Tinderin "etsin pitkää juttua, lyhytkin käy"

Anonyymi-ap

Tinderin uusin lause profiilissa etenkin naisilla.
Eli "lyhytkin käy"? Pidetään vähän hauskaa ja se siitä sitten vai😀?

39

3301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On oltava avoin kaikelle, koska jos nainen laittaa etsivänsä pitkäaikaista juttua, niin ne komeat jännämiehet jättää takuulla välistä kun seksiä ei ole tarjolla.

      Monet naiset pyytävät komeita jännämiehiä panemaan, että saavat treffit aikaan. Aika epätoivoista kyllä, mutta näin se menee.

      • Anonyymi

        Jos ei halua treffeille pimperoriippuvaisten vonkaajat kanssa, pitää tehdä etukäteen selväksi että trefffeillä vain istutaan kahvilassa toisiamme vastapäätä. Teen etukäteen selväksi että treffeillä ei edes kätellä. Siellä vain keskustellaan. Tässä vaiheessa 99% pimperoriippuvaisista menettää mielenkiinnon treffaamiseen, mikä on tarkoituskin. Tällä tavoin varmistan että vonkaajat pysyvät poissa.

        Teen siis metsille selväksi että jos mennään treffeille niin siellä pidetään näpit irti toisistamme. Jos mätsi väittää vastaan tyyliin ”oletko varma, eihän sitä voi varmasti tietää, entä jos tavatessa tuntuukinettä voitaisiin panna, äläs nyt ole noin tiukkapipo, voidaan kai vähän halata” tms. vastaan että ei tavata ollenkaan koska minä perun treffit, ja sen jälkeen blokkaan hänet.

        Jos mies rupeaa treffeillä edes vihjaamaan panemisesta, heitän kahvikupin sisällön hänen naamalleen. Seksi on puheenaiheenakin kielletty. Inhoan vonkaajia.

        Ne jotka haluavat seksitreffejä, menköön kaikin mokomin sellaisillekin ja valitkoon treffikumppaninsakin sen mukaan. Ei haittaa minua. Aikuiset ihmiset saavat tehdä keskenään mitä haluavat.

        Mutta minä en halua sellaista, ja valitsen oman seurani sen mukaan. Varmistan etukäteen ettei mies ole sen perässä. Ei se ole mikään ongelma. Kyllä noita fiksuja hyvin käyttäytyviä miehiäkin riittää treffikumppaneiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei halua treffeille pimperoriippuvaisten vonkaajat kanssa, pitää tehdä etukäteen selväksi että trefffeillä vain istutaan kahvilassa toisiamme vastapäätä. Teen etukäteen selväksi että treffeillä ei edes kätellä. Siellä vain keskustellaan. Tässä vaiheessa 99% pimperoriippuvaisista menettää mielenkiinnon treffaamiseen, mikä on tarkoituskin. Tällä tavoin varmistan että vonkaajat pysyvät poissa.

        Teen siis metsille selväksi että jos mennään treffeille niin siellä pidetään näpit irti toisistamme. Jos mätsi väittää vastaan tyyliin ”oletko varma, eihän sitä voi varmasti tietää, entä jos tavatessa tuntuukinettä voitaisiin panna, äläs nyt ole noin tiukkapipo, voidaan kai vähän halata” tms. vastaan että ei tavata ollenkaan koska minä perun treffit, ja sen jälkeen blokkaan hänet.

        Jos mies rupeaa treffeillä edes vihjaamaan panemisesta, heitän kahvikupin sisällön hänen naamalleen. Seksi on puheenaiheenakin kielletty. Inhoan vonkaajia.

        Ne jotka haluavat seksitreffejä, menköön kaikin mokomin sellaisillekin ja valitkoon treffikumppaninsakin sen mukaan. Ei haittaa minua. Aikuiset ihmiset saavat tehdä keskenään mitä haluavat.

        Mutta minä en halua sellaista, ja valitsen oman seurani sen mukaan. Varmistan etukäteen ettei mies ole sen perässä. Ei se ole mikään ongelma. Kyllä noita fiksuja hyvin käyttäytyviä miehiäkin riittää treffikumppaneiksi.

        Mikähän on se fiksumies? Se on kumma kun olen ihan suht edustava mies ja kun juttelen ihan normaalisti niin naisten kanssa ei päästä juuri eteenpäin. Mutta kun otetaan vähän viiniä jne niin ainakin joka toinen kerta nainen pyytää minut kotiinsa yöksi.

        Eli normijutut ilman paria lasillista ei johda mihinkään.

        Tuosta kahvin heitosta naamalle. Juuri ennen koronaa ravintolassa satuin näkemään tapauksen jossa nainen tosiaan heitti miehen kasvoille kuumat kahvit. Poliisit paikalle ja kun kyseessä oli puolituttu mies niin kuulin jälkeenpäin että naiselle tuli sakko lievästä pahoinpitelystä.
        Eli kupit kandee pitää ihan pöydässä.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177798303

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vaihtoehtoja ei ole jos haluat komean mallimiehen kanssa treffeille eli siis seksiä on komealle mallimiehelle luvattava niin treffit kyllä järjestyvät.

      Jos taas pidät luukut visusti kiinni niin komea mallimies ei takuulla lähde tapaamaan.

      • Anonyymi

        Miten niin? Sehän riippuu kokonaan siitä mitä se mies etsii. Meinaatko ettei hyvännäköinen mies voi kaivata valituista suhdetta? Kyllä voi, ja monasti kaipaakin juuri sitä kun on kyllästynyt irtosuhteisiin. Jos komea mallimies etsii parisuhdetta eikä seksiä niin kyllä hän lähtee treffeille vaikka olen tehnyt selväksi ettei edes kätellä. Olen ollut treffeillä komeiden miesten kanssa eikä siinä ole edes hipaistu toisiamme.


      • Anonyymi

        Ei ole totta. Nimenomaan komeat etsivät usein parisuhdetta. Tavikset ovat seksin perässä. Tämä on minun kokemukseni naisena. Yksikään komea ei ole treffeillä ruvennut vonkaamaan.


    • Anonyymi

      Tämä on tätä nykyistä sairasta maailmaa. Siihen kuuluvat homot ja sateekaariväki, uiskentelijat ja naiskentelijat. Ja uutena agendana mukaan yritetään soluttaa pedofiliaa. Viime aikoina ollut jo pari "outoa" näyttelyä esillä. Toinen oli EU parlamentissa, jossa hyvin väkivaltaisia seksi-, ja tappokohtauksia maalauksissa, joissa kohteena lapset. Ja muutenkin, - jos olisin mies, en haluaisi olla jonossa sadas. Sellaiset naikkoset kiertäisin kaukaa, pelkkää jätettä. Ja epäilemättä henkisesti sairaita. Moraali ja käytöstavat erottavat meidät eläimistä.

      • Anonyymi

        Itse olet sairas kun näet kaiken rumana. Katsot maailmaa saastaisten lasien läpi. Eihän se silloin näytä
        muulta kuin saastalta.


    • Anonyymi

      Kun nainen kertoo että hänellä on satoja tai tuhansia panoja vyöllään niin otan hatun päästä, kumarran, nousen ja sitten laitan hänelle kultaisen ansiomerkin rintaan. Sitten annan pusun poskelle ja kysyn oletko vaimoni mun..

      Jos nainen vastaa kieltävästi niin käännyn ympäri ja taakse poistun kuten armeijassa aikoinaan poistuin, mutta kultaisen ansiomerkin jätän rintaan jotta muut miehet tietävät että tuossa menee tuo nainen jota kaikki miehet himoitsevat vaimoksein.

      • Anonyymi

        Voi voi raasua, käyhän se luonnon päälle kun naisella on satoja panoja, etkä sinä kuulu siihen joukkoon 😢 500 miestä saa seksiä mutta sinä jäät ilman 😭 😭😭


      • Anonyymi

        Jos haluat neitsyen niin sitten haluat neitsyen. Etsi se neitsyt. Keskity siihen mitä haluat äläkä siihen mitä et halua.

        Jos et halua naista jolla on paljon seksikokemuksia niin sitten et halua. Miksi ajatelet loputtomasti juuri sitä naista jota et halua? Miksi kirjoitat hänestä kuvauksia ja kuvailet häntä? Mikä hänessä niin kiehtoo ja kiinnostaa, jos et huoli hänestä? Etkö voi vain jättää hänet huomiotta?

        Miksi sinun pitää purkaa häneen raivoasi? Eihän hän ole tehnyt sinulle mitään.

        ... Ei mutta nyt vasta hoksasin:

        siinähän onkin asian ydin ja raivosi syy että se nainen ei todellakaan ole tehnyt sinulle MITÄÄN niistä kivoista asioista joita hän on tehnyt muille miehille. Hän ei ole tehnyt SINULLE mitään. Olisi pitänyt kai panna sinuakin. Silloin et olisi vihainen.

        Ja tämänkin sinä tietysti tulkitset niin että puhun itsestäni ja että itse panen paljon. En puhu itsestäni. Minä elän selibaatissa kuten sinäkin. Minun ja sinun välillä on vain se ero, että minä en kyttää enkä moralisoi sitä miten muut elävät. Minua ei yhtään haittaa jos muut harrastavat vapaita suhteita. Ei kuulu minulle. Sinä sen sijaan revit pelihoususi jonkun sinulle ventovieraan ihmisen seksielämän vuoksi.

        Miksi? Mikä ihme sinua vaivaa?

        Kyse on heidän ruumiistaan. He päättävät itse mitä sillä tekevät. Ei heitä kiinnosta tietää mitä mieltä sinä ja minä olemme heidän elämäntavastaan..Eivätkä he tarvitse sinulta tai minulta arvostusta. välillä on


    • Anonyymi

      Etenkin naisilla? Tiedät siis mitä lauseita miehilläkin on? Olet bi?

    • Anonyymi

      Siis mitä toi tarkoittaa?

      Jos naiselle ei vihjaile edes kevyesti treffeillä seksistä niin se on yleensä down. Itse en enää jaksa turhaa flirittailla keskinkertaiselle naiselle treffeillä. Se tuntuu omastakin mielestäni falskilta.

    • Anonyymi

      ""Itse olet sairas kun näet kaiken rumana. Katsot maailmaa saastaisten lasien läpi.""

      Avaa nyt ne silmäsi! Onhan tää sairasta kun lapsiin aletaan tuuttamaan koulussa jo homoagendaa ja EU kajoaa suomalaisten taloihin eli siis pakotetaan tekemään kymmenien tuhansien eurojen remontteja. Ilmastohömppä lähtenyt täysin käsistä ja lampaat vain seuraavat sivusta! Uiskentelijoita ja naiskentelijoita pitäisi vielä tämän lisäksi pitää arvossaan, mutta miksi? Jos itse pidät komeita naiskentelija miehiä arvossa niin älä luule että me miehet pidämme naiskentelija naisia arvossa.

      • Anonyymi

        Pidän arvossa älykkäitä, hyväntahtoisia ja kohteliaita ihmisiä ulkonäöstä ja sukupuolesta riippumatta. En pidä arvossa rivoja, tekopyhiä ja irstaita kyttääjiä jotka vakoilevat toisten elämää. Sinun kaltaistasi miestä en pidä arvossa. Olet likainen hurskastelua ja runkkaaja.


    • Anonyymi

      Naiset pitävät komeita naiskentelija miehiä arvossa koska he ovat komeita.

      Ja luulevat että myös miehet pitävät naiskentelija naisia arvossa.

      Mutta ehei.. Ihan sama minkä tasoinen olet jos panoja vyöltä löytyy niin et vaimoksi tule kelpaamaan.

      • Anonyymi

        Kenelle osoitat tämän? Kuka on se SINÄ jota puhuttelet? En ainakaan minä. En tarvitse seksiä ollenkaan.

        Kuka muuten edes haluaisi noin ilkeän, negatiivisen, tekosiveän ja pahantahtoisen miehen vaimoksi?


      • Anonyymi

        Ihan sama mitä ja ketä kaltaisesi vessanpytyllä runkkaaja pitää arvossa. Sinusta ei ole muuhun kuin vetämään käteen ja ravistamaan tuotokset sormistasi viemäriin. Sekö se on ihailtavaa, siveää ja kaunista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle osoitat tämän? Kuka on se SINÄ jota puhuttelet? En ainakaan minä. En tarvitse seksiä ollenkaan.

        Kuka muuten edes haluaisi noin ilkeän, negatiivisen, tekosiveän ja pahantahtoisen miehen vaimoksi?

        Tai vaimon??


    • Anonyymi

      Kuten sanottu: iltapäivälehdet on nostaneet jo naisten panokumppaneita tapetille ja naiset leveilevät lukuisilla seksikumppaneillaan. Luulevat varmaan että kun on maannut koko kylän miesten kanssa niin se on naiselle jonkunlainen saavutus.

      Miesten asenteisiin ette voi vaikuttaa.

      Miehille seksin saanti on saavutus koska vain komeat miehet saavuttavat paljon seksikumppaneita ja komeat miehet on naisten mieleen vaikka ovatkin uittaneet heppiään lukuisissa naisissa. Naisista jokainen saa seksiä eli seksin saanti ei ole naisille mikään saavutus kuten miehille.

      • Anonyymi

        Ja sinulla käy NIIN kateeksi...


      • Anonyymi

        Mitä höpiset? Seksi ei todellakaan ole saavutus kenellekään. Onko gourmet-ruoan syöminenkin saavutus, jos luulet että nautinto on saavutus? . Onko suklaan syönti saavutus?

        Seksin saaminen ei ole saavutus kenellekään. Eikä kukaan joka sitä saa pidä sitä saavutuksena, ei sellainen käy seksin harrastajalla mielessäkään. En ikinä ole kuullut kenenkään joka sitä harrastaa sanovan sitä saavutukseksi. Ei kukaan seksiä harrastava edes mieti sellaista.

        Se on hauskanpitoa ja nautintoa, ei muuta. Vain pakollisessa vastentahtoisessa selibaatissa elävä ätmi miettii sitä siltä kannalta onko se jokin hemmetin saavutus ja jos niin kenelle.

        Tuohon kysymykseen on helppo vastata: ei, se ei ole saavutus, ei niin kenellekään. Sen ei ole edes tarkoitus olla saavutus. Kuten sanottu: sen tarkoituksena on hauskanpito ja nautinto. Vain se eikä mikään muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höpiset? Seksi ei todellakaan ole saavutus kenellekään. Onko gourmet-ruoan syöminenkin saavutus, jos luulet että nautinto on saavutus? . Onko suklaan syönti saavutus?

        Seksin saaminen ei ole saavutus kenellekään. Eikä kukaan joka sitä saa pidä sitä saavutuksena, ei sellainen käy seksin harrastajalla mielessäkään. En ikinä ole kuullut kenenkään joka sitä harrastaa sanovan sitä saavutukseksi. Ei kukaan seksiä harrastava edes mieti sellaista.

        Se on hauskanpitoa ja nautintoa, ei muuta. Vain pakollisessa vastentahtoisessa selibaatissa elävä ätmi miettii sitä siltä kannalta onko se jokin hemmetin saavutus ja jos niin kenelle.

        Tuohon kysymykseen on helppo vastata: ei, se ei ole saavutus, ei niin kenellekään. Sen ei ole edes tarkoitus olla saavutus. Kuten sanottu: sen tarkoituksena on hauskanpito ja nautinto. Vain se eikä mikään muu.

        Palstatalebanit ovat lopullisesti sekaisin kun luulevat että seksi on joillekin ihmisille saavutus. Heille taitaa kaikki normaalit toiminnot olla saavutuksia. Varmaan hampaiden harjaaminen ja aamukahvin juominenkin on heidän mielestään saavutus. Samoin vessan vetäminen ja kauppareissu.


      • Anonyymi

        Nauselle seksin saaminen on helppoa. Hyvän rakastajan ja seksinautinnon saaminen sen sijaan on vaikeaa. Orgasmista puhumattakaan. Jotkut naiset eivät saa sitä koskaan. Mies saa orgasmin joka yhdynnässä. Nainen ei. Mitä iloa on nauselle seksistä jos se ei ole nautinnollista?


    • Anonyymi

      Tää lause viittaa selvästi että pitkä tai lyhyt panosuhde.
      Selkee ilmaisu.

      Tippuri testausvälineet noihin lyhyihin suhteisiin.

    • Anonyymi

      Ätmit on neitsyitä ja komeat miehet panevat lukuisia naisia eli kun miehellä on komea ulkonäkö niin hän saavuttaa paljon seksiä ja kaikki miehet haluaisivat olla kuin tämä komea mies ja myös naiset himoitsevat komeita miehiä, koska he ovat KOMEITA ja kuuluvat parhaimmistoon.

      Jokainen nainen saa seksiä eli naisille seksi ei ole saavutus.

      • Anonyymi

        Kaikki miehet eivät todellakaan haluaisi olla komeita panoalfoja. Sinä ehkä haluaisit, mutta sinä et ole kaikki miehet. Jotkut miehet - itse asiassa aika monet! - haluaisivat pysyvän, kestävän, lämpimän, hellän ja läheisen suhteen yhteen ihanaan rakastavaan ja uskolliseen naiseen.

        Älä luule että se mitä sinä haluat = se mitä kaikki miehet haluavat.


      • Anonyymi

        Seksi ei ole KENELLEKÄÄN saavutus.


      • Anonyymi

        Mene nyt helvettiin noiden ätmien ja prinssien kanssa ja ala elää tätä totuudenmukaista elämää.

        Naiset luulevat olevansa kauniita yli 60v ja lopulta kuolevat ilman miestä jolleivat ulkomaan mustaa halua.

        Tän fooruumin tekstitkin vois jotenkin heittää ulos jengijargonista normaaliin suomi skenetekstiin.


    • Anonyymi

      Luulen että tuossa tarkoitetaan että lyhytkin mies käy.

      • Anonyymi

        Tinderin "etsin pitkää juttua, lyhytkin käy"
        Ei taida viitata miehen pituuteen.


    • Anonyymi

      ""Seksi ei todellakaan ole saavutus kenellekään. Onko gourmet-ruoan syöminenkin saavutus, jos luulet että nautinto on saavutus? Onko suklaan syönti saavutus?""

      Oletpa lyhytnäköinen. Taas katsot asiaa pelkästään naisnäkökulmasta ja pidät itsestäänselvyytenä sitä, että jokainen mies pääsee nauttimaan seksistä, koska itse naisena pääset. Unohdit, että kaikki miehet eivät saa nauttia seksistä vaikka haluaisivat seksiä eli miehille seksi on saavutus. Nimenomaan komeille miehille seksi on saavutus. Komealla ulkonäöllä saavuttavat paljon seksiä. Voihan joku ätmi tietysti päästä pukille jos menee maksulliselle, mutta en ainakaan itse voi nauttia seksistä jos nainen haluaa minun kanssa seksiä rahaa vastaan, enkä pidä seksin harrastamista maksullisen naisen kanssa minään saavutuksena.

      Niitä miehiä sulla taitaa muuten olla niin, että sormet ei edes riitä laskemaan, koska ethän muuten kiihtyisi tällä palstalla tuolla tavalla kun joku mies ilmoittaa, että ei halua naista jolla on ollut kymmeniä miehiä.

    • Anonyymi

      Veltto Virtanen sanoi "kun on paljon naisia yhdessä, heitä häiritsee kaikki. Kun puhutaan seksuaalisesta häirinnästä, kaikki miehet häiritsevät naisia. Jo pelkästään se, että ne ovat miehiä, häiritsee."

      Tää on mennyt siihen, että naiset haluavat itse tehdä lähestymisyrityksiä ja ne lähestymisyritykset kohdistuvat pieneen miesjoukkoon eli siis komeisiin mallimiehiin.

      Jos joku tavismies yrittää iskeä tai mennä jutulle, niin se on seksuaalista ahdistelua ja hirveän noloa, koska kaikki ihmiset näkevät kun tavismies yrittää iskeä. Todella noloa naiselle, koska jokainen nainen haluaa mallimiehen ja ajattelee oman tasonsa vastaavan mallimiehen tasoa.

    • Anonyymi

      Mikä puolueista ajaa kilttien miesten oikeuksia? Kilteillä ja kunnollisilla miehilläkin on oikeus rakkauteen ja seksiin. Tällä hetkellä naiset pariutuvat ja parittelevat rikollisten jännämiesten tai yritysjohtajachad-alfojen kanssa.

      Jännämiehiin sekaantuminen pitäisi saada huomattavasti tuomittavammaksi. Jännämiehen käyttämällä naisella ei tulisi olla oikeutta toivoa kunnollista ja kilttiä miestä kun on ensin ollut väkivaltaisten jännisten käytettävänä.

      Oikeutta ätmeille!

    • Anonyymi

      Johan sen nyt järkikin sanoo, että nainen ei voi käyttäytyä kuin mies, toisella estrogeenia,toisella testosteronia.Jos joku antaa paljaalla,ja saa minulta vaikka Thaimaan tuliais herpeksen,niin olisi kysynyt ehkäisyä.Minäkään en Thaimaassa välittänyt, onneksi ei tullut " isoa flunssaa". Onko joku kuullut, että miestä nimitellään Huo**ksi? Siihen on syynsä,minulla onneksi on kroppa kunnossa, hormooneja olen ottanut säännöllisiä kuureja,ja kaikki pelaa.Ulkonäkökin ilmeisesti miellyttää naisia,koska ei ole tarvinnut tasosta tinkiä, että sikäli olen ollut onnekas.On naisten omaa typeryyttä,jos minulle yleensä lankeaa,seurustelu suhteeseen odotan naiselta sitä, ettei ensinkään ole helppo nakki.Ovat vaan niin helppoja nykyajan naiset,typeryyksissään kehuvat vielä ystävilleen taitojani ym.,millä luoja on minua siunannut.Olen kyllä joskus itsekseni naureskellut,kun koko kaveripiirillä tavara kukkii muutaman päivän päästä.Syytän tietysti naista,jos tulee kysymyksiä,ja sanon ettei minulla ainakaan ole elin rakoilla.Parin viikon rasvailulla sen saa ajokuntoon,kunhan ei liian kirkkaassa valossa näytä läheltä..,taiteenlaji,josta jokainen aikuinen vastaa itse.

    • Anonyymi

      Niin siis tuolla pitkällä tarkoitetaan peniksen kokoa; lyhytkin käy ihmetyttää, mitä sillä muka tekee.

      • Anonyymi

        Aha... jopas poika vitsin murjasi.
        Mittasitko omasi pituuden? Omasta mitastani loppui pituus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha... jopas poika vitsin murjasi.
        Mittasitko omasi pituuden? Omasta mitastani loppui pituus.

        Kyllä itse naisena mietin, että kyllä miehen kalulla kokoa tulee olla. Jos on kovin pieni peli, niin on varmaan itsetunnon kanssa hankalaa; seksissä nimenomaan tarvitaan kokoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7721
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3744
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe