Olen tanssitaitoinen mies . Ikää +60v elikkäs ei työkiireitä. Lenkkeilen ja tykkään luonnossa liikkumisesta. Kalastan sienestän marjastan . Alkoholia käytän mutta harkiten . Tupakoi en . Löytyisikö tämmöiselle tavalliselle Ukkelille , seuraa. Terveydentilani hyvä . Ei pillereitä sen suurta arsenaalia. Osaan kokata , ruokaherkkuihin kuuluu kala, merenantimet ravut hummerit simpukat. Kylläpä vielä riista lihakin. Paljon kasviksia ja raikkaat marjat .
Naiset vastatkaapas.
Anonyymi-ap
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ai niin krtoisitko itsestäsi , toiveistasi. Olen itse vapaa. Saat olla mistäpäin Suomea vain.
Kyytihän kulkee. - Anonyymi
Tule tänään Kuopio Rauhalahti tansseihin. Olen 165pitkä tummatukka. Ruskeat silmät.
haen pitkäaikaista kumppania . ikäni 56v. Terve siisti savuton. nähdään respan edessä
klo 20.00 minulla pliserattu hame musta punavalkoinen paita..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055583- 835047
- 1394446
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492843
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102364Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966