Kaunista sunnuntaita. Miten päivä on käynnistynyt? Tässä olisi säveliä päivään.
Bernie Marsden "I´ll play the blues for you"
https://www.youtube.com/watch?v=EWmrryqHz_U&list=RDdigfqX4EpDc&index=4
Taj Farrant (autralialainen poika, joka tekee Youtubevideoita, joilla soittaa kitaraa, oli jonain vuonna Australian Talentissa)
https://www.youtube.com/watch?v=HrjMI8KfUcQ
Ihan sama minkä ikäinen soittaja ja/tai laulaja on, jos hänellä on taito hyppysissä ja rytmi veressään. Ekassa pätkässä vanhat ukot musisoi ja toisessa nuori poika, mutta kaikilla on se taito ja kyky tulkita musiikkia huolimatta elinvuosien pituudesta tai huolimatta siitä onko legenda vai ei.
Sunnuntairytmit
17
159
Vastaukset
Tässä vielä parempi ja tuoreempikin pätkä TaJ Farrantista, jossa hän myös laulaa. Ei hassumpi lauluääni.
https://www.youtube.com/watch?v=ji1un3ndhhQTässä olis vähän herkistelyä sunnuntaihin.🙂. https://youtu.be/p5Rj2Y0rFUo
Tykkään, kun tuossa sun linkittämässä Dave Lindholmin kappaleessa on vähän bluessäveliäkin. Ne sopii siihen hyvin.
Norppa83 kirjoitti:
Tykkään, kun tuossa sun linkittämässä Dave Lindholmin kappaleessa on vähän bluessäveliäkin. Ne sopii siihen hyvin.
Joo davella on kyllä hyviä biisejä ja toi on kyllä tosi kaunis biisi.🙂.
Huomenta. 🙂
Alan juuri tehdä pullataikinaa. - Ehdin tehdä pikaisen kävelylenkin auringossa 🌞 sen kohotessa.
Lähden Topi Sorsakosken & Agentsien kanssa liikkeelle:
https://youtu.be/8F-DELVGnz0Toivottavasti pullat onnistui hyvin =) Itse kävin tuolla liikenteessä. Ensin keskustassa ja sitten yhdessä Prismassa.
Norppa83 kirjoitti:
Toivottavasti pullat onnistui hyvin =) Itse kävin tuolla liikenteessä. Ensin keskustassa ja sitten yhdessä Prismassa.
Juu, pullat ja bostonkakku tulivat juuri uunista ja kävin myös ulkoilemassa 🌞
Taidanpa pian keittää itselleni kahvit ja pistän luurit päähän yhtä teamsia varten 👍
Mukavaa iltaa Norppa83 🤗Xena-183 kirjoitti:
Juu, pullat ja bostonkakku tulivat juuri uunista ja kävin myös ulkoilemassa 🌞
Taidanpa pian keittää itselleni kahvit ja pistän luurit päähän yhtä teamsia varten 👍
Mukavaa iltaa Norppa83 🤗Hyvää kahvitteluhetkeä =)
Norppa83 kirjoitti:
Hyvää kahvitteluhetkeä =)
Kiitos 🙂
Kahvit on juotu ja sain luuritkin jo pois päästä 👍 Jatkan siis viikonloppua Ariana Granden ja The Weekndin kanssa: Love Me Harder
https://youtu.be/g5qU7p7yOY8
Clifters.🙂. https://youtu.be/MKzo5tzuN0s
Vapaat menee nopeasti. Nyt sen taas muistaa, kun viikolla käy "töissä".
https://youtu.be/_lEOHjNVXns
On taas pakko tätä, kun on niin mun makuun hyvää. 😜Tää sun linkittämä kappale ja Farncisco Goya ovat kyllä vastakohdat, mutta niin mullakin mahtuu kaikenlaista mun kuuntelulistalle, ihan iskelmästä hard rockiin ja joskus heviinkin ja popit ja countryt ja sun muut siinä välissä.
Norppa83 kirjoitti:
Tää sun linkittämä kappale ja Farncisco Goya ovat kyllä vastakohdat, mutta niin mullakin mahtuu kaikenlaista mun kuuntelulistalle, ihan iskelmästä hard rockiin ja joskus heviinkin ja popit ja countryt ja sun muut siinä välissä.
Juu, olen sekasyöjä myös musiikin suhteen.
Aurinko on paistanut, kaihtimien välistä kurkistin, mutta kuitenkin turvaetäisyydellä peitosta ja tyynystä. Siitä ilahtuneena tuli mieleen tämä Laid Backin ilmava ja optimistinen kesäklassikko:
https://m.youtube.com/watch?v=R82XGJV_nkU&pp=ygUPc3Vuc2hpbmUgcmVnZ2FlTuttu kappale.
"Voi kun minä niin mieleni pahoitin, kun aamulla avasin sälekaihtimet ja huomasin, että aurinko paistoi", sanoi Mielensä pahoittaja yhdessä Tuomas Kyrön kirjassa.Norppa83 kirjoitti:
Tuttu kappale.
"Voi kun minä niin mieleni pahoitin, kun aamulla avasin sälekaihtimet ja huomasin, että aurinko paistoi", sanoi Mielensä pahoittaja yhdessä Tuomas Kyrön kirjassa.Mielensäpahoittaja on mahtava tyyppi. Eniten olen tykännyt Esko Roineesta teatteriversioissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501
