Mitä teit iltapalaksesi

Anonyymi-ap

Ja tekiskö mieli nyt jotain hyvää entä aamupalaksi olet suunnitellut

21

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      10 voileipää jossa oli sipuliteemakkaraa, lihahyytelöä ja juustoa. Pussillinen fasupaloja sekä 9 olutta.
      Raavas mies

      • Anonyymi

        Sika hyi


    • Söin salaattia, tomaattia, keitetyn kananmunan ja lohta. Lämmintä ruokaa en tänään syönyt, vain 3 palaa ruisleipää.

      Ei oikein maistu.

    • Anonyymi

      Maustamatonta jugurttia, mysliä ja teetä on iltapalaksi. Aamupalaksi keitän kaurapuuroa marjoilla ja raejuustolla ja juon pannullisen kahvia. No en koko pannullisen, mutta puolikkaan. Melkein.

    • Anonyymi

      Ehkä kuusikin kappalettsa kaunoytarta ottaisin, jos huolisin suoraan miesten syleistä sänkyyn heheh _:E

    • Anonyymi

      Iltapala: veriappelsiini, 4 kuivattu taatelia, muutama kuorellinen manteli, kofeiinitonta kahvia vaniljanmakuisella soijajuomalla.

      Aamupala: 2 leipäsiivua (täytteenä proteiinia ja rasvaa), kofeiinillista kahvia lehmänmaidolla.

      🦄

    • Vähän juustoleipää, protskua... Nyt ei ehdi sen kummemmin valmistella.

    • Anonyymi

      maha on pullollaan ei tarvitse ehkä mitään paahtoleipiä, oikeasti ajattelin katsoa uutta jaksoa Star wars -elokuvast jaksko 8

    • Anonyymi

      paahtoleipää ja kinkkua ja juustoa sen päälle ilta-palleroiseksi.

      eräs elokuva uusi minua kyllä huvittaa koko elokuvsan ideakin että: joku karhu suo kokaiinia ja villiintyy sitten :

    • Anonyymi

      olin muuten vladimir-putinin kanssa syömässä sellaisia leipiä missä käristettyä possunlijaa ja juustoa, en muista miten Putin päätyi minun uneen ja niissä joissain leivissä oli jmyös sqalamia....

      • Anonyymi

        Minä myös luulen nähneeni kerran kangastuksen tästä despootista, oli yhtä väkivaltaisen oloinen kuin imagonsakin


    • Anonyymi

      Leivoin taatelikakun ja samalla uunissa oli vuoassa kolme kanankoipea ohraryynien päällä. Söin kanankoiven ja olen hulluna kakkutaikinaan, joten jätin vähän sitä laittamatta vuokaan itselle kulhosta rapsittavaksi. Nam.
      Aamulla syön tuorepuuroa, raejuustoa ja marjoja.

    • Anonyymi

      minua ihastutti tuo nainen citronella, koska sain uusia ideoita ruoanlaittonkiin , puhumattakaan mityen mukavaa olisi pussata sitruunantuoksuista ja makuista huulta... noh...

    • Anonyymi

      Söin aamulla ja illalla proteiinipatukat. En jaksa nyt muuta.

    • Lounaskin syömättä, millähän aikavyöhykkeellä on nyt lounasaika? Kaliforniassa ainakin.

    • Vettä olen juonut sen jälkeen kun tulin kotiin.
      Söin tänään kuitenkin jo kaksi kertaa salaattibaarissa 🙂

      Aamulla lautasellinen ALKU Sadonkorjuupuuroa ja kuppi teetä. Siitä se päivä lähtee.👍

    • Eilinen iltapala oli pari pientä banaania ja purkki rasvatontarahkaa hillon ja vaniljasokeri ripauksen kanssa. Asmupalaa oon huono syömään mutta yritetään ainakin yks banaani ja voileipä saada syötyä ja pieni juotava jogurtti.🙂.

      • Anonyymi

        Ja päälle aina puolikas HK:n sinistä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja päälle aina puolikas HK:n sinistä?

        Eipä oo tuluu hk:n sinistä aikoihin syötyä. Kyllä ne tuossa on mitä on syötyä tullu ja jos tietää haluut niin lounaaks tuli syötyä salaattia missä oli kiinankaalia, kurkkua, vesimelonia, kanaa, salaattijuustoa ja pähkinöitä.🙂.


    • Anonyymi

      Aamupalaksi join ison kupin kahvia. Mulla ei oikein ikinä ole vielä tähän aikaan nälkä, vaan syön vähän aikaisemman lounaan tuossa noin puoli yhdentoista aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe