hakuun.

28

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä tiedä... 🤔 Luin täältä hyvän vinkin, että yhtä lailla voin istua kotona palstailemassa ja vain odottaa, että Mies soittaa ovikelloa ja tulee hakemaan minut 😄

      • Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁

        Hyvä huomio Rande 👍
        Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hyvä huomio Rande 👍
        Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉

        Sitten kun alkaa vielä tarkkailla naapureiden elämää niiden sälekaihtimien välistä, tietää että on oikeasti mummo-iässä. 😀


      • Citrinella kirjoitti:

        Sitten kun alkaa vielä tarkkailla naapureiden elämää niiden sälekaihtimien välistä, tietää että on oikeasti mummo-iässä. 😀

        Hehe 😄
        Korona-aikaan minun kotiani käytettiin parissa vuodessa enemmän kuin edelliseen kymmeneen vuoteen yhteensä, mutta ketään muita meillä ei kyllä ollut nenä ikkunassa kuin yksi minun suuri nalleni. - Kylällä toivottiin, että ihmiset laittoivat nalleja ikkunoille, että perheidensä kanssa ulkoilevat lapset saivat niitä ohi kävellessään bongailla. - Laitoin koordinaatit myös kylän yhteisille Facebook-sivuille, että lasten vanhemmatkin tiesivät tarkkailla ympäristöä, vaikka kyllä lapset olivat muutenkin tosi tarkkoina. 🥰


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁

        Eräässä pienessä kyläpahasessa, mies oli eksyt takaovelle koputtelemaan. Niistä oli tullu myöhemmin pari.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hehe 😄
        Korona-aikaan minun kotiani käytettiin parissa vuodessa enemmän kuin edelliseen kymmeneen vuoteen yhteensä, mutta ketään muita meillä ei kyllä ollut nenä ikkunassa kuin yksi minun suuri nalleni. - Kylällä toivottiin, että ihmiset laittoivat nalleja ikkunoille, että perheidensä kanssa ulkoilevat lapset saivat niitä ohi kävellessään bongailla. - Laitoin koordinaatit myös kylän yhteisille Facebook-sivuille, että lasten vanhemmatkin tiesivät tarkkailla ympäristöä, vaikka kyllä lapset olivat muutenkin tosi tarkkoina. 🥰

        Äitini myös laittoi nallen ikkunaan. ❤️ Tuo nalle taisi kyllä katsoa avoimesti suoraan mitä naapuri tekee pihalla… ei siis kurkistellyt säleiden välistä. 🤣 Oma sillon 5-6v pongasi innolla nalleja. 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Pelaa varman päälle ja irrota ovikellosta soivat osat, niin saat olla rauhassa 😁

        Meillä sais aika kauan odotella alahalla, ei nimittäin ole ovikelloja ja mummot liikkuu harvakseltaan ulko-ovista. Enkä paljo kesäisin kotonakaan olisi..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eräässä pienessä kyläpahasessa, mies oli eksyt takaovelle koputtelemaan. Niistä oli tullu myöhemmin pari.

        Kyllä en helposti menisi takaoviani avaamaan, vaikka siellä joku koputelisikin.. Creepyä. 😱
        On tämä silti muutaman tuhannen asukkaan kylä, että ei nyt ihan hiljainen kuitenkaan. 👍


      • Citrinella kirjoitti:

        Äitini myös laittoi nallen ikkunaan. ❤️ Tuo nalle taisi kyllä katsoa avoimesti suoraan mitä naapuri tekee pihalla… ei siis kurkistellyt säleiden välistä. 🤣 Oma sillon 5-6v pongasi innolla nalleja. 😊

        Minäkin laitoin nalleni istumaan pienen matkakirstun päälle ja nostin kaihtimet puoliväliin ikkunaa, että lapset varmaan näkivät kurkistelijan. - Olipa sekin aikaa..
        - Tuli hyvä mieli, kun aina joskus huomasin lapsen tuolla kävelytiellä osoittelevan vanhemmilleen kädellään ikkunallani olevaa nallea 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä sais aika kauan odotella alahalla, ei nimittäin ole ovikelloja ja mummot liikkuu harvakseltaan ulko-ovista. Enkä paljo kesäisin kotonakaan olisi..

        Onhan minulla ovikello, etuovella. - Terassin puolella ei ole 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Hyvä huomio Rande 👍
        Ja pidän kaihtimetkin kiinni 😉

        Ei auta mä tuun koputteleen ovelle ja huuteleen postiluukusta että lähdetkö kahville tai syömään mun kanssa.😁.


    • Ei kannata pitää sitä kiveen hakattuna totuutena, vaikka historia itseään toistaakin. Se vaan ei toistu ikinä identtisenä...

    • Anonyymi

      Toki toki ja pyörimään juhannuksena nakuna viljapeltoon perinteiden mukaisesti 😁

    • Anonyymi

      Näinhän se aina on ollut. Miehet menee jonnekin ja naiset tulee sitten perässä.
      Mutta onkohan laidun oikea paikka?
      No joku hevosmies sieltä voi löytyä.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        No voi hitsi, huomasinko pienen kateuden pilkahtavan tekstistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi hitsi, huomasinko pienen kateuden pilkahtavan tekstistä?

        Ai hevosmiehille vai?

        Yleensä ottaen en ole heille kateellinen, mutta täytyy myöntää että eräs hevosmiestuttava oli sellainen vilkkusilmä naisten kanssa, että ainakin vähän oppia koetin imeä :)

        Rauha hänen muistolleen.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hevosmiehille vai?

        Yleensä ottaen en ole heille kateellinen, mutta täytyy myöntää että eräs hevosmiestuttava oli sellainen vilkkusilmä naisten kanssa, että ainakin vähän oppia koetin imeä :)

        Rauha hänen muistolleen.

        -keinovaginamies-

        Ei tainnu oppi iskostua kunnolla, kun täällä keinovehjettä mainostat.


    • Anonyymi

      Pidän tästä vuodenajasta. Sitten tulee kesä, eikä edes ehdi ajatella tässäkö tämä taas oli.

    • Siinähän kirmaatte, mää kasvattelen vaan kurkkuja ja kurpitsoja ja lojun riippumatolla.

    • Anonyymi

      Ei oo näkyny, enkä toisten laitumille kerkee.

    • Anonyymi

      Ei ehdi naisia jahtaamaan koska kalastan heti kun kevät tulee ja meri sulanut.

    • Anonyymi

      Paha sanoa paha sanoa... viime kesänä viimeksi mua lähestyi kolmekymppinen nainen (olen itse nainen) eikä jättänyt kyllä yhtään arvailun varaa mistä oli kyse. Hämmennyin sen verran, etten osannut (tai uskaltanut?) hänen kanssaan olla, hän siis hankkiutui luokseni yöksi enkä tajunnut silloinkaan vaikka tiesin suuntautumisen... oli työjuttu, mutta voi olla että nähdään tänäkin vuonna. Hän on hyvin kaunis, herkkä ja älykäs. Punatukkainen kuten olin nuorena itse, koen tiettyä samankaltaisuutta ja keskusteluyhteys ja taajuus on ettei siinä ole mitään. Hmmm.

    • Itse ajattelin, että paras olisi mennä istuskelemaan tyyriin oloisena keskeisellä paikalla olevalle terassille. Todellinen win-win-skenario; vaikka kukaan nainen ei älyäisikään hakea pois, kylmät kesäjuomat lieventävät dissatuksi tulemisen tunnetta 🤘

    • Anonyymi

      Joo, kyllä top-kymppi miesten silloin kelpaa!

    • Lupaatko että niin tekevät? No sitten täytyy myös itte kirmata sekaan laitumille soidinhöyheniään pörhistelemään jos olis niin superhyvä tuuri että joku mut kohteekseen ottais.😄.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1147
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      74
      983
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      276
      950
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      932
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      814
    Aihe