Mikä on tuhminta

Anonyymi-ap

Mitä olet tehnyt tänään? Saisiko kuitenkin olla jotain vielä tuhmempaa?

64

139

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Söin puoli lveyä suklaata, hyi minua tuhmeliinia. En panisi pahakseni tuhmempiakin touhuja kuin suunnittelilla oleva toisenkin puolikkaan syöminen.

      • En olisi arvannut sinusta tuollaista hedonistista häikäilemättömyyttä 😯


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En olisi arvannut sinusta tuollaista hedonistista häikäilemättömyyttä 😯

        Ikävä tunnustaa se näin julkisesti, mutta katsoin että ehkä nyt on korkea aika tuoda paheeni tietoisuuteen ja yrittää luopua niistä. Mutta ei vielä tänään, syön ensin tuon toisenkin puolikkaan... 😋


      • Anonyymi

        randombypasser, sä oot nii-in TYLSÄ aina!


      • Anonyymi kirjoitti:

        randombypasser, sä oot nii-in TYLSÄ aina!

        Niin mä olen, sitähän mä olen täällä palstallakin yrittänyt tuoda esille. Mua tavallisempaa ja tylsempää miesoletettua on vaikea löytää, ellei peräti mahdoton. Anteeks että olen olemassa... NOT!!!! 🤣


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­­y­m­f­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177760656

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Rassasin rööriä ja porasin kylkeen.
      Meinasin vielä tuhkaluukkua roplailla ennen nukkumaan menoa.

      -keinovaginamies-

      • Eihän tuo ole yhtään tuhmaa, selkeästi huolto- ja kotitöitä, mitä sinä höpsit? 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eihän tuo ole yhtään tuhmaa, selkeästi huolto- ja kotitöitä, mitä sinä höpsit? 😁

        Oletko kuullut koskaan tilanteesta jossa tuhkaluukku käy niin kuumana, että hetken joutuu passailemaan ennen kuin menee koskemaan?

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut koskaan tilanteesta jossa tuhkaluukku käy niin kuumana, että hetken joutuu passailemaan ennen kuin menee koskemaan?

        -keinovaginamies-

        En kuullut, mutta olen joskus polttanut sormeni tuhkaluukkuun, jokusenkin kerran. Tajusin että tarvitsen kunnolla vaseliinia sitten sormiini. Kyllä helpotti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kuullut koskaan tilanteesta jossa tuhkaluukku käy niin kuumana, että hetken joutuu passailemaan ennen kuin menee koskemaan?

        -keinovaginamies-

        Sitä vartei kai kandeis niissä hommissa eritoten sitä liukkaria käyttää ettei liiaksi kitkaa muodostu


    • Tämän vuorokauden puolella olen ehkä voinut jonkun mielestä tehdä jotain tuhmaa. Mutta mikä oikeasti on tuhmaa? Ja miksi, siinäpä kysymys.

      • Kai sekin ihan ihmisestä riippuu mikä nyt kenellekin sitten tuhmaa on.🤔🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kai sekin ihan ihmisestä riippuu mikä nyt kenellekin sitten tuhmaa on.🤔🙂.

        Varo Mikko, YB on yksi naispaholainen, todella tuhma, koko sana on keksitty hänen mukaansa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Varo Mikko, YB on yksi naispaholainen, todella tuhma, koko sana on keksitty hänen mukaansa 😂

        Kiitos varoituksesta mutta mä oon uhkarohkeella päällä tänään eikä pelota. Yolo ja silleen nääs.😄.


      • randombypasser kirjoitti:

        Varo Mikko, YB on yksi naispaholainen, todella tuhma, koko sana on keksitty hänen mukaansa 😂

        Haha, tää oli yllättävää, oon kuvitellut olevani lähinnä harmaa hiirulainen ja hyvin vaatimaton persoona, vähän sellainen Aina Inkeri Ankeinen.👵


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Haha, tää oli yllättävää, oon kuvitellut olevani lähinnä harmaa hiirulainen ja hyvin vaatimaton persoona, vähän sellainen Aina Inkeri Ankeinen.👵

        Oi sinä suloinen, arvasinhan että saan manattua sinut paikalle 😂
        Tosin kiva kun olet vaihteeksi täällä hassuttelemassa hieman. Toivottavasti voit hyvin. 🤗


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kai sekin ihan ihmisestä riippuu mikä nyt kenellekin sitten tuhmaa on.🤔🙂.

        Niin ja miksi se sitten on tuhmaa? Onko se omasta mielestä vai muiden mielestä vai vaikka oman äidin mielestä? Ja meneekö jostain asiasta kokonaan hohto, jos se ei omasta mielestä ookkaan yhtään tuhmaa?


      • randombypasser kirjoitti:

        Oi sinä suloinen, arvasinhan että saan manattua sinut paikalle 😂
        Tosin kiva kun olet vaihteeksi täällä hassuttelemassa hieman. Toivottavasti voit hyvin. 🤗

        Teitkö sinä aloituksen peräti? 😋

        Noo, sattui sopiva hetki, kun isäntä on reissussa ja ei ole ketään huolehdittavaa tällä erää. Kyllä mä itse olen hyvin voinut, mutta jälkikasvusta on ollut tässä huolta lähiaikoina. Mutta alkaa ehkä nekin murheet pikkuhiljaa hellittää (kop kop).


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Teitkö sinä aloituksen peräti? 😋

        Noo, sattui sopiva hetki, kun isäntä on reissussa ja ei ole ketään huolehdittavaa tällä erää. Kyllä mä itse olen hyvin voinut, mutta jälkikasvusta on ollut tässä huolta lähiaikoina. Mutta alkaa ehkä nekin murheet pikkuhiljaa hellittää (kop kop).

        En sentäs, mutta hyödynsin kaikki muut tarjotut mahdollisuudet 😁

        Kiva kuulla, että sinä voit hyvin. Ja myös se, että sinun läheisilläsi alkaa elämä olemaan mallillaan. Kerran vanhempi, aina vanhempi, siitä ei pääse ikinä ❤️


      • randombypasser kirjoitti:

        En sentäs, mutta hyödynsin kaikki muut tarjotut mahdollisuudet 😁

        Kiva kuulla, että sinä voit hyvin. Ja myös se, että sinun läheisilläsi alkaa elämä olemaan mallillaan. Kerran vanhempi, aina vanhempi, siitä ei pääse ikinä ❤️

        Joo, en nuorempana tajunnut sitä sanontaa, että pieni lapsi, pienet murheet, iso lapsi, isot murheet. Nyt tajuan... Sitten on myös juttuja, joihin ei ikä auta, vaan on elinikäisiä riesoja tai asioita, joiden kanssa täytyy vaan oppia elämään.Mutta sitä se on, elämä.
        Täytyy tietty pyrkiä säilyttämään se oma elämäkin jossain pienessä rakosessa, vaikka joskus palstalla🥲


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, en nuorempana tajunnut sitä sanontaa, että pieni lapsi, pienet murheet, iso lapsi, isot murheet. Nyt tajuan... Sitten on myös juttuja, joihin ei ikä auta, vaan on elinikäisiä riesoja tai asioita, joiden kanssa täytyy vaan oppia elämään.Mutta sitä se on, elämä.
        Täytyy tietty pyrkiä säilyttämään se oma elämäkin jossain pienessä rakosessa, vaikka joskus palstalla🥲

        En minäkään sitä nuorempana tajunnut, mutta kun menin töihin, niin alkoi tajuaminen nostamaan päätään. Palkka ei ollutkaan vain huvittelurahaa, vaan sitä oikeasti myös tarvittiin asioihin, ihan perusasioihin. Elämä, mokoma, pääsi yllättämään 🤔

        Voi sinua pikkuista 🙁 Toivottavasti elämä hymyilee hiljalleen teille enemmän ja enemmän, eikä vähiten myös siksi, että saat sinäkin hieman enemmän omaa aikaa vähemmillä huolilla. Ja muista, me kaivataan sinua täällä aina ❤️


      • randombypasser kirjoitti:

        En minäkään sitä nuorempana tajunnut, mutta kun menin töihin, niin alkoi tajuaminen nostamaan päätään. Palkka ei ollutkaan vain huvittelurahaa, vaan sitä oikeasti myös tarvittiin asioihin, ihan perusasioihin. Elämä, mokoma, pääsi yllättämään 🤔

        Voi sinua pikkuista 🙁 Toivottavasti elämä hymyilee hiljalleen teille enemmän ja enemmän, eikä vähiten myös siksi, että saat sinäkin hieman enemmän omaa aikaa vähemmillä huolilla. Ja muista, me kaivataan sinua täällä aina ❤️

        Joo, oikeastaan itsekkäänä tarkoitin vanhempien murhetta lapsesta. Muistan kun aikanaan menin hammaslääkäriin ja siellä oli tuttu nainen hammaslääkärinä ja hän kysyi miten arki pienen lapsen kanssa on mennyt, mulla taisi olla esikoinen silloin pieni, toista ei vielä ollutkaan. Sanoin, että hyvin muuten, mutta univelkaa on, saatan nukahtaa hammaslääkärin tuoliin, jos menee pitkään:D Hän siihen sanoi, että ei haluaisi pelotella, mutta ei se koskaan lopu. Hän on itse myös valvonut 16-17v. tyttären kanssa koko viime yön, olivat itkeneet ja vatvoneet yhdessä jotain asiaa.

        Silloin ajattelin, että voiko olla totta, ajattelin, että murheet loppuu jo, kun lapset on melkein aikuisia tai aikuisia.

        Juu, ei mulla sinänsä tosiaan murhetta ole, enemmän lapsosilla. Mutta totta kai se heijastuu itseenkin.

        Oi kaunis kiitos, yritän muistaa❣️


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Niin ja miksi se sitten on tuhmaa? Onko se omasta mielestä vai muiden mielestä vai vaikka oman äidin mielestä? Ja meneekö jostain asiasta kokonaan hohto, jos se ei omasta mielestä ookkaan yhtään tuhmaa?

        Kai se omasta mielestä pitäis sitten tuhmaa olla. Tuhmallakin tietysti voi olla erilaisia tarkoituksia. Ja ei siitä kai hohto lähde vaikka ei ookkaan tuhmaa omasta mielestä. Mä käsitän tuhman sillain vähän niin kuin flirttailevana asiana missä ei oikeasti ole mitään pahaa, väärää tai hävettävää mutta joka voi olla jännittävä ja kiihottava asia. Eikä sillä tavalla kuin vaikka lapselle sanotaan että olit tuhma jos lapsi on tehnyt jotain "väärää" sellaista mitä tietää ettei saisi tehdä. Ehkä sitten on lasten tuhma ja aikuisten tuhma ja mä käsitän sen sillain aikuisten tuhmana.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kai se omasta mielestä pitäis sitten tuhmaa olla. Tuhmallakin tietysti voi olla erilaisia tarkoituksia. Ja ei siitä kai hohto lähde vaikka ei ookkaan tuhmaa omasta mielestä. Mä käsitän tuhman sillain vähän niin kuin flirttailevana asiana missä ei oikeasti ole mitään pahaa, väärää tai hävettävää mutta joka voi olla jännittävä ja kiihottava asia. Eikä sillä tavalla kuin vaikka lapselle sanotaan että olit tuhma jos lapsi on tehnyt jotain "väärää" sellaista mitä tietää ettei saisi tehdä. Ehkä sitten on lasten tuhma ja aikuisten tuhma ja mä käsitän sen sillain aikuisten tuhmana.🙂.

        Juu, ymmärsin kyllä, mitä aikuisten tuhmalla tarkoitetaan ja että tässä aloituksessa on kyse siitä :) Mutta joskus vaan alkaa miettimään, että onko se aina välttämätöntä ajatella sitä tuhmana, että se olisi innostavaa ja kiinnostavaa. Kun usein tarkemmin ajatellen se ei ole ollenkaan tuhmaa, vaan pikemminkin kilttiä :)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Joo, oikeastaan itsekkäänä tarkoitin vanhempien murhetta lapsesta. Muistan kun aikanaan menin hammaslääkäriin ja siellä oli tuttu nainen hammaslääkärinä ja hän kysyi miten arki pienen lapsen kanssa on mennyt, mulla taisi olla esikoinen silloin pieni, toista ei vielä ollutkaan. Sanoin, että hyvin muuten, mutta univelkaa on, saatan nukahtaa hammaslääkärin tuoliin, jos menee pitkään:D Hän siihen sanoi, että ei haluaisi pelotella, mutta ei se koskaan lopu. Hän on itse myös valvonut 16-17v. tyttären kanssa koko viime yön, olivat itkeneet ja vatvoneet yhdessä jotain asiaa.

        Silloin ajattelin, että voiko olla totta, ajattelin, että murheet loppuu jo, kun lapset on melkein aikuisia tai aikuisia.

        Juu, ei mulla sinänsä tosiaan murhetta ole, enemmän lapsosilla. Mutta totta kai se heijastuu itseenkin.

        Oi kaunis kiitos, yritän muistaa❣️

        Juu, ymmärsin kyllä. Ja itsekin käänteisesti siihen viittasin, ymmärsin että tienatessani oman palkkani olen velvollinen hoitamaan omat asiani ja vielä vanhemmilla asuessani osan heidänkin asioistaan. Se avarsi kummasti käsitystä siitä vanhempien vastuusta minun suhteeni, sen ettei se lopukaan siihen kun näennäisesti olisin omillani. Ilmankos minulla ei lapsia olekaan 😂

        Toivon että muksujen asiat kohenevat, niin saisit sinä äityliini mielenrauhan ❤️


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Juu, ymmärsin kyllä, mitä aikuisten tuhmalla tarkoitetaan ja että tässä aloituksessa on kyse siitä :) Mutta joskus vaan alkaa miettimään, että onko se aina välttämätöntä ajatella sitä tuhmana, että se olisi innostavaa ja kiinnostavaa. Kun usein tarkemmin ajatellen se ei ole ollenkaan tuhmaa, vaan pikemminkin kilttiä :)

        Eipä kai ja hyvin kilttiähän se on kun haluaa että toisella on hyvä olla ja yrittää tehdä parhaansa sen eteen.🙂.


    • Oliskohan se kun raavin takapuoltani (kutitti) vaikka puhuin äitini kanssa puhelimessa 🤔

      Tilaa tuhmentaa olisi hyvin.

    • Mä olen ollut hyvin kiltti tänään mutta mielellään tuhmia juttujakin tekisin tänään mutta ikäväkyllä taitaa joutua olemaan tuhma ihan yksikseen jos tuhma meinaa olla.😄.

    • Enpä kehtaa täällä sanoa, joku setämies saa vielä sydärin ja pas. Kakkii pöksyihinsä ja sit on selittelemistä ensiapujengille..

    • Anonyymi

      Tekis mieli mutta en voi. En tiiä kieltääkö vai yllyttääkö ääni.

    • Anonyymi

      Mikä nyt sitten on tuhmaa? No varsinaisesti en ole tehnyt yhtään mitään sen ihmeempää. Mieleni tosin on tehnyt senkin edestä, kun yksi ihminen vain pyörii päässäni.

    • Kaivoin nenää ja pieraisin henkevästi. Siinäpä ne.

      • Nyt röyhtäisin kolmesti.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Nyt röyhtäisin kolmesti.

        Kannattaa napata jotain Rennietä tappamaan vatsan kupliminen..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa napata jotain Rennietä tappamaan vatsan kupliminen..

        Nääh, join juuri ennen röyhtäilyä. Ihan normia, että silloin röyhdyttää. Ei mulla Rennie auta muutenkaan. 🙂


    • Kirjoitin palstalla pari kommenttia anonyyminä 🙈
      Ja se oli ihan riittävän tuhmaa tekstiä 😉

      • Ai kauhee.. yksi syö suklaata, toinen röyhtäilee ja nyt vielä tämä. Millaiseen porukkaan olen oikein joutunut 😆

        Copy-paste toimii, ei muuta kuin arvioitavaksi vaan muumeilut 🤗


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ai kauhee.. yksi syö suklaata, toinen röyhtäilee ja nyt vielä tämä. Millaiseen porukkaan olen oikein joutunut 😆

        Copy-paste toimii, ei muuta kuin arvioitavaksi vaan muumeilut 🤗

        Ehkäpä en 😁
        Siinä oli tietty syy, miksi ne vain sujahtivat erään toisen keskustelun lomaan, huomaamatta. Tänään oli nuttura kireällä 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Ehkäpä en 😁
        Siinä oli tietty syy, miksi ne vain sujahtivat erään toisen keskustelun lomaan, huomaamatta. Tänään oli nuttura kireällä 😉

        No ei sitten. Ehkäpä on vaan todettava, että tässä ketjussa olevat tuhmuudet ovat tuhmuuksien ylin aste 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        No ei sitten. Ehkäpä on vaan todettava, että tässä ketjussa olevat tuhmuudet ovat tuhmuuksien ylin aste 🤭

        Jep. Ollaan me vaan aika rikollisia 🤣

        Se oli vaan joku tämänpäiväinen aloitus, joka heilahti jo pitkälle seuraavan sivun puolelle.. Ei siis varmaankaan mitään mielenkiintoista 😉


      • Xena-183 kirjoitti:

        Jep. Ollaan me vaan aika rikollisia 🤣

        Se oli vaan joku tämänpäiväinen aloitus, joka heilahti jo pitkälle seuraavan sivun puolelle.. Ei siis varmaankaan mitään mielenkiintoista 😉

        Varmaan niin sitten. Ainakin aineistoa on niin paljon palstalla ettei yö taida riittää etsivätyöhön 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Varmaan niin sitten. Ainakin aineistoa on niin paljon palstalla ettei yö taida riittää etsivätyöhön 😄

        Niin, ei kannatakaan. - En jättänyt sormenjälkiä.

        Ja eiköhän sinullakin ala jo kohta silmä painaa, kun kerran eilenilta meni juhliessa 🙂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Niin, ei kannatakaan. - En jättänyt sormenjälkiä.

        Ja eiköhän sinullakin ala jo kohta silmä painaa, kun kerran eilenilta meni juhliessa 🙂

        Kun nukkuu yli puolen päivän ja lisäksi päikkärit iltapäivällä niin on yllättävän pirteä vielä tähän aikaan, vaikka edellinen ilta meni urheilun ja sosialiseerauksen parissa 😌

        Ehkä alan itsekin kirjoittaa tuhmuuksia pusikoista 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kun nukkuu yli puolen päivän ja lisäksi päikkärit iltapäivällä niin on yllättävän pirteä vielä tähän aikaan, vaikka edellinen ilta meni urheilun ja sosialiseerauksen parissa 😌

        Ehkä alan itsekin kirjoittaa tuhmuuksia pusikoista 🤭

        Haha 🙂 Siinä siis miehen virkeyden salaisuus 👍 Herättikö äidin puhelu päikkäreiltä 😁

        Äläpäs nyt katoa puskiin. Vedän korvasta takaisin tanssimaan 😉

        https://youtu.be/8x7Ta89QLo4


      • Xena-183 kirjoitti:

        Haha 🙂 Siinä siis miehen virkeyden salaisuus 👍 Herättikö äidin puhelu päikkäreiltä 😁

        Äläpäs nyt katoa puskiin. Vedän korvasta takaisin tanssimaan 😉

        https://youtu.be/8x7Ta89QLo4

        Herätti 😆

        Jotenkin innostuin tuhmien kirjoittelusta puskista, mutta korvasta vetäen mukaansa ottava nainen on vastustamaton.. paras mennä siksikin ettei jää korva käteen 😌

        Hiki tulee tuon biisin kanssa. Aki Leera osaa myös hitaammat 👌

        https://m.youtube.com/watch?v=wwCykGDEp7M


      • Xena-183
        MaximiIIian kirjoitti:

        Herätti 😆

        Jotenkin innostuin tuhmien kirjoittelusta puskista, mutta korvasta vetäen mukaansa ottava nainen on vastustamaton.. paras mennä siksikin ettei jää korva käteen 😌

        Hiki tulee tuon biisin kanssa. Aki Leera osaa myös hitaammat 👌

        https://m.youtube.com/watch?v=wwCykGDEp7M

        Tuo on ihana biisi 🤗 Se soi itse asiassa myös Burleskissa, kuten tämäkin.

        https://youtu.be/0HKwBoeOMjg

        Mutta etsin vielä jotakin rauhallisempaa yötä vasten 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tuo on ihana biisi 🤗 Se soi itse asiassa myös Burleskissa, kuten tämäkin.

        https://youtu.be/0HKwBoeOMjg

        Mutta etsin vielä jotakin rauhallisempaa yötä vasten 👍

        En ole tainnut edes nähdä Burleskia 🤔 Ei ainakaan muistu mieleen.

        K-40 ja K-50 discoissa on jo korkea aika rauhallisemmalle menolle, vaikka Ilonassa vasta aloitellaan 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En ole tainnut edes nähdä Burleskia 🤔 Ei ainakaan muistu mieleen.

        K-40 ja K-50 discoissa on jo korkea aika rauhallisemmalle menolle, vaikka Ilonassa vasta aloitellaan 😄

        Minä kävin katsomassa Burleskin kaksi kertaa elokuvissa ja hommasin sittemmin sen DVD:llä, niin voin katsoa aina kun siltä tuntuu.👍 Kuten BBC:n sarjan Ylpeys ja Ennakkoluulokin. - Jos sattuu kerran talvessa nuhakuume iskemään, niin nämä pyörimään telkkuun, niin kuluu päivä mukavasti 😁

        Niin.. jotkut ovat heränneet aamukahdeksalta tyhjentämään vaatehuonetta, kun toiset vetelivät vielä autuaan unia 😉

        Sitä on selvästi selattu palstan keskusteluja..

        Mutta tästä lennähtää minun osaltani tämän illan viimeinen yhteinen tanssi 💃🕺

        Anastacia: Not that kind
        https://youtu.be/DjUKxQYm0AI

        Hyvää yötä 😘


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minä kävin katsomassa Burleskin kaksi kertaa elokuvissa ja hommasin sittemmin sen DVD:llä, niin voin katsoa aina kun siltä tuntuu.👍 Kuten BBC:n sarjan Ylpeys ja Ennakkoluulokin. - Jos sattuu kerran talvessa nuhakuume iskemään, niin nämä pyörimään telkkuun, niin kuluu päivä mukavasti 😁

        Niin.. jotkut ovat heränneet aamukahdeksalta tyhjentämään vaatehuonetta, kun toiset vetelivät vielä autuaan unia 😉

        Sitä on selvästi selattu palstan keskusteluja..

        Mutta tästä lennähtää minun osaltani tämän illan viimeinen yhteinen tanssi 💃🕺

        Anastacia: Not that kind
        https://youtu.be/DjUKxQYm0AI

        Hyvää yötä 😘

        Tuli mieleen siitä kun Tavara-asemalla on juuri menossa K-40 disco, näyttää olevan asema täynnä uusnuoria bilettäjiä eräiden kavereiden postauksista päätellen..

        Anastacia toimii aina. Hänellä on jotenkin julkea ääni. Sellainen korvasta hallitsijan nuotti 😄

        Kauniita unia 👅👂🤭


    • Anonyymi

      Söin kaksi hervottoman kokoista jäätelöpalloa kahvilassa ja maksoin niistä + kahvista järkyttävän suuren summan. 😵💰💣💥

      Jäätelö oli herkullista. Pyrin suorittamaan jonkinlaisen herkutteluhetken joka viikonloppu. 😈🍨

      🦄

      • Anonyymi

        Piti kirjoittamani, ja aivan varmasti kirjoitin: "niistä plus kahvista" käyttämällä plusmerkkiä.

        Olen ennenkin huomioinut, ettei tämä keskustelualue ymmärrä plusmerkkejä.

        Ehkä se on salainen koodi, jonka käyttö vaarantaa sananvapauden. 🤔

        🦄


    • Anonyymi

      Tuhmaako? No söin pizzaa. Se on melko syntistä eikö?

      Ja saisi todellakin olla paljonkin tummempaa, alkaa tämä siveellinen elämä ottamaan jo pannuun..

    • Anonyymi

      Eipä ole tullu mitään tuhmaa tehtyä riippuu hyvinkin paljon mitä mielessäsi mahtanee ol mitä tuhmempaa sä tahtoisi tehdä

    • Anonyymi

      Pitäisi ensin määritellä mikä on tuhmaa tekemistä ja miksi se on tuhmaa.

    • Anonyymi

      Tuhminta oli kun kävin ostamassa 16 kaljaa mitkä on nyt jääkaapissa. Seuraavaksi tuhmaa on se että juon ne napaani.

      T. rantanplan

    • Anonyymi

      Säädin suihkun hierovaan asentoon .

      • No se on jo hyvä alku ainakin.🙂.


    • Anonyymi

      Kosketin naista sinne, ihan luvalla. Nämä ovat niitä aikuisten leikkejä, joita jostain syystä kutsutaan tuhmiksi.

    • Anonyymi

      kusaisin naapurin yhärin postiluukusta sisälle

      • Anonyymi

        Kusipelti olisi nopeampi sujauttaa postiluukusta...


    • Anonyymi

      Ilman turvakenkiä töissä ja "lainasin" materiaalia isäntäfirmasta.

      Huomenna tuhmailen tekemällä omia töitä työajalla.

    • Anonyymi

      Asensin kuukupin sinne vaikka ei ole edes kunnon vuoto päällä.

    • Anonyymi

      Näin unta että ihminen jota kaivannut antoi minulle lahjaksi pinkin dildon. Jossa oli jotain ihme härppäkeitä. Se oli outoa vuosiin nähnytkään kyseistä ihmistä ja sellaisen antaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe