https://www.is.fi/viihde/art-2000009432458.html
Hampa hampaasta.
Haluaisitko seurustella kahden naisen kanssa?
17
156
Vastaukset
En haluais mitenkään erityisesti mutta jos tilanne olis tuollanen niin voisin yrittää mutta en tiedä onnistuisko se.🤔
Eiköhän yksikin riittäisi.
En edes kahden miehen. Itse asiassa olen seurustellut vuosia identtisen kaksosen (miehen) kanssa. En tuntenut mitään vetoa hänen identtiseen veljeensä, vaikka kaikkien muiden mielestä heissä kahdessa ei ollut mitään eroa. Minä erotin heidät toisistaan, kuten myös heidän vanhempansa ja sisaruksensa. Melkeinpä ei kukaan muu.
- Anonyymi
Ottamatta nyt kantaa juuri noihin kahteen, joissa en koe sen että heitä on kaksi, olevan läheskään se suurin ongelma, totean että en ole koskaan tajunnut miksi kukaan haluaa suhteen useampaan naiseen/mieheen yhtä aikaa. Yksikin on hitto vieköön ihan riittävän vaikea. Kaksi olisi jo melkoinen painajainen. Jos eivät tulisi toimeen keskenään se olisi painajainen ja tulisivat toimeen keskenään, niin se olisi potentiaalisesti ihan täysi helvetti. 😂
Ja siis tuon linkin kaksikon kanssa, mie on taatusti täysin altavastaaja, jolla ei ole sanavaltaa mihinkään ja joka on aina nokkimisjärjestyksessä viimeinen. - Anonyymi
Ei h.lvetissä.
0,7 :kin on joskus liikaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Ei vittu oo todellista. Jos toiselta lähtee hsammas niin toisenkin on otettava hammas pois jotta suu näyttää samalta vaikka sitä hammasta poskessa kukaan ei koskaan näe. Pillukarvatkin varmaan ne sheivaa samaan aikaan ka siis kun mies panee toisen paksuksi niin miten ne voi panna sen toisekin siskon samaan aikaan paksuksi. Miehen pitää latautua ainakinn pari tuntia.
- Anonyymi
Sen ny luulis olevan se helpoin osuus kun laukeaa toisen pilluun ni toinen on lähellä ja ennen kui on kaikki spermat ruiskinu toiseen ni jättää vähä toisellekin si se on pitkältikin tuurista kiinni että just samaan aikaan tulevat paksuksi si on keskenmenon vaara ja ei ole mitään takuita että lapset just ssmana päivänä syntyy siltikään et monta on muttaa matkassa
- Anonyymi
Omanlaisensa sairaus kai tuokin
Mä oon jo moneen kertaan kertonu, et moltais oltu aina tavatessa yhtä herttaillen heteroseksissä toisenkin parin kanssa, mut meille ois ollu mieluinen VAIN koko elämänikänen juju ilman pienintäkään vaihteluu. Vain pysyvää herttailuu. 🌹👀
- Anonyymi
Kyllä jos toinen ikävällä päällä niin voi mennä toisen luo joka kivalla päällä ja kun ärri purri on mukavalla päällä niin voi sit mennä sen luo
- Anonyymi
Ja entäs kun 99,99% prosentin todennäköisyydellä ne ovat sulle vihaisia yhtä aikaa?
- Anonyymi
Nuorena seurustelin susannan ja tiinan kanssa jotka oli kaverukset. Lopulta susanna muutti pois ja olin tiinan kanssa kahden 14 vuotta.
- Anonyymi
Teoriassa tuohan olis mahtava tilanne.
Käytännössä kaks naista samassa huushollissa = Maailmansota 3.
Ja sitten joutuu toimimaan psykologina kahelle naiselle yhen sijaan.
Puhuthan tunteista niin että itteltäki sekoaa pää.
:D
- KonnaKettu - Anonyymi
Useimpien miesten mielestä Ben on onnenpekka, kun saa pökkiä kahta pillua yhtä aikaa ja luvan kanssa. N50
- Anonyymi
Ai, ai olisi kaksi naista päällä, ahhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673