Ihan kuin viimeisten parin vuoden sisällä olisin alkanut tajuta että minäkin kuolen joskus. Olen reilu 40-v. Mutta jotenkin yhä edelleen kun yritän ajatella sitä ja tuntea siihen loogisesti liittyviä tunteita, tämä tosiasia taas lipsahtaa mieleni otteesta kuin kala käsistä. Miten minun on niin vaikea käsittää tätä. Kyse ei ole siitä etten hyväksyisi kuolevaisuuttani, kyllä minä sen hyväksyn.
Oletteko jo alkaneet tajuta että kuolette joskus?
3
109
Vastaukset
- Anonyymi
Joo mä oon ajatellut samoin. Elämän ilo on ajettu taitamattomalla pääministerillä ja sen tuhon teoilla. Tulevaisuus ei tuota kipinää niin selvästi että voisi innolla puskea eteenpäin. Vaaleissa kannatta äänestää muuta kun hallituspuolueita tai muita tuhoa tuottavia. Vain valo langanpäässä ilostuttaa.
- Anonyymi
Ihan on tunne, että kohta se tapahtuu, enkä sairas ole vielä millään terminaalisella tasolla, vaikka sairauksia jo on. Ikää 46, mutta uskon, että kohta kosahtaa aggressiivinen syöpä minulle. Enkä ole luulosairas koskaan ollut, mutta nämä sairaudet, mitkä minulle ovat siunaantuneet olen aina tiennyt ennalta, en niitä ole manannut päälleni, ja valitettavan oikeaan olen aina osunut ennen kuin lääkärit ovat uskoneet. Onko se sitten paha asia, että kuolisi? Ei tämä elämä huomioonottaen. Vaikken nyt ensisijaisesti kuolemaa ole odottanutkaan, en sitä koskaan ole pelännytkään, mutten kuitenkaan haluaisi ainakaan mahdollisen sodan keskelle omia vanhempiani jättää, joten hoidetaan tuo Venäjän-uhka ensin, ja sitten voi vaikka kuolla, jos ei jo sen aikana.
- Anonyymi
Onko tosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068