Auttakaa mua laihtuun

Auttakaa mua laihtumaan. Oon 12v 145cm pitkä ja painan35kg.
En haluu oksennella ku on oksennus kammo.
Enkä hae mittää sellasia vastauksia että ”huomiohuora” yms.
Kaikki anot tulkaa auttaa mua ja kertoo mitä syötte haluun laihtuu tästä läskipaska kropasta laihaan kroppaan. Ja että miten laihduitte ku itekki haluun laihtuu.

18

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tyttöne

    • Anonyymi

      Miksi haluat laihtua? Kasvat varmaan vielä pituuttakin, vai? Kannattaa yrittää keskittyä muihin asioihin, semmosiin jotka saa sut hyvälle mielelle. Toki terveellinen syöminen ja sopiva määrä liikuunta on hyvä olla jokaisen elämässä, mutta älä oo liian itsekriittinen. Kuulostaa että sun paino on ihan sopiva. Voisko olla että sun ajatukset on vähän vääristyneet läskiyteen liittyen? Seuraatko esim. paljon somea, jossa vilisee paljon operoituja ja filttereillä muokattuja vartaloita? Niihin ei siis kannata itteensä verrata. Voihan sitä vähän karsia karkkeja ja sipsejä jos omat elämäntavat kaipaa kohennusta, mutta laihduttaminen ei kuulosta järkevältä.

    • Anonyymi

      Lapsi on normaalipainoinen.

      Tämän pituisen ja ikäisen lapsen normaalipainon alue on 31.0 - 46.7 kg. Kasvuiän aikana normaalipainoisen lapsen painon tulee nousta.

    • Anonyymi

      Poikkeustapauksissa jo 13-vuotiaita on otettu lihavuusleikkaukseen, mutta ilman liitännäissairautta painoindeksin tulisi olla vähintään 40 eli sinun pitäisi painaa yli 80 kg.

      Sinä et ole lihava, mutta sinulla on MinäKuvaHäiriö™️.

      • Anonyymi

        Niin hän on taas tämä self-made- girl ,tyttö joka tuijottaa tietokonetta ja vertailee omaa minuuttansa toisiin samankaltaisiin ymmärttämättä fyysisen terveytensä merkitystä koko olemukseensa.


    • Anonyymi

      Oot 12 eli ihan lapsi vielä etkä ole yhtään ylipainoinen, likemmä päinvastoin. Syö tervellisesti joka päivä, paari ruokaa ja aamu-ja välipalat. Liiku kunnolla 3-5 kertaa viikossa niin saat nätit lihakset, jotka kannattelee sua koko loppuelämän. Ja kun nyt liikut niin myös luusto pysyy hyvänä. Kasvat vielä lisää.älä nyt pilaa terveyttä laihduttamalla.

    • Anonyymi

      Hyvä sun on sanoo itteäs läskiksi.
      Mä oon kohta 13.v 169cm pitkä ja painan jotai 50kg😥

      • Anonyymi

        Mäki oon tyttö


      • Anonyymi

        olet normaalipainoinen niin miksi haukut itseäsi läskiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olet normaalipainoinen niin miksi haukut itseäsi läskiksi.

        Koska minä en ole ihan terve, enkä saa mistään apua kun on niin pitkät hoitojonot kaikkialle. Psykologeista, psykiatreista ja psykoterapeuteista on huutava pula varsinkin lapsi- ja nuorisopuolella. Ei koulun terkkarilla ole asiassa tarvittavaa koulutusta.

        Verorahoja pitää ohjata enemmän lasten ja nuorten mielenterveystyöhön. Toivottavasti uusi hallitus saa asialle tehtyä jotakin.


      • Anonyymi

        Et ole ollenkaan lihava. Minä painan yli 120 kg.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ollenkaan lihava. Minä painan yli 120 kg.

        Minä painan neljä kiloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä painan neljä kiloa.

        Olet pieni vauva vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä painan neljä kiloa.

        Kuinka vanha sinä olet?


    • Sinulla ei ole mitään syytä laihtua.
      Mukavaa lapsuutta ja nuoruutta!
      Ihanaa elämää Sinulle <3

      • Anonyymi

        Avaus oli pilailijan tekemä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Avaus oli pilailijan tekemä.

        Nuorilla usein on,
        vääristyneitä ja epätodellisia pilaMielikuvia itsestään =)


    • Anonyymi

      Vääristynyt kuva kehosta on ainut ongelmasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe