https://www.lansivayla.fi/paikalliset/5790962
Aiheena ylinopeudet ym liikennerikkomukset. Lähiaikoina poliisi valvonut kiitettävästi liikennettä.
Liian monta vuotta, kymmeniä vuosia liikenne ollut valvomatta. Kyllä Suomessa täytyisi olla liikennepoliisit kuten jenkeissä.
Ennen oli joka kylässäkin poliisiasema ja poliisit jotka partioi kylällä ja suorittivat liikenteen valvontaa ja lisäksi oli liikennepoliisit eli ns. liikkuva poliisi/liikkuvat.
Nykyään jää "katvealueita" joissa poliisia näkee hyvin harvoin. Jää kansalaisten pyyntöjen varaan poliisin tuleminen paikalle ja ei kiireellisissä tapauksissa rötöstely tai liikenteessä pelleily saa jatkua päiviä, viikkojakin ennen kuin poliisi piipahtaa paikalla ja voi olla aivan turha käynti enää silloin tai sillä hetkellä. Poliisit kun lähtee pois niin homma jatkuu.
Joka päivä uusia otsikoita
Anonyymi-ap
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Näin rikastuttava monikultturisuus alkaa näky jo käyttäytymisenä kantasuomalaisten arjessa. Hitot mä itsekkään enään välitä säännöistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220