Sunnuntairytmit

Kaunista sunnuntaita. Miten päivä on käynnistynyt? Tässä olisi säveliä päivään.

Bernie Marsden "I´ll play the blues for you"
https://www.youtube.com/watch?v=EWmrryqHz_U&list=RDdigfqX4EpDc&index=4

Taj Farrant (autralialainen poika, joka tekee Youtubevideoita, joilla soittaa kitaraa, oli jonain vuonna Australian Talentissa)
https://www.youtube.com/watch?v=HrjMI8KfUcQ

Ihan sama minkä ikäinen soittaja ja/tai laulaja on, jos hänellä on taito hyppysissä ja rytmi veressään. Ekassa pätkässä vanhat ukot musisoi ja toisessa nuori poika, mutta kaikilla on se taito ja kyky tulkita musiikkia huolimatta elinvuosien pituudesta tai huolimatta siitä onko legenda vai ei.

17

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Tykkään, kun tuossa sun linkittämässä Dave Lindholmin kappaleessa on vähän bluessäveliäkin. Ne sopii siihen hyvin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tykkään, kun tuossa sun linkittämässä Dave Lindholmin kappaleessa on vähän bluessäveliäkin. Ne sopii siihen hyvin.

        Joo davella on kyllä hyviä biisejä ja toi on kyllä tosi kaunis biisi.🙂.


    • Huomenta. 🙂
      Alan juuri tehdä pullataikinaa. - Ehdin tehdä pikaisen kävelylenkin auringossa 🌞 sen kohotessa.

      Lähden Topi Sorsakosken & Agentsien kanssa liikkeelle:
      https://youtu.be/8F-DELVGnz0

      • Toivottavasti pullat onnistui hyvin =) Itse kävin tuolla liikenteessä. Ensin keskustassa ja sitten yhdessä Prismassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Toivottavasti pullat onnistui hyvin =) Itse kävin tuolla liikenteessä. Ensin keskustassa ja sitten yhdessä Prismassa.

        Juu, pullat ja bostonkakku tulivat juuri uunista ja kävin myös ulkoilemassa 🌞
        Taidanpa pian keittää itselleni kahvit ja pistän luurit päähän yhtä teamsia varten 👍
        Mukavaa iltaa Norppa83 🤗


      • Xena-183 kirjoitti:

        Juu, pullat ja bostonkakku tulivat juuri uunista ja kävin myös ulkoilemassa 🌞
        Taidanpa pian keittää itselleni kahvit ja pistän luurit päähän yhtä teamsia varten 👍
        Mukavaa iltaa Norppa83 🤗

        Hyvää kahvitteluhetkeä =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvää kahvitteluhetkeä =)

        Kiitos 🙂
        Kahvit on juotu ja sain luuritkin jo pois päästä 👍 Jatkan siis viikonloppua Ariana Granden ja The Weekndin kanssa: Love Me Harder

        https://youtu.be/g5qU7p7yOY8


    • Vapaat menee nopeasti. Nyt sen taas muistaa, kun viikolla käy "töissä".

      https://youtu.be/_lEOHjNVXns

      On taas pakko tätä, kun on niin mun makuun hyvää. 😜

      • Tää sun linkittämä kappale ja Farncisco Goya ovat kyllä vastakohdat, mutta niin mullakin mahtuu kaikenlaista mun kuuntelulistalle, ihan iskelmästä hard rockiin ja joskus heviinkin ja popit ja countryt ja sun muut siinä välissä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tää sun linkittämä kappale ja Farncisco Goya ovat kyllä vastakohdat, mutta niin mullakin mahtuu kaikenlaista mun kuuntelulistalle, ihan iskelmästä hard rockiin ja joskus heviinkin ja popit ja countryt ja sun muut siinä välissä.

        Juu, olen sekasyöjä myös musiikin suhteen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu, olen sekasyöjä myös musiikin suhteen.

        Jep, niin määkin.


      • Tuttu kappale.

        "Voi kun minä niin mieleni pahoitin, kun aamulla avasin sälekaihtimet ja huomasin, että aurinko paistoi", sanoi Mielensä pahoittaja yhdessä Tuomas Kyrön kirjassa.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tuttu kappale.

        "Voi kun minä niin mieleni pahoitin, kun aamulla avasin sälekaihtimet ja huomasin, että aurinko paistoi", sanoi Mielensä pahoittaja yhdessä Tuomas Kyrön kirjassa.

        Mielensäpahoittaja on mahtava tyyppi. Eniten olen tykännyt Esko Roineesta teatteriversioissa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe