Mitä teit iltapalaksesi

Anonyymi-ap

Ja tekiskö mieli nyt jotain hyvää entä aamupalaksi olet suunnitellut

21

108

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

10 voileipää jossa oli sipuliteemakkaraa, lihahyytelöä ja juustoa. Pussillinen fasupaloja sekä 9 olutta.
      Raavas mies

• Anonyymi

Sika hyi

• Söin salaattia, tomaattia, keitetyn kananmunan ja lohta. Lämmintä ruokaa en tänään syönyt, vain 3 palaa ruisleipää.

Ei oikein maistu.

• Anonyymi

Maustamatonta jugurttia, mysliä ja teetä on iltapalaksi. Aamupalaksi keitän kaurapuuroa marjoilla ja raejuustolla ja juon pannullisen kahvia. No en koko pannullisen, mutta puolikkaan. Melkein.

• Anonyymi

Ehkä kuusikin kappalettsa kaunoytarta ottaisin, jos huolisin suoraan miesten syleistä sänkyyn heheh _:E

• Anonyymi

Iltapala: veriappelsiini, 4 kuivattu taatelia, muutama kuorellinen manteli, kofeiinitonta kahvia vaniljanmakuisella soijajuomalla.

Aamupala: 2 leipäsiivua (täytteenä proteiinia ja rasvaa), kofeiinillista kahvia lehmänmaidolla.

🦄

• Vähän juustoleipää, protskua... Nyt ei ehdi sen kummemmin valmistella.

• Anonyymi

maha on pullollaan ei tarvitse ehkä mitään paahtoleipiä, oikeasti ajattelin katsoa uutta jaksoa Star wars -elokuvast jaksko 8

• Anonyymi

paahtoleipää ja kinkkua ja juustoa sen päälle ilta-palleroiseksi.

eräs elokuva uusi minua kyllä huvittaa koko elokuvsan ideakin että: joku karhu suo kokaiinia ja villiintyy sitten :

• Anonyymi

olin muuten vladimir-putinin kanssa syömässä sellaisia leipiä missä käristettyä possunlijaa ja juustoa, en muista miten Putin päätyi minun uneen ja niissä joissain leivissä oli jmyös sqalamia....

• Anonyymi

Minä myös luulen nähneeni kerran kangastuksen tästä despootista, oli yhtä väkivaltaisen oloinen kuin imagonsakin

• Anonyymi

Leivoin taatelikakun ja samalla uunissa oli vuoassa kolme kanankoipea ohraryynien päällä. Söin kanankoiven ja olen hulluna kakkutaikinaan, joten jätin vähän sitä laittamatta vuokaan itselle kulhosta rapsittavaksi. Nam.
      Aamulla syön tuorepuuroa, raejuustoa ja marjoja.

• Anonyymi

minua ihastutti tuo nainen citronella, koska sain uusia ideoita ruoanlaittonkiin , puhumattakaan mityen mukavaa olisi pussata sitruunantuoksuista ja makuista huulta... noh...

• Anonyymi

Söin aamulla ja illalla proteiinipatukat. En jaksa nyt muuta.

• Lounaskin syömättä, millähän aikavyöhykkeellä on nyt lounasaika? Kaliforniassa ainakin.

• Vettä olen juonut sen jälkeen kun tulin kotiin.
      Söin tänään kuitenkin jo kaksi kertaa salaattibaarissa 🙂

Aamulla lautasellinen ALKU Sadonkorjuupuuroa ja kuppi teetä. Siitä se päivä lähtee.👍

• Eilinen iltapala oli pari pientä banaania ja purkki rasvatontarahkaa hillon ja vaniljasokeri ripauksen kanssa. Asmupalaa oon huono syömään mutta yritetään ainakin yks banaani ja voileipä saada syötyä ja pieni juotava jogurtti.🙂.

• Anonyymi

Ja päälle aina puolikas HK:n sinistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ja päälle aina puolikas HK:n sinistä?

Eipä oo tuluu hk:n sinistä aikoihin syötyä. Kyllä ne tuossa on mitä on syötyä tullu ja jos tietää haluut niin lounaaks tuli syötyä salaattia missä oli kiinankaalia, kurkkua, vesimelonia, kanaa, salaattijuustoa ja pähkinöitä.🙂.

• Anonyymi

Aamupalaksi join ison kupin kahvia. Mulla ei oikein ikinä ole vielä tähän aikaan nälkä, vaan syön vähän aikaisemman lounaan tuossa noin puoli yhdentoista aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1286
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      310
      1104
    3. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      929
    4. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      300
      919
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      781
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      193
      672
    7. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      107
      659
    8. kolme tunnistetta kaivatustasi

Anna kolme tunnistetta kaivatussasi!
      Ikävä
      44
      625
    9. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      61
      595
    10. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      536
    Aihe