Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei kiinnosta -vastaus

Anonyymi-ap

Olen ollut opiskelujen puitteissa läheisesti tekemisissä itseäni aika selvästi nuoremman naisen kanssa. Omalla kokemuksella voin sanoa, että nainen oli merkkien perusteella kiinnostunut tai ainakin esitti sellaista. Järjesti mm. kahdenkeskisiä tapaamisia opintoihin liittyen ja toi esiin olevansa vapaana koko tulevan viikonlopun.. En ole koskaan vielä erehtynyt tällaisessa.. Toisaalta tuollainen esittäminen ei olisi oikein vaikuttanut hänen ajankäyttöä priorisoivaan elämäntapaansa sopivalta.

Aivan alussa en jaksanut heräillä naisen aktiivisuuteen, koska pitkä sinkkuaika, koronaväsymys ja myös tarpeettoman draaman välttely opintoihin liittyen olivat mielessäni. Päätin kuitenkin lopulta, että on tämä kortti katsottava etten lopulta jää katumaan mitään, koska kyseisessä ihmisessä ei suinkaan ole mitään "vikaa" vaan oma kiinnostukseni jopa lisääntyi jatkuvasti.

Kun sitten lopulta ehdotin naiselle viestillä että mentäisiin viikonloppuna ulos, vastaus oli tyyliä "nyt on kyllä kalenteri täynnä". Mitään sellaisia merkkejä ei tosielämässä kuitenkaan ollut, että nainen olisi jo luovuttanut. Oletin, että varmaan on lähinnä loukkaantunut tai ainakin haluaa esittää sellaista kun hänen oma aiempi vihjailunsa "täysin vapaasta viikonlopusta" ei johtanut mihinkään. Päätin odotella rauhassa miten käytös tosielämässä muuttuu tämän lähettämäni viestin jälkeen, ja seurauksena oli vielä aiempaa aktiivisempaa läheisyyteen pyrkimistä eikä puhettakaan välttelystä.

Odottelin pari päivää, nielin ylpeyteni täysin tavoistani poiketen ja ehdotin uudelleen viestillä, että haluaisin viedä hänet ulos ja katsotaan hänen kalenteristaan nyt sitten sopivaa aikaa. Olin vähintään yllättynyt, kun vastaus oli sen muotoinen, että kalenteri on pitkälle täynnä eikä minun seurassani ulos meneminen oikeastaan kiinnosta, kiitos kuitenkin. Kiitin vastauksesta ja toivotin hyvää jatkoa.

Oma elämänkokemukseni sanoo, että tämä tapaus vielä kävelee jonain päivänä katuvaisena vastaan. En nyt usko omaan vetovoimaani niinkään, mutta siihen millaista ripustautumista olen aiemmin nähnyt naisilta (kun ovat saaneet jonkun miehen hyväksynnän itselleen). Tuntemukseni asiasta on tämä. Minua vain kiinnostaisi kuulla naisen logiikan asiantuntijoilta, että mikä voisi olla näin epäloogisen toiminnan motiivina, kun tässä ollaan aikuisia molemmat kuitenkin.

4

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No joskus se ihastus lopahtaa yhtä nopeasti kuin on alkanutkin, ei siinä sen kummempaa. Ja ihastumisiahan tapahtuu koko ajan.

      Jatka elämääsi, äläkä anna episodille liian suurta merkitystä koska sitä se ei ole.

    • Anonyymi

      Sinulla on deluusio siitä että nainen on ollut kiinnostunut sinusta ja olet käyttänyt deluusiosi pohjana naisen arkista peruspositiivista sosiaalista kanssakäymistä. Tartut hyvin pieniin ja merkityksettömiin asioihin "merkkinä kiinnostuksesta" vaikka toisintulkinta on mahdollinen ja loogisempi.

      Esim. kun hän kertoi vapaasta viikonlopustaan niin hän tarkoitti että hänellä olisi ollut aikaa opiskeluun liittyvälle yhteistyölle.

      Hän on toiminut myös täysin rationaalisesti kun huomasi että itse olet kiinnostunut hänestä ja alkoi jarruttamaan kaikkea yhteistoimintaanne yhteisen edun nimissä. Hän ei tarvi ei-toivotun miehen huomiota vaan kieltäytyy siitä asiallisesti ja kun prässäät enemmän niin tiukan asiallisesti.

      KAIKKI ON VAIN SINUN PÄÄSSÄSI. Olet kuin Arthur Fleck.

      • Anonyymi

        Monilla ihmisillä on deluusioita, kuten esim. että Suomessa olisi työvoimapula, Kokoomuksen äänestäminen vaaleissa olisi "vaihtoehto" nykymenolle tai että EU-jäsenyys muka olisi Suomen edun mukainen asia. Toiset haluavat uskoa vain sen mitä heille kerrotaan, ja toiset uskovat sen miten itse näkevät ja kokevat asioita.

        Yhtä hyvin naisella on voinut tässä tapauksessa olla jokin deluusio siitä, että kun hän antaa omasta mielestään loistavia vihjeitä, mies toimii juuri kuten ne 10 muutakin varteenotettavaa miestä tähän saakka. Ja sitten kun näin ei ole tapahtunut, hänellä on mennyt pelikirja sekaisin eikä hän enää koe olevansa mukavuusalueellaan.

        Tuo vapaasta viikonlopusta kertominen oli siinä tilanteessa täysin selviö (asia on tietenkin tilannesidonnainen), ei siinä jäänyt minulle pienintäkään epäilystä. Olen kuitenkin ollut naisten kanssa niin paljon tekemisissä ja olen ollut onnekas siinä mielessä, että naiset ovat kohdistaneet minuun jopa kiinnostustaan, ja että "oikeassa tilanteessa" pienemmästäkin vihjeestä kiinni ottaminen on johtanut naisen puolelta jopa silmittömään raivokohtaukseen ja homoksi haukkumiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      87
      2305
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      51
      1997
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      89
      1837
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1432
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1390
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1351
    Aihe