Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009428095.html
Nyt saa halutessaan pahoittaa mielensä, mutta kannattaa silti lukea juttu alusta loppuun asti.
Kaverilla on mitä törsätä, mutta silti myöntää suoraan ettei ole ansainnut omaisuuttaan itse, vaan on perinyt sen. Mutta periminen sattuu, koska jonkun tarttee ensin kuolla, joten ei se raha sieltäkään täysin ilmaiseksi tule.
Tavisvaimonkin on saanut ja on veijarilla jalatkin maassa mielestäni, vaikka voikin leehottaa korkealla Alepa-vyöhykkeen yläpuolella.
Musta Amex - köyhät kyykkyyn
150
1370
Vastaukset
En mitenkään ymmärrä motiivia kertoa Amexistaan Iltalehdessä. Kukaan ei oikeasti arvosta perittyä rahaa samoin kuin itse tehtyä.
Olihan tuo mielenkiintoinen juttu. Vaimo on lääkäri, vaikkakin "tavallisesta" perheestä, joten oletettavasti myös vaimo tienaa jotakin.
Mieluummin minä olisin (hänen sijassaan) pitänyt vanhempani, kuin menettänyt heidät jo alle 23-vuotiaana. - Olen samaa mieltä siitä, että lähes yllättävän tasapainoiselta kaverilta tuo näyttää. - Ehkä siihen rikkauteenkin tottuu, kun se on syntyperäistä.scrg kirjoitti:
Ilta-Sanomat ei kirjoita tasapainoisista ihmisistä.
Ilta-Sanomat hioo klikkiotsikoita, koska se on elintärkeää mainos- ja ilmoitusrahoitteiselle journalismille. - Mielellään raflaavan otsikon takana löytyy sitten myös mielenkiintoinen tarina, vaikka ei aina.
Henkilön tarina voi olla mielenkiintoinen, vaikka hän itse olisi näköisin puolin täyspäinen. Kaikki ei tietenkään näy päälle.Xena-183 kirjoitti:
Ilta-Sanomat hioo klikkiotsikoita, koska se on elintärkeää mainos- ja ilmoitusrahoitteiselle journalismille. - Mielellään raflaavan otsikon takana löytyy sitten myös mielenkiintoinen tarina, vaikka ei aina.
Henkilön tarina voi olla mielenkiintoinen, vaikka hän itse olisi näköisin puolin täyspäinen. Kaikki ei tietenkään näy päälle.Tarina voi olla mielenkiintoinen, mutta tasapainoisella ihmisellä ei olisi mitään syytä kertoa tarinaansa Ilta-Sanomissa. Jollekin näkyvyydestä elävälle julkisuudesta olisi hyötyä.
scrg kirjoitti:
Tarina voi olla mielenkiintoinen, mutta tasapainoisella ihmisellä ei olisi mitään syytä kertoa tarinaansa Ilta-Sanomissa. Jollekin näkyvyydestä elävälle julkisuudesta olisi hyötyä.
Kertoihan tuo motiivinsa jutussa enkä nää mitään syytä miksi häntä ei uskoo vois.🙂.
scrg kirjoitti:
Ilta-Sanomat ei kirjoita tasapainoisista ihmisistä.
En lähtisi yhden lehtijutun perusteella arvioimaan toisen ihmisen tasapainoisuutta, varsinkaan kun kyseinen taho selvästi on yhteiskunnan näkökulmasta toimintakykyinen yksilö.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kertoihan tuo motiivinsa jutussa enkä nää mitään syytä miksi häntä ei uskoo vois.🙂.
No mikä se motiivi oli?
scrg kirjoitti:
No mikä se motiivi oli?
No ei sitä suoraan tuossa sanota kuten muistin mutta ite käsitin että hälventääkseen salaperäisyyttä ja kertoakseen ettei se nyt oo mikään sen ihmeellisempi asia kuten ei olekaan.🙂.
Ainakaan Suomessa moni ei ole kiinnostunut esittelemään omaansa julkisuudessa. Janne Uoti on itse asiassa tiettävästi ensimmäinen, joka niin nyt tekee. Mustan Amexin omistajaksi on tunnustautunut aiemmin myös artistinimellä Cheek tunnettu Jare Tiihonen.
– Jos on musta Amex, niin ei se ole mikään häpeä, salaisuus tai stigma, Janne Uoti kokee.scrg kirjoitti:
Tarina voi olla mielenkiintoinen, mutta tasapainoisella ihmisellä ei olisi mitään syytä kertoa tarinaansa Ilta-Sanomissa. Jollekin näkyvyydestä elävälle julkisuudesta olisi hyötyä.
Toisaalta, kun on riittävän varakas, ei henkilölle ehkä ole väliä sillä, vaikka hänestä tehtäisiinkin juttua. Oletan toimittajan olleen aktiivinen.
Ja olihan tuo varsin hyvässä hengessä tehty juttu. Todennäköisesti Uoti tai hänen edustajansa on lukenut jutun tarkasti ennen sen julkaisua. Se on varmasti ollut ehtonakin, että toimittaja on saanut jutun.Mikkojuhan kirjoitti:
No ei sitä suoraan tuossa sanota kuten muistin mutta ite käsitin että hälventääkseen salaperäisyyttä ja kertoakseen ettei se nyt oo mikään sen ihmeellisempi asia kuten ei olekaan.🙂.
Ainakaan Suomessa moni ei ole kiinnostunut esittelemään omaansa julkisuudessa. Janne Uoti on itse asiassa tiettävästi ensimmäinen, joka niin nyt tekee. Mustan Amexin omistajaksi on tunnustautunut aiemmin myös artistinimellä Cheek tunnettu Jare Tiihonen.
– Jos on musta Amex, niin ei se ole mikään häpeä, salaisuus tai stigma, Janne Uoti kokee.Monilla ihmisillä on tarve tulla julkisuuden henkilöksi. Joku saattaa esitellä tissejään ja joku toinen istua muurahaispesässä. Tietyn luottokortin omistaminen ja siitä kertominen on yksi väylä. Tämä nyt tietyllä tavalla muistuttaa Englannin prinssiä joka haluaa olla kuin kuka tahansa ja tämän vakuuttamiseksi kirjoittaa kirjan siitä miten haluaa olla kuin kuka tahansa.
scrg kirjoitti:
Monilla ihmisillä on tarve tulla julkisuuden henkilöksi. Joku saattaa esitellä tissejään ja joku toinen istua muurahaispesässä. Tietyn luottokortin omistaminen ja siitä kertominen on yksi väylä. Tämä nyt tietyllä tavalla muistuttaa Englannin prinssiä joka haluaa olla kuin kuka tahansa ja tämän vakuuttamiseksi kirjoittaa kirjan siitä miten haluaa olla kuin kuka tahansa.
Joo ymmärrän kyllä tuon ja oon aivan samaa mieltä että näitä julkisuushakuisia tyyppejä on paljon. En vaan usko haastattelun perusteella että tässä siitä kyse olis.🙂.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Monilla ihmisillä on tarve tulla julkisuuden henkilöksi. Joku saattaa esitellä tissejään ja joku toinen istua muurahaispesässä. Tietyn luottokortin omistaminen ja siitä kertominen on yksi väylä. Tämä nyt tietyllä tavalla muistuttaa Englannin prinssiä joka haluaa olla kuin kuka tahansa ja tämän vakuuttamiseksi kirjoittaa kirjan siitä miten haluaa olla kuin kuka tahansa.
Tahtomattani en voinut olla naurahtamatta tälle tisseistä ja kusiaispesistä lähinnä 😅. Juu, voihan sitä varakaskin ihminen kaivata julkisuutta, jos tuntee muuten olevansa nobody.
t.sxth
- Anonyymi
Random miks oot sinkku?
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Koska mulla ei ole mustaa Amexia?
En tiedä mikä on musta amexi ja haluan tietää oikeen syyn.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mikä on musta amexi ja haluan tietää oikeen syyn.
Yleensä ihminen päätyy sinkuksi, kun edellinen suhde jostain syystä päättyy. Näin on tapahtunut minullekin.
- Anonyymi
Yleensä ihminen päätyy sinkuksi, kun edellinen suhde jostain syystä päättyy. Näin on tapahtunut minullekin.
Joo se on totta mutta ootko ollu kauan sinkku ja jos oot ollu niin miks? Oon ollu vuoden sinkku ja syy taitaa olla siinä että oon haluton tapaan ihmisiä sovellusten kautta enkä käy kapakoissa ja luonnossa lähestyminen ei oo menny kovin hyvin koska ne ketä oon yrittänyt lähestyä, on ollu jo parisuhteessa. Tosin en oo niitäkään lähestymisiä tehny kun kaks.
Anonyymi kirjoitti:
Joo se on totta mutta ootko ollu kauan sinkku ja jos oot ollu niin miks? Oon ollu vuoden sinkku ja syy taitaa olla siinä että oon haluton tapaan ihmisiä sovellusten kautta enkä käy kapakoissa ja luonnossa lähestyminen ei oo menny kovin hyvin koska ne ketä oon yrittänyt lähestyä, on ollu jo parisuhteessa. Tosin en oo niitäkään lähestymisiä tehny kun kaks.
Kohta kolme vuotta kinkkuna palvaamossa, alkaa olemaan kypsää potkaa hiljalleen.
Syy on se, että kun suhde päättyy, mulla menee jonkin aikaa ennen kuin suhteilu alkaa taas kiinnostamaan, naiset alkavat taas kiinnostamaan muutenkin kuin ystävinä. Enkä yritä estää tai hoputtaa itseäni, vaan rauhassa odottelen koska olen taas valmis. Prosessi on luontainen, joten turhaan puuttuisinkaan siihen, luonto kyllä hoitaa asiansa loistavasti itsekin.
Pitkästä suhteesta eroamisen myötä tiedän jo etukäteen, että sen parisen vuotta tulen ainakin olemaan sinkku. Kokemus on opettanut. Koska yhden tai muutaman säädöt eivät kiinnosta, niin en lähde sellaisia jahtaamaan suotta, omat kädet kyllä riittävät uusia tuulia odotellessa.- Anonyymi
Kohta kolme vuotta kinkkuna palvaamossa, alkaa olemaan kypsää potkaa hiljalleen.
Syy on se, että kun suhde päättyy, mulla menee jonkin aikaa ennen kuin suhteilu alkaa taas kiinnostamaan, naiset alkavat taas kiinnostamaan muutenkin kuin ystävinä. Enkä yritä estää tai hoputtaa itseäni, vaan rauhassa odottelen koska olen taas valmis. Prosessi on luontainen, joten turhaan puuttuisinkaan siihen, luonto kyllä hoitaa asiansa loistavasti itsekin.
Pitkästä suhteesta eroamisen myötä tiedän jo etukäteen, että sen parisen vuotta tulen ainakin olemaan sinkku. Kokemus on opettanut. Koska yhden tai muutaman säädöt eivät kiinnosta, niin en lähde sellaisia jahtaamaan suotta, omat kädet kyllä riittävät uusia tuulia odotellessa.Joo. Tänään just sanoin ystävälleni että hyvää tää on tehnyt olla yksin. Enkä oo minäkään ollu kiinnostunu säädöistä siks en halua tavata ketä vaan eikä oo näköjään tarvinnukkaan. Pärjään omillani hyvin mutta silti välillä tulee mieleen että ois se kivaa jakaa arki jonkun kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Tänään just sanoin ystävälleni että hyvää tää on tehnyt olla yksin. Enkä oo minäkään ollu kiinnostunu säädöistä siks en halua tavata ketä vaan eikä oo näköjään tarvinnukkaan. Pärjään omillani hyvin mutta silti välillä tulee mieleen että ois se kivaa jakaa arki jonkun kanssa.
Juu, sehän se itelläkin käy mielessä, arjen jakaminen. Mutta aikansa kutakin, kyllä se siitä lähtee taas kun aika on kypsä, itse on valmis, luonto hoitaa aina. Ja näyttää sekä tuntuu siltä, että ittellä alkaa olemaan sen aika taas, on sellaiset vinkeet mielessä 😁
- Anonyymi
Juu, sehän se itelläkin käy mielessä, arjen jakaminen. Mutta aikansa kutakin, kyllä se siitä lähtee taas kun aika on kypsä, itse on valmis, luonto hoitaa aina. Ja näyttää sekä tuntuu siltä, että ittellä alkaa olemaan sen aika taas, on sellaiset vinkeet mielessä 😁
Sama. Tykkäsin muuten sun eilisistä vinkeydestä. Jostain syystä halusin että ärsytät taas niin herää halutkin. Onnistuit aika hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Tykkäsin muuten sun eilisistä vinkeydestä. Jostain syystä halusin että ärsytät taas niin herää halutkin. Onnistuit aika hyvin.
Vai sellaista peliä, tarkoituksellista kansalaisen kiihottamista 😁
Kyllä siinä kieltämättä alkoi puntti elämään, mielikuvitus kun sattuu olemaan sitä eloisampaa sorttia tässäkin pääkopassa 😳- Anonyymi
Vai sellaista peliä, tarkoituksellista kansalaisen kiihottamista 😁
Kyllä siinä kieltämättä alkoi puntti elämään, mielikuvitus kun sattuu olemaan sitä eloisampaa sorttia tässäkin pääkopassa 😳Niinpä. Osaat aika hyvin varsinkin just mun ärsyttämisen mutta taidankin olla jonkulainen seko koska se kiihottaa. Eikä siinä edelleen voisin olla testausväline siihen otteeseen.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Osaat aika hyvin varsinkin just mun ärsyttämisen mutta taidankin olla jonkulainen seko koska se kiihottaa. Eikä siinä edelleen voisin olla testausväline siihen otteeseen.
Ainoa asia mitä tässä enää ihmettelen, on se että miksei tilanne eskaloidu mun meiliin asti? Kun voisin vallan mielelläni lähteä kahville ja katsoa mitä sitten tapahtuu. "Pahimmassa" tapauksessa saan vain ärsytettyä kunnolla livenäkin 😁
- Anonyymi
Ainoa asia mitä tässä enää ihmettelen, on se että miksei tilanne eskaloidu mun meiliin asti? Kun voisin vallan mielelläni lähteä kahville ja katsoa mitä sitten tapahtuu. "Pahimmassa" tapauksessa saan vain ärsytettyä kunnolla livenäkin 😁
Niin se olis ihan mahdollista mutta vielä en oo uskaltanut kun en tiiä ootko hyvällä seko vai ihan oikee seko.
Anonyymi kirjoitti:
Niin se olis ihan mahdollista mutta vielä en oo uskaltanut kun en tiiä ootko hyvällä seko vai ihan oikee seko.
No tuo on ihan validi pointti. Eipä täällä voikaan tietää, kaikki yhtäläisiä epämääräisiä hahmoja kirjaintensa takana.
Mutta sehän ei selviä kuin yhdellä tavalla, mikäli asiaa edes tarvitsee selvittää. Ja jos tarvitsee, niin tee itselle jokin feikkimeili, sellainen mitä et tarvitse mihinkään muuhun, sillä pysyt kivasti turvassa. Sellainen tuo minun profiilissanikin oleva meilitili on.- Anonyymi
No tuo on ihan validi pointti. Eipä täällä voikaan tietää, kaikki yhtäläisiä epämääräisiä hahmoja kirjaintensa takana.
Mutta sehän ei selviä kuin yhdellä tavalla, mikäli asiaa edes tarvitsee selvittää. Ja jos tarvitsee, niin tee itselle jokin feikkimeili, sellainen mitä et tarvitse mihinkään muuhun, sillä pysyt kivasti turvassa. Sellainen tuo minun profiilissanikin oleva meilitili on.Joo tää olikin suunnitelma mutta joo.
Anonyymi kirjoitti:
Joo tää olikin suunnitelma mutta joo.
Joo joo. Ei muuta tuumasta toimeen, niin sillä siitä pääset. Ei tartte arpoa enää entäjosmuttataisittenehkä 😂
- Anonyymi
Joo joo. Ei muuta tuumasta toimeen, niin sillä siitä pääset. Ei tartte arpoa enää entäjosmuttataisittenehkä 😂
Ai minä pääsen, ainakin sulla on itsetunto kunnossa.
- Anonyymi
Mikä on hyvä tarkotin.
Anonyymi kirjoitti:
Ai minä pääsen, ainakin sulla on itsetunto kunnossa.
Kyllä vain, toiminnalla pääsee eroon jahkailusta. No pääsee siitä eroon myös tarpeeksi pitkään odottamalla, mutta se on usein se vaihtoehto mitä itse taas ei haluaisi. Mutta elämä on sellainen, ei sitä kiinnosta muiden mielipiteet, se jatkaa kulkuaan vaikka itse päättäisi jäädä odottelemaan.
No tiiä onko itsetunto kohdillaan, kaik on niin suhteellista. Mutta ego ainakin on 😱🤣- Anonyymi
Kyllä vain, toiminnalla pääsee eroon jahkailusta. No pääsee siitä eroon myös tarpeeksi pitkään odottamalla, mutta se on usein se vaihtoehto mitä itse taas ei haluaisi. Mutta elämä on sellainen, ei sitä kiinnosta muiden mielipiteet, se jatkaa kulkuaan vaikka itse päättäisi jäädä odottelemaan.
No tiiä onko itsetunto kohdillaan, kaik on niin suhteellista. Mutta ego ainakin on 😱🤣Tähän asti aika hyvin oon yrittänyt ettei oo tarvinnu jahkailla, eikä oo tarvinnu pettyä siihen kun ei edes yrittänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Tähän asti aika hyvin oon yrittänyt ettei oo tarvinnu jahkailla, eikä oo tarvinnu pettyä siihen kun ei edes yrittänyt.
No sittenhän kaikki on mennyt varsin mainiosti tähän asti, eikö vain?
Ihmiset harvoin todella haluavat niitä asioita, joita ensin uskovat haluavansa. Vaan kun sen haluamansa saavuttaa, se ei useinkaan enää ole niin hohdokas kuin alkuun ajatteli.- Anonyymi
No sittenhän kaikki on mennyt varsin mainiosti tähän asti, eikö vain?
Ihmiset harvoin todella haluavat niitä asioita, joita ensin uskovat haluavansa. Vaan kun sen haluamansa saavuttaa, se ei useinkaan enää ole niin hohdokas kuin alkuun ajatteli.Tiedän mitä haluan että ei oo kyse sellasesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mitä haluan että ei oo kyse sellasesta.
Eikä oo mennyt mainiosti tähän asti mitä miehiin tulee.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän mitä haluan että ei oo kyse sellasesta.
Eli et siis ehkä ole vielä tavoittanut sitä mitä haluat?
Anonyymi kirjoitti:
Eikä oo mennyt mainiosti tähän asti mitä miehiin tulee.
Ai? No se on kurjaa. Ja selittää toki varovaisuuttasi. Onneksi miehiäkin on moneen lähtöön.
- Anonyymi
Ai? No se on kurjaa. Ja selittää toki varovaisuuttasi. Onneksi miehiäkin on moneen lähtöön.
Niin jos tietäisin että alettais varmasti painiin niin kyllä varmasti olisit jo täälä.
- Anonyymi
Mutta täytyy ensiks varmaan kysyä iskältä että onko sopivaa että painisin sun kanssa.
- Anonyymi
Taas sä onnistuit! Oot sä kyllä hyvä! Alko meinaan tekeen mieli kaikkee seksuaalista.
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos tietäisin että alettais varmasti painiin niin kyllä varmasti olisit jo täälä.
Jaa? No harmi etten tohdi sellaista luvata tuntematta ihmistä hieman palstakirjoittelua enemmänkin...
Anonyymi kirjoitti:
Taas sä onnistuit! Oot sä kyllä hyvä! Alko meinaan tekeen mieli kaikkee seksuaalista.
Ilmeisesti olen loistava tässä hommassa, jotenkin onnistun tässä helposti ja edes yrittämättä... Älä nyt puhu tollasia, menee mullakin kohta pasmat sekaisin...
- Anonyymi
Ilmeisesti olen loistava tässä hommassa, jotenkin onnistun tässä helposti ja edes yrittämättä... Älä nyt puhu tollasia, menee mullakin kohta pasmat sekaisin...
On mulla vieläkin hyvässä muistissa kaikki eiliset mielikuvat. Jotakin haluttavaa sussa on.
Anonyymi kirjoitti:
On mulla vieläkin hyvässä muistissa kaikki eiliset mielikuvat. Jotakin haluttavaa sussa on.
Ärsyttävä jankutukseni 🤣
- Anonyymi
Ärsyttävä jankutukseni 🤣
Joo se ja sitten ne sun otteet ja kaikkee. Hymyilyttää ja panettaa. en oo hullu.
Anonyymi kirjoitti:
Joo se ja sitten ne sun otteet ja kaikkee. Hymyilyttää ja panettaa. en oo hullu.
Hieman tavanomaisesta poikkeava yhdistelmä, mutta niinhän sitä sanotaan, että viha ja rakkaus on tunteina hyvin lähellä toisiaan, niin miksei se voisi päteä tuohon ärsytykseenkin...
- Anonyymi
Hieman tavanomaisesta poikkeava yhdistelmä, mutta niinhän sitä sanotaan, että viha ja rakkaus on tunteina hyvin lähellä toisiaan, niin miksei se voisi päteä tuohon ärsytykseenkin...
Sellanen sä just oot. Yks ilta olit ärsyttäny jo niin pahasti että aloin haluaan sua.
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen sä just oot. Yks ilta olit ärsyttäny jo niin pahasti että aloin haluaan sua.
Mielenkiintoista todellakin. Enkä edes yritä sitä, vaan yritän jutustella. Onhan tuo mielenkiintoisuuden lisäksi jollain tavoin kiihottavaakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko fleda? Jotenkin kuulostat ihan samalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan oo fleda enkä kukaan muu kuka on koskaan kirjautunu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää fleda mainostettiin myös eilisessä keskustelussa. Onks se joku palsta mustis?
Anonyymi kirjoitti:
Tää fleda mainostettiin myös eilisessä keskustelussa. Onks se joku palsta mustis?
Yksi taannoinen palstahahmo, rekisteröity, jonka sain hermostumaan itteeni. Mutta ei se ikinä muusta puhunut, vain siitä että olen ärsyttävä jne.
Sun kanssahan tätä jatkunut jo jonkin aikaa, ärsyyntymistä ja sen muita seurauksia.- Anonyymi
Yksi taannoinen palstahahmo, rekisteröity, jonka sain hermostumaan itteeni. Mutta ei se ikinä muusta puhunut, vain siitä että olen ärsyttävä jne.
Sun kanssahan tätä jatkunut jo jonkin aikaa, ärsyyntymistä ja sen muita seurauksia.Joo niinhän ne tekee. Tiedän sen kuvion vaikka ei oo mulle tapahtunut. En oo kirjautunut koskaan tänne enkä oo ottanu yhteyttä kehenkään.
- Anonyymi
Sun kanssahan tätä jatkunut jo jonkin aikaa, ärsyyntymistä ja sen muita seurauksia.Fleda on lukenut kun kirjotin sulle ekan kerran siitä että ärsytät niin paljon että aloin haluaan sua.
Anonyymi kirjoitti:
Fleda on lukenut kun kirjotin sulle ekan kerran siitä että ärsytät niin paljon että aloin haluaan sua.
Varsin mahdollista, julkistahan tämä jutustelu on. Mutta sen muistan, että siitä "ekasta kerrasta" on jo aikaa, se ei ollut pari viikkoa tms. sitten.
- Anonyymi
Varsin mahdollista, julkistahan tämä jutustelu on. Mutta sen muistan, että siitä "ekasta kerrasta" on jo aikaa, se ei ollut pari viikkoa tms. sitten.
Kerron totuudenmukaisesti. En rakastunut suhun ensisilmäyksellä. Alotin noin 7kk sitten palstauran ja sillon ärsytit todella paljon, siis niin paljon etten vaan pystynyt keskusteleen. Kinasin sun kanssa joulupukista, kerran sanoin sua homoks, anteeks siitäkin ja sitten se yks biisi homma sai mun hermot hajalle lopullisesti ja sinä yönä vihasin sua ja se jatku aamulla. Siitä
sitten alko se alapäärakkaus vaihe ja nyt oon vaiheessa että kysyn sulta henkilökohtaisia. - Anonyymi
Se homo homma tapahtu kun sanoit mua sun rakkaaks kun olin oikeesti herkässä mielentilassa näiden palsta alotusten takia.
- Anonyymi
Enkä tarkota että se rakkaaks sana itsessään ärsytti vaan se kun oli muutenkin paha olla ja sitten joku tulee sanoon rakkaaks. No en tiiä osaanko kertoo oikein että mitä tarkotan.
Anonyymi kirjoitti:
Kerron totuudenmukaisesti. En rakastunut suhun ensisilmäyksellä. Alotin noin 7kk sitten palstauran ja sillon ärsytit todella paljon, siis niin paljon etten vaan pystynyt keskusteleen. Kinasin sun kanssa joulupukista, kerran sanoin sua homoks, anteeks siitäkin ja sitten se yks biisi homma sai mun hermot hajalle lopullisesti ja sinä yönä vihasin sua ja se jatku aamulla. Siitä
sitten alko se alapäärakkaus vaihe ja nyt oon vaiheessa että kysyn sulta henkilökohtaisia.Ohhoh. Noh... Ei muhun varmasti kukaan lämpenekään heti jos edes nopeasti, olen sen verran omanlaiseni. Ja myös ärsyttävä pilailija, toisaalta vakava tosikko ja niin edelleen. Siis aivan mahdoton tapaus.
Muistelinkin, että meidän palstaromanssi alkoi jo syksyllä, loppuvuodesta viimeistään, juurikin niin että keskustelut jäi kesken kun totesit ettet voi jatkaa koska olen niin perhanan ärsyttävä. Joulupukki-jupakan muistan jotenkuten kyllä. Homottelua en ensinkään, olen aika hyvä sivuuttamaan sellaiset.
Niin, nyt ollaan tässä. Ja missä huomenna?Anonyymi kirjoitti:
Enkä tarkota että se rakkaaks sana itsessään ärsytti vaan se kun oli muutenkin paha olla ja sitten joku tulee sanoon rakkaaks. No en tiiä osaanko kertoo oikein että mitä tarkotan.
Mä länkytän täällä niin paljon kaikenlaista, etten muista tuota episodia, mutta kuulostaa juuri minun touhuiltani. Ja toki uskon kun sanot.
Voin kyllä käsittää miten se on ärsyttänyt, raivostuttanut, kun toinen tulee lussuttamaan juuri väärän aikaan, väärällä tavallakin siihen tilanteeseen nähden.- Anonyymi
Ohhoh. Noh... Ei muhun varmasti kukaan lämpenekään heti jos edes nopeasti, olen sen verran omanlaiseni. Ja myös ärsyttävä pilailija, toisaalta vakava tosikko ja niin edelleen. Siis aivan mahdoton tapaus.
Muistelinkin, että meidän palstaromanssi alkoi jo syksyllä, loppuvuodesta viimeistään, juurikin niin että keskustelut jäi kesken kun totesit ettet voi jatkaa koska olen niin perhanan ärsyttävä. Joulupukki-jupakan muistan jotenkuten kyllä. Homottelua en ensinkään, olen aika hyvä sivuuttamaan sellaiset.
Niin, nyt ollaan tässä. Ja missä huomenna?Joo romanssi.
- Anonyymi
Ohhoh. Noh... Ei muhun varmasti kukaan lämpenekään heti jos edes nopeasti, olen sen verran omanlaiseni. Ja myös ärsyttävä pilailija, toisaalta vakava tosikko ja niin edelleen. Siis aivan mahdoton tapaus.
Niin, nyt ollaan tässä. Ja missä huomenna?Se kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi
Paljon paremmalta kuin viha-rakkaus suhde 😁
No en tiiä, ehkä sillon tällön mutta eilen se viha rakkaus kuullosti hyvältä. Vai meinaatko että ihan muutenkin vaan voisit kokeilla eri otteita? Voin kyllä myös ärsyttää siihen asti ettei sulla oo muuta vaihtoehtoo kun laittaa mut hiljaseks esimerkiks laittamalla jotain mun suuhun.
Anonyymi kirjoitti:
No en tiiä, ehkä sillon tällön mutta eilen se viha rakkaus kuullosti hyvältä. Vai meinaatko että ihan muutenkin vaan voisit kokeilla eri otteita? Voin kyllä myös ärsyttää siihen asti ettei sulla oo muuta vaihtoehtoo kun laittaa mut hiljaseks esimerkiks laittamalla jotain mun suuhun.
No siltä se vaikutti eilen, oli kierrokset korkealla...
Kaikenlaista voi kokeilla ja on kiva kokeilla, eri otteita myös, eri tilanteissakin, eri paikoissa. Hyvin mielelläni kokeilen naisen hiljentämistä eri tavoilla lähipainissa 😁
Luin kanssa jo aiemmin ton jutun. Niin toisilla on ja toisilla ei niin se elämä vaan menee ilman että se kenenkään syytä olisi tai että siitä kateellinen tai katkera pitäis olla. Varmaan tulee kyllä vähän sokeaksikin sille mikä on normaalia ja mikä ei vaikka kuinka yrittäis jalat maassa elää jos ei ole muunlaista elämää ikinä elänytkään ja vaikka olisikin.🙂.
Normaali on kovin subjektiivinen käsite ja oikeastaan koko sana pitäisi poistaa käytöstä heti.
Normaali on kovin subjektiivinen käsite ja oikeastaan koko sana pitäisi poistaa käytöstä heti.
No ehkä siihen sen normasli sanan tilalle sopis paremmin mikä on tavallista tavalliset tulot tai pienet tulot omaavalle ihmiselle.🙂
Mikkojuhan kirjoitti:
No ehkä siihen sen normasli sanan tilalle sopis paremmin mikä on tavallista tavalliset tulot tai pienet tulot omaavalle ihmiselle.🙂
Keskimääräinen, tavanomainen, tyypillinen, ne on ikävän laveita nekin, mutta hiton paljon parempia kuin normaali 😁
Ainoa asia mikä esimerkiksi Suomessa todellakin on normaali, on Eppu Normaali ja sekin vain siksi, että sen sukunimi sattuu olemaan normaali.randombypasser kirjoitti:
Keskimääräinen, tavanomainen, tyypillinen, ne on ikävän laveita nekin, mutta hiton paljon parempia kuin normaali 😁
Ainoa asia mikä esimerkiksi Suomessa todellakin on normaali, on Eppu Normaali ja sekin vain siksi, että sen sukunimi sattuu olemaan normaali.Niin onhan se suhteellista että mikä sitten on normaalia kenellekin. Mutta pointti nyt varmaan tuli kuitenkin selväksi.🙂.
Ainoa asia mikä esimerkiksi Suomessa todellakin on normaali, on Eppu Normaali ja sekin vain siksi, että sen sukunimi sattuu olemaan normaali.No sopisko sitten että tulee sokeaksi sille mikä on keski tai pienituloisille yleistä rahankäyttöä arjessa mihin heillä on varaa. Jos sen oikein yrittää rautalangasta vääntää tuon lauseen niin ettei väärin tulkinnoille jää varaa.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
No sopisko sitten että tulee sokeaksi sille mikä on keski tai pienituloisille yleistä rahankäyttöä arjessa mihin heillä on varaa. Jos sen oikein yrittää rautalangasta vääntää tuon lauseen niin ettei väärin tulkinnoille jää varaa.😄.
No tuolleen rautalangasta väännettynä väärinymmärrystä täytyy jo tietoisesti haluta 😂
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin onhan se suhteellista että mikä sitten on normaalia kenellekin. Mutta pointti nyt varmaan tuli kuitenkin selväksi.🙂.
Saivartelu on ihan kivaa ajankulua 😁
No tuolleen rautalangasta väännettynä väärinymmärrystä täytyy jo tietoisesti haluta 😂
Kyllä sekin joiltain joskus tuntuu onnistuvan.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä sekin joiltain joskus tuntuu onnistuvan.😄.
Valitettavan oikeassa olet 😁
Saivartelu on ihan kivaa ajankulua 😁
Joo onhan sekin parempaa kuin tylsistyminen.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo onhan sekin parempaa kuin tylsistyminen.🙂.
Parhaimmillaan kyllä 😁
- Anonyymi
Mitä vikaa muka Alepassa on? Et varmaan käy edes Mìnimanissa tai Lidlissä? Käyt vain vtun kalliissa K/S -marketissa.
Tyhmä maksaa vähästäänkin.
>simiti<Ei mitään, just kävin omassa lähi-Alepassani, päätin pitää kahvitauon berliininmunkeilla. Jostain syystä ne oli alessa, ihme homma mutta en valita, säästyihän siinä taas pari roposta. Tai no ei säästynyt, koska ostin sillä säästöllä alennushintaisen suklaalevyn 😂
K-ketjun kaupoissa käyn vain pakosta tai hiton hyvän tarjouksen perässä.- Anonyymi
Ei mitään, just kävin omassa lähi-Alepassani, päätin pitää kahvitauon berliininmunkeilla. Jostain syystä ne oli alessa, ihme homma mutta en valita, säästyihän siinä taas pari roposta. Tai no ei säästynyt, koska ostin sillä säästöllä alennushintaisen suklaalevyn 😂
K-ketjun kaupoissa käyn vain pakosta tai hiton hyvän tarjouksen perässä.Berliininmunkki eli punainen pulla on hyvää. Ei se suklaakaan huonoa ole.
Jos en harrastaisi diapetesta, niin söisin niitä joka ikinen päivä.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Berliininmunkki eli punainen pulla on hyvää. Ei se suklaakaan huonoa ole.
Jos en harrastaisi diapetesta, niin söisin niitä joka ikinen päivä.
>simiti<En ole oikein tykästynyt niihin muihin makuihin, mutta tuo pinkkipulla katoaa kitusiin tehtaan takuulla 😁
Nuorempana noita tuli vedettyä yhdessä duunipaikassa aina parit iltapäivän kahvitauolla, voi luoja miten sitä onkin jaksanut 😂- Anonyymi
En ole oikein tykästynyt niihin muihin makuihin, mutta tuo pinkkipulla katoaa kitusiin tehtaan takuulla 😁
Nuorempana noita tuli vedettyä yhdessä duunipaikassa aina parit iltapäivän kahvitauolla, voi luoja miten sitä onkin jaksanut 😂Se toffee on aika hyvä.
Anonyymi kirjoitti:
Se toffee on aika hyvä.
Mulla taitaa olla vain se ns. Omar-versio maistelematta, mutta kun ne omarit on karkkeinakin jo niin imeliä, niin ei oikein houkuta...
- Anonyymi
Mulla taitaa olla vain se ns. Omar-versio maistelematta, mutta kun ne omarit on karkkeinakin jo niin imeliä, niin ei oikein houkuta...
Niin en tiedä onko se just se Omar. En muista mutta oon ostanu sen ruskeen ja se on ollu aika hyvä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin en tiedä onko se just se Omar. En muista mutta oon ostanu sen ruskeen ja se on ollu aika hyvä.
No se se varmaan on. Kai mun tarttee sitten uskaltautua maistamaan sekin. Ja kohtahan sieltä tipsahtaa taas se pääsiäisen keltainen sesonkiversio 😁
En ole oikein tykästynyt niihin muihin makuihin, mutta tuo pinkkipulla katoaa kitusiin tehtaan takuulla 😁
Nuorempana noita tuli vedettyä yhdessä duunipaikassa aina parit iltapäivän kahvitauolla, voi luoja miten sitä onkin jaksanut 😂Ne omarmunkit on hyviä kanssa. Joskus ammattikoulussa leipomolla kun leipuriks opiskeli niin siellä "vähän" tuli myös mässäiltyä. Varsinkin jos oli vähän jatsitupakkaa pössytelly niin sillon se mesta oli ihan taivas.😂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ne omarmunkit on hyviä kanssa. Joskus ammattikoulussa leipomolla kun leipuriks opiskeli niin siellä "vähän" tuli myös mässäiltyä. Varsinkin jos oli vähän jatsitupakkaa pössytelly niin sillon se mesta oli ihan taivas.😂.
Pakkohan mun on sitten alistua maistamaan niitä, kun ammattilainenkin suosittelee 😁
Olin aikanaan... oisko ollu -88 tekemässä TETin leipomossa, ihan hirveesti ei llut parissa viikossa oikeaa ruokaa syötyä 😂
Se on kumma sen naurunortin kanssa että aina tulee ihan törkeä makeanhimo, ihan surutta saa vedettyä useammankin pussin karkkia siinä lomassa ja sittenpä vasta hyvä olo onkin 😂randombypasser kirjoitti:
Pakkohan mun on sitten alistua maistamaan niitä, kun ammattilainenkin suosittelee 😁
Olin aikanaan... oisko ollu -88 tekemässä TETin leipomossa, ihan hirveesti ei llut parissa viikossa oikeaa ruokaa syötyä 😂
Se on kumma sen naurunortin kanssa että aina tulee ihan törkeä makeanhimo, ihan surutta saa vedettyä useammankin pussin karkkia siinä lomassa ja sittenpä vasta hyvä olo onkin 😂Joo kyllä se pistää noi ruokahaluhormoonit jotenkin yli kierroksille.😅.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo kyllä se pistää noi ruokahaluhormoonit jotenkin yli kierroksille.😅.
Juu, se on kummaa tavaraa. En uskonut aiemmin poikien juttuja, mutta oli se sitten uskottava kun omin pikku kätösin sai kokeilla 😂
Juu, se on kummaa tavaraa. En uskonut aiemmin poikien juttuja, mutta oli se sitten uskottava kun omin pikku kätösin sai kokeilla 😂
Näinhän se yleensä menee.😄.
- Anonyymi
No se se varmaan on. Kai mun tarttee sitten uskaltautua maistamaan sekin. Ja kohtahan sieltä tipsahtaa taas se pääsiäisen keltainen sesonkiversio 😁
Sellasta keltasta en oo tainnu nähä. Minkä makunen se on?
Anonyymi kirjoitti:
Sellasta keltasta en oo tainnu nähä. Minkä makunen se on?
Se on pääsiäisen sesonkituote, ollut mun mielestä jo useampana pääsiäisenä ainakin joissain isommissa marketeissa. Se oli sitruunalla maustettu, siinä taisi olla joku sitruunakreemi sisällä, kai.
- Anonyymi
Se on pääsiäisen sesonkituote, ollut mun mielestä jo useampana pääsiäisenä ainakin joissain isommissa marketeissa. Se oli sitruunalla maustettu, siinä taisi olla joku sitruunakreemi sisällä, kai.
Okei. Sitäkin täytyy maistaa vaikka ei kuullosta hyvältä.
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Sitäkin täytyy maistaa vaikka ei kuullosta hyvältä.
Muistaakseni oli ihan ok, mutta ei mikään elämys 👍
- Anonyymi
Mielenkiintoinen aihepiiri.
Minä tuossa mietinkin pari päivää sitten kateuskeskustelussa, että mikäköhän raha kanssaihmisiä suivaannuttaa eniten.
Itse tehty, lottovoitto, peritty vai naitu?
Peritty taitaa olla keulilla. Muihin joutuu tekemään edes jotain, mutta perittyyn tarvitaan vain kultalusikka.
-keinovaginamies-No ei se ihan niinkään ole, kyllä perimisenkin eteen täytyy vähän nähdä vaivaa, yleensä ainakin osallistua edes hautajaisiin.
- Anonyymi
No ei se ihan niinkään ole, kyllä perimisenkin eteen täytyy vähän nähdä vaivaa, yleensä ainakin osallistua edes hautajaisiin.
Ei ole muuten pakollista edes Suomessa.
Rintaperillinen voi päätyä täysin perinnöttömäksi vain murhaamalla/tappamalla perittävän, muuten rikkailta vanhemmilta mätkähtää aina paalua.
-keinovaginamies-
Mutta naitu raha on siitä huolimatta suosikkini. Minä nimittäin tykkään molemmista :)
-sama- - Anonyymi
Niin. Toiset ovat olleet hyvissä töissä ja saavat puolikasta eläkettä enemmän, mitä jotkut palkkaa.
Tosin mielummin olisin terve ja työelämässä. Nooh, näillä mennään.
Ei ole muuten pakollista edes Suomessa.
Rintaperillinen voi päätyä täysin perinnöttömäksi vain murhaamalla/tappamalla perittävän, muuten rikkailta vanhemmilta mätkähtää aina paalua.
-keinovaginamies-
Mutta naitu raha on siitä huolimatta suosikkini. Minä nimittäin tykkään molemmista :)
-sama-Ei ole pakollista, mutta yleensä joutuu edes sen verran vaivautumaan, että käy nakkaamassa hiukan multaa arkulle, vaikka kädethän siinä saakeli sotkeentuu.
Voisikohan tuon rahan naimisen toteuttaa niin, että saa jatkuvasti naida sitä rahaa käyttöönsä?Anonyymi kirjoitti:
Niin. Toiset ovat olleet hyvissä töissä ja saavat puolikasta eläkettä enemmän, mitä jotkut palkkaa.
Tosin mielummin olisin terve ja työelämässä. Nooh, näillä mennään.
>simiti<Sait sen kahdesta pahasta toisen siis.
- Anonyymi
Ei ole pakollista, mutta yleensä joutuu edes sen verran vaivautumaan, että käy nakkaamassa hiukan multaa arkulle, vaikka kädethän siinä saakeli sotkeentuu.
Voisikohan tuon rahan naimisen toteuttaa niin, että saa jatkuvasti naida sitä rahaa käyttöönsä?Niinku viikkorahapohjalta perjantaina hommiin :))
Täytyykin tästä mennä.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Niinku viikkorahapohjalta perjantaina hommiin :))
Täytyykin tästä mennä.
-keinovaginamies-No voi sitä viikkorahojen edestä vähän viikollakin kutkutella ja kyntää 😁
- Anonyymi
Sait sen kahdesta pahasta toisen siis.
Näin tuli tapahtumaan. Nooh, hyvänä puolena todettakoon, että eläkkeellä voi tehdä mitä haluaa.
Näin tuli tapahtumaan. Nooh, hyvänä puolena todettakoon, että eläkkeellä voi tehdä mitä haluaa.
>simiti<Se on varsin totta. Ja jos tulopuolikin on ihan ok, niin tilanne lienee ainakin siedettävä.
- Anonyymi
Kovinkaan henkisesti tasokas tämä kortinhaltia ei voi olla . Julkisuudessa "elvistely" menee alapuolelle arvostelun .
No eihän se sitä tarkoita. Eihän tuo varsinaisesti edes elvistele, vaan vain kertoo omasta elämästään.
Oletteko nähneet elokuvaa Miljoonan punnan seteli (Gregory Peck)?
Piruileva brittikomedia, missä veijari seikkailee "piireissä" vedonlyönnin seurauksena, missä amerikkalaiselle jampalle lyödään käteen miljoonan punnan seteli lainaksi ja toivotetaan onnea.
Siihen aikaan Englannin pankki voi myöntää ja myönsi seteleitä teoriassa mille nimellisarvolle tahansa, kunhan asettajalla oli pätäkkää. Seteli oli periaatteessa sekki ja 50-luvulla miljoona puntaa oli aivan tolkuttomasti rahanpaskaa.
Eihän sitä kukaan voinut pieniä tai antaa rahasta takaisin, joten jamppa eli herroiksi, koska eihän moista miljonääriä voinut hotellin respasta käännyttääkään. Suosio naistenkin keskuudessa oli taattu.
Ehkä nykyään mustaa AMEX:ia vilauttamallakin pääsee paikkoihin ja tilanteisiin. 😚Vähän pohdin, että olenko kateellinen tuon miehen Amexista, rikkauksista, vai elämäntavoista, tai mistään? En ainakaan Amexista.
Ainoastaan niistä vaihtoehdoista, joita vauraus tuo tullessaan ja olisi varaa valita useamman vaihtoehdon välillä. Raha antaa tällaisen mahdollisuuden. Ei tarvitse tyytyä rajotettuihin vaihtoehtoihin, voi laajentaa valikoimaa.
Tällä ei ole mitään tekemistä Amexin luottokortin kanssa, vaan liittyy elämänlaatuun ja rahalla saavutettavaan mielenrauhaan, mahdollisuuksiin ja tyytyväisyyteen.Niinpä. En osaa itsekään olla kateellinen tuolle, vaan ainoastaan hämmästelen tuota mitä kaikkea raha (tässä siis kortti) mahdollistaa ja miten avoimesti hän niistä asioista kertoo.
Reipas omaisuus toisi nimenomaan mielenrauhaa ja vapautta valita erilaisia asioita, eipä sillä muuta väliä sinällään olisi. Tuskin joisin sen enempää shampanjaa, hintalappuun katsomatta.randombypasser kirjoitti:
Niinpä. En osaa itsekään olla kateellinen tuolle, vaan ainoastaan hämmästelen tuota mitä kaikkea raha (tässä siis kortti) mahdollistaa ja miten avoimesti hän niistä asioista kertoo.
Reipas omaisuus toisi nimenomaan mielenrauhaa ja vapautta valita erilaisia asioita, eipä sillä muuta väliä sinällään olisi. Tuskin joisin sen enempää shampanjaa, hintalappuun katsomatta.Noin avoimesti ja julkisesti omista rikkauksista kertominen juuri häiritsee. Mies asettaa itsensä kaikenlaisten huijareiden maalitauluksi. Identiteettivarkaudet lisääntyy. Se jää suojattomaksi. Tuosta ei hyvää seuraa.
tosi.typy kirjoitti:
Noin avoimesti ja julkisesti omista rikkauksista kertominen juuri häiritsee. Mies asettaa itsensä kaikenlaisten huijareiden maalitauluksi. Identiteettivarkaudet lisääntyy. Se jää suojattomaksi. Tuosta ei hyvää seuraa.
Onhan siinä toki riskinsä, mutta kovasti arvostan tuota "alastomuutta". Tuntuu hämmentävältä ja olisi mielenkiintoista tavata tuo ihminen oikeastikin.
Onhan siinä toki riskinsä, mutta kovasti arvostan tuota "alastomuutta". Tuntuu hämmentävältä ja olisi mielenkiintoista tavata tuo ihminen oikeastikin.
Oikeasti suomalaiseen perusluonteeseen ei kuulu julkisesti kertoa rikkauksistaan. "Kel' aarre on, se aarteen kätkeköön..".
Hän asettaa itsensä/ perheensä vaaraan. Toisaalta nyt on tyyppi ja naama tiedossa, jos jotain sattuu, virkavalta voi heti miettiä rikostoimintaa... ainakin aluksi.
Itse en toimisi noin.tosi.typy kirjoitti:
Oikeasti suomalaiseen perusluonteeseen ei kuulu julkisesti kertoa rikkauksistaan. "Kel' aarre on, se aarteen kätkeköön..".
Hän asettaa itsensä/ perheensä vaaraan. Toisaalta nyt on tyyppi ja naama tiedossa, jos jotain sattuu, virkavalta voi heti miettiä rikostoimintaa... ainakin aluksi.
Itse en toimisi noin.Päh! ... rikollista toimintaa
kiir. kirj. korj. ed. text.tosi.typy kirjoitti:
Itse en toimisi noin.Siksipä olenkin tuosta haastattelusta iloisesti hämmentynyt, kaveri ihan tuosta vain pokkana kertoo eikä edes paukuttele henkseleitään, vaan lähinnä toteaa asiat. Voisin melkein kosia 🤣
Siksipä olenkin tuosta haastattelusta iloisesti hämmentynyt, kaveri ihan tuosta vain pokkana kertoo eikä edes paukuttele henkseleitään, vaan lähinnä toteaa asiat. Voisin melkein kosia 🤣
En tiedä onko tuo rohkeutta, vai tyhmyyttä, mutta jotain erikoista tuossa ihmisessä on. Hän on saanut elää etuoikeutettua elämää, siksi sillä on itsesuojeluvaisto täysin olematon. Sen ei ole koskaan tarvinnut varoa, tai vältellä mitään.
Sen omassa kuplassa on varmasti kiva olla. 🤔tosi.typy kirjoitti:
En tiedä onko tuo rohkeutta, vai tyhmyyttä, mutta jotain erikoista tuossa ihmisessä on. Hän on saanut elää etuoikeutettua elämää, siksi sillä on itsesuojeluvaisto täysin olematon. Sen ei ole koskaan tarvinnut varoa, tai vältellä mitään.
Sen omassa kuplassa on varmasti kiva olla. 🤔Erikoinen kyllä. Enpä tiedä tuosta itsesuojeluvaistosta... Vedättäjiä on aina ympärillä, jos rahaa on, koska raha näkyy ja kuuluu. Ja niiltä on pakko oppia suojautumaan tai kohta sitä rahaa ei enää ole.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Päh! ... rikollista toimintaa
kiir. kirj. korj. ed. text.Eiköhän heillä ole Amexin tilaamat turvajärjestelmät ja henkivartijat...
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän heillä ole Amexin tilaamat turvajärjestelmät ja henkivartijat...
- Sheena3500€:n vuosimaksulla ei ihan kaikkea saa, niin enpä usko.
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän heillä ole Amexin tilaamat turvajärjestelmät ja henkivartijat...
- SheenaSaattaa olla tuplajärjestelmät, mutta vain Amexin suhteen. Entäs se muu elämä ja perheenjäsenet?
Itse en kyllä menisi iltikseen kehumaan rikkauksillani.randombypasser kirjoitti:
Erikoinen kyllä. Enpä tiedä tuosta itsesuojeluvaistosta... Vedättäjiä on aina ympärillä, jos rahaa on, koska raha näkyy ja kuuluu. Ja niiltä on pakko oppia suojautumaan tai kohta sitä rahaa ei enää ole.
Toivottavasti osaavat suojautua. Itse en menisi noin julkisesti selittämään omaa varallisuuttani. Tuollainen on riskialtista touhua.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Saattaa olla tuplajärjestelmät, mutta vain Amexin suhteen. Entäs se muu elämä ja perheenjäsenet?
Itse en kyllä menisi iltikseen kehumaan rikkauksillani.En minäkään menisi. Tosiasia on kuitenkin, että Suomessa rikkaat erottuu tai vähintään tiedetään, vaikkeivät rikkauksistaan lehtien palstoilla kertoisi.
- Sheena tosi.typy kirjoitti:
Toivottavasti osaavat suojautua. Itse en menisi noin julkisesti selittämään omaa varallisuuttani. Tuollainen on riskialtista touhua.
On se toki riskaabelia, mutta enin osa suomalaisista tyytyy olemaan kateellisia. Ja jos on omaisuutta, lienee pitänyt huolta ulkoisesta turvallisuudesta asianmukaisesti, rahastahan se ei ainakaan olisi kiinni. Ja uskaltaisiko moista haastattelua antaakaan, ellei olisi varma turvajärjestelyistään?
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään menisi. Tosiasia on kuitenkin, että Suomessa rikkaat erottuu tai vähintään tiedetään, vaikkeivät rikkauksistaan lehtien palstoilla kertoisi.
- SheenaTotta. Ne on aika pienet ympyrät ja vaikka ne tiedetään, niitä ei ole syytä nostaa jalustalle.
On se toki riskaabelia, mutta enin osa suomalaisista tyytyy olemaan kateellisia. Ja jos on omaisuutta, lienee pitänyt huolta ulkoisesta turvallisuudesta asianmukaisesti, rahastahan se ei ainakaan olisi kiinni. Ja uskaltaisiko moista haastattelua antaakaan, ellei olisi varma turvajärjestelyistään?
Täytyy muistaa, ettei kaikki rikolliset ole suomalaisia. Siinä se ongelma juuri on. Pitää ajatella laajemmin ja monelta suunnalta.
En lähtisi esittelemään naamaani ja perhettäni julkisesti. Haitta on suurempi kuin hyöty.tosi.typy kirjoitti:
Täytyy muistaa, ettei kaikki rikolliset ole suomalaisia. Siinä se ongelma juuri on. Pitää ajatella laajemmin ja monelta suunnalta.
En lähtisi esittelemään naamaani ja perhettäni julkisesti. Haitta on suurempi kuin hyöty.Kaikki rikolliset eivät ole suomalaisia, totta, mutta ne rikolliset eivät myöskään lue suomalaisia iltapäivälehtiä eivät ainakaan osaa suomea 😂
Kaikki rikolliset eivät ole suomalaisia, totta, mutta ne rikolliset eivät myöskään lue suomalaisia iltapäivälehtiä eivät ainakaan osaa suomea 😂
Kuka sen tietää, mistä rikolliset onkivat tietonsa? Nyt sen naama on jo netissä. Aina kannatta olla varuillaan. Varsinkin, kun on paljon menetettävää.
tosi.typy kirjoitti:
Kuka sen tietää, mistä rikolliset onkivat tietonsa? Nyt sen naama on jo netissä. Aina kannatta olla varuillaan. Varsinkin, kun on paljon menetettävää.
No löytää ne rikolliset helposti ne tiedot muutenkin, niin en usko että tuo riskitasoa olennaisesti nostaa. Varovainen toki kannattaa olla, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.
No löytää ne rikolliset helposti ne tiedot muutenkin, niin en usko että tuo riskitasoa olennaisesti nostaa. Varovainen toki kannattaa olla, mutta ei hinnalla millä hyvänsä.
Jep! Niin löytää. Niillä on omat jekkunsa. Valtettavasti.
Kannattaa olla tarkkana ja varovainen. 😊
- Anonyymi
Niin, miten tuon asian nyt ottaa omapahan on asiansa, jos haluaa mielenkiintoa herättää ympäristössään. Pitäisi kuitenkin ymmärtää ett se ylimääräinen mielenkiinto saattaa tuoda myös ylimääräistä turvattomuutta.
Ihan tasapainoiseksi en tuota ilmiötä kertoa omaisuudestaan ja kortista sanoisi.
Kyllä siinä haetaan jonkin näköistä gloriaa itselleen, perintönsä voimalla.
Ihan sivusta huomauttaisin, ett asiaa lääkärille tai ainakin kynsienhoitajalle olisi...
tulehtuneet kynsivallit ja todella lyhyeiksi "pureskelleet kynnet" näkyy kuvissa.
Saattaa olla ett olen erehtynytkin... mä kun en kyseistä miestä tunne, ei liikuta samoissa piireissä alkuunkaan. Mutt lycka till!
trollikka Lehet myy sillä, et ne kirjottaa sellasta, mist joku voi olla katee. Ihmisii nääs innostaa kateus. Sama teeveessä. Sillä media elää. Sit taas joitain innostaa, et ne 'pääsee' lehteen tai teeveehen. 🌹👀
- Anonyymi
Toisilla on rahaa enemmän, toisilla vähemmän 🤷♀️ Monet eivät törsäile, vaikka rahaa olisi.
Amex Janne oli siinä rikkaat ja köyhät telkkariongelmassa, siitä pisteet.. sekä tietysti kunniamaininta yrittäjyydestä 👌
Mikä jutussa pisti silmään "siellä oli joku 15 ruokalajin illallinen" Ei ikinä, no thank you.
- Sheena- Anonyymi
Katsoin yhtä dokumenttia ostereita ja alkoholista, sen niminen kun the real housewives, siinä näki kuinka onnettomia ne oli, eikä lapsiinsa mitään oikeeta henkistä suhdetta.
- Anonyymi
Onkohan kaikki mustat kortit näitä varakkaiden kortteja. Näin sellaisen tuttavalla, siinä oli iso kultainen neliö yläosassa. Väkisin pisti silmään musta ja kulta. En ruvennut utelemaan kun ei minulle kuulu, vilautti ruokakaupan itsepalvelupäätteellä.
Raamattu sanoo: Isien pahat teot kostautuvat lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen.
Minä sanon: Niin siunaantuvat isien hyvät teot. Jeppe vaikutti onnelliselta, ja hyvä niin.- Anonyymi
Niin ne kostautuu! Mutta joskus suku saa kirouksen katkaisijan niin kun minut!
Musta Amex on kokomusta tekstejä ja kontaktipintaa lukuunottamatta. Olikohan tuttavasi kortti Kela Black? ; )
kollimaattori kirjoitti:
Musta Amex on kokomusta tekstejä ja kontaktipintaa lukuunottamatta. Olikohan tuttavasi kortti Kela Black? ; )
Nyt hajos totaalisesti, Kela Black 🤣🤣🤣
- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Ei ole Kela-heppu. Hyvässä hapessa näyttää olen, esim. kaikki päällä merkkivaatteita, näen hänet lähinnä urheilukuteissa kun pyörii samoissa liikuntaharrastuksissa.
Mitä väriä se teksti ja kontaktipinta sitten on? Katson seuraavalla kerralla tarkemmin. Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Kela-heppu. Hyvässä hapessa näyttää olen, esim. kaikki päällä merkkivaatteita, näen hänet lähinnä urheilukuteissa kun pyörii samoissa liikuntaharrastuksissa.
Mitä väriä se teksti ja kontaktipinta sitten on? Katson seuraavalla kerralla tarkemmin.Linkissä kuvia:
https://urly.fi/33R3
Oikeastaan yllättävää, että musta Amex on hillityn valkoinen tekstiltään ja kuvitukseltaan. Ainoa kultainen on tosiaan se sama, mikä kaikissa pankki- ja luottokorteissa, eli ne kontaktipinnat.
Muistaakseni jollakin suomalaisellakin rahoituslaitoksella on huippuasiakkailleen oma luottokorttinsa, jonka pääväri on musta. Ainakin OP:n Platinum kortti on musta, mutta siinä on keskellä suuri OP:n hopeinen logo.- Anonyymi
kollimaattori kirjoitti:
Linkissä kuvia:
https://urly.fi/33R3
Oikeastaan yllättävää, että musta Amex on hillityn valkoinen tekstiltään ja kuvitukseltaan. Ainoa kultainen on tosiaan se sama, mikä kaikissa pankki- ja luottokorteissa, eli ne kontaktipinnat.
Muistaakseni jollakin suomalaisellakin rahoituslaitoksella on huippuasiakkailleen oma luottokorttinsa, jonka pääväri on musta. Ainakin OP:n Platinum kortti on musta, mutta siinä on keskellä suuri OP:n hopeinen logo.Ei tullut tuosta linkistä kuvia. Outoa tekstiä vain. Juuri se suuri, jotenkin loistava kuvio kiinnitti huomioni, en ole varma väristä, onko kultainen vai hopeinen. Ehkä en sittenkään kyttää koko juttua. Ei näytä ainakaan öykkäriltä, Kertoo jos tahtoo. Minulla oma elämä. Kiitos tiedosta, Ketjun otsikko vain herätti kiinnostuksen hetkeksi.
- Anonyymi
En jaksanut lukea loppuun saakka, meni turhan monimutkaiseksi.
Tykkäsin Jannen tyyljstä, tosi hyvä lookki👌 - Anonyymi
Miksi sinäkin jatkuvasti tehtailet tänne aloituksia? Kuka kaipaa sinun "mun mielestä" -kommenttejasi?
Kiitos fanituksesta ja aloitusteni aktiivisuuden kohentamisesta, jokainen klikkaus on tärkeä ❤️
- Anonyymi
En tiiä tykkäätkö mutta kuuntele jos huvittaa. random.
https://youtu.be/_qSosSeLD2IEi nyt ehkä ihan mun makuuni, mutta mielenkiintoinen eikä tosiaankaan huono, kiitos! Kuuntelin kahdestikin, että saa paremman otteen soundeista. Vaan olisko lyriikoilla ollut enemmän merkitystä kuin soundeilla, sitä jäin pohtimaan...
- Anonyymi
Minulta löytyy työturvallisuuskortti :) olen siis ns. verohallinnon julkkis. Ei sitä vilauttamalla pääse minnekään sisälle, mutta sitä ilman työnantaja voi joutua pihalle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1103277GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831172
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531112Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351062- 60978
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27890- 67878
- 53877
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872