Tinder muuttunut..

Anonyymi-ap

Muutama vuosi sitten menin Tinderiin ja sain paljon kehuja ym.. Outoa on että nykyään ei enää tule yhtään kehuja/ehdotuksia (samoja kuvia käytän)?!? Ihan kuin jotain olisi käynyt ja naiset muuttuneet erilaisiksi 🙄. Luulin jo itsekin olevani ns alfauros, mutta palautettiin maanpinnalle.. Onko muut miehet huomanneet vastaavaa?

54

1911

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jossain vaiheessa ne sun 20 vuotta sitten ottamat kuvat menettää uskottavuutensa.

      • Anonyymi

        Ihan on tuoreet kuvat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan on tuoreet kuvat

        Juuri sanoit että käytät samoja kuvia kuin pari vuotta sitten. Eivät ne siis ihan tuoreita ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sanoit että käytät samoja kuvia kuin pari vuotta sitten. Eivät ne siis ihan tuoreita ole.

        Onnea sullekin jaksamiseen.. 🤞


    • Anonyymi

      Sana kiirii tinderissäkin.

      • Anonyymi

        Niin että tyyliin "laita viestiä" vai?


    • Anonyymi

      Kurkitaan ja lurkitaan, vaan aikaiseksi ei saada mitään. Näin se menee kun hausta tulee harrastus...

    • Anonyymi

      Kun tinder tuli suomeen, niin tavismiehetkin saivat naista, mutta sitten tavisnaiset huomasivat, että hetkinen: miksi tykkään tasoisistani tavismiehistä kun saan seksitykkäyksiä mallimiehiltä, joten tavisnaiset tykkäävät nykyään vain mallimiehistä ja tavismiehet saavat tyytyä ylipainoisiin pullukoihin joiden kanssa harrastaa seksiä.

      Mitään pitkäkestoista tinderistä on vaikea juuri tämän takia löytää, koska tasot eivät kohtaa.

      • Anonyymi

        Noin se varmasti on


      • Anonyymi

        Just toi!


    • Anonyymi

      Tinder ja monet muutkin deittipaikat ovat muuttuneet ja minusta korona-ajan jälkeen. Sellasta nihkeetä touhua, treffejä on mutta ne ovat jotenkin latistuneet sitten ennen korona-aikaa.

      Olenkin miettinyt että alan karsimaan naisten tapaamisia. Joku hyvä suodatus siihen pitäisi keksiä. Turhat treffit ovat vielä surkeempaa kun se mistä jotkut valittavat eli ei ole treffejä juuri lainkaan.

      Turhat treffit vievät aikaa harrastuksilta ja niistä jää paskanmaku suuhun. Eli ajanhukkaa josta muut asiat kärsivät.

      • Anonyymi

        Turhat treffit käy todellakin hermoille.


      • Miksi mennä sitten, jos on tiedossa turha treffi? Tuotahan se tietenkin on, kun ei toisesta tiedä mitään, eikä ole ihastunut tai muutakaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi mennä sitten, jos on tiedossa turha treffi? Tuotahan se tietenkin on, kun ei toisesta tiedä mitään, eikä ole ihastunut tai muutakaan.

        Eihän se ennen menoa ole vielä tiedossa että se on turha. Vasta sen jälkeen.

        Ehkä paras tapa on jättää menemättä tai ennemninkin sopimatta mitään jos henkilön kirjoitukset ja kuva tai puhelut eivät tunnu miltään.

        Itse olen saanut naisilta usein jo muutaman viestin jälkeen ehdotuksen tapaamisesta. Monesta niistä olisi pitänyt kieltäytyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se ennen menoa ole vielä tiedossa että se on turha. Vasta sen jälkeen.

        Ehkä paras tapa on jättää menemättä tai ennemninkin sopimatta mitään jos henkilön kirjoitukset ja kuva tai puhelut eivät tunnu miltään.

        Itse olen saanut naisilta usein jo muutaman viestin jälkeen ehdotuksen tapaamisesta. Monesta niistä olisi pitänyt kieltäytyä.

        Ole onnellinen että saat sellaisia. Ei niitä enää viiskymppisenä satele. Ei ainuttakaan mistään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ole onnellinen että saat sellaisia. Ei niitä enää viiskymppisenä satele. Ei ainuttakaan mistään.

        Olen viiskymppinen. Ulkonäkö tosin nuorekkaampi.
        Pahimpia naisia ikänsä puolesta ainakin minulle ovat 50+ vuotiaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen viiskymppinen. Ulkonäkö tosin nuorekkaampi.
        Pahimpia naisia ikänsä puolesta ainakin minulle ovat 50 vuotiaat.

        Pahin asiakas kuulemma poliisillekin keski-iän ylittänyt humalainen nainen oma oletukseni tähän on se että kotona ei ole asiat hyvin edes sielä makuukamarin puolella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen viiskymppinen. Ulkonäkö tosin nuorekkaampi.
        Pahimpia naisia ikänsä puolesta ainakin minulle ovat 50 vuotiaat.

        Niin minäkin kuvittelin olevani nuorekkaamman näköinen. Ei näytä nuoria hämäävän kuitenkaan kun on tukassa harmaata... Ikinuori olen henkisesti kuitenkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin minäkin kuvittelin olevani nuorekkaamman näköinen. Ei näytä nuoria hämäävän kuitenkaan kun on tukassa harmaata... Ikinuori olen henkisesti kuitenkin.

        Koitatteks te oikeesti "hämätä" niitä naisia? Lukeeks teil ikänä siel tyyliin 27 v.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koitatteks te oikeesti "hämätä" niitä naisia? Lukeeks teil ikänä siel tyyliin 27 v.?

        Ei, en sitä tarkoittanut... Joku voi tuotakin yrittää, mutta en minä. Enkä nyt edes jaksa mitään tindereitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen viiskymppinen. Ulkonäkö tosin nuorekkaampi.
        Pahimpia naisia ikänsä puolesta ainakin minulle ovat 50 vuotiaat.

        Ainaki ite huomannu et tyypit jotka sanoo olevansa nuorekkaan näkösii, tai kehuu kuin heit sanotaan nuoremman näkösiks ku on, on oikeesti hevisti vanhemman näkösii ku ne on. Tiä meneeks niil kaali sekasin ku ne muokkaa kuviaan vai mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaki ite huomannu et tyypit jotka sanoo olevansa nuorekkaan näkösii, tai kehuu kuin heit sanotaan nuoremman näkösiks ku on, on oikeesti hevisti vanhemman näkösii ku ne on. Tiä meneeks niil kaali sekasin ku ne muokkaa kuviaan vai mitä.

        Uus kuva ja viimeistään tapaaminen sen näyttää kuka on kuosissa ja kuka ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaki ite huomannu et tyypit jotka sanoo olevansa nuorekkaan näkösii, tai kehuu kuin heit sanotaan nuoremman näkösiks ku on, on oikeesti hevisti vanhemman näkösii ku ne on. Tiä meneeks niil kaali sekasin ku ne muokkaa kuviaan vai mitä.

        Meinaat että monilla taviksilla on joku Photoshopin versio? Ilmeisesti sinulla siis on?

        Tulee kalliiksi valehdella kuvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaat että monilla taviksilla on joku Photoshopin versio? Ilmeisesti sinulla siis on?

        Tulee kalliiksi valehdella kuvilla.

        On tyyliin kaikilla. Ja hillitön määrä filttereitä sun muita äpeissä ym. Tietenki mulki on kuvanmuokkausohjelma, sitä voi käyttää monenlaiseen, mut en tosin kuvaa itteeni koskaa.

        Mikä ja mite tulee kalliiks?

        Mut pointti oli et ehkä ihmiset ei enää kato itteään peilist vaan esim. kameran silottavan filtterin läpi, näkee mitä haluu nähä, ja unohtaa et muut näkee reaalis jok'ikisen rypyn ja maan vetovoiman vaikutuksen kudoksiin ja niin eespäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tyyliin kaikilla. Ja hillitön määrä filttereitä sun muita äpeissä ym. Tietenki mulki on kuvanmuokkausohjelma, sitä voi käyttää monenlaiseen, mut en tosin kuvaa itteeni koskaa.

        Mikä ja mite tulee kalliiks?

        Mut pointti oli et ehkä ihmiset ei enää kato itteään peilist vaan esim. kameran silottavan filtterin läpi, näkee mitä haluu nähä, ja unohtaa et muut näkee reaalis jok'ikisen rypyn ja maan vetovoiman vaikutuksen kudoksiin ja niin eespäin.

        Photoshop on pirun kallis ohjelma.
        Paras mutta kallis. Ehkä duunipaikoilla moni muokkaa naamakuviaan. Tiedä sitten.


      • Anonyymi

        Just samaa miettinyt. Ennen koronaa oli kauhea vauhti päällä (muijilla), mutta nyt 100 krt vaisumpaa. Tiedä sitten vaikuttaako piik... heidän käyttäytymiseen.. (itse en ole ottanut).


    • Anonyymi

      Starttasin just Tinderit pitkän tauon jälkeen, joten katsotaan miten mahtaa mennä. Pitäis vaan pyytää vaikka ystävää ottamaan hyviä kuvia, kun nyt menee aika perunatason selfieillä.

    • Anonyymi

      Alfauroksista en tiedä mutta meno on muuttunut.
      Selailukataloogi naisille ja sen huomannut että naisten käytöstavat muuttuneet huonommiksi. Samoin törmännyt naisiin joilla on rahan kanssa ongelmia eli talous kuralla.

      Ei kukaan enää ota tinderiä tosissaan. En myöskään minä.

    • Anonyymi

      Ne ketkä on nyt vasta menneet Tinderiin, eivät arvaakaan mikä meno ja meininki siellä oli ennen piikityksiä ✌

    • Anonyymi

      Muuan kaverinkaveri mies löysi eronsa jälkeen Tinderistä rakkaan vasta, kävi kuitenkin ennen sitä 150 treffeillä eikä kukaan kolahtanut, ei sitten millään vaan sinnikkyys kannatti. Meni siinä hetki niitä turhia treffejä. Ite en jaksais. Kivalta tuntui kuulla ja sekin että joku on ihan vakavissaan liikkeellä kun tinderistä itsellä on aika pinnallisten pörrääjien mielikuva (siis mielikuva, kun ei ole mitään intressiä käyttää) ja one night stand -toiminnot ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Sanoisin että poikkeustqpaus. Nykyään siellä ei kohtaa ketään. Jos palvelu menisi maksulliseksi kokonaan niin suurin osa "selaajista" katoasisi.

        Ehkä tinderin pitäisi olla maksullinen niin turhat selaajat häipyisivät. Voisi toki koko palvelu kärsiä siinä määrin ettei sillä olisi merkitystä mitenkään.

        Nämä e-kontaktit ja vastaavat ovat nykyään jo täywin kuolleita.


    • Anonyymi

      Olen huvikseni välillä laittanut itseni Tinderissä homojen puolelle, ja siellä tulee kyllä matcheja vaikka kuinka (en näytä selkeästi kasvoja, etten leimaannu..) 😉 En siis ikinä treffaisi homojen kanssa, mutta saa edes vähän piristystä, ja kuittaa vähän naisten puolen hiljentymistä

    • Anonyymi

      Olen itsekin sellainen että en "tykkää" rumista muijista Tinderissä (esteetikko), ja koska hekään ei kirveellä veistetyistä miehistä, on matchit tosi tiukassa nykyään..

      • Anonyymi

        Jos hyvin menee, saattaa tulla 1 match/pv


      • Anonyymi

        Siis ruma mies ei tykkää rumista naisista, vai miten tää ny meni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ruma mies ei tykkää rumista naisista, vai miten tää ny meni...

        Tasoteoria on hankalaa tällaisessa tilanteessa, kun yksilö näkee itsensä tasokkaampana mitä halutun sukupuolen edustajat tämän näkevät.

        Toki yksinolo on aina hyvä vaihtoehto, ellei löydy sopivaa kumppania joka tykkäisi takaisinpäin.


    • Anonyymi

      Kunnollinen ja kiltti tavismies on naisille creepy ällötys. Kilttimiehissä ei ole särmää tai miehekkyyttä. Tappajan leukaa, metsästäjän silmiä, hyvää statusta työelämässä tai mittavaa rikoshistoriaa ei kunnollisilta ja kilteiltä tavismiehiltä löydy (näitä asioita naiset miehissä eniten haluavat).

      Kiltin miehen viehättävyys naisille on sama kuin tavismiehelle vantaalainen läski ja tatuoitu moniongelmainen tuilla elävä yyhooäiti johon on moni jännämies siemenensä laskenut.

      Kiltillä miehellä ei tee mitään. Vain alfa chadeilla on oikeus nussintaan, rakkauteen ja seksielämään.

      • Anonyymi

        Itse en ainakaan kiihotu mistään kilteistä miehistä, jotka olemuksellaan huokuvat muunsukupuolisuutta. Kyllä miehen pitää olla mies.


    • Anonyymi

      Suomen syntyvyyden ongelmat on paljastuneet jo aikoja sitten ihan jokaiselle miehelle..

      Lapsia ei synny, koska naiset ei pariudu tavismiesten kanssa. Silloin ei synny lapsia ja syntyvyys on pohjamudissa, mutta iltapulut jatkaa omaa propagandaansa ja syyttää miehiä ja miehet onkin iltapulujen mielestä nyt yht`äkkiä niitä pinnallisia, jotka eivät kelpuuta tavisnaisia vaan haluavat missin.

      Tinderissä tavismiesten tykkäykset voi laskea yhden käden sormilla kun taas tavisnaisille lähes jokainen pyyhkäisy oikealle on mätsi.

      Tämähän on kuin Venäjällä. Iltapulut on valjastettu täysillä tähän propagandaan jotta totuus ei paljastuisi.

      https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10b130b2-d4df-4b1b-b2d9-aa19303360fa

      • Anonyymi

        Onhan se kautta aikain ollut niin että mies valitsee sorjimman neitokaisen minkä saa. Miehet ovat läpi historian mitelleet kauneimpien naisten vuoksi.

        On aivan luonnollista että menetettyjen etuuksien puolesta harmittaa. Aiemmin lähinnä miehen mielipiteellä on ollut väliä parinmuodostuksessa - kosija pyytää isältä kättä jne. Miesten puolesta on sääli että perinteet ovat rapistuneet - nyt kun naiset saavat itse vaikuttaa pariutumiseensa, niin ikiaikainen kuvio on mennyt uusiksi.

        Nyt meininki on lähempänä sitä mitä luonnossa - uroksen pitää koristautua, jotta naaras valitsisi juuri hänet paritteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se kautta aikain ollut niin että mies valitsee sorjimman neitokaisen minkä saa. Miehet ovat läpi historian mitelleet kauneimpien naisten vuoksi.

        On aivan luonnollista että menetettyjen etuuksien puolesta harmittaa. Aiemmin lähinnä miehen mielipiteellä on ollut väliä parinmuodostuksessa - kosija pyytää isältä kättä jne. Miesten puolesta on sääli että perinteet ovat rapistuneet - nyt kun naiset saavat itse vaikuttaa pariutumiseensa, niin ikiaikainen kuvio on mennyt uusiksi.

        Nyt meininki on lähempänä sitä mitä luonnossa - uroksen pitää koristautua, jotta naaras valitsisi juuri hänet paritteluun.

        Tosi on.

        Lisäksi mm. kun nykyään naiset kouluttautuvat jopa miehiä pidemmälle ja kykenevät elättämään itse itsensä ja jälkeläisensä, eivät he ole tässä riippuvaisia miehestä. On esimerkiksi huomattu että pariskunnat ovat nykyään keskenään paljon useammin samanikäisiä kuin ennen, jolloin mies oli usein hieman vanhempi. Enää naisen ei tarvitse tyytyä vanhempaan kumppaniin paremman toimeentulon toivossa, vaan voi hyvin valita sen joka oikeasti kiinnostaa, joka useimmiten on se omanikäinen yksilö.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi on.

        Lisäksi mm. kun nykyään naiset kouluttautuvat jopa miehiä pidemmälle ja kykenevät elättämään itse itsensä ja jälkeläisensä, eivät he ole tässä riippuvaisia miehestä. On esimerkiksi huomattu että pariskunnat ovat nykyään keskenään paljon useammin samanikäisiä kuin ennen, jolloin mies oli usein hieman vanhempi. Enää naisen ei tarvitse tyytyä vanhempaan kumppaniin paremman toimeentulon toivossa, vaan voi hyvin valita sen joka oikeasti kiinnostaa, joka useimmiten on se omanikäinen yksilö.
        Sivusta

        Epätasa-arvoisemmissa maissa vallitsevat edelleen vähän vanhanaikaiset käytännöt - monin paikoin vanhoilla miehillä on kuin onkin saumaa nuoriin vaimoihin. Periaatteessahan siinä varakas mies ostaa itselleen hempukan kodinhengettären. Hyvässä lykyssä nuorikko on innokas näyttelijä ja jaksaa esittää rakastunutta, jotta saa lypsettyä papparaiselta lisää rahhaa.

        Hiukan epäilyttää kohdistuisiko näitten simpsakoiden neitosten parivalinta näihin samoihin vanhoihin herroihin, jos ei olisi sitä taloudellista pakkoa näin tehdä. Voisihan siellä yksi miljoonasta olla aitokin rakkausliitto.


    • Anonyymi

      ""Miehet ovat läpi historian mitelleet kauneimpien naisten vuoksi.""

      Mutta miten kommentoit tätä "Tinderissä tavismiesten tykkäykset voi laskea yhden käden sormilla kun taas tavisnaisille lähes jokainen pyyhkäisy oikealle on mätsi"??

      Aika hölmöä inttää, että miehet mittelevät kauneimmista naisista kun sellaiset miehet ovat rikkaita julkkiksia. Otetaan nyt esim. Harlin. Ai niin, mutta kun Harlin ei ottanut jotain 50v tavisnaista, niin pakkohan sen on olla ulkonäkökeskeinen!

      • Anonyymi

        Monet miehet ovat itse myöntäneet, että pyyhkijät Tintereissä ja Tantereissa kaikki neitoset jatkoon.
        Siten niille tavisnaisille tulee lähes jokainen pyyhkäisy mätsiksi.

        Naiset taas kertovat pyyhkivänsä deittisovelluksissa huomattavasti harkitummin.

        Ei kai tämä nyt oikeasti tule sulle enää yllätyksenä?

        ...

        Jos ainoastaan rikkaat julkkismiehet saavat vierelleen kauneimpia naisia, niin silloinhan vaivaan on helppo ratkaisu:
        pitää vaan ruveta rikkaaksi julkkismieheksi!

        Meinaat että Hartsin rouvavalinta oli puhtaasti platonisista syistä tehty? Ettei yhtikäs ollut nuorikon ulkomuodolla tekemistä asian kanssa?

        Miksi sulle on niin ookoo että mies valitsee vaimon ulkonäkö eellä, mutta samaan aikaan sulle on kauhistus jos nainen tekee samoin?


    • En ole koskaan huomannut, että siellä joku kehuisi. Kukaan sano mitään. Se on kuin keräisi jotain pokemon kortteja. No, mitäs tuosta. Kohtalon sanelemaa, ettei minulle löydy sitä rakkautta mistään.

    • Anonyymi

      Just oltiin vakipanon kanssa Tampereella. Tinderissä muutenmekin tosin "tavattu". Mutta hotellilla avattiin liekkipeli yhtäaikaa ja sovittiin että kaikille tuikataan sydän.

      Ollaan aika keskivertoja ulkonäöllisesti kumpikin, ei mitään malliainesta,mutta ei rumiakaan. Kumpikin livenä varmasti on pidetympi kuin kuvissa.

      Mutta ne tulokset... Minä eli mies, 5 matchia joista ainoastaan yksi oli halukas keskustelemaan yhtään mitään. Naiselle 83 matchia ja viestiä tuli niin paljon, että olisi tarvinnut sihteerin käydäkseen edes jollain tasolla järkevää keskustelua useamman kanssa. Naisilla menee moti oikeaan seuranhakuun tinderin kautta ja miehen pitää tehdä vaikutus HETI, muuten jää jalkoihin. Itsetuntoa on naisenkiva siellänostaa ja kuunnella kun kymmenet ukot valuttaa hunajaa tuutin täydeltä.

      Juotiin kuoharit loppuun ja nussittiin....

    • Anonyymi

      ""Meinaat että Hartsin rouvavalinta oli puhtaasti platonisista syistä tehty? Ettei yhtikäs ollut nuorikon ulkomuodolla tekemistä asian kanssa?""

      Tottakai nuorikon ulkomuodolla oli tekemistä asian kanssa, mutta unohdit kokonaan minkä takia nuorikko on Hartsin kanssa. Ettei vaan julkisuuden ja rahan takia? Tämä on molemmille win-win tilanne. Tätä pariutumista tuskin olisi tapahtunut jos Hartsi olisi tavallinen bussikuski eli emmä nyt loisi sellaista kuvaa, että nainen on pariutunut jotenkin alempitasoisen kanssa, koska rahan takia on näin tehnyt ja kuten sanoin: molemmille win-win tilanne.



      ""Miksi sulle on niin ookoo että mies valitsee vaimon ulkonäkö eellä, mutta samaan aikaan sulle on kauhistus jos nainen tekee samoin?""

      Tavalliset miehet ei valitse naisia ulkonäön takia: näkeehän sen jo tinderissäkin kun naisilla on tuhansia tykkäyksiä, mutta vain komeat alfat otetaan mätsihaaremiin ja niitä tavoitellaan parisuhteisiin, koska niiltä on saatu se kuuluisa seksitykkäys. Rikkaat julkkikset kyllä valitsevat naisia ulkonäkö edellä, koska voivat niin tehdä ja puhutaan win-win tilanteista eli molemmat voittavat. Yrität luoda sellaista kuvaa, että Hartsin nuorikko on IHAN AIDOSTI pariutunut alempitasoisen miehen kanssa:D

      • Anonyymi

        Tinder on seksisuhdesovellus, ei parisuhdesovellus. Miehet tykkäävät joka naisesta joka vastaan sattuu, koska seksikumppaniksi kelpaa mikä vain, kunhan sillä on pimpsa ja pulssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on seksisuhdesovellus, ei parisuhdesovellus. Miehet tykkäävät joka naisesta joka vastaan sattuu, koska seksikumppaniksi kelpaa mikä vain, kunhan sillä on pimpsa ja pulssi.

        (Aloittaja) Joo en minä ainakaan pysty nussii kaikenmaailman mummoja 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        (Aloittaja) Joo en minä ainakaan pysty nussii kaikenmaailman mummoja 🤮

        Ihan ymmärrettävää. Sinä olet andropaussin ohittanut / parhaillaan ohittamassa oleva yksilö. Ei haluja ei huolia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ymmärrettävää. Sinä olet andropaussin ohittanut / parhaillaan ohittamassa oleva yksilö. Ei haluja ei huolia.

        Juu ei oo mummot kiinnostaneet teininäkään


    • Anonyymi

      Kiva kun asut vankilassamme. Hei, me tehdään rahaa tällä ja moni onkin digitalisoitunut.

    • Anonyymi

      ""Onhan se kautta aikain ollut niin että mies valitsee sorjimman neitokaisen minkä saa. Miehet ovat läpi historian mitelleet kauneimpien naisten vuoksi.""

      No kun miehistä komeimmat, rikkaimmat ja statuksen omaavat miehet valitsevat kauniita naisia, niin en loisi miehistä pinnallista kuvaa. Näissä tapauksissa kyse on win-win tilanteesta eli esim. rikas ja vanha mies pariutuu kauniin ja nuoren naisen kanssa ja kaunis nainen vastaavasti sen takia, koska miehellä on massia.

      Voithan sinä lätistä, että tavismiehet haluavat kauniita naisia. Niin haluavat, mutta niin tavisnaisetkin haluavat komeita miehiä. Erona se, että tavisnaiset saavat niitä komeita miehiä, tavismiehet eivät saa ylempitasoisia naisia ellei heillä ole jotain. Tavismiehen on oltava rikas tai julkkis, että hän pääsee pariutumaan ylös päin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe