Nainen miten metsästät itsellesi miehen

Anonyymi-ap

Eli jos näet komean ja kivan näköisen miehen jossakin niin miten isket sen omaksesi

146

4302

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ap, kokeilisitko vaikka jutella ensin miehen kanssa, kysyt numeroa, juttelet lisää kunnes jompikumpi kysyy tapaamaan ja siitä lähette tutustumaan. 👍🏼

      • Anonyymi

        Entä jos mies on siinä mielessä tyhmä eikä tiedä oletko kiinnostunut hänestä eli olettaa että juttelet muuten vain ja mies miettii ettei noin kaunis enkeli voi olla kiinnostunut hänestä eli se vaan on mukava ja toivoo ettei pilaa juttua ja sano ääneen että haluaisi pussata sinua eli sinulla on nyt ohjat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos mies on siinä mielessä tyhmä eikä tiedä oletko kiinnostunut hänestä eli olettaa että juttelet muuten vain ja mies miettii ettei noin kaunis enkeli voi olla kiinnostunut hänestä eli se vaan on mukava ja toivoo ettei pilaa juttua ja sano ääneen että haluaisi pussata sinua eli sinulla on nyt ohjat

        Eli mies on normaali tavis mies ei mikään kokenut treffailija tai tinderimies tai naisten mies eli ei tajua ja tekee kaikki virheet mut tutustut ja katsot läpi sormien virheitä niin pian huomaat siitä saat luotettavan ja hyvän kumppanin itsellesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos mies on siinä mielessä tyhmä eikä tiedä oletko kiinnostunut hänestä eli olettaa että juttelet muuten vain ja mies miettii ettei noin kaunis enkeli voi olla kiinnostunut hänestä eli se vaan on mukava ja toivoo ettei pilaa juttua ja sano ääneen että haluaisi pussata sinua eli sinulla on nyt ohjat

        Minä ihmettelen naisia, naiset vaatii, että mies tekee aloitteen, muttei mies saa kuitenkaan ilmaista olevansa naiseen ihastunut.
        Eihän sellainen mies tee aloitetta, joka ei ole naiseen ihastunut.
        Jos naiselle ilmaisee olevansa ihastunut, niin se kuulemma on asia, joka naisen kauhistuttaa ja mies ei varmana saa naista, jos imaisee tällaiset tunteet naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen naisia, naiset vaatii, että mies tekee aloitteen, muttei mies saa kuitenkaan ilmaista olevansa naiseen ihastunut.
        Eihän sellainen mies tee aloitetta, joka ei ole naiseen ihastunut.
        Jos naiselle ilmaisee olevansa ihastunut, niin se kuulemma on asia, joka naisen kauhistuttaa ja mies ei varmana saa naista, jos imaisee tällaiset tunteet naiselle.

        Pitää olla joku taso
        Nääs


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ihmettelen naisia, naiset vaatii, että mies tekee aloitteen, muttei mies saa kuitenkaan ilmaista olevansa naiseen ihastunut.
        Eihän sellainen mies tee aloitetta, joka ei ole naiseen ihastunut.
        Jos naiselle ilmaisee olevansa ihastunut, niin se kuulemma on asia, joka naisen kauhistuttaa ja mies ei varmana saa naista, jos imaisee tällaiset tunteet naiselle.

        No naiset vaatii kaikki ,,Naiset he luulevät että he ovat täydellinen ja täydellisiä


    • Anonyymi

      Menen ravintolaan tietenkin. Enhän minä nyt kadulta miestä metsästä.

      • Anonyymi

        Nyt puhuttiin oman miehen metsästyksestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhuttiin oman miehen metsästyksestä

        Jos se oma on eikö se ole jo kotona? Jos on irtaallaan, voi olle kenen tahansa oma tai ei kenenkään. Eivät kaikki miehet pidä siitä,että nainen on tyrkyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt puhuttiin oman miehen metsästyksestä

        En mä ainakaan ole koskaan omaa metsästänyt 😂 Jäin itse aikoinaan metsästyksen uhriksi.


    • Anonyymi

      Vabbingin tekniikka toiminut aiempiin miehiin. 😂👃

      • Anonyymi

        Mitäs se ätmikäs vabbaa? Ei taida persehiki toimia ihan samalla tavalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se ätmikäs vabbaa? Ei taida persehiki toimia ihan samalla tavalla

        En tiedä. Sinunhan se sellaisena pitäisi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs se ätmikäs vabbaa? Ei taida persehiki toimia ihan samalla tavalla

        Lunch hour is the best hour🫶


      • Anonyymi

        Sipaisu jonnekin kaulan tienoille? Sumutteena vai tipoittain? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipaisu jonnekin kaulan tienoille? Sumutteena vai tipoittain? 😁

        Sipaisin salaa miehen korvan taakse. Alitajuisesti sitten myöhemmin yhdistää tuoksun minuun. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipaisin salaa miehen korvan taakse. Alitajuisesti sitten myöhemmin yhdistää tuoksun minuun. 😂

        Entä jos miehellä on flunssa tai muuten vain nenä tukossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sipaisin salaa miehen korvan taakse. Alitajuisesti sitten myöhemmin yhdistää tuoksun minuun. 😂

        ...huonostinukutun yön jälkeen muutama tippa aamukahviin ja miesparka ei muuta enää ajattelekaan 😁


    • Anonyymi

      En mitenkään. En harrasta miesten metsästämistä, enkä iskemistä. Minä olen ihan vaan oma itseni ja se joko kiinnostaa tai ei kiinnosta. En ala kuitenkaan koko loppuelämään kenellekään mitään esittämään, eli kaikki iskemisen ja muut ovat turhaa ajanhukkaan. Kyllä noita kiinnostuneita on löytynyt ilman moisiakin.

      P.s. minuakaan ei pysty iskemään.

    • Anonyymi

      Verkkosukilla metsästän.

      • Anonyymi

        Ne verkkosukat on rumat miehen jaloissa! Eikä bikinitkään oikein sovi konttauspuvuksi! 😆😂


      • Anonyymi

        Villasukat ovat paremmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne verkkosukat on rumat miehen jaloissa! Eikä bikinitkään oikein sovi konttauspuvuksi! 😆😂

        Tahdotko sä piiskaa? Kun konttailet...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Villasukat ovat paremmat.

        Tukisukat ne olla pitää 😊


    • Anonyymi

      En kyllä mitenkään. Olen äärimmäisen huono iskemään miehiä, ainakin jos yrittämällä yritän. Olen kyllä helposti lähestyttävä ja osaan keskustella, hetkittäin jopa flirttailla eli kanssakäyminen miesten kanssa kyllä yleisesti ottaen sujuu ihan ok, mutta jos itse pitäisi miestä lähestyä iskemistarkoituksessa niin ei tule mitään. Miehet ovat liian vaikeaselkoisia niin jätän lähestymiset heille.

      • Tiedätkö kun monet miehet tuntevat aivan samalla tavalla naisista ja siinähän se ongelma välillä saattaa ollakin. Itse oon kyllä yrittänyt itteeni kehittää tuolla osa-alueella mutta pakko myöntää ettei se helppoa ole missään nimessä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tiedätkö kun monet miehet tuntevat aivan samalla tavalla naisista ja siinähän se ongelma välillä saattaa ollakin. Itse oon kyllä yrittänyt itteeni kehittää tuolla osa-alueella mutta pakko myöntää ettei se helppoa ole missään nimessä.🙂.

        Ei tämä tosiaan ole pelkästään naisten ongelma. Toisen ihmisen lähestyminen romanttisessa mielessä on monelle yllättävän vaikeaa. Sellaiset mutkattomat, avoimet ja riittävän itsevarmat ihmiset osaavat lähestyä muita ihmisiä eivätkä tee asiasta niin isoa numeroa, mutta heitä on harvassa.

        En ole koskaan eläissäno lähestynyt miestä iskemistarjoituksessa. Miehet ovat aina lähestyneet minua, niin tuossa suhteessa olen päässyt naisena huomattavasti helpommalla kuin miehet. Onneksi asia on hiljalleen muuttumassa ja koko ajan tuntuu, että enemmän ja enemmän menee eteenpäin tämäkin asia. Itse tosin junaan tämän kanssa vielä paikoillaan enkä ole tehnyt asian eteen mitään 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä tosiaan ole pelkästään naisten ongelma. Toisen ihmisen lähestyminen romanttisessa mielessä on monelle yllättävän vaikeaa. Sellaiset mutkattomat, avoimet ja riittävän itsevarmat ihmiset osaavat lähestyä muita ihmisiä eivätkä tee asiasta niin isoa numeroa, mutta heitä on harvassa.

        En ole koskaan eläissäno lähestynyt miestä iskemistarjoituksessa. Miehet ovat aina lähestyneet minua, niin tuossa suhteessa olen päässyt naisena huomattavasti helpommalla kuin miehet. Onneksi asia on hiljalleen muuttumassa ja koko ajan tuntuu, että enemmän ja enemmän menee eteenpäin tämäkin asia. Itse tosin junaan tämän kanssa vielä paikoillaan enkä ole tehnyt asian eteen mitään 😄

        Jep. Jotenkin se vaan tuntuu hankalammalta kuin muunlainen lähestyminen vaikka kuinka järjellä ymmärtää että ei asiassa ole mitään ihmeellistä ja että ei asiassa mitään hävittävääkään ole. Ja myös että yleensä useinmiten se on sille toisellekin vain positiivinen asia ja imartelevaa eikä mitenkään loukkaavaa vaikka hän kieltäytymään sattuisikin. Kyllä tuo ihmismieli ja tuntemuksen vaan toimii kovin ihmeellisellä tavalla.😄.

        Onneksi joo nykyään naiset voi aivan yhtä hyvin lähestyä miestä ja yhä useammat näin tekevätkin. Itselle ainakin kyllä jonkun mukavan naisen lähestyminen olisi vain mukava ja toivottu tapahtuma. Kun jotkut naiset pelkäävät kuulemma miehen pelästyttävänsä ja vain ajavansa pois olemalla aktiivinen lähestymisessä. Uskon näin olevan myös usean muunkin miehen kohdalla. Koska ainakin itse tunnen myös ikävää ja suurta painetta siitä että juuri mun on se aloite jotenkin miehenä tehtävä ja se välillä ahdistaa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Jotenkin se vaan tuntuu hankalammalta kuin muunlainen lähestyminen vaikka kuinka järjellä ymmärtää että ei asiassa ole mitään ihmeellistä ja että ei asiassa mitään hävittävääkään ole. Ja myös että yleensä useinmiten se on sille toisellekin vain positiivinen asia ja imartelevaa eikä mitenkään loukkaavaa vaikka hän kieltäytymään sattuisikin. Kyllä tuo ihmismieli ja tuntemuksen vaan toimii kovin ihmeellisellä tavalla.😄.

        Onneksi joo nykyään naiset voi aivan yhtä hyvin lähestyä miestä ja yhä useammat näin tekevätkin. Itselle ainakin kyllä jonkun mukavan naisen lähestyminen olisi vain mukava ja toivottu tapahtuma. Kun jotkut naiset pelkäävät kuulemma miehen pelästyttävänsä ja vain ajavansa pois olemalla aktiivinen lähestymisessä. Uskon näin olevan myös usean muunkin miehen kohdalla. Koska ainakin itse tunnen myös ikävää ja suurta painetta siitä että juuri mun on se aloite jotenkin miehenä tehtävä ja se välillä ahdistaa.🙂.

        Juuri tuo,, useimmat meistä ovat ihan positiivisesti otettuja, jos joku lähestyy osoittaen mielenkiintonsa. Ainakin jos lähestyminen tapahtuu hyviä tapoja noudattaen eli kaikenlaiset limaiset lähestymiset ovat nounou. Ei se välttämättä johda mihinkään syystä tai toisesta, mutta uskoisin, että huomion saaminen tuntuu monesta mukavalta.

        Naiset todellakin voivat ihan yhtä lailla lähestyä kuin miehetkin, mutta miehet edelleen joutuu tekemään auurimman työn. Omakohtaisesti olen ollut aina se passiivinen osapuoli aloitteen teossa eli hieman tekopyhää toki minulta sanoa näin 🙈 Tai no kerran laitoin viestiä miehelle, mutta sitä edelsi jo pidempi tutustuminen ja olin jo varma, että hän on kiinnostunut minusta. Ehkä pitäisi alkaa ottamaan enemmän riskejä tämän lähestymiset suhteen 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo,, useimmat meistä ovat ihan positiivisesti otettuja, jos joku lähestyy osoittaen mielenkiintonsa. Ainakin jos lähestyminen tapahtuu hyviä tapoja noudattaen eli kaikenlaiset limaiset lähestymiset ovat nounou. Ei se välttämättä johda mihinkään syystä tai toisesta, mutta uskoisin, että huomion saaminen tuntuu monesta mukavalta.

        Naiset todellakin voivat ihan yhtä lailla lähestyä kuin miehetkin, mutta miehet edelleen joutuu tekemään auurimman työn. Omakohtaisesti olen ollut aina se passiivinen osapuoli aloitteen teossa eli hieman tekopyhää toki minulta sanoa näin 🙈 Tai no kerran laitoin viestiä miehelle, mutta sitä edelsi jo pidempi tutustuminen ja olin jo varma, että hän on kiinnostunut minusta. Ehkä pitäisi alkaa ottamaan enemmän riskejä tämän lähestymiset suhteen 😂

        Joo tietysti pitää normaalit kohteliaat käytöstavat pitää mielessä mutta jos käyttäytyy kuten ihmiset normaalisti niin harva oikeasti kyllä huomiosta pahastuu.

        Kyllä mä kannustaisin sua enemmän uskaltamaan ja riskejä tuolla saralla ottamaan se voi hyvinkin kannattaa ja tuottaa tulosta. Ei se tosiaan ole itsellekään helppoa mutta mä lupasin itselleni tuossa joku aika sitten että teen kaikkeni sen eteen että voisin elämääni jonkun löytää. En halua myöhemmin jossitella että mitä olisi voinut ehkä olla jos vaan itse olisin jotenkin toiminut enkä vaan odottanut sitä ihan varmaa hetkeä sellaista kun ei hyvin suurella todennäköisyydellä tule.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä tosiaan ole pelkästään naisten ongelma. Toisen ihmisen lähestyminen romanttisessa mielessä on monelle yllättävän vaikeaa. Sellaiset mutkattomat, avoimet ja riittävän itsevarmat ihmiset osaavat lähestyä muita ihmisiä eivätkä tee asiasta niin isoa numeroa, mutta heitä on harvassa.

        En ole koskaan eläissäno lähestynyt miestä iskemistarjoituksessa. Miehet ovat aina lähestyneet minua, niin tuossa suhteessa olen päässyt naisena huomattavasti helpommalla kuin miehet. Onneksi asia on hiljalleen muuttumassa ja koko ajan tuntuu, että enemmän ja enemmän menee eteenpäin tämäkin asia. Itse tosin junaan tämän kanssa vielä paikoillaan enkä ole tehnyt asian eteen mitään 😄

        Sä ku etole nainen!


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo tietysti pitää normaalit kohteliaat käytöstavat pitää mielessä mutta jos käyttäytyy kuten ihmiset normaalisti niin harva oikeasti kyllä huomiosta pahastuu.

        Kyllä mä kannustaisin sua enemmän uskaltamaan ja riskejä tuolla saralla ottamaan se voi hyvinkin kannattaa ja tuottaa tulosta. Ei se tosiaan ole itsellekään helppoa mutta mä lupasin itselleni tuossa joku aika sitten että teen kaikkeni sen eteen että voisin elämääni jonkun löytää. En halua myöhemmin jossitella että mitä olisi voinut ehkä olla jos vaan itse olisin jotenkin toiminut enkä vaan odottanut sitä ihan varmaa hetkeä sellaista kun ei hyvin suurella todennäköisyydellä tule.🙂.

        Hieno periaate 😊 Ja olet täysin oikeassa siinä, että itse on tehtävä asioita sen eteen, että edes mahdollistaa elämänkumppanin löytymisen. Ainakin mieli ja sydän on oltava avoinna, jotta sinne on tilaa jonkun tulla. Ja onhan siinä sekin, että kun on itse aktiivinen, ei tavallaan jättäydy toisen armoille vaan on itse ohjaksissa. Jossain vaiheessa tajusin, että olensaanut miehiltä aina sen verran lähestymisiä, että on ollut helppoa heittäytyä sen vietävän osaan. Ehkä voisi yrittää vuorostaan olla se viejä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä ku etole nainen!

        Ai? No kyllä minä itseni naiseksi identifiointi, mutta sinulla saa olla asiasta oma mielipide 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno periaate 😊 Ja olet täysin oikeassa siinä, että itse on tehtävä asioita sen eteen, että edes mahdollistaa elämänkumppanin löytymisen. Ainakin mieli ja sydän on oltava avoinna, jotta sinne on tilaa jonkun tulla. Ja onhan siinä sekin, että kun on itse aktiivinen, ei tavallaan jättäydy toisen armoille vaan on itse ohjaksissa. Jossain vaiheessa tajusin, että olensaanut miehiltä aina sen verran lähestymisiä, että on ollut helppoa heittäytyä sen vietävän osaan. Ehkä voisi yrittää vuorostaan olla se viejä..

        Se on varmasti kyllä pettävän helppoa jäädä siihen rooliin jos lähestymisiä kuitenkin tulee. Siinä vaan saattaa olla että ne lähestymiset ei välttämättä tule niiltä keneltä niitä toivoisi ja voi joutua sitä oikeaa lähestymistä odottamaan. Tietysti luulisin että naisen on helpompi myös saada se kenestä on kiinnostunut lähestymään itseään kuin miehen. En asiasta ihan varma voi olla mutta näin olettaisin.

        Niin en usko että sä siinä ainakaan mitään häviäisit jos kokeilisit olla se lähestyjä. Itseasiassa en näe kuin vain mahdollisuuksia saada mahdollisesti jotain siitä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Se on varmasti kyllä pettävän helppoa jäädä siihen rooliin jos lähestymisiä kuitenkin tulee. Siinä vaan saattaa olla että ne lähestymiset ei välttämättä tule niiltä keneltä niitä toivoisi ja voi joutua sitä oikeaa lähestymistä odottamaan. Tietysti luulisin että naisen on helpompi myös saada se kenestä on kiinnostunut lähestymään itseään kuin miehen. En asiasta ihan varma voi olla mutta näin olettaisin.

        Niin en usko että sä siinä ainakaan mitään häviäisit jos kokeilisit olla se lähestyjä. Itseasiassa en näe kuin vain mahdollisuuksia saada mahdollisesti jotain siitä.🙂.

        Ei siinä mitään häviäisi, täytyisi vain opetella uudenlainen tapa ajatella 😊 Olen aina saanut miehiltä huomiota, mielestäni yli oman tarpeeni, niin siihen rooliin on tosiaan ollut helppo jäädä. Tuossa on kieltämättä totuuden siemen, että saako huomiota niiltä, joilta haluaisi. En ole kuitenkaan koskaan tavallaan ehtinyt kiinnostua kenestäkään niin paljoa, että olisin kokenut tarvetta lähestyä ensin vaan kiinnostus on aina ollut joko välittömästi molemminpuolista tai sitten kiinnostukseni on herännyt miehen lähestyttyä minua. Miehet on liian nopeita liikkeissään 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä mitään häviäisi, täytyisi vain opetella uudenlainen tapa ajatella 😊 Olen aina saanut miehiltä huomiota, mielestäni yli oman tarpeeni, niin siihen rooliin on tosiaan ollut helppo jäädä. Tuossa on kieltämättä totuuden siemen, että saako huomiota niiltä, joilta haluaisi. En ole kuitenkaan koskaan tavallaan ehtinyt kiinnostua kenestäkään niin paljoa, että olisin kokenut tarvetta lähestyä ensin vaan kiinnostus on aina ollut joko välittömästi molemminpuolista tai sitten kiinnostukseni on herännyt miehen lähestyttyä minua. Miehet on liian nopeita liikkeissään 😁

        Sä olet ilmeisesti vaan niin viehättävä ja hurmaava ihmisenä että vedät miehiä puoleesi niin vastustamattomasti että se tuntuu siltä että miehet on nopeita liikkeissään. Kyllä hekin rohkeutta ovat varmasti hetken keränneet ennenkuin ovat sua lähestyneet.😊.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Sä olet ilmeisesti vaan niin viehättävä ja hurmaava ihmisenä että vedät miehiä puoleesi niin vastustamattomasti että se tuntuu siltä että miehet on nopeita liikkeissään. Kyllä hekin rohkeutta ovat varmasti hetken keränneet ennenkuin ovat sua lähestyneet.😊.

        Olen itse ajatellut sen johtuvan vain siitä, että tässä ikäryhmässä (40 plus) on tyypillisempää, että miehet ovat niitä aloitteellisia osapuolia 🤔 Ja ovathan miehet esim deittisovelluksissa ehdottomasti niitä, jotka ensin lähestyvät. Ei siinä nainen ehdi kuin ladata profiilin ja tykitys alkaa. Vaikka toki olen hurmaavakin 😉

        Täytyypä silti ottaa asiakseen ottaa itse aktiivisempi ote tässä asiassa ja katsoa mihin se vie 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse ajatellut sen johtuvan vain siitä, että tässä ikäryhmässä (40 plus) on tyypillisempää, että miehet ovat niitä aloitteellisia osapuolia 🤔 Ja ovathan miehet esim deittisovelluksissa ehdottomasti niitä, jotka ensin lähestyvät. Ei siinä nainen ehdi kuin ladata profiilin ja tykitys alkaa. Vaikka toki olen hurmaavakin 😉

        Täytyypä silti ottaa asiakseen ottaa itse aktiivisempi ote tässä asiassa ja katsoa mihin se vie 😊

        Kuulun ite samaan ikäryhmään ja naisten aloitteellisuus lähestymisissä olis todellakin hyvin tervetullutta myös tässä meidänkin ikäryhmässä. Siksipä kannustankin todella suakin ottamaan ehdottomasti aktiivisemman roolin tässä asiassa.😊.

        Noissa deittisovelluksissa luulen että se miehiltä tuleva viestivyöry johtuu osittain myös siitä että me saadaan tosi vähän lähestymisiä naisilta niissäkään ja omiin viesteihin tulee paljon kieltäytymisiä tai ei tuu vastausta ollenkaan. Ja sen takia tulee tunne että täytyy tosi monta viestiä lähettää että saat edes yhden vastauksen. On muuten yksi joidenkin naisten tapa noissa mikä ärsyttää vaikka ymmärränkin myös mahdolliset syyt siihen. Se on kun lähetät viestin niin se nainen vain suoraan estää sut ja siitä tulee tosi typerä olo että pitääkö se mua jonain idiootti häirikkönä kuka ei kieltävää vastausta ymmärrä. Tosin kuten sanottua ymmärrän kyllä miksi se on ehkä kätevämpää toimia niin kun viestejä tulee paljon ja niitä oikeitakin idiootti häirikköjä riittää. Se vaan ei tosiaan tunnu kovin mukavalta.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo,, useimmat meistä ovat ihan positiivisesti otettuja, jos joku lähestyy osoittaen mielenkiintonsa. Ainakin jos lähestyminen tapahtuu hyviä tapoja noudattaen eli kaikenlaiset limaiset lähestymiset ovat nounou. Ei se välttämättä johda mihinkään syystä tai toisesta, mutta uskoisin, että huomion saaminen tuntuu monesta mukavalta.

        Naiset todellakin voivat ihan yhtä lailla lähestyä kuin miehetkin, mutta miehet edelleen joutuu tekemään auurimman työn. Omakohtaisesti olen ollut aina se passiivinen osapuoli aloitteen teossa eli hieman tekopyhää toki minulta sanoa näin 🙈 Tai no kerran laitoin viestiä miehelle, mutta sitä edelsi jo pidempi tutustuminen ja olin jo varma, että hän on kiinnostunut minusta. Ehkä pitäisi alkaa ottamaan enemmän riskejä tämän lähestymiset suhteen 😂

        Ehkä aivan hienovaraisesti voisi lähestyä. Itse en ole koskaan edes yrittänyt . Enkä olisi rohjennut. Tansseissa hain niitä naistenhaulla,jotka olivat minua tanssittaneet. Mieheni lähestyi minua ja niin tehokkaasti,että 44v olemme olleet yhdessä. Työssäään tapasin hänet.


    • Anonyymi

      Ymmärtääkseni syötävää metsästetään

      • Anonyymi

        Ei hauskan tavaraa kauaakaan kaupata.


    • Oon aina mennyt juttelemaan. Voinko istua seuraan, lähetkö joku päivä mun kanssa kahville, mennääkö yhtä matkaa kävellen jne.

      Juttelemalla ne on jääny haaviini.

      • Ei sen kummempaa, kun täälläkään. Juttelee kaikenlaista maan ja taivaan väliltä. Enemmän henkilökohtaisiin mennen, kun useammin tapaa ja juttelua jatkaa, sitten on jossain kohtaa tullu jo ihastuneita ilmeitä ja olemus muuttuu ja kohta onkin kauhee pusunnarina ja kähmyäminen käynnissä. 🤪😜👍

        Sillee niistä on sitten tullu mun kumppaneita, vähitellen höpötellen ja tutustuen, ihastuen.


      • Anonyymi

        No joo pyytää kahville ja pyytää joka paikkaan mukaan ja haluaa mennä miehen mukana joka paikkaan niin kai se mieleen tulee miehelle et se tykkää minusta ja sit sanoo miehelle et olen ihastunut sinuun ja pussaillaanko ja rakastellaanko niin kai mies sinun on


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo pyytää kahville ja pyytää joka paikkaan mukaan ja haluaa mennä miehen mukana joka paikkaan niin kai se mieleen tulee miehelle et se tykkää minusta ja sit sanoo miehelle et olen ihastunut sinuun ja pussaillaanko ja rakastellaanko niin kai mies sinun on

        Niin, ylipäänsä pyytää miestä mukaan ja seuraksi. Tai jos hän pyytää, niin lähtee mukaan ja seuraksi. Miten nyt ihmiset yhdessä aikaa viettää. Pikkuhiljaa jos aineksia on valkenee, jos on pariksikin.

        Eipä tuo puhuminen nyt niin vaikeaa ole.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin, ylipäänsä pyytää miestä mukaan ja seuraksi. Tai jos hän pyytää, niin lähtee mukaan ja seuraksi. Miten nyt ihmiset yhdessä aikaa viettää. Pikkuhiljaa jos aineksia on valkenee, jos on pariksikin.

        Eipä tuo puhuminen nyt niin vaikeaa ole.

        Ihan niin kaverina tutustuen mä ainakin toimin. En muuten osaakkaan. 🙂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ihan niin kaverina tutustuen mä ainakin toimin. En muuten osaakkaan. 🙂

        Mut pystyykö kovin kauaa olla ns kaveria jos kumpikin tykkää toisistaan ja pussataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut pystyykö kovin kauaa olla ns kaveria jos kumpikin tykkää toisistaan ja pussataan

        Ja kyl siinä äkkiä ihastuu ja rakastuu kun hyvin toimeen tulee ja kumpikin kiihottuu toisistaan niin kyllä heistä rakastavaiset äkkiä tulee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut pystyykö kovin kauaa olla ns kaveria jos kumpikin tykkää toisistaan ja pussataan

        Riippuu ihmisistä. En mä aina ole rakastunut, vain pintakevyesti ihastunut ja sekin on voinut loppua lyhyeen. On tullut ilmi jotain toisen käytöksessä tai ajatusmaailmassa, asenteissa mikä droppaa fiilikset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyl siinä äkkiä ihastuu ja rakastuu kun hyvin toimeen tulee ja kumpikin kiihottuu toisistaan niin kyllä heistä rakastavaiset äkkiä tulee

        Ne suhteet missä rakastuu, ne on aika harvassa. Ihastumisista mulla on enimmäkseen ollu seurustelusuhteissa kyseessä. Ei ne useimmat ole koskaan rakkaudeksi syventyneet.

        Rakastuminen vaatii jo aikalailla hyvin yhteen toimivaa kemiaa ja myötämielisiä ihmisiä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ne suhteet missä rakastuu, ne on aika harvassa. Ihastumisista mulla on enimmäkseen ollu seurustelusuhteissa kyseessä. Ei ne useimmat ole koskaan rakkaudeksi syventyneet.

        Rakastuminen vaatii jo aikalailla hyvin yhteen toimivaa kemiaa ja myötämielisiä ihmisiä.

        Ja ainakin itselläni on nuorena tainnut olla enemmänkin kyse innostumisesta. Siitä, että on ihminen jonka kanssa seurustella ja on päässään väritellut romanttisia kuvia ja huomannut sitten olevansa haaveilla liikenteessä ja suhteessa, ei realiteeteilla.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja ainakin itselläni on nuorena tainnut olla enemmänkin kyse innostumisesta. Siitä, että on ihminen jonka kanssa seurustella ja on päässään väritellut romanttisia kuvia ja huomannut sitten olevansa haaveilla liikenteessä ja suhteessa, ei realiteeteilla.

        Eli kuka vaan ei tosiaankaan voi olla se rakastettu.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ne suhteet missä rakastuu, ne on aika harvassa. Ihastumisista mulla on enimmäkseen ollu seurustelusuhteissa kyseessä. Ei ne useimmat ole koskaan rakkaudeksi syventyneet.

        Rakastuminen vaatii jo aikalailla hyvin yhteen toimivaa kemiaa ja myötämielisiä ihmisiä.

        Tuota tarkoitin et tullaan toimeen eli viimeinen virke tai lause totta


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Riippuu ihmisistä. En mä aina ole rakastunut, vain pintakevyesti ihastunut ja sekin on voinut loppua lyhyeen. On tullut ilmi jotain toisen käytöksessä tai ajatusmaailmassa, asenteissa mikä droppaa fiilikset.

        Totta tuokin mut tarkoitin et kaikki nappaa ja natsaa yhteen


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eli kuka vaan ei tosiaankaan voi olla se rakastettu.

        Totta tuokin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin mut tarkoitin et kaikki nappaa ja natsaa yhteen

        Juu, no silloinhan se on jees.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuokin

        Sen on useamman pettymyksen jälkeen vasta meikä kovakallo romantikko alkanut tajuamaan, että pitää olla edellytyksi eikä riitä, että mulla on kuva mihin mä istutan jonkun kenet kiinni satun saamaan.


    • En ole koskaan metsästänyt, tai iskenyt miehiä. Nevö!
      Kokemuksesta tiedän, että hymy, positiivinen asenne ja keskustelutaito auttaa saamaan huomiota.

      Jos eläisimme kivikaudella, pamauttaisin ukkoa nuijalla ( tietysti suurella sydämellä ja hellyydellä) ja raahaisin omaan kotiluolaani. Noin kaikki naapuriluolien Pirkot toimivat. Normi meininki.

      Isot pojat ovat kertoneet, että naisessa seksikkäintä on itsevarmuus. Sitä ei pidä erehtyä luulemaan ylimielisyydeksi, eikä röyhkeydeksi, vaan vahvaksi ja positiiviseksi itsetietoisuudeksi, jolla nainen kantaa itseään.

      • Sehän kirjoittaa kuin kokenut, kaiken nähnyt puuma, mutta sanoo ettei ole päivääkään saalistanut... Ehkä jokin aiemmista elämistäsi puhuu tässä, kenties tuo kivikauden Leila Iso-Nuija? 😂


      • Anonyymi

        Pirkot tietää kyllä miten mies otetaan omaksi ja kun vie kotiinsa ja pitää miestä hyvänä ja jos haluaa varmasti saada miehen omaksi niin näyttää pimppinsä ja sanoo haluatko pussata sitä ja sen jälkeen saat pussailla sitä joka päivä


      • randombypasser kirjoitti:

        Sehän kirjoittaa kuin kokenut, kaiken nähnyt puuma, mutta sanoo ettei ole päivääkään saalistanut... Ehkä jokin aiemmista elämistäsi puhuu tässä, kenties tuo kivikauden Leila Iso-Nuija? 😂

        Hah! Kyllä, esiäidit ovat opettaneet, ettei miehiä kannata jahdata, eikä metsästää. Ne tulevat hunajan luokse. 🤩
        Minulla ei ole koskaan ollut mikäänlaista treffi-ilmoitusta yhtään missään. En edes tiedä, miten sellainen kehitellään (mikäli tarvetta tulisi). Onneksi ei tarvitse.

        Ongelmia ei tarvitse hakea, ne löytää kyllä blondin. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pirkot tietää kyllä miten mies otetaan omaksi ja kun vie kotiinsa ja pitää miestä hyvänä ja jos haluaa varmasti saada miehen omaksi niin näyttää pimppinsä ja sanoo haluatko pussata sitä ja sen jälkeen saat pussailla sitä joka päivä

        Kyllä! Ei ne Pirkot kauaa neuvotelleet. Siinä naapurin Pavot jaettiin tasan, nuijalla päähän ja romanttinen parisuhde kotiluolassa voi alkaa. 😊


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kyllä! Ei ne Pirkot kauaa neuvotelleet. Siinä naapurin Pavot jaettiin tasan, nuijalla päähän ja romanttinen parisuhde kotiluolassa voi alkaa. 😊

        Onhan se noin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se noin

        Jep! Kyl mä tiiän nää onnellisten parisuhteiden koukerot. 😂


      • Anonyymi

        "Isot pojat ovat kertoneet, että naisessa seksikkäintä on itsevarmuus. Sitä ei pidä erehtyä luulemaan ylimielisyydeksi, eikä röyhkeydeksi, vaan vahvaksi ja positiiviseksi itsetietoisuudeksi, jolla nainen kantaa itseään."

        Tarkemmin kun tuota tuumii niin tuossa on totuuden häivää, sellainen rauhallisen itsetietoinen naisellisuus viehättää etenkin jos olemus ulkoisestikin vielä tukee mielikuvaa


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Jep! Kyl mä tiiän nää onnellisten parisuhteiden koukerot. 😂

        Näytät tietävän


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Isot pojat ovat kertoneet, että naisessa seksikkäintä on itsevarmuus. Sitä ei pidä erehtyä luulemaan ylimielisyydeksi, eikä röyhkeydeksi, vaan vahvaksi ja positiiviseksi itsetietoisuudeksi, jolla nainen kantaa itseään."

        Tarkemmin kun tuota tuumii niin tuossa on totuuden häivää, sellainen rauhallisen itsetietoinen naisellisuus viehättää etenkin jos olemus ulkoisestikin vielä tukee mielikuvaa

        Olen samaa mieltä. Itsevarma nainen ei erehdy ylilyönteihin, hänen ei tarvitse. Hän luottaa rauhallisesti omaan itseensä ja omiin kykyihinsä.
        Se on sisäänrakennettu vahvuus, joka herättää luottamusta ja heijastuu myös ulospäin.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Hah! Kyllä, esiäidit ovat opettaneet, ettei miehiä kannata jahdata, eikä metsästää. Ne tulevat hunajan luokse. 🤩
        Minulla ei ole koskaan ollut mikäänlaista treffi-ilmoitusta yhtään missään. En edes tiedä, miten sellainen kehitellään (mikäli tarvetta tulisi). Onneksi ei tarvitse.

        Ongelmia ei tarvitse hakea, ne löytää kyllä blondin. 😂

        Äääääh, aina te muistatte tuon hunaja-ansan, jotain mitä me ei osata vastustaa vaikka haluttaisiinkin, epäreilua 😧

        Ongelmia... HETKINEN!!!! 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kyllä! Ei ne Pirkot kauaa neuvotelleet. Siinä naapurin Pavot jaettiin tasan, nuijalla päähän ja romanttinen parisuhde kotiluolassa voi alkaa. 😊

        Nuijalla päähän -romantiikkaa??? Tuota tuota, mitään tohtori Kiminkinen tähän sanoisi... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Äääääh, aina te muistatte tuon hunaja-ansan, jotain mitä me ei osata vastustaa vaikka haluttaisiinkin, epäreilua 😧

        Ongelmia... HETKINEN!!!! 😂

        Niin! Ongelmia! Mikään parisuhde ei etene ilman ongelmia. Aina tulee vastaan "kasvukipuja", näin sitä sitten sopeudutaan ja tullaan onnellisiksi. 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Nuijalla päähän -romantiikkaa??? Tuota tuota, mitään tohtori Kiminkinen tähän sanoisi... 😂

        Jokainen huseeraa tyylillään. Romantiikka on hyvin monimuotoista.
        Tohtori Kiminkinen olisi vain tyytyväinen, jos näin toimimalla saadaan taas synnytystalkoot pyörimään. Onnistuihan se kotiluolan Pirkolta ja -Paavoltakin.

        Vanhat keinot on parempia, kuin pussillinen uusia. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Niin! Ongelmia! Mikään parisuhde ei etene ilman ongelmia. Aina tulee vastaan "kasvukipuja", näin sitä sitten sopeudutaan ja tullaan onnellisiksi. 😂

        Se oli vaan näppärästi tuo ongelmia mainittu asiayhteydessä jossa miehiä ei tarvitse jahdata, ne tulevat kyllä hunajan luokse... Siitä voisi kieroutuneella mielellä varustettu miesoletettu keksiä, että miehiä = ongelmia 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Jokainen huseeraa tyylillään. Romantiikka on hyvin monimuotoista.
        Tohtori Kiminkinen olisi vain tyytyväinen, jos näin toimimalla saadaan taas synnytystalkoot pyörimään. Onnistuihan se kotiluolan Pirkolta ja -Paavoltakin.

        Vanhat keinot on parempia, kuin pussillinen uusia. 😂

        Aaaah, tiesin että olet romanttinen, mutta en arvannut että olet paatunut umpiromantikko, kuinka kaunista 😁

        Noin kun asian esität, alkaa minuakin romantiikka houkuttamaan kummasti 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Se oli vaan näppärästi tuo ongelmia mainittu asiayhteydessä jossa miehiä ei tarvitse jahdata, ne tulevat kyllä hunajan luokse... Siitä voisi kieroutuneella mielellä varustettu miesoletettu keksiä, että miehiä = ongelmia 😁

        Taas kerran... vastuu siirtyy lukijalle! 🤣🤣🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Taas kerran... vastuu siirtyy lukijalle! 🤣🤣🤣

        Kyllä, todella taitavaa, kuin naaras-Macchiavelli 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaah, tiesin että olet romanttinen, mutta en arvannut että olet paatunut umpiromantikko, kuinka kaunista 😁

        Noin kun asian esität, alkaa minuakin romantiikka houkuttamaan kummasti 😉

        Toki. Yliromanttisuus kuuluu perusluonteeseeni. Minä näen romanttisuutta tilanteissa, joissa muut näkevät vain harmaan esim. maalin kuivuvan, kun minä taas innostun uudesta väristä, maalatusta seinästä ja maalin laadusta. Olen tosi romantikko! 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä, todella taitavaa, kuin naaras-Macchiavelli 😂

        Ilman Macchiavellimaista otetta, elämä olisi paljon tylsempää. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ilman Macchiavellimaista otetta, elämä olisi paljon tylsempää. 😂

        Nainen, olet pelottava 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Toki. Yliromanttisuus kuuluu perusluonteeseeni. Minä näen romanttisuutta tilanteissa, joissa muut näkevät vain harmaan esim. maalin kuivuvan, kun minä taas innostun uudesta väristä, maalatusta seinästä ja maalin laadusta. Olen tosi romantikko! 🤣

        Sinä lienet aika eloisa ja innostuva IRL?


      • randombypasser kirjoitti:

        Nainen, olet pelottava 😂

        ????? Onko sinulla ollut harhaluulo, etten olisi pelottava? Miksi kaikki aina olettaa, että olen kuin joku vasemman jalan vuotava huopatossu? Elämässä pitää olla yllätyksiä ja särmää! 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Sinä lienet aika eloisa ja innostuva IRL?

        Näinkin voi asian ilmaista. 🤣🤣🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        ????? Onko sinulla ollut harhaluulo, etten olisi pelottava? Miksi kaikki aina olettaa, että olen kuin joku vasemman jalan vuotava huopatossu? Elämässä pitää olla yllätyksiä ja särmää! 🤣

        On... OLI! 😳

        Olen... Anteeksi! Olettanut... Että olet pullantuoksuinen, pehmoinen ja ehkä vähän pörröinenkin, suloinen ja silkkinen, itse herttaisuus, mutta nyt näen tuon sumuverhon lävitse vilahduksittain sitä todellista Typyä siellä häilähtelevän harmauden lomassa 🫣

        Pelottavaa 😨


      • randombypasser kirjoitti:

        On... OLI! 😳

        Olen... Anteeksi! Olettanut... Että olet pullantuoksuinen, pehmoinen ja ehkä vähän pörröinenkin, suloinen ja silkkinen, itse herttaisuus, mutta nyt näen tuon sumuverhon lävitse vilahduksittain sitä todellista Typyä siellä häilähtelevän harmauden lomassa 🫣

        Pelottavaa 😨

        Tietysti olen myös kaikkea mitä mainitsit. Paitsi, en paista pullaa, niistä tulee kovia lätkä-limppuja. Ihmisen ruuaksi kelpaamattomia murikoita.
        Siis juuri kuten mainitsit. Minähän olen pehmoinen ja takkuinen, kuin itse herttaisuus, vai miten se nyt meni?
        Onnittelut. Olet saanut täysin oikean kuvan minusta. 😂


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Itsevarma nainen ei erehdy ylilyönteihin, hänen ei tarvitse. Hän luottaa rauhallisesti omaan itseensä ja omiin kykyihinsä.
        Se on sisäänrakennettu vahvuus, joka herättää luottamusta ja heijastuu myös ulospäin.

        Siinä täytyy olla myös lämpöä mukana, ei saa tuntua siltä kuin olisi tekemisissä jonkun betonia kovemman kanssa. ✅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinä täytyy olla myös lämpöä mukana, ei saa tuntua siltä kuin olisi tekemisissä jonkun betonia kovemman kanssa. ✅

        Lämpö kasvaa läheisyyden hehkussa lämmitellessä. Vuorovaikutus ja yhteinen kemia ovat tärkeitä asioita.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tietysti olen myös kaikkea mitä mainitsit. Paitsi, en paista pullaa, niistä tulee kovia lätkä-limppuja. Ihmisen ruuaksi kelpaamattomia murikoita.
        Siis juuri kuten mainitsit. Minähän olen pehmoinen ja takkuinen, kuin itse herttaisuus, vai miten se nyt meni?
        Onnittelut. Olet saanut täysin oikean kuvan minusta. 😂

        Jokaisella Valtiattarellahan on se hovimestari, joka hoitaa myös leipomisen tarvittaessa, eikö, Teidän Pörröisyytenne? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Jokaisella Valtiattarellahan on se hovimestari, joka hoitaa myös leipomisen tarvittaessa, eikö, Teidän Pörröisyytenne? 😁

        Kyllä! Palvelusväki hoitaa hommansa. Hyvät alamaiset: "Syökää kakkua"! 🍰😁

        Minua ei ole pullalla syötetty. En ole muutenkaan makeiden leivonnaisten ystävä. Jos pitäisi valita, valitsen aina suolaisen vaihtoehdon.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kyllä! Palvelusväki hoitaa hommansa. Hyvät alamaiset: "Syökää kakkua"! 🍰😁

        Minua ei ole pullalla syötetty. En ole muutenkaan makeiden leivonnaisten ystävä. Jos pitäisi valita, valitsen aina suolaisen vaihtoehdon.

        Toivottavasti hovimestari osaa myös suolaiset leipomukset, jotta Valtiatar pysyy tyytyväisenä?


      • randombypasser kirjoitti:

        Toivottavasti hovimestari osaa myös suolaiset leipomukset, jotta Valtiatar pysyy tyytyväisenä?

        Heh! Tuo Valtiatar-sana kuulostaa siltä, kuin olisin joku domina. En ole sellainen. Turha fantasioida siellä! 🤣🤣🤣


      • tosi.typy kirjoitti:

        Heh! Tuo Valtiatar-sana kuulostaa siltä, kuin olisin joku domina. En ole sellainen. Turha fantasioida siellä! 🤣🤣🤣

        Olet sinä 😁 Täällä on useampiakin Valtiattaria/Komentooria pitämässä palstakolleja ojennuksessa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Olet sinä 😁 Täällä on useampiakin Valtiattaria/Komentooria pitämässä palstakolleja ojennuksessa 😂

        Hahahhaa!
        Kiitos hyvistä nauruista! 🤣🤣🤣

        Tämä meininki villiintyy ja lähtee aivan lapasesta. 😎


      • tosi.typy kirjoitti:

        Hahahhaa!
        Kiitos hyvistä nauruista! 🤣🤣🤣

        Tämä meininki villiintyy ja lähtee aivan lapasesta. 😎

        Kyllä, huomaa että on kevättä nurkan takana tulossa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä, huomaa että on kevättä nurkan takana tulossa 😂

        Keväthuuma valloittaa palstan. 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Keväthuuma valloittaa palstan. 😁

        Tai kevätpuuma... 🙄


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kyllä! Ei ne Pirkot kauaa neuvotelleet. Siinä naapurin Pavot jaettiin tasan, nuijalla päähän ja romanttinen parisuhde kotiluolassa voi alkaa. 😊

        Ja elämän anto on yhtä nuukaa kuin poikamies oloissakin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja elämän anto on yhtä nuukaa kuin poikamies oloissakin...

        Kyllähän siellä "pirttiviljely" kukoisti. Maapallon ihmiskunta on todiste heidän onnistuneesta perhepolitiikasta.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nainen, olet pelottava 😂

        Hmm..Eilen pukkina kaalimaallla...Tänään tonttuna tossualla.Tämäpä on sitä tosielämän aviohegominiaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..Eilen pukkina kaalimaallla...Tänään tonttuna tossualla.Tämäpä on sitä tosielämän aviohegominiaa...

        Tontut eivät ole tossun alla, vaan hameen alla 😂


      • Anonyymi

        Tosi typyllä pukkuminat....

        .


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sehän kirjoittaa kuin kokenut, kaiken nähnyt puuma, mutta sanoo ettei ole päivääkään saalistanut... Ehkä jokin aiemmista elämistäsi puhuu tässä, kenties tuo kivikauden Leila Iso-Nuija? 😂

        Niin eipä ole tarvinut iskeä vaan jonkinlainen hymy ja pilke silmä kulmassa on mun kikka aina on toiminut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eipä ole tarvinut iskeä vaan jonkinlainen hymy ja pilke silmä kulmassa on mun kikka aina on toiminut

        Se todellakin toimii, samalla metodiikalla olen itsekin pärjäillyt, ei tartte saalistaa kun voi olla "vain" mukava ja hassutteleva 😉


    • Anonyymi

      piereskellä,eivaa kivaa komeeta näy,voi voi ja näkkileipä parempaa.

    • Jos näen jossakin komean ja kivan näköisen miehen, niin voin mennä juttelemaan hänelle, jos minulla oikeasti on tiukkaa asiaa.
      Muuten en häntä lähesty, joten vastaus taitaa olla lähempänä: en mitenkään. 🤔

    • Anonyymi

      huono näkövaivaa,mut kuulo toimii,kun ei liian kaukana kuulolaite toimii.

      • Anonyymi

        Ihmiset on kuin eläimet,samat halut ja toimetkin .Se on luonnon laki,tähän mitään jumalia tarvita sotkea.


    • Anonyymi

      Laittamalla sille ihanalle miehelle viestin.....JOKA ON MINUSTA KIINNOSTUNUT JA JOKA OIKEASTI ARVOSTAA MINUA ?

    • Anonyymi

      Minä ainakin ujona tyttönä ehdottaisin sukupuoliyhdyntää! 😎 toimii aina!

    • Anonyymi

      Jäädyn täysin, eihän siitä mitään tule. Mies luulee, etten ole kiinnostunut.

    • Anonyymi

      En ole koskaan metsästänyt yhtään ketään. Tuohon ne on tarjottimella tupsahtanut💩

    • Anonyymi

      Baari. Vilautan tissiä, ja se on shiinä.

      • Anonyymi

        Ei ne miehet tissii vilauttele🧐


    • Anonyymi

      Siis minkä ihmeen takia te naiset vaan haluatte komeita ja kivannäköisiä miehiä, sekä varakkaita? Eikö enää luonne merkkaa mitään? Luonteen pitäisi olla se tärkein ominaisuus!

    • Anonyymi

      Kaikilla rumilla ei ole hyvää luonnetta

      • Anonyymi

        Ehkei mutta on taviksia joilla ON hyvä luonne! Eikä kaikilla komeillakaan ole hyvää luonnetta, pikemminkin päinvastoin. Eikä ihminen ole välttämättä ruma jos ei ole kuitenkaan komea, on siltä väliltäkin.


      • Anonyymi

        Niinpä joko on juoppo tai muuten ilkeä eikä tapoja ole


    • Anonyymi

      Mää oon kyl saanu aina, ainaskin Toni Niemiseltä. Muut ei oikein enää ottaudu ?

    • Anonyymi

      Nykyään, jos mies lähestyy naista, niin se on rikollista, seksuaalista häirintää. Tai sitten kun henkilö lähestyy henkilöä, se loukkaa jotain transsukupuolta. Tai ainakin uskontoa, ihon väriä tai muuta vastaavaa. Eihän nykymaailmassa pysty kontakteja luomaan joutumatta linnaan!

      • Anonyymi

        Olet täysin oikeassa, ei mies nykyään uskalla lähestyä naista kun on näitä #metoo-feministejä! Mistä sen tietää jos joku tekaisee rikosssyytteen seksuaalisesta häirinnästä pelkästään siksi että mies lähestyy naista aloitteen tekemällä?


    • Anonyymi

      Mä kyllä naisena väitän, ettei sen miehen pyydystämisessä ole mitään vaikeutta. Vitsi onkin siinä, miten pitää se mies ainoastaan itselleen omistettuna. Mä tarkoitan ett olen ainoa sukupuolisuhteessa hänen kanssaan oleva nainen.
      Mulla on valitettavasti kovin ahdas mielipide tuosta suhteilusta; ilmeisestikin jonkin asteinen valuvika, tämän vuosituhannen naiselle.

      Kyllä mä olen huomannut omalta kohdaltani ainakin, ettei suhteet kestä paria vuotta pidempään, kun ruoho alkaa olla miehien mielestä; vihreämpää aidan toisella puolen.
      Se on sen lorun loppu silloin; en mä ala miettimään, minkä sijoitusnumeron mä saisin, jos en kerta ainoaksi riitä! Enkä mä ole mitään komistuksia tähänkään mennessä tullut poimineeksi matkaani, ihan tavallisia suomalaisia pulliaisia, ainakin minun mielestäni. Eikä noita miehiä oikeastaan mikään ulkoinen tekijä yhdistä... jollei lasketa mua niihin tekijöihin.

      Eipä haittaa enää mua, itkut on itketty ja mulla on muutakin elämää, sekä tarpeeksi ystäviä, ett suuri koottu perhe ympärilläni ja velvollisuuksia sinne tänne.
      Hiukan paha tähän ketään enää on istuttaa mukaan. Mutt tämä on minun näköistäni elämää... ja tällä mennään, ainakin muutamia vuosia eteenpäin, katsotaan sitten onko mieleni muuttunut. Sekin saattaa olla todennäköistä, aikansa kutakin.
      trollikka

      • Anonyymi

        Ehkä vika on sinussa


    • Anonyymi

      En ole miehiä metsästänyt. Ovat laonneet jalkoihini luonnostaan. Colaizzin fenomenologista analyysimenetelmää käytän analysoidessani tuloksia teemahaastattelut tehtyäni. Että semmoinen seula mulla.

    • Anonyymi

      oikeeasti en ole ehkä tyttöjen mielestä kovin tyhmä koska ain käytän kaikkia kasvovoiteitakin, jne... mutta julma voin olla...

    • Anonyymi

      Browning Heritage Sporter II cal 12 on aika hyvä.

    • Anonyymi

      Menin terassille yhtenä kesänä ja se oli aika täynnä. Yhdessä pöydässä oli mies ja yksi vapaa paikka joten menin kysymään mieheltä saanko istua siihen pöytään. Sain istua ja aloin juttelee miehelle ja siinä meni sitten kolme tuntia sen miehen kanssa jutellessa. Siideriä ja olutta siitä juotiin samalla ja pyysin miestä mukaani kotiin jatkoille. Siitä lähtien olemme olleet yhdessä ja siitä on 9 vuotta aikaa.

    • Anonyymi

      Aku ankassa iskutyyli oli pudottaa hajuvedellä hajustettu nenäliina ns vahingossa iskettävän poimittavaksi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lassolla heitän ja vedän luokseni..Vai ehkä sittenkin amorin nuolella lävistän..
      Tai ehkä en sitten kuitenkaan, koska mikä saaliseläin se lajikumppani nyt olisi.

    • Anonyymi

      ei siihen muuta, oot vaan oma ittes. Jos ei riitä ei voi mitään. Ei sen kummempaa ole.

    • Anonyymi

      Kysyn ukolta että haluatko, annan heti pesää.

    • Anonyymi

      kyllä meitä komeita ja hyvä käytyksisä mieheä on olemassa ...ei baarissa ,,lettuja
      lämpimiä iltoja ..jatko eläämää ..pieniä ihmisiä jos vaan haluat ok

    • Vaalit ja naiset ei käy ,Miksi naiset ei voi jäätä politiikka .Ja jos aika on pitkä naiset voi aja vaikka mopo auto

    • Anonyymi

      Soitan sille ja sanon että tule panemaan minua ....NYT.

    • Anonyymi

      Kannattaa lyödä halolla takaapäin takaraivoon. Siitä se parisuhde lähtee kehittymään ja saat miehen omaksesi. Teet heti lähtemättömän vaikutuksen. Viet mieheltä varmuudella ns. jalat alta.

    • Anonyymi

      siis sanomalla kyllä. tai jos nyt tämän kerran.. mennään nyt sitten.
      ei sano ei miehen ehdotuksille..

    • Anonyymi

      Hui, en metsästä miehiä tai ketään tai mitään.

      Luotan vapaaseen tahtoon.

      En halua mitään väkisin.

      Kysyä saa aina, flirttailuakin voisin opetella näin vanhempana ihmisenä vielä, vain tuodakseni iloa elämään, välittämistä, lämpöä.

      Mutta en kyllä halua mitään temppuja tehdä.

    • Anonyymi

      En yhtikäs mitenkään. Maan toivot ovat ottaneet itselleen oikeuden käydä vällyissä mitkä kiinnostavat kullakin hetkellä eniten. Rehellinen, ykaiavioinen kansa on luonut ihan oman , kierrä koko kortteli genren.

    • Anonyymi

      Pieni pätkä tekstiä monta kysymysmerkkiä

      1. Miksi komean ja kivan näköinen mies pitäisi iskeä omaksi kun ei tiedä luonteesta mitään?

      Tiesitkö muuten että moni rikollinen on kohtelias ja osaa olla mukava kuten psykopaattinen narsisti osaa manipuloida ja esittää jopa tunteita ja sen jälkeen käyttää teitä hyväkseen ja voi jopa vuosia esittää suhdetta ja silti samalla paneskelee muita.

      2. Jos nainen ei ole kiinnostava miehen mielestä mikään ei auta vaikka mitä tekisi.

      3. Jos nainen on kiinnostava hänen ei periaatteessa tarvitse tehdä mitään muuta kuin näyttää että on saatavilla ottaa askel lähemmäs mies hoitaa yleensä loput.

      Tiesittekö muuten että ne parhaat miehet jättää teidät heti ja jatkaa matkaansa kun alatte leikkimään tunteilla ja vaikeasti tavoiteltavaa. Jos mies jää roikkumaa anelemaan ja selittelemään hän on epätoivoinen=kiertäkää kaukaa

    • Anonyymi

      Mä lähden alusta saakka ihan sillä linjalla, että oon oma itteni. Mun ja mieheni tarina lähti muistaakseni siitä liikkeelle, kun laitoin hänelle viestiä treffipalvelussa, että "miks kaikkein mielenkiintosimpien tapausten täytyy asua niin kaukana?" - tuolloin meillä oli välimatkaa n. 700 km, mutta sitten loppupeleissä emme antaneet sen haitata ja niin vaan meistä tuli sitten lopulta pari.

      • Anonyymi

        Se on rehellistä ja se sitten riittää tai ei riitä. Teidän tapauksessa riitti mutta jos olisi joku toinen henkilö ollut olisitte päivitelleet hetken välimatkoja ja se olisi ollut siinä mitään muuta ei olisi tapahtunut. Kiinnostusta oli.

        Kiinnostus on kummallinen asia sitä joko on tai ei ole eikä se ole ulkonäköriippuvainen. Periaatteessa kaksi ihmistä voi mennä yhteen ulkonäön maineen tai talouden takia mutta mitään muuta he ei ole kuin kavereita jos siitä puuttuu kipinä ja uskon myös että juuri siksi suurin osa liitoista päätyy eroon.


    • Anonyymi

      AP SIINÄPÄ SULLE AJATTELEMISTA ELÄMÄÄSI!

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En mitenkään, miksi pitäisi?

      - Sheena

    • Anonyymi

      On syytä antaa miehen tehdä aloite. Niin ettei häpeään joudu. Mies jos on kiinnostunut, hän tekee aloitteen. Ujommalle miehelle voi sanoa jotakin tavallista, siitä voi juttelu lähteä alkuun . Naisen ei pidä olla tyrkky.

    • Anonyymi

      En yleensäkään uskalla lähestyä ketään ilman jäätävää lastia sheriffiä. Puolensa siinäkin.....

    • Anonyymi

      Miksikähän teitä pitäisi jotenkin metsästää kun saa enempi hätistellä ja kuka teidän laista vaivautuisi tai edes tahtoisi metsästää? Heräätyys!

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe