Mistä 32v mies löytäisi max +-10v erotuksella olevan naisen, jonka kanssa voisi viettää aikaa esim. leffoja katsellen/sarjoja katsellen toisen kainalossa/sylissä, pelaten pelejä vierekkäin, käydä kävelyillä käsikynkässä, jutella kaikesta maan ja taivaan välillä pitäen samalla toisen kädestä jne?
Tiedän periaatteessa kuvailleeni tyttöystävän, mutta tietäen etten (ainakaan vielä) yllä vaadittuihin tasoihin romanttisen partnerin löytääkseni/saadakseni.
Vain tulevaisuus näyttää, pääsenkö kyseiselle tasolle ja siksi kysynkin tällä hetkellä vain platonisella tasolla olevaa läheistä kaverisuhdetta, jossa jakaa läheisyyttä ja välittämistä.
Kirjaimellisesti olen niin nääntynyt läheisyyden kaipuusta, että olisin valmis maksamaan tästä kontaktista, tietäen että silloin kyse ei ole enää platonisesta ystävyyssuhteesta vaan puhtaasti liiketapahtumasta, jolloin koko pohja ja järki pyynnöstä hajoaisi.
Kehtaisin myös väittää, että moni muukin kokee samanlaisia tunteita aika ajoin ja kroonistunut syvä läheisyyden kaipuu on varmasti lisääntynyt roimasti viime vuosina, ellei jopa vuosikymmeninä ja siksi kysynkin tätä en vain itseni puolesta vaan myös heidänkin puolesta, jotka kokevat samoja tunteita.
TLDR: Mistä löytää halikaveri, kun ei tunnu itse löytävän?
Mistä löytää halikaveri?
Anonyymi-ap
3
643
Vastaukset 3
Tuo on hyvin yleinen ongelma nykypäivänä. Ihmiset eivät kohtaa.
- Anonyymi
Kokemuksesta. Kyllä nainen ilmoittaa hänelle joka on mieleen! Loppu on sitten kiinni itsestä tai aivan muusta.
- Anonyymi
Moi, täällä yksi halikaveri ilmoittautuu! Juurikin samanlaiset tarpeet itselläni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459