Voisitteko te tavata ulkomaalaisen?

Anonyymi-ap

Minulle erär mies ulkomaalainen mies on laittanut viestiä instagramissa. On pyytänyt tutustumaan, ja tapamaan. En itse tunne häntä, mutta hän tuntee yhden kaverini. Hän on Saksalainen. Pitäisikö minun suostua?

8

138

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin, mutta ihan samoilla varauksilla kuin suomalaisenkin miehen. Liikaa ei kannata heti luottaa ja oma turvallisuus pitää varmistaa.

    • Anonyymi

      Olepas varovainen. Ei välttämättä ole saksalainen, vaikka puhuisi asiantuntevalta kuulostavaa siansaksaa.

    • Anonyymi

      Onko minkä värinen saksalainen? Arjalaiset kriteerit täyttävä?

    • Anonyymi

      Älä luota vaikka olisi kanta saksalainen , tutustu rauhassa ja jos on jokin arabi yms niin lyö esto päälle heti , säästyt monelta itkulta!

    • Voi olla ihan täysi huijausyritys. Et tule häntä näkemään ikinä, vaikka haluaisitkin. Saattaa pian pyytää rahaa tms.

    • Anonyymi

      "Voisitteko te tavata ulkomaalaisen?"

      Olen suomen suomalainen mies, tutustun/tapailen mielelläni jos tyttö on valkoihoinen, riippumatta kansalaisuudesta. Muitakin kriteerejä tosin on.

    • Anonyymi

      Näitä prinssieverstejä on netti pullollaan.
      Voihan asia olla tottakin, mutta varuillaan saa olla, ja pitää lompakostaan kiinni kaksin käsin.

    • Anonyymi

      Kaverini kertoi että tällä palstalla oli ollut juttua vanhojen savottamiesten palleista. Hänellä itsellään oli asiasta tiettyä kokemusta sillä hänen isopaappansa oli ollut savottamiesten lutka. Isopaappa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Kaverin suku on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
      Kasvoimme pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi, tosin minä en ollut tästä aiemmin kuullut. Mutta kaveri joutui kai kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.
      Itse olen tosin kuullut että savotoilla ei perseilyä sallittu. Mikä on totta, onko palstalaisilla tietoa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2669
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      231
      2531
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1253
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe