Ja tekiskö mieli nyt jotain hyvää entä aamupalaksi olet suunnitellut
Mitä teit iltapalaksesi
21
106
Vastaukset
- Anonyymi
10 voileipää jossa oli sipuliteemakkaraa, lihahyytelöä ja juustoa. Pussillinen fasupaloja sekä 9 olutta.
Raavas mies- Anonyymi
Sika hyi
Söin salaattia, tomaattia, keitetyn kananmunan ja lohta. Lämmintä ruokaa en tänään syönyt, vain 3 palaa ruisleipää.
Ei oikein maistu.- Anonyymi
Maustamatonta jugurttia, mysliä ja teetä on iltapalaksi. Aamupalaksi keitän kaurapuuroa marjoilla ja raejuustolla ja juon pannullisen kahvia. No en koko pannullisen, mutta puolikkaan. Melkein.
- Anonyymi
Ehkä kuusikin kappalettsa kaunoytarta ottaisin, jos huolisin suoraan miesten syleistä sänkyyn heheh _:E
- Anonyymi
Iltapala: veriappelsiini, 4 kuivattu taatelia, muutama kuorellinen manteli, kofeiinitonta kahvia vaniljanmakuisella soijajuomalla.
Aamupala: 2 leipäsiivua (täytteenä proteiinia ja rasvaa), kofeiinillista kahvia lehmänmaidolla.
🦄 Vähän juustoleipää, protskua... Nyt ei ehdi sen kummemmin valmistella.
- Anonyymi
maha on pullollaan ei tarvitse ehkä mitään paahtoleipiä, oikeasti ajattelin katsoa uutta jaksoa Star wars -elokuvast jaksko 8
- Anonyymi
paahtoleipää ja kinkkua ja juustoa sen päälle ilta-palleroiseksi.
eräs elokuva uusi minua kyllä huvittaa koko elokuvsan ideakin että: joku karhu suo kokaiinia ja villiintyy sitten : - Anonyymi
olin muuten vladimir-putinin kanssa syömässä sellaisia leipiä missä käristettyä possunlijaa ja juustoa, en muista miten Putin päätyi minun uneen ja niissä joissain leivissä oli jmyös sqalamia....
- Anonyymi
Minä myös luulen nähneeni kerran kangastuksen tästä despootista, oli yhtä väkivaltaisen oloinen kuin imagonsakin
- Anonyymi
Leivoin taatelikakun ja samalla uunissa oli vuoassa kolme kanankoipea ohraryynien päällä. Söin kanankoiven ja olen hulluna kakkutaikinaan, joten jätin vähän sitä laittamatta vuokaan itselle kulhosta rapsittavaksi. Nam.
Aamulla syön tuorepuuroa, raejuustoa ja marjoja. - Anonyymi
minua ihastutti tuo nainen citronella, koska sain uusia ideoita ruoanlaittonkiin , puhumattakaan mityen mukavaa olisi pussata sitruunantuoksuista ja makuista huulta... noh...
- Anonyymi
Söin aamulla ja illalla proteiinipatukat. En jaksa nyt muuta.
Lounaskin syömättä, millähän aikavyöhykkeellä on nyt lounasaika? Kaliforniassa ainakin.
Vettä olen juonut sen jälkeen kun tulin kotiin.
Söin tänään kuitenkin jo kaksi kertaa salaattibaarissa 🙂
Aamulla lautasellinen ALKU Sadonkorjuupuuroa ja kuppi teetä. Siitä se päivä lähtee.👍Eilinen iltapala oli pari pientä banaania ja purkki rasvatontarahkaa hillon ja vaniljasokeri ripauksen kanssa. Asmupalaa oon huono syömään mutta yritetään ainakin yks banaani ja voileipä saada syötyä ja pieni juotava jogurtti.🙂.
- Anonyymi
Ja päälle aina puolikas HK:n sinistä?
Anonyymi kirjoitti:
Ja päälle aina puolikas HK:n sinistä?
Eipä oo tuluu hk:n sinistä aikoihin syötyä. Kyllä ne tuossa on mitä on syötyä tullu ja jos tietää haluut niin lounaaks tuli syötyä salaattia missä oli kiinankaalia, kurkkua, vesimelonia, kanaa, salaattijuustoa ja pähkinöitä.🙂.
- Anonyymi
Aamupalaksi join ison kupin kahvia. Mulla ei oikein ikinä ole vielä tähän aikaan nälkä, vaan syön vähän aikaisemman lounaan tuossa noin puoli yhdentoista aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511