Oletteko jo alkaneet tajuta että kuolette joskus?

Anonyymi-ap

Ihan kuin viimeisten parin vuoden sisällä olisin alkanut tajuta että minäkin kuolen joskus. Olen reilu 40-v. Mutta jotenkin yhä edelleen kun yritän ajatella sitä ja tuntea siihen loogisesti liittyviä tunteita, tämä tosiasia taas lipsahtaa mieleni otteesta kuin kala käsistä. Miten minun on niin vaikea käsittää tätä. Kyse ei ole siitä etten hyväksyisi kuolevaisuuttani, kyllä minä sen hyväksyn.

3

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo mä oon ajatellut samoin. Elämän ilo on ajettu taitamattomalla pääministerillä ja sen tuhon teoilla. Tulevaisuus ei tuota kipinää niin selvästi että voisi innolla puskea eteenpäin. Vaaleissa kannatta äänestää muuta kun hallituspuolueita tai muita tuhoa tuottavia. Vain valo langanpäässä ilostuttaa.

    • Anonyymi

      Ihan on tunne, että kohta se tapahtuu, enkä sairas ole vielä millään terminaalisella tasolla, vaikka sairauksia jo on. Ikää 46, mutta uskon, että kohta kosahtaa aggressiivinen syöpä minulle. Enkä ole luulosairas koskaan ollut, mutta nämä sairaudet, mitkä minulle ovat siunaantuneet olen aina tiennyt ennalta, en niitä ole manannut päälleni, ja valitettavan oikeaan olen aina osunut ennen kuin lääkärit ovat uskoneet. Onko se sitten paha asia, että kuolisi? Ei tämä elämä huomioonottaen. Vaikken nyt ensisijaisesti kuolemaa ole odottanutkaan, en sitä koskaan ole pelännytkään, mutten kuitenkaan haluaisi ainakaan mahdollisen sodan keskelle omia vanhempiani jättää, joten hoidetaan tuo Venäjän-uhka ensin, ja sitten voi vaikka kuolla, jos ei jo sen aikana.

    • Anonyymi

      Onko tosi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe