Miksi puoliso valehtelee pikkuasioistakin?
Ja nyt ei ole kyse siitä ettei mulle voisi kertoa juoruilun pelossa.olen oikeasti kuin suljettu arkku. Moni avautuu tuon vuoksi mulle,muttei mies.
Salailee,valehtelee,pimittää tietoja.Alkanut ahdistamaan.
Ei oo oikein muuta paikkaa johon avautua asiasta kuin tämä anonyymi paikka.
Mies ei ala puhumaan asiasta.
Ei herätä luottamusta
19
87
Vastaukset
- Anonyymi
No jos ei ala puhumaan eikä kommentoi, ala sinäkin valehtelemaan. Näin hän saa kokea miltä se tuntuu ja varmaan alkaa ymmärtääkin mistä sinä puhut.
Meillä tämä tepsi!- Anonyymi
Ei oikein istu mun luonteeseen mutta Kait tuota voi kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oikein istu mun luonteeseen mutta Kait tuota voi kokeilla.
Joo kenempä luonteeseen tuo valehtelu nyt hirveän hyvin istuisi. Mutta jos jotain haluat saada aikaan, muuta kuin valittamista, niin kaikki keinot ovat sallittuja!
- Anonyymi
Jos kumppani ei ole kiinnostunut tunteistani tai suostu puhumaan suhteen epäkohdista, en näkisi suhteen jatkamisessa olevan mitään mieltä
- Anonyymi
Miksi olet aloittanut suhteen tuollaisen miehen kanssa?
- Anonyymi
Koska nämä piirteet tuli esille vasta myöhemmin.
- Anonyymi
Nämä sinun syyllistävät kysymykset ei ole kyllä mistään kotoisin. Kaikkea ei voi sitäpaitsi ennakoida tai hallita. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun syyllistävät kysymykset ei ole kyllä mistään kotoisin. Kaikkea ei voi sitäpaitsi ennakoida tai hallita. Sivusta
Eihän tuossa syyllistetä yhtään ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska nämä piirteet tuli esille vasta myöhemmin.
Jännää, miten joku voi valehdella ihan kaikesta kumppanilleen, ja kumppani huomaa sen sitten vasta joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännää, miten joku voi valehdella ihan kaikesta kumppanilleen, ja kumppani huomaa sen sitten vasta joskus.
En kirjoittanut että valehtelee ihan kaikesta vaan valittaa pikkuasioista myös,ei vain isommista jutuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut että valehtelee ihan kaikesta vaan valittaa pikkuasioista myös,ei vain isommista jutuista.
Luepa tuo avausviestisi ensimmäinen virke.
- Anonyymi
Pienen tauon jälkeen sama laulu jatkuu.
- Anonyymi
Luottamus on parisuhteen perusta.
Lähde menemään. - Anonyymi
Oletko taloudellisesti riippuvainen hänestä? Ei ole mitään mieltä olla yhdessä pimittävän kanssa.
- Anonyymi
Voi miestä.
- Anonyymi
Hänellä mahtanee olla jotain mitä hän salata sulta mahdollisesti ettet huolestuisi vaikea sanoa jos ei keskustelu yhteis teidän välillä toimi
- Anonyymi
Pelkään samaa.En kuitenkaan halua ahdistaa nurkkan kyselemällä liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään samaa.En kuitenkaan halua ahdistaa nurkkan kyselemällä liikaa.
Ei sinun tarvitse liikaa kysellä. Jos ei muutama kysymys auta, niin sitten ilmoitat vain että tällainen käytös ei sovi sinulle ja vaadit siihen muutosta. Jos ei muutosta tule, niin sitten et halua jatkaa suhdetta. Koska ei tuollaista suhdetta ole hyvä jatkaa, ei siinä voida hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352399Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972144Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761331