https://www.is.fi/viihde/art-2000009432458.html
Hampa hampaasta.
Haluaisitko seurustella kahden naisen kanssa?
17
113
Vastaukset
En haluais mitenkään erityisesti mutta jos tilanne olis tuollanen niin voisin yrittää mutta en tiedä onnistuisko se.🤔
Eiköhän yksikin riittäisi.
En edes kahden miehen. Itse asiassa olen seurustellut vuosia identtisen kaksosen (miehen) kanssa. En tuntenut mitään vetoa hänen identtiseen veljeensä, vaikka kaikkien muiden mielestä heissä kahdessa ei ollut mitään eroa. Minä erotin heidät toisistaan, kuten myös heidän vanhempansa ja sisaruksensa. Melkeinpä ei kukaan muu.
- Anonyymi
Ottamatta nyt kantaa juuri noihin kahteen, joissa en koe sen että heitä on kaksi, olevan läheskään se suurin ongelma, totean että en ole koskaan tajunnut miksi kukaan haluaa suhteen useampaan naiseen/mieheen yhtä aikaa. Yksikin on hitto vieköön ihan riittävän vaikea. Kaksi olisi jo melkoinen painajainen. Jos eivät tulisi toimeen keskenään se olisi painajainen ja tulisivat toimeen keskenään, niin se olisi potentiaalisesti ihan täysi helvetti. 😂
Ja siis tuon linkin kaksikon kanssa, mie on taatusti täysin altavastaaja, jolla ei ole sanavaltaa mihinkään ja joka on aina nokkimisjärjestyksessä viimeinen. - Anonyymi
Ei h.lvetissä.
0,7 :kin on joskus liikaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Ei vittu oo todellista. Jos toiselta lähtee hsammas niin toisenkin on otettava hammas pois jotta suu näyttää samalta vaikka sitä hammasta poskessa kukaan ei koskaan näe. Pillukarvatkin varmaan ne sheivaa samaan aikaan ka siis kun mies panee toisen paksuksi niin miten ne voi panna sen toisekin siskon samaan aikaan paksuksi. Miehen pitää latautua ainakinn pari tuntia.
- Anonyymi
Sen ny luulis olevan se helpoin osuus kun laukeaa toisen pilluun ni toinen on lähellä ja ennen kui on kaikki spermat ruiskinu toiseen ni jättää vähä toisellekin si se on pitkältikin tuurista kiinni että just samaan aikaan tulevat paksuksi si on keskenmenon vaara ja ei ole mitään takuita että lapset just ssmana päivänä syntyy siltikään et monta on muttaa matkassa
- Anonyymi
Omanlaisensa sairaus kai tuokin
Mä oon jo moneen kertaan kertonu, et moltais oltu aina tavatessa yhtä herttaillen heteroseksissä toisenkin parin kanssa, mut meille ois ollu mieluinen VAIN koko elämänikänen juju ilman pienintäkään vaihteluu. Vain pysyvää herttailuu. 🌹👀
- Anonyymi
Kyllä jos toinen ikävällä päällä niin voi mennä toisen luo joka kivalla päällä ja kun ärri purri on mukavalla päällä niin voi sit mennä sen luo
- Anonyymi
Ja entäs kun 99,99% prosentin todennäköisyydellä ne ovat sulle vihaisia yhtä aikaa?
- Anonyymi
Nuorena seurustelin susannan ja tiinan kanssa jotka oli kaverukset. Lopulta susanna muutti pois ja olin tiinan kanssa kahden 14 vuotta.
- Anonyymi
Teoriassa tuohan olis mahtava tilanne.
Käytännössä kaks naista samassa huushollissa = Maailmansota 3.
Ja sitten joutuu toimimaan psykologina kahelle naiselle yhen sijaan.
Puhuthan tunteista niin että itteltäki sekoaa pää.
:D
- KonnaKettu - Anonyymi
Useimpien miesten mielestä Ben on onnenpekka, kun saa pökkiä kahta pillua yhtä aikaa ja luvan kanssa. N50
- Anonyymi
Ai, ai olisi kaksi naista päällä, ahhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291