Ruoan hinnan on veikattu nousevan ainakin vuoden 2024 loppupuolelle. Sähkön hinta pysyy korkeana, lainojen korot nousee, yleisesti kaikki kallistuu. Kohta on moni ihan keskituloinen tiukan paikan edessä.
Kaikki kallistuu, kurjuuden ajat edessä
16
577
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin kirppiksillä hinnat laskee. Ostakaa tarvekalut ja vaatteet ja muut sieltä. Niin ellette ole liian hienoja menemään kirppikselle tai liian rikkaita tai vastustatte kierrätystä. Jos ei halua että naapuri huomaa sun olevan kirppiksellä niin osta netistä. Halvalla saa ihan uusia vaatteita jos ei halua olla juuri tämän kauden mannekiini samanlaisissa kuteissa kun kaikilla
- Anonyymi
minulle mies sanoi että olen vanhan mummon näköinen rumilus hirveissä vaatteissa, aikaisemmin piti viehättävänä mutta nyt ei kuulemma enää yhtään. Ikä noin 40. T: Ruma naamainen ja ruma vartaloinen mummo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minulle mies sanoi että olen vanhan mummon näköinen rumilus hirveissä vaatteissa, aikaisemmin piti viehättävänä mutta nyt ei kuulemma enää yhtään. Ikä noin 40. T: Ruma naamainen ja ruma vartaloinen mummo
Niin ja tukkakin kuulemma kuin petolinnun perse ja naama myös minulla
- Anonyymi
Sanoi et pitää lähtee kotiin kun olin kuulemma niin ruma vanhan mummon näköinen naisen irvikuva, kertoi ettei voisi edes pussi päässä huolia minua, ei kuulemma ota nostetta näin ruman naisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi et pitää lähtee kotiin kun olin kuulemma niin ruma vanhan mummon näköinen naisen irvikuva, kertoi ettei voisi edes pussi päässä huolia minua, ei kuulemma ota nostetta näin ruman naisen kanssa
Teko härpättimien kanssa olin kuulemma viehättävä kun nykyisin rumilus kuulemma. Teko härpätin olisi pitänyt olla hiuksissa et oisi paksut ja kauniit, ripset oli rumat ilman härpäkettä, kauluspaita ja normaalit rinnat oli rumat kun olisi pitänyt olla ponttoonit edessä ja kaikki näkyvissä ja ilman fitnes vartaloa olin ruma kuvotus mummo 40 vuotiaana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teko härpättimien kanssa olin kuulemma viehättävä kun nykyisin rumilus kuulemma. Teko härpätin olisi pitänyt olla hiuksissa et oisi paksut ja kauniit, ripset oli rumat ilman härpäkettä, kauluspaita ja normaalit rinnat oli rumat kun olisi pitänyt olla ponttoonit edessä ja kaikki näkyvissä ja ilman fitnes vartaloa olin ruma kuvotus mummo 40 vuotiaana
Ei enää kuulemma nostetta tule tämmöisen epä naisellisen likasangon kanssa että mieluummin kuulema tumputtaa kotona kun naamaani katselee
- Anonyymi
Nälkä verottaa väkilukua. Suomi saadaan tyhjennettyä nopeasti ja sitten tänne voidaankin tuoda metsäkoneet ja kaivinkoneet.
- Anonyymi
Jos oikeisto nyt pääsee valtaan ja alkaa "säästämään" eli tekemään tulonsiirtoja köyhiltä rikkaille, on seurauksena todellakin se katastrofi, jonka aloittaja kuvaa.
Luonnollisesti tulojen, eli palkkojen ja sosiaalietujen, tulee nousta vastaavasti, samalla kun sijoitetaan uuteen teknologiaan ja kasvuun.
Dementikkojen halu palata takaisin 50-luvun kurjuuteen ei saa tuhota koko yhteiskuntaa. Siksi ei kannata äänestää ketään oikeiston ehdokasta.- Anonyymi
No kyllä sen tyhmempikin ymmärtää että kurjuus ajaa totaaliseen taantumaan
- Anonyymi
Suomi on hölmöläisten maa, suhnat eivät osaa hoitaa asioitaan. No ehkä PORO tokkaa.
- Anonyymi
Viipurissa mummo antaisi laukusta päähän jos kurjuuttajat naaman ettöö kehtais
- Anonyymi
Helvetin ahne kauppa ei luovuta. Se ahnehtii yhä enemmän.
- Anonyymi
Väki ei selvästikään ymmärrä, mikä raha on ja miten nykyinen talousjärjestelmä toimii. Vallitsevassa systeemissä kaikki, myös ruoka, voi vain kallistua. Sijoittajien takoessa voittoa, korkoa korolle, muiden osaksi jää ostovoiman jatkuva heikkeneminen hamaan konkurssiin asti.
- Anonyymi
Ei minu haitata. Kela maksa
- Anonyymi
Kyllähän se raha on jostain verojen muodossa aina revittävä kun SDP ja Vihervasemmisto jakoi lainarahaa Eurooppaan, Afrikkaan ja ilmastopaskahumppaan 4 vuotta sekä nyt menee jatkossa vielä Natoonkin kustannuksia. Jokohan opittiin se että Demaraita ja vasemmistoa ei päästetä valtaan,,,Koskaan!!.
Kok ja muut lyövät kyllä tulevaisuudessa sen viimeisen naulan 🇫🇮arkkuun kun alkaa 🪓✂️heilua hintojen noustessa ja vähätuloisten työnteko alkaa tuntua turhalta ajankululta. - Anonyymi
Asia kyllä rupee huolettaa.Hinnat nousee entisestään. Kohta varmaan ihmiset alkavat lakkoilee, kun töistä saatu palkka on pientä, ettei rahat riitä. Hallitus vaan leikkaa vielä enemmän pienituloistten, vahusten ja opiskelijoiden tukia. Tässähän jo nähty koulujen valtaukset jo, mitähän seuraavaks? Vuokra sähkö ja ruuan hinnat on jo tosi korkeella että pitää varoa ostamasta mitään turhaa ja nämäkin vaan nousee. Ja mitä tekee päättäjät? Siellä vaan pelaa tän kaiken omaan pussiinsa! En yhtän ihmettelis,että kansa lähtee kaduille osoittaa mieltään, kun heillä viimein napsahtaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672385- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww691130EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41097- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660- 43658
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27581