Yksin risteilylle?

Anonyymi-ap

Voiko sivistynyt tuuheatukkainen Andrea Pirlon näköinen eurooppalainen mies mennä yksin Ruotsin risteilylle? Tai vaikuttaisiko se liian omituiselta, että sivistynyt tuuheatukkainen Andrea Pirlon näköinen eurooppalainen mies on risteilyllä yksin?

Kaverin puolesta kyselen.

42

395

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävin minäkin nuorempana yksin risyeilyillä.. eihän yksin matkustava mikään ihme ole.

    • Viikonlopun Ruotsin risteilyt on yhtä kuin kelluva lihatiski. Yksin risteilevä mies/naisoletettu on ihan tavallinen ja jopa tervetullut näky siellä.

      • Cinderella-simulaattorissa voi käydä reenaamassa, jos kaipaa kuivaharjoittelua ensin 👌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Cinderella-simulaattorissa voi käydä reenaamassa, jos kaipaa kuivaharjoittelua ensin 👌

        Eikös se ole nimensä mukaisesti vain naisille se simulaattori?


      • randombypasser kirjoitti:

        Eikös se ole nimensä mukaisesti vain naisille se simulaattori?

        Voi olla, mutta mitä naiset siellä tekee ilman miehiä?


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Voi olla, mutta mitä naiset siellä tekee ilman miehiä?

        Eivät hukkaa kenkiään?


      • randombypasser kirjoitti:

        Eivät hukkaa kenkiään?

        Ei ainakaan kannattaisi prinssittömässä paardissa 🤔


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei ainakaan kannattaisi prinssittömässä paardissa 🤔

        Pitäisköhän palstan Prinssiltä kysyä voisiko se mennä päivystämään Cinderellalle? 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Pitäisköhän palstan Prinssiltä kysyä voisiko se mennä päivystämään Cinderellalle? 😉

        Ihan hyvin; kulut on vaan maksettava palstan puolesta 😊


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ihan hyvin; kulut on vaan maksettava palstan puolesta 😊

        Ai jai, tätä ei saa päästää leviämään tai muuten täällä on kohta "prinssejä" lähdössä Cinderellalle virka-avuksi 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai jai, tätä ei saa päästää leviämään tai muuten täällä on kohta "prinssejä" lähdössä Cinderellalle virka-avuksi 😁

        Piti lukeman että tusinoittain prinssejä...


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai jai, tätä ei saa päästää leviämään tai muuten täällä on kohta "prinssejä" lähdössä Cinderellalle virka-avuksi 😁

        Laupeudentyö kumppania kaipaaville 🤗


    • Yksin risteilylle?
      - Toki! Mikä ettei? Rohkeasti vaan

      Voiko sivistynyt tuuheatukkainen Andrea Pirlon näköinen eurooppalainen mies mennä yksin Ruotsin risteilylle?
      - Viittaat italialaiseen, komeaan ja karismaattiseen jalkapalloilijaan. Yhdennäköisyys ei ole haitta. Päinvastoin. Ei oo häpee olla komee! Varmasti tulee hauska risteily.

      Tai vaikuttaisiko se liian omituiselta, että sivistynyt tuuheatukkainen Andrea Pirlon näköinen eurooppalainen mies on risteilyllä yksin?
      - Tällainen kysely ja epävarmuus vaikuttaa omituiselta. Eikä sivistyneen komistuksen tarvitse olla kauaa yksin (ellei itse niin halua).

      Kaveri laivaan vaan ja vilkutus perään.

      Kiitos gallupista! 😂

    • Anonyymi

      Kannatta pysyä hytissä vaan hiljaa

    • Oon kyllä itekkin miettinyt meneväni esim. Sinkkuristeilylle. Vaikka en olekaan Andrea Pirlon näköinen.😄. Eli mun mielestä aivan hyvin voi.🙂.

    • Olen minäkin käynyt "yksin" risteilyllä, mutta tosiasiassa siellä ei ole koskaan yksin 😉
      No joo, yleensä silloin on ollut kyse jonkin ryhmän reissusta, eli laivalla on ollut tuttuja, vaikka omaa avecia ei ole ollut mukana.

      Tuskin ulkonäkö vaikuttaa muuten suuntaan tai toiseen, mutta varmastikin sinkkumiehellä voi olla kysyntää yökerhon tanssilattialla, vaikka hän ei niin karaokesta välittäisikään.
      🕺💃

      Voisithan myös lähteä kaverisi mukaan tai ehdottaa, että hän kysyy Sinkut-palstalta jonkun seuraksi 😁

    • Jos kaverilta on ulkoisen olemuksen lisäksi edes vähän karismaa tai/ja päätä, enpä usko että risteily yksin päättyy risteilyyn yksin. 😁😉

      Mietin itse juuri samaa eilen. Jos risteilyllä olisi keikat kuten 18.3. Turusta 23h risteily, viihtyy laivalla yksinkin. Tavallinen risteily voisi tehdä tiukkaa, koska laivalla ei ole kovin paljon mielekästä tekemistä ja kirjaa ei laivalle kannata lähteä lukemaan. No jos jaksaisi ajatella reissua miesten nielemisreissuna, voisi hyvin lähteä yksinkin, muttei oikein jaksa. 😂😳😉

      Itsellä on kova keikkakuume ja siksi katsoin risteilyjäkin, ja varasin yhden keikan (toistaiseksi yksin) Vantaa hotellille. Maksoin kesälle yhden 2pv festarin itselle ja teinille, ja kyselin seuraa toiseen isoon K18 festariin ja yhteen sain tyttöporukalla jo aiemmin alustavaa kutsua. Hirveä hinku olisi keikalle eikä tanssiminenkaan haittaisi. 🤣

      • Heips Citrinella, mitä kuuluu?
        Sinullahan on jo kesälle paljon ohjelmaa 👍😁
        Minulla ei ole vielä muuta kuin Pori Jazz ja yksi reissu elokuussa. Loma-aikani alkaa olla aika lailla selvillä, kun sijoitan sen sopivasti kollegojen väliin 😄 Toinen kun aloittelee lomaansa putkiremontin vuoksi jo ennen juhannusta ja toinen alkaa lomansa vasta elokuun puolivälin jälkeen 👍



      • Xena-183 kirjoitti:

        Heips Citrinella, mitä kuuluu?
        Sinullahan on jo kesälle paljon ohjelmaa 👍😁
        Minulla ei ole vielä muuta kuin Pori Jazz ja yksi reissu elokuussa. Loma-aikani alkaa olla aika lailla selvillä, kun sijoitan sen sopivasti kollegojen väliin 😄 Toinen kun aloittelee lomaansa putkiremontin vuoksi jo ennen juhannusta ja toinen alkaa lomansa vasta elokuun puolivälin jälkeen 👍

        Keikka on jo pääsiäisenä. Muut tulee kesälle. 😁 Hirveä keikkakuume on jo! Ystävä, jonka kanssa olen useimmiten keikalla käynyt, on juuri menettänyt molemmat vanhempansa ja ei nyt ole seurana hetkeen. Päätin siis vain tilata liput ja mennä itsekseen. Aika moni ystävistä on perheellinen, eikä harrastavyöelämää edes keikkojen muodossa. Jos alkaa menojatka vipattaa, minusta saa kyllä seuraa reissuun tai keikalle, jos vaan lapsien kannalta onnistuu. 😁

        Minulle kuuluu hyvää. Uusi työpaikka on täysi kymppi monelta osin, sen on jo nähnyt, vaikka kovin kauaa en ole ehtinyt siellä vielä olla. Jotenkin olen ollut tosi iloinen ja tyytyväinen, ja sama koskee selkäesti myös vastapuolta. Win-win. 🙂 Töitä on sen 7h45min/pv, joten sillä on väliä onko homma kivaa ja mielekästä vai ei. Moni asia loksahtelee paikoilleen, vain se yksi asia eli sen oikean kohtaaminen puuttuu. 😁 Toisaalta se on asia mitä ei voi paljon suunnitella. Se sattuu, jos sattuu. 😂

        Mites sinulla itselläsi menee?


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Väkevästi todistaa jäsen C. Korona-ajan menetykset keikkarintamalla on vielä kompensoimatta. Kake Singersin sanoin: Vedä monosi vinoon, anna lanteesi heilua, ota kinkusta kii ja lähe kaken kanssa rokkaamaan 🤭

        https://m.youtube.com/watch?v=EC0VMHWf8p4&pp=ygUMa2FrZSBzaW5nZXJz

        Hah hah… Viime kesänä kyllä kävin yhdellä Stadikan keikalla ja kahdella festarilla (1pv ja 2pv), sitten vielä uskalsin sinkkuristeilylle keväällä oikeastaan todistaakseni itselleni olevani taas sinkun statuksella. 😉 Siis koronan ja edellistä 20v pitkissä parisuhteissa (poissulkien 2.5v sinkkuaika siinä välissä) olen jo aloittanut kompensoida. 😁

        Sanoin jo Xenalle, että jos alkaa bilejalkaa vipattaa, minut saa helposti mukaan velvollisuuksien mahdollistaessa. 😊 😉 Vaikka, jos molemmat lähdette mukaan, niin porukassa on kivempi viilettää. 😉 Pistäkää harkintaan, ja palataan asiaan irl jos siltä alkaa tuntua.


      • Citrinella kirjoitti:

        Keikka on jo pääsiäisenä. Muut tulee kesälle. 😁 Hirveä keikkakuume on jo! Ystävä, jonka kanssa olen useimmiten keikalla käynyt, on juuri menettänyt molemmat vanhempansa ja ei nyt ole seurana hetkeen. Päätin siis vain tilata liput ja mennä itsekseen. Aika moni ystävistä on perheellinen, eikä harrastavyöelämää edes keikkojen muodossa. Jos alkaa menojatka vipattaa, minusta saa kyllä seuraa reissuun tai keikalle, jos vaan lapsien kannalta onnistuu. 😁

        Minulle kuuluu hyvää. Uusi työpaikka on täysi kymppi monelta osin, sen on jo nähnyt, vaikka kovin kauaa en ole ehtinyt siellä vielä olla. Jotenkin olen ollut tosi iloinen ja tyytyväinen, ja sama koskee selkäesti myös vastapuolta. Win-win. 🙂 Töitä on sen 7h45min/pv, joten sillä on väliä onko homma kivaa ja mielekästä vai ei. Moni asia loksahtelee paikoilleen, vain se yksi asia eli sen oikean kohtaaminen puuttuu. 😁 Toisaalta se on asia mitä ei voi paljon suunnitella. Se sattuu, jos sattuu. 😂

        Mites sinulla itselläsi menee?

        Tytär tulee käymään ja silloin Pääsiäisenä ja lauantainakin minulla on ensin päivällä sukulaispojan valmistujaisjuhlat ja illalla yksi keikka Tampereella, joten tuo reissu ei nyt juuri onnistunut kalenteriini.

        Minä kipuilen vähän saman asian kanssa, kun suurin osa ystävättäristäni on parisuhteessa tai asuvat kauempana; Riihimäellä ja Jyväskylässä. Onneksi minulla on sellainen 8 entisen työkaverin porukka, josta kyllä löytyy melko helposti seuraa elokuviin, teatteriin ja konsertteihin. 👍 Minäkin kyllä tilasin sinne Pori Jazziin kaksi lippua, niin voin katsoa sitten lähempänä kuka tulisi mukaan 😉

        Tuo sinun työkuviosi kuulostaa nyt Niin hyvältä 👍 Kun saat virtaa töistä, niin paremmin jaksat varmasti myös kotona lasten kanssa 🤗

        No, kiitos kysymästä, tässähän tämä menee.. Minulla on nyt ensimmäistä kertaa koko elämässäni sellainen vaihe, että olen kotona täysin yksin.. Onhan tähän ollut totuttelemista reilu vuoden päivät.
        Päivät meneekin ihan hyvin, mutta iltaisin ja öisin kotona tuntuu kyllä välillä todella yksinäiseltä. - Sellaista elämä on. - Olisihan se tosi kiva, kun olisi kumppani. Sellainen, jonka kainalossa voisi olla oma itsensä ja jutella tai olla vaan. - Päivisin joudun olemaan niin monessa roolissa tukka tiukalla nutturalla, niin voisin kotona sitten rentoutua.
        Tämä on nyt sitä sinkkuelämää, mistä paljon puhutaan, mutta eihän tämä nyt niin kovin hohdokasta ole, you know. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Tytär tulee käymään ja silloin Pääsiäisenä ja lauantainakin minulla on ensin päivällä sukulaispojan valmistujaisjuhlat ja illalla yksi keikka Tampereella, joten tuo reissu ei nyt juuri onnistunut kalenteriini.

        Minä kipuilen vähän saman asian kanssa, kun suurin osa ystävättäristäni on parisuhteessa tai asuvat kauempana; Riihimäellä ja Jyväskylässä. Onneksi minulla on sellainen 8 entisen työkaverin porukka, josta kyllä löytyy melko helposti seuraa elokuviin, teatteriin ja konsertteihin. 👍 Minäkin kyllä tilasin sinne Pori Jazziin kaksi lippua, niin voin katsoa sitten lähempänä kuka tulisi mukaan 😉

        Tuo sinun työkuviosi kuulostaa nyt Niin hyvältä 👍 Kun saat virtaa töistä, niin paremmin jaksat varmasti myös kotona lasten kanssa 🤗

        No, kiitos kysymästä, tässähän tämä menee.. Minulla on nyt ensimmäistä kertaa koko elämässäni sellainen vaihe, että olen kotona täysin yksin.. Onhan tähän ollut totuttelemista reilu vuoden päivät.
        Päivät meneekin ihan hyvin, mutta iltaisin ja öisin kotona tuntuu kyllä välillä todella yksinäiseltä. - Sellaista elämä on. - Olisihan se tosi kiva, kun olisi kumppani. Sellainen, jonka kainalossa voisi olla oma itsensä ja jutella tai olla vaan. - Päivisin joudun olemaan niin monessa roolissa tukka tiukalla nutturalla, niin voisin kotona sitten rentoutua.
        Tämä on nyt sitä sinkkuelämää, mistä paljon puhutaan, mutta eihän tämä nyt niin kovin hohdokasta ole, you know. 😄

        Itsellä tuo vaihe on edessä ehkä 13v päästä. Kun olen edelliset 15v ollut täysin sidottu lapsiin, on oman ajan löytyminen edes hieman iso juttu! Vielä en ole osannut hyödyntää aikaa täysillä, mutta pieniä omia juttuja olen arkeen jo saanut työn lisäksi. Kun pienin on vuoroviikoin isällään ja isoilla on jo omia juttuja, elämäntilanne on itselle uusi. En osaa vielä samaistua täysin siihen mitä käyt läpi.

        Oma äitini jäi yksin, kun pikku-siskoni muutti pois kotoa 25v. Itse olin silloin ollut omassa taloudessa jo 9v ja murrosiän ja nuoren aikuisuuden irtiotto oli jo ohi, Kun yksi lähti, minä taas lähennyin ja siteen siitä jo 5v päästä syntyi ensimmäinen lapsen lapsi ja äiti jäi samaan aikaan eläkkeelle. Sinulla eläkeikään on vielä kauan, mutta kun lapset alkaa olla jo valmistuneet ammattiinsa jossain kohtaa alkaa perheen perustaminen käydä mielessä todennäköisesti kunhan sopiva puoliso löytyy. Veikkaan, että siinä kohtaa äidin ja mummin läsnäolo elämässä taas aktivoituu. Siis veikkaan, että yksinäisyyden tunteet on vain väliaikaisia elämäntilanteeseen liittyviä. Ja uskon kyllä, että löydät puolisonkin siihen kaiken muun lisäksi täydentämään elämääsi. Ainakin itse koen sinkkuvaiheen turhauttavaksi. Mielummin pikakelaisi sen alun epävarmuuksien ja pettymystenkin läpi, mutta toisaalta sen kokeminen on välttämätöntä, että osaa arvostaa sitä hyvää suhdetta kun se lopulta löytyy ja myös, jotta osaa tunnistaa ne isot tunteet eikä tyydy johonkin ihan kivaan vain saadakseen jonkun, joka ei kuitenkaan tyydytä. Vaikeaahan koko prosessi on, eikä tässä taida voida kuin luottaa, että kyllä se sieltä vielä kolahtaa kun jaksaa yrittää ja uskoa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Hah hah… Viime kesänä kyllä kävin yhdellä Stadikan keikalla ja kahdella festarilla (1pv ja 2pv), sitten vielä uskalsin sinkkuristeilylle keväällä oikeastaan todistaakseni itselleni olevani taas sinkun statuksella. 😉 Siis koronan ja edellistä 20v pitkissä parisuhteissa (poissulkien 2.5v sinkkuaika siinä välissä) olen jo aloittanut kompensoida. 😁

        Sanoin jo Xenalle, että jos alkaa bilejalkaa vipattaa, minut saa helposti mukaan velvollisuuksien mahdollistaessa. 😊 😉 Vaikka, jos molemmat lähdette mukaan, niin porukassa on kivempi viilettää. 😉 Pistäkää harkintaan, ja palataan asiaan irl jos siltä alkaa tuntua.

        Aktivoituminen on mielessä täälläkin. Työperäinen ylikuormitus on aiheuttanut sen, että ainoa sosiaalinen elämä on oikeastaan ollut kavereiden kanssa harvakseltaan oluset eikä oikein mitään muuta. Ei ole viitsinyt ja jaksanut. Kesää ja niitä keikkoja odotellessa vaikka S-rintamerkillä varustettuna 😉


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Aktivoituminen on mielessä täälläkin. Työperäinen ylikuormitus on aiheuttanut sen, että ainoa sosiaalinen elämä on oikeastaan ollut kavereiden kanssa harvakseltaan oluset eikä oikein mitään muuta. Ei ole viitsinyt ja jaksanut. Kesää ja niitä keikkoja odotellessa vaikka S-rintamerkillä varustettuna 😉

        S niin kuin supermies? 😉 Eikö olisi parempi painattaa vihreä tai keltainen T-paita reilusti tekstillä Sinkku tai vaikka Hyvä mies/nainen vapaana. 😁

        Itselläni ei kyllä riittäisi pokka mennä esittelykuteissa edes terassille. 😳 Ja veikkaan, että teksti keräisi ihailijoita, jotka enemmän häiritsee itseä kuin ratkaisee juurisyytä. Mutta mikään ei estä siltä suosittelemasta Sinkku kinkku T-paitaa muille. 😂

        Aktivoituminen, mutta kohtuudella, on omakin tavoite!


      • Citrinella kirjoitti:

        S niin kuin supermies? 😉 Eikö olisi parempi painattaa vihreä tai keltainen T-paita reilusti tekstillä Sinkku tai vaikka Hyvä mies/nainen vapaana. 😁

        Itselläni ei kyllä riittäisi pokka mennä esittelykuteissa edes terassille. 😳 Ja veikkaan, että teksti keräisi ihailijoita, jotka enemmän häiritsee itseä kuin ratkaisee juurisyytä. Mutta mikään ei estä siltä suosittelemasta Sinkku kinkku T-paitaa muille. 😂

        Aktivoituminen, mutta kohtuudella, on omakin tavoite!

        S niin kuin proud member of Sinkut-palsta 😆

        Vastaus ensimmäisen kappaleen kysymykseesi: ei olisi parempi, menee jo ihailemallesi tuulipukuosastolle 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        S niin kuin proud member of Sinkut-palsta 😆

        Vastaus ensimmäisen kappaleen kysymykseesi: ei olisi parempi, menee jo ihailemallesi tuulipukuosastolle 🤭

        Joo, muistit ”haaveeni” identtisistä tuulipuvuista. 😁 Molempi pahempi, myönnän.

        Sinkkuristeilyllä oli vihreä (sinkku), keltainen (epämääräinen tilanne) tai punainen (varattu) ranneke statuksen merkiksi. Itse kyllä risteilin ilman ranneketta, niin kuin moni muukin, vaikka etukäteen oli uhattu, että ilman ei tipu skumppatarjoilua. 😂

        Luulenpa, että S-rintamerkillä pääsisit hyvin jutun alkuun, koska iso osa ihmettelisi mitä *ittoa tuo Ässä tarkoittaa. 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        Joo, muistit ”haaveeni” identtisistä tuulipuvuista. 😁 Molempi pahempi, myönnän.

        Sinkkuristeilyllä oli vihreä (sinkku), keltainen (epämääräinen tilanne) tai punainen (varattu) ranneke statuksen merkiksi. Itse kyllä risteilin ilman ranneketta, niin kuin moni muukin, vaikka etukäteen oli uhattu, että ilman ei tipu skumppatarjoilua. 😂

        Luulenpa, että S-rintamerkillä pääsisit hyvin jutun alkuun, koska iso osa ihmettelisi mitä *ittoa tuo Ässä tarkoittaa. 😉

        Huh, vai ranneke osoittamaan parisuhdetilannetta 😯 En olisi hyvä sinkkuristeilijä ollenkaan. Liian tyrkky meininki, tai jotain.. muutenkin olen enemmän ujo piimä - blyg surmjölk-tyyppiä kun kyse on pariutumisriiteistä. Yksikään suhteeni ei ole alkanut omasta aloitteestani. Hyvä resepti sinkkuna pysymiseen 🤗


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Huh, vai ranneke osoittamaan parisuhdetilannetta 😯 En olisi hyvä sinkkuristeilijä ollenkaan. Liian tyrkky meininki, tai jotain.. muutenkin olen enemmän ujo piimä - blyg surmjölk-tyyppiä kun kyse on pariutumisriiteistä. Yksikään suhteeni ei ole alkanut omasta aloitteestani. Hyvä resepti sinkkuna pysymiseen 🤗

        Kuka varattu lähtee sinkkuristeilylle? Eikö status ole aika itsestäänselvää siinä seurassa? Nuo keltaiset ja punaiset oli ymmärtääkseni lähinnä heitä varten, jotka ovat maksaneet matkan ja sen jälkeen pariutuneet. Itse kyllä siinä tilanteessa kulkisin itsekseni tai jättäisin reissun kokonaan väliin.

        Käsittääkseni ranneke on yleinen käytäntö sinkkubileissä. En tosin ole yhtään koskaan kokeillut.

        Onhan se oikeasti haastavaa, jos menee yökerhoon. Ensiksi oman ikäisestä porukasta on helposti 20-30% alkoholisoitunutta tai vahvasti matkalla siihen suuntaan. Ja loput ainakin 50% on varattuja, ja joka yleensä käy ilmi vasta kun on jutellut puoli iltaa. Ja valitettavasti varatuista ihan kaikki ei ole uskollisia vaan heissä on paljon lyhytaikaisen seuran hakijoita. Siis ehkä 20-30% on edes jollain lailla oikeaa kategoriaa (kohtuukäyttäjä sinkku) ja sitten kun pistetään sapiotoiveet pöytään, ei niistä kovin montaa tilaatollisesti jää kiinnostavia jäljelle (2-5% kaikista kun viinamiehet ja varatut seksin metsästäjät on kuorittu pois päältä). Sinkkubileissä sentään lähtökohtaisesti lähes kaikki on sinkkuja ja ainakin yhden risteilyn perusteella naisissa oli tosi monia tosi fiksuja. Miehiä siellä ei ollut tosin kuin kourallinen.


      • Citrinella kirjoitti:

        Kuka varattu lähtee sinkkuristeilylle? Eikö status ole aika itsestäänselvää siinä seurassa? Nuo keltaiset ja punaiset oli ymmärtääkseni lähinnä heitä varten, jotka ovat maksaneet matkan ja sen jälkeen pariutuneet. Itse kyllä siinä tilanteessa kulkisin itsekseni tai jättäisin reissun kokonaan väliin.

        Käsittääkseni ranneke on yleinen käytäntö sinkkubileissä. En tosin ole yhtään koskaan kokeillut.

        Onhan se oikeasti haastavaa, jos menee yökerhoon. Ensiksi oman ikäisestä porukasta on helposti 20-30% alkoholisoitunutta tai vahvasti matkalla siihen suuntaan. Ja loput ainakin 50% on varattuja, ja joka yleensä käy ilmi vasta kun on jutellut puoli iltaa. Ja valitettavasti varatuista ihan kaikki ei ole uskollisia vaan heissä on paljon lyhytaikaisen seuran hakijoita. Siis ehkä 20-30% on edes jollain lailla oikeaa kategoriaa (kohtuukäyttäjä sinkku) ja sitten kun pistetään sapiotoiveet pöytään, ei niistä kovin montaa tilaatollisesti jää kiinnostavia jäljelle (2-5% kaikista kun viinamiehet ja varatut seksin metsästäjät on kuorittu pois päältä). Sinkkubileissä sentään lähtökohtaisesti lähes kaikki on sinkkuja ja ainakin yhden risteilyn perusteella naisissa oli tosi monia tosi fiksuja. Miehiä siellä ei ollut tosin kuin kourallinen.

        Huonot on prosentit. Kyllä pitäydyn vanhoissa menetelmissä ja kierrän niin sinkkubileet kuin -risteilytkin kaukaa 😱 Ainoa lihatiski, jolla asioin, Stockmann Herkku tai vastaava 😮‍💨


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Huonot on prosentit. Kyllä pitäydyn vanhoissa menetelmissä ja kierrän niin sinkkubileet kuin -risteilytkin kaukaa 😱 Ainoa lihatiski, jolla asioin, Stockmann Herkku tai vastaava 😮‍💨

        Samoin täällä. Ei voi lähteä, jos noin kovat kontrollit päällä. Kaiken pitäisi olla vapaaehtoista. Jää vähän kuva, kuin Kanadan tullista yrittäisi läpi salalastins porkkanoita, omenan kota ja puoliksi syöty Snickers😂


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Huonot on prosentit. Kyllä pitäydyn vanhoissa menetelmissä ja kierrän niin sinkkubileet kuin -risteilytkin kaukaa 😱 Ainoa lihatiski, jolla asioin, Stockmann Herkku tai vastaava 😮‍💨

        Ei sinkkuristeily ollut yhtään lihatiski. Siinä olet väärässä. Tai no olihan siellä muutamia, jotka häipyi hyvissä ajoin muhimoimaan, mutta 95% oli ihan tavallisia keski-ikäisiä. Hyvät keskustelut siellä oli, toisin vain naisten kanssa. 😁

        Valitettavasti, jos on sapioseksuaali on sapioseksuaali. Älykkyydellä ei ole välia, kunhan älykkyysero ei ole liian suuri. Jos toinen on 90-100 ja toinen 125-130, ei parisuhde vaan toimi pitkän päälle, vaikka toinen olisi kuinka ihana muuten ihmisenä. Vaikka keneltäkään ei lukemia kysele, vaikka 20 eron huomaa ilman kysymyksiä. Luulenpa, että ymmärrät mitä tarkoitan… Tietysti lukema on vain lukema, jollain leikkaa hyvin, mutta vain hieman hitaammin, ja siksi testi antaa vähän alakanttiin lukeman, ei se ole mikään este tietenkään.

        Baarissa, jos poistaa juopot ja varatut, ei tosiaan jää paljon jäljelle… ja jos loppu on normaalipopulaation mukaisesti jakautunutta, ei sieltä löydy kovin montaa itselle tärkeän kriteerin täyttäviä (siis sellaisia, jonka kanssa pitkä suhde voisi toimia). Valitettavaa, muttei voi mitään….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täällä. Ei voi lähteä, jos noin kovat kontrollit päällä. Kaiken pitäisi olla vapaaehtoista. Jää vähän kuva, kuin Kanadan tullista yrittäisi läpi salalastins porkkanoita, omenan kota ja puoliksi syöty Snickers😂

        Vastasin Max’lle sama vastaus myös sinulle.

        En pistä rajaa ihmisiin tutustumiseen. Joku vaikka saattaa olla aluksi hieman ujo ja persoona ja pään toiminta ei välttämättä tule heti aina esiin. Samoin tapailussa vielä voi hyvin antaa aikaa liekin syttymiselle. Parisuhteeseen ei kuitenkaan kannata lähteä, jos sillä ei ole edellytyksiä kestää tai jos tunteet ei molemminpuolin syty tutustumisessa. Parisuhde ei ole itsessään arvo, vain koska on parisuhde ja koska on joku, ihan kuka vaan. Parisuhteeseen kannattaa lähteä vain oikeista syistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinkkuristeily ollut yhtään lihatiski. Siinä olet väärässä. Tai no olihan siellä muutamia, jotka häipyi hyvissä ajoin muhimoimaan, mutta 95% oli ihan tavallisia keski-ikäisiä. Hyvät keskustelut siellä oli, toisin vain naisten kanssa. 😁

        Valitettavasti, jos on sapioseksuaali on sapioseksuaali. Älykkyydellä ei ole välia, kunhan älykkyysero ei ole liian suuri. Jos toinen on 90-100 ja toinen 125-130, ei parisuhde vaan toimi pitkän päälle, vaikka toinen olisi kuinka ihana muuten ihmisenä. Vaikka keneltäkään ei lukemia kysele, vaikka 20 eron huomaa ilman kysymyksiä. Luulenpa, että ymmärrät mitä tarkoitan… Tietysti lukema on vain lukema, jollain leikkaa hyvin, mutta vain hieman hitaammin, ja siksi testi antaa vähän alakanttiin lukeman, ei se ole mikään este tietenkään.

        Baarissa, jos poistaa juopot ja varatut, ei tosiaan jää paljon jäljelle… ja jos loppu on normaalipopulaation mukaisesti jakautunutta, ei sieltä löydy kovin montaa itselle tärkeän kriteerin täyttäviä (siis sellaisia, jonka kanssa pitkä suhde voisi toimia). Valitettavaa, muttei voi mitään….

        Hups. Kirjautuminen tippui pois junamatkalla. T. Cit


    • Anonyymi

      Näillä Andrean tyylisillä komistuksilla on yleensä kauniit naiset mukana.
      Laivan sinkut ovat samanlaisia kuin tuppukylän ravintolassa, ehkä piirun verran optimistisempia.

    • Anonyymi

      Varmasti, mutta sasikaljuisella vähemmän tuuheatukkaisella ei ole osaa eikä arpaa yksin risteilylle🤣

    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä siinä olisi?
      T:lyhytfleda

    • Anonyymi

      Ei tämä nykyinen hölöhölö-porukka tiedä Darkkista. :(

      • Kiinnitin itsekin huomiota että lupaava otsikko, mutta ketjun sisältö palstan nykyistä perus ompelukerhoa 😂


    • Anonyymi

      Viinaa täytyy risteilylläkin juoda jos naisiin haluaa tutustua.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Pah kannattaa ottaa ikkunahytti
      Käsidesiä ja kunnon maskit
      Sitte äkkiä kauppaa koronaa varoen
      Ja laivasa olla hytissä

    • Anonyymi

      Tottakai voi, ilmoitat vaan milloin olet menossa risteilemään, että tiedän, etten itse ole samaan aikaan risteilemässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe