Voisitteko te tavata ulkomaalaisen?

Anonyymi-ap

Minulle erär mies ulkomaalainen mies on laittanut viestiä instagramissa. On pyytänyt tutustumaan, ja tapamaan. En itse tunne häntä, mutta hän tuntee yhden kaverini. Hän on Saksalainen. Pitäisikö minun suostua?

8

283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin, mutta ihan samoilla varauksilla kuin suomalaisenkin miehen. Liikaa ei kannata heti luottaa ja oma turvallisuus pitää varmistaa.

• Anonyymi

Olepas varovainen. Ei välttämättä ole saksalainen, vaikka puhuisi asiantuntevalta kuulostavaa siansaksaa.

• Anonyymi

Onko minkä värinen saksalainen? Arjalaiset kriteerit täyttävä?

• Anonyymi

Älä luota vaikka olisi kanta saksalainen , tutustu rauhassa ja jos on jokin arabi yms niin lyö esto päälle heti , säästyt monelta itkulta!

• Voi olla ihan täysi huijausyritys. Et tule häntä näkemään ikinä, vaikka haluaisitkin. Saattaa pian pyytää rahaa tms.

• Anonyymi

"Voisitteko te tavata ulkomaalaisen?"

Olen suomen suomalainen mies, tutustun/tapailen mielelläni jos tyttö on valkoihoinen, riippumatta kansalaisuudesta. Muitakin kriteerejä tosin on.

• Anonyymi

Näitä prinssieverstejä on netti pullollaan.
      Voihan asia olla tottakin, mutta varuillaan saa olla, ja pitää lompakostaan kiinni kaksin käsin.

• Anonyymi

Kaverini kertoi että tällä palstalla oli ollut juttua vanhojen savottamiesten palleista. Hänellä itsellään oli asiasta tiettyä kokemusta sillä hänen isopaappansa oli ollut savottamiesten lutka. Isopaappa meni nuorena töihin savotalle ja kuten tapana oli, joutui hän ensimmäiseksi näyttämään pallinsa jätkäporukalle. Kaverin suku on pienipallista ja heti näytön jälkeen panivat isopalliset savottamiehet jokainen vuorollaan isopaappaa perseeseen.
      Kasvoimme pienellä paikkakunnalla jonne tämä tieto levisi, tosin minä en ollut tästä aiemmin kuullut. Mutta kaveri joutui kai kasvaessaan kärsimään paljon tästä häpeästä.
      Itse olen tosin kuullut että savotoilla ei perseilyä sallittu. Mikä on totta, onko palstalaisilla tietoa?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      221
      4086
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2583
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2295
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1400
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      903
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      866
    Aihe