Mistä tietää

Anonyymi-ap

Onko se rakkautta?

28

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Palstalla on muualla ei. :)

    • Mut hei ei se riitä
      et on mukavaa
      sen täytyy olla paljon parempaa
      Siinä täytyy olla rakkautta
      siinä täytyy olla unelmii
      mannapuuroa ja mansikkaa
      juuri oikeenlaista kemiaa
      sen täytyy joskus satuttaa
      sen täytyy voida naurattaa
      ei siitä muuten mitään tuliskaan
      ilman oikeenlaista kemiaa..

      • Anonyymi

        Ei todellakaan rakkauden töydy satuttaa, silloin yritetään mahdollisuuksien mukaan olla satuttamatta


      • Anonyymi

        En pystynyt lukemaan tuota laulamatta mielessäni 😄


      • Anonyymi

        ❤️‍🔥☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan rakkauden töydy satuttaa, silloin yritetään mahdollisuuksien mukaan olla satuttamatta

        Ei sen nyt varmaan täydy satuttaa, mutta elämään kuuluu huonompiakin juttuja ja ite ymmärrän tuossa laulussa sen niin ja kiva kipalehan se on. Yks päivä tuli radiosta Jussin ja Ressun äidit ja tyttäret ja siinä oli kanssa ihan hymyilyttävät sanat, vaikkeivat sitten Ressunkaan osalta pitäneet paikkaansa.


    • Silloin tietää, että se on rakkautta, kun ei tarvitse miettiä onko se rakkautta ja mitä tuntee. Silloin asia on itsestään selvä juttu.

    • Anonyymi

      Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen, vaan illan tullen tummuu harmaaksi märäksi läntiksi makkarin lattialla.

      -keinovaginamies-

    • No ainakaan kontakti häneen ei saa tuntua vierailulta aluehallintovirastossa 😒

    • Anonyymi

      Sitten kun heität veivisi ja liityt maailmankaikkeuteen. Tässä maailmassa sitä ei oikeasti ole.

    • Anonyymi

      Ikäerosta

    • Anonyymi

      Siitä että se myrkyttää mielesi. Se voi tapahtua hyvässä tai pahassa, minulle tapahtui pahassa mielessä.

    • Teekkaritiedon mukaan se on kutinaa, jota ei voi raapia. Jos sitä siis ei voi raapia, se on rakkautta. Jos voi, se on jotakin muuta. 🌹👀

    • Vaatimatta vastineeksi mitään, siltikin rakastaa. Se on ehkä se rakkauden aidoin muoto, pyyteettömyys.

      • Itsekkäinä olentoina me sitten halutaan vastinetta tunteillemme, jolloin rakkaus alkaakin muistuttaa kaupankäyntiä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Itsekkäinä olentoina me sitten halutaan vastinetta tunteillemme, jolloin rakkaus alkaakin muistuttaa kaupankäyntiä.

        Palstalla on oma kielensä. Yleiskielen 'kaupankäynti' on palstakielellä 'rakkaus'. 🌹👀


      • Kynis kirjoitti:

        Palstalla on oma kielensä. Yleiskielen 'kaupankäynti' on palstakielellä 'rakkaus'. 🌹👀

        Vaihtotaloutta materian ja immaterian välillä. 😁


      • Pyyteettömyys on rakkauden korkein muoto, mutta jos toinen antaa ja antaa, ja vastapuoli vain ottaa ja ottaa, pyyteetön rakkaus harvoin kestää kuin rajallisen ajan! Valitettavasti pyyteetön osapuoli joutuu helposti hyväksikäytetyksi, tai hänestä tulee itsekkään puolison kodinhoitaja, sairaanhoitaja ja/tai aikuisen ihmisen vanhempi.

        Kestävässä rakkaudessa pitää olla kaksi pyyteetöntä (ideaalitilanne) tai sitten kummankin pitää itse pitää huoli ettei tule tallatuksi ja itsekin saa suhteesta riittävästi jaksaakseen suhteessa. Kuten meistä kumpikin tietää, aina sekään ei riitä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Pyyteettömyys on rakkauden korkein muoto, mutta jos toinen antaa ja antaa, ja vastapuoli vain ottaa ja ottaa, pyyteetön rakkaus harvoin kestää kuin rajallisen ajan! Valitettavasti pyyteetön osapuoli joutuu helposti hyväksikäytetyksi, tai hänestä tulee itsekkään puolison kodinhoitaja, sairaanhoitaja ja/tai aikuisen ihmisen vanhempi.

        Kestävässä rakkaudessa pitää olla kaksi pyyteetöntä (ideaalitilanne) tai sitten kummankin pitää itse pitää huoli ettei tule tallatuksi ja itsekin saa suhteesta riittävästi jaksaakseen suhteessa. Kuten meistä kumpikin tietää, aina sekään ei riitä.

        Näinhän se on, riski. Kuitenkin kun tunnen jotakuta kohtaan minkäänlaista pyyteetöntä rakkautta, tiedän että olen sillä polulla jolle haluankin.

        Olo pyyteettömästä rakkaudesta on mielettömän hyvä. Ravitsee elävää henkeä sisälläni.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näinhän se on, riski. Kuitenkin kun tunnen jotakuta kohtaan minkäänlaista pyyteetöntä rakkautta, tiedän että olen sillä polulla jolle haluankin.

        Olo pyyteettömästä rakkaudesta on mielettömän hyvä. Ravitsee elävää henkeä sisälläni.

        Olkoon nyt vaikka hamsteri. 😄

        On todella hyvä ja vahva olo, kun saan pitää huolta, hemmotella ja rakastaa sitä ihanaa luontokappaletta. Välillä hän nappaa hampailla sormesta kiinni ja sattuu niin perkeleesti, mutta silti mä rakastan ja ihastelen sitä otusta.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näinhän se on, riski. Kuitenkin kun tunnen jotakuta kohtaan minkäänlaista pyyteetöntä rakkautta, tiedän että olen sillä polulla jolle haluankin.

        Olo pyyteettömästä rakkaudesta on mielettömän hyvä. Ravitsee elävää henkeä sisälläni.

        Olen samaa mieltä! Jos ei tunne pyyteetöntä rakkautta, ei rakkaus ole kovin syvää eikä välttämättä aitoa. Vähän sama kuin auttamisessa tai lahjan antamisessa, ei kumpaakaan pidä tehdä vastalahjan toiveessa vaan auttamisen tai antamisen halusta.

        Silti, pyyteettömästi rakastavan on syytä olla tarkkana. Mikään suhde, romanttinen tai ystävyys, ei kestä ilman molemminpuolisuutta. Tasapaino on ainoa pitkäjänteisesti toimiva ratkaisu.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olkoon nyt vaikka hamsteri. 😄

        On todella hyvä ja vahva olo, kun saan pitää huolta, hemmotella ja rakastaa sitä ihanaa luontokappaletta. Välillä hän nappaa hampailla sormesta kiinni ja sattuu niin perkeleesti, mutta silti mä rakastan ja ihastelen sitä otusta.

        Tai mun mies. Kun nään että hän on onnellinen, voi hyvin, nauttii asioista ja elämästään, vaikka hän olis miten vetelä ja ärsyttävä, vaikeakin kumppanina. Oon aidosti onnellinen hänen hyvästä olostaan. Se tuntuu ihan rintakehässä se hyvä olo.

        Kauempaa katsellen kuinka lapset viihtyy isänsä kanssa, tulee hyvä olo heidän hyvistä väleistä. Ja aattelen mun rakkaat ihmiset siinä.


      • Citrinella kirjoitti:

        Olen samaa mieltä! Jos ei tunne pyyteetöntä rakkautta, ei rakkaus ole kovin syvää eikä välttämättä aitoa. Vähän sama kuin auttamisessa tai lahjan antamisessa, ei kumpaakaan pidä tehdä vastalahjan toiveessa vaan auttamisen tai antamisen halusta.

        Silti, pyyteettömästi rakastavan on syytä olla tarkkana. Mikään suhde, romanttinen tai ystävyys, ei kestä ilman molemminpuolisuutta. Tasapaino on ainoa pitkäjänteisesti toimiva ratkaisu.

        Balanse on erittäin jees. 👍

        Nyt tulee kevät ja pitkästä aikaa on taas maskittomia naamoja liikenteessä. Oikein odotan koska bongaan rakastavaisia katukuvassa rakkaudestä pörröisine naamoineen. 😄

        Toiset bongaa lintuja, minä rakastavia ihmisiä. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Balanse on erittäin jees. 👍

        Nyt tulee kevät ja pitkästä aikaa on taas maskittomia naamoja liikenteessä. Oikein odotan koska bongaan rakastavaisia katukuvassa rakkaudestä pörröisine naamoineen. 😄

        Toiset bongaa lintuja, minä rakastavia ihmisiä. 😅

        Pitää mennä puistoon picnikille tai illalla syömään ulos, jotta bongaus on tehokasta. 😁


    • Anonyymi

      Ihminen haluaa rakastaa, vaikka rakkauden kohdetta ei olisi edes olemassa.
      Rakkaus on pohjimmiltaan yksinäisen ihmisen vastarakkauden kaipua.

    • Sitähän se kaikki on (Dave Lindholm)

      "Sitähän se kaikki on
      Rakkautta, rakkautta vaan
      Sitähän se kaikki on, on
      Rakkautta, rakkautta vaan"

    • Jo antiikin aikana pyyteetön rakkaus ilmaistiin sanalla agape, vaihtokaupparakkaus sanalla eros. Antiikin perua on myös usko, että agape on täydellisessä muodossaan mahdollista vain Jumalalle. 🌹👀

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      383
      8609
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2364
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1722
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1599
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      84
      1355
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      120
      1322
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      356
      1173
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1045
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1012
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      121
      1004
    Aihe