Eli ketkä tulee juttuun hyvin ja on samiksii tai ymmärtävät toisiaan ja samanlaisia luonteiltaan ja kertokaa ikänne ja asuin kaupunkinne eli paritetaan palstalaisia toisilleen eli tehdään heistä pareja ja autan et sopisivat treffejä ja tapaisivat minulta voi kysyä neuvoja opastusta jos jokin asia askarruttaa tapaamisessa saman kaupungin vastakkaista sukupuolta
Ketkä palstalaiset tulisivat toimeen keskenään
120
745
Vastaukset
- Anonyymi
Hondamies ja trollikka sopisivat toisilleen ja heillä sama ikä ja sama kotikaupunki ja kuka asui kyröskoskella lähellä tamperetta ja eikös xena asu tampereella eli sopisivatko he toisilleen
Oot näemmä lukenut huolella palstalaisten juttuja. Et olekaan niin toope kuin päältä äkkiseltään voisi luulla :)
Mut Hondakuski ei asu trollikan suunnalla.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Oot näemmä lukenut huolella palstalaisten juttuja. Et olekaan niin toope kuin päältä äkkiseltään voisi luulla :)
Mut Hondakuski ei asu trollikan suunnalla.Eikö hondamies ole peris ja asuu turussa ja trollikka asuu turussa
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hondamies ole peris ja asuu turussa ja trollikka asuu turussa
Honda ei asu Turussa.
Heippa sullekin Välis, täytyy taas mennä.- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Honda ei asu Turussa.
Heippa sullekin Välis, täytyy taas mennä.Turun vieressä älä ole näsä viisas
- Anonyymi
Trollikka ja harmis sopisivat yhteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haluat pahaa trollikalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti mut asuvatko he lähellä toisiaan
elisakettu kirjoitti:
Honda ei asu Turussa.
Heippa sullekin Välis, täytyy taas mennä.Itse asiassa asun Turun kaupungin alueella, vaikka ydinkeskustaan joku 17km onkin, ja suunnilleen samat Raisioon, mutta pääsee nopeammin isoja teitä pitkin jos ei varsinaista asiaa ole Turkuun. Tarkemmin ajatellen mä olen nähnyt rempatun torin tasan kerran viime kesänä kun olin bussilla liikkeellä, ja sitä ennen varmaan joskus vuoden 2020 alussa olen ollut viimeksi Hansassa, kirjastossa tms. 😅
2-litraisella ja 147hp Honda Accordin näköisellä ja kokoisella autollani olen toki ajanut Aninkaistenkatua, Mikaelinkirkon läheltä jne. mutta ei siinä oikein muuta ehdi kuin väistämään tietöitä ja miettimään ryhmittymisiä hyvissä ajoin.
Mutta varsinaiseen kysymykseen, niin riippuu ihan asiayhteydestä. Palsta on yksi ympäristö, ruotsinlaivat yms. nuorten tuuheatukkaisten miesten kohtaamispaikat toinen, työpaikka/työjutut mielestäni tavallaan työrauhan piirissä mutta mullepäin esitettynä koodi #daytona on edelleen voimassa jne. 😂 Palstalla ainakin Harmis vaikka keskenään suht vähän kirjoitellaan ja voi olla että meitä yhdistää enemmän ulko- kuin sisäpolitiikan kysymykset 🙄 Simiti tulee mieleen myös kunhan ei menetä hermojansa mun ylipitkien viestien takia 😅 Ja hetkeen ei tosin olla palstalla kirjoitettu, mutta L varmaankin mukavin nainen on ollut täällä 🤗
Oikeastaan uskoisin että tulisin valtaosan kanssa toimeen/juttuun, jos eivät tietäisi ennakolta mua palstan hondakuskiksi 😅 Palstalla musta saa ehkä sikäli vähän vääristyneen kuvan, että joko mä jauhan täällä omia negatiivisia asioita kärkkäästi ja näen vihollisia joka puolella, tai sitten menee helposti racing- tai pelijuttujen kertomiseksi, mutta täällä mua ei juurikaan kiinnosta kirjoitella small talkia säästä, berliininmunkeista tai jokaikisestä iltapulun sotahulluusartikkelista. 🙄 Kun taas irl harvemmin juoruan tai moitin yhteisiä tuttuja ristiin rastiin, enkä tietenkään yhtä yksityiskohtaisesti selitä racing-jutuista, mutta tuttavapiirissä kun on enimmäkseen boomereita, ulkomaalaistaustaisia, naisia, ja niin ikään maalla asuvia ihmisiä jne. niin löytyy niitä puheenaiheita yleensä silti melko laidasta laitaan 🙄- Anonyymi
hondakuski125 kirjoitti:
Itse asiassa asun Turun kaupungin alueella, vaikka ydinkeskustaan joku 17km onkin, ja suunnilleen samat Raisioon, mutta pääsee nopeammin isoja teitä pitkin jos ei varsinaista asiaa ole Turkuun. Tarkemmin ajatellen mä olen nähnyt rempatun torin tasan kerran viime kesänä kun olin bussilla liikkeellä, ja sitä ennen varmaan joskus vuoden 2020 alussa olen ollut viimeksi Hansassa, kirjastossa tms. 😅
2-litraisella ja 147hp Honda Accordin näköisellä ja kokoisella autollani olen toki ajanut Aninkaistenkatua, Mikaelinkirkon läheltä jne. mutta ei siinä oikein muuta ehdi kuin väistämään tietöitä ja miettimään ryhmittymisiä hyvissä ajoin.
Mutta varsinaiseen kysymykseen, niin riippuu ihan asiayhteydestä. Palsta on yksi ympäristö, ruotsinlaivat yms. nuorten tuuheatukkaisten miesten kohtaamispaikat toinen, työpaikka/työjutut mielestäni tavallaan työrauhan piirissä mutta mullepäin esitettynä koodi #daytona on edelleen voimassa jne. 😂 Palstalla ainakin Harmis vaikka keskenään suht vähän kirjoitellaan ja voi olla että meitä yhdistää enemmän ulko- kuin sisäpolitiikan kysymykset 🙄 Simiti tulee mieleen myös kunhan ei menetä hermojansa mun ylipitkien viestien takia 😅 Ja hetkeen ei tosin olla palstalla kirjoitettu, mutta L varmaankin mukavin nainen on ollut täällä 🤗
Oikeastaan uskoisin että tulisin valtaosan kanssa toimeen/juttuun, jos eivät tietäisi ennakolta mua palstan hondakuskiksi 😅 Palstalla musta saa ehkä sikäli vähän vääristyneen kuvan, että joko mä jauhan täällä omia negatiivisia asioita kärkkäästi ja näen vihollisia joka puolella, tai sitten menee helposti racing- tai pelijuttujen kertomiseksi, mutta täällä mua ei juurikaan kiinnosta kirjoitella small talkia säästä, berliininmunkeista tai jokaikisestä iltapulun sotahulluusartikkelista. 🙄 Kun taas irl harvemmin juoruan tai moitin yhteisiä tuttuja ristiin rastiin, enkä tietenkään yhtä yksityiskohtaisesti selitä racing-jutuista, mutta tuttavapiirissä kun on enimmäkseen boomereita, ulkomaalaistaustaisia, naisia, ja niin ikään maalla asuvia ihmisiä jne. niin löytyy niitä puheenaiheita yleensä silti melko laidasta laitaan 🙄Jep, meidän ei varmaan tarviis riidellä ainakaan. Siksi varmaan ei tule keskenään hirveästi kommentoituakaan, kun ollaan samoilla linjoilla ei tarvii vängätä.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Jep, meidän ei varmaan tarviis riidellä ainakaan. Siksi varmaan ei tule keskenään hirveästi kommentoituakaan, kun ollaan samoilla linjoilla ei tarvii vängätä.
-harmiseikirj-Juu ymmärtääkseni ollaan aika samoilla linjoilla esim. sähköautohössötyksestä, ukrainamaniasta, natokiimasta, USA:n presidentinvaaleista, suomalaisen sinkkumiehen asemasta markkinoilla saati asemasta uusioperheessä jne. 😅 Ja ilmeisesti olet ihan terve ja työssäkäyvä tyyppi, niin ei kannata ottaa itseensä mun El Plan lällättelyjä eri suuntiin 😂 Se on loppupeleissä aika rajallinen määrä ihmisiä, ja oikeastaan kaikki palstan ulkopuolella, joihin mun karma-naureskelut sähkösopimuksista, asioiden sidoksista kunkin työmäärään ja -panokseen, kulurakenteisiin ja riskeihin yms. kohdistuu 😃
Enkä mä usko, että loppupeleissä me samoista työpaikoista tai sosiaaliturvasta ollaan varsinaisesti koskaan kilpailtu, tai koettu että toisen asema olisi jotenkin itseltään pois, kuten suomalaisilla on monesti tapana kokea/ilmaista kateutta 😅 Työssäkäyvä matala- tai keskipalkkainen saattaa helposti räntäsateisena aamuna alitajuisesti kadehtia eläkepapereita 30-vuotislahjaksi saanutta, vaikka nykypäivän työorientoituneessa ilmapiirissä ei sitä ääneen "voi" sanoakaan 😅 Ja useat mun kaltaisessa sosiaalisessa tilanteessa olevat (terveet/työkykyiset) saattaa helposti verrata elämäänsä ja itseään keskituloisiin työssäkäyviin "home sweet home" instamutseihin taikka jonkun vanhan M5-Bemmin omistajiin, ja monet keskiluokkaiset kyllä tiedostaa oman suhteellisen asemansa ja ilmaisee hajurakonsa työttömiin ja terveysongelmaisiin 🙄 Vaikka todellisuudessa molempien sosiaaliluokkien yhteinen vihollinen on pieni eliitti, Kokoomus, EU, työnantajapuolen liitot, ja kenen tahansa kohdalla yhtäkkiä voi olla myös kela ja työkkärikin jos YT:t viuhuu, ja hieman ironisesti noita laitoksia on saatettu manata liian lepsuiksi muutamaa kuukautta aiemmin, jos tuttavapiirissä on ollut työnhakijoita tai terveysongelmaisia.
Ei liikaa toki pidä yleistää, mutta jotenkin tällainen käsitys ainakin omakohtaisesti on muodostunut siitä, keitä keskivertoihmiset näkevät jonkinlaisena viholliskuvana, tajuamatta missä ne isot rahat pyörii ja miten monet päätökset isoissa pöydissä hankaloittaa molempien ihmisryhmien elämää ihan yhtä lailla 🙄- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, nyt repes! =))) Harmis on niin nuuka, ettei varmasti ota tuulilasivakuutusta autoonsa.
Mä puolestani olen hieman äkkipikainen ja siinä saattaa auto joutua vandalismin kohteeksi.
Siks toiseks, mulla on Mimmi; eikä Harmis katsele toisten äijien kersoja hyvällä!
Onhan tuo todennut minut jo "raivohulluksi", joka pitäisi ilmiantaa lastensuojeluun;
oli sitten syytä tai ei,... sillä mä en missään nimessä ole kelvollinen äiti!
Pikkasen saattaisi olla nihkeää yhteiselo, tai edes tapaamisen merkeissä!
Kaksi toistensa vastakohtaa ja kumpikin MINÄ ITSE; päätän kaikesta, joka minuun liittyy.
Hyvää päivänjatkoa Harmis! Parempi kun tavataan vain palsta kirjoitusten merkeissä toisiamme, pysyy jonkin asteinen yhteisymmärrys sentään!
trollikka
Välis kuules.
Ei ole pakko asua samoissa kaupungeissa eikä olla ikäisiäkään tavatakseen toisen, Ja juuri siitä toisesta voi tulla se maailman paras kumppani.
Sanoisin että nauru parantaa monta vaivaa :)- Anonyymi
Kyl täytyis asuu samas kaupungissa tai tosi lähellä et voivat olla joka päivä yhdessä siihen asti kunnes muuttavat yhteiseen asuntoon
Anonyymi kirjoitti:
Kyl täytyis asuu samas kaupungissa tai tosi lähellä et voivat olla joka päivä yhdessä siihen asti kunnes muuttavat yhteiseen asuntoon
Minulla oli puolisollani oli useita satoja kilometrejä välimatkaa mutta eihän tuo haitannut :D
- Anonyymi
elisakettu kirjoitti:
Minulla oli puolisollani oli useita satoja kilometrejä välimatkaa mutta eihän tuo haitannut :D
Jep, eipä tuolla ole väliä, jos toinen kolahtaa. Minulla ja puolisollani oli pari tuhatta kilometriä etäisyyttä, muuta ei se mitään hidastanut.
- Anonyymi
Välis ja Xena.
Tähän ketjuun mä haluun ehdottomasti osalliseks.😂.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Me tullaan toimeen ainakin, eikö vaan 😉
No voisitko sopia mikkojuhanin kanssa treffejä ellei jo tänään vielä mutta huomiseksi ja vietätte viikonlopun yhdessä olisko ihan pöhkö ajatus
Anonyymi kirjoitti:
No voisitko sopia mikkojuhanin kanssa treffejä ellei jo tänään vielä mutta huomiseksi ja vietätte viikonlopun yhdessä olisko ihan pöhkö ajatus
En ihsn tiedä nyt vielä tänä viikonloppuna, mutta on me jo keskusteltu, että joku kaunis päivä vielä tavataan livenäkin 👍
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
En ihsn tiedä nyt vielä tänä viikonloppuna, mutta on me jo keskusteltu, että joku kaunis päivä vielä tavataan livenäkin 👍
Ei vaan tapaatte heti tai viimeistään huomenna eli jospa olette ne oikeat toisillenne eli heti vaan tapaamaan eli nyt sovit mikkojuhanin kanssa viikonlopuksi treffit ja katsotte natsaako
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan tapaatte heti tai viimeistään huomenna eli jospa olette ne oikeat toisillenne eli heti vaan tapaamaan eli nyt sovit mikkojuhanin kanssa viikonlopuksi treffit ja katsotte natsaako
Älä siinä kuule tule minun kalenteriani sorkkimaan 😉 First things first ja sitten joskus vasta miesasiat. Ehkä.
Ja asia täytyy tietenkin varmistaa myös Mikkojuhanin kalenterista. - Mutta kyllä me vielä joskus tapaamme ja kahvittelemme, huoli pois 👍
Ja voinhan minä joskus ajella tapaamaan vaikka sinuakin. Olisiko se hauska juttu?😉- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Älä siinä kuule tule minun kalenteriani sorkkimaan 😉 First things first ja sitten joskus vasta miesasiat. Ehkä.
Ja asia täytyy tietenkin varmistaa myös Mikkojuhanin kalenterista. - Mutta kyllä me vielä joskus tapaamme ja kahvittelemme, huoli pois 👍
Ja voinhan minä joskus ajella tapaamaan vaikka sinuakin. Olisiko se hauska juttu?😉Ei vaan otat nyt heti mikkojuhaniin yhteyttä ja sovitte trefit kumpikin olette sinkkuja niin ei esteitä pitäis kauheasti olla ellei työvuoro mut sen jälkeenkin pystyy tapaamaan eli jos olettekin ne oikeat toisillenne niin miten tämän sanois että älkää tuhlatko päiviä pois toistenne luota niin en osaa nyt kirjoittaa sanoiksi mitä tarkoitan eli jokainen päivä tunti minuutti sekuntti on kivaa olla yhdessä kuin erossa rakkaastaan oikeasti sopikaa treffit huomiseksi ja jos natsaa niin teillä elämänne ihanin viikonloppu edessä ja siitä eteen päin onnea teille
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan otat nyt heti mikkojuhaniin yhteyttä ja sovitte trefit kumpikin olette sinkkuja niin ei esteitä pitäis kauheasti olla ellei työvuoro mut sen jälkeenkin pystyy tapaamaan eli jos olettekin ne oikeat toisillenne niin miten tämän sanois että älkää tuhlatko päiviä pois toistenne luota niin en osaa nyt kirjoittaa sanoiksi mitä tarkoitan eli jokainen päivä tunti minuutti sekuntti on kivaa olla yhdessä kuin erossa rakkaastaan oikeasti sopikaa treffit huomiseksi ja jos natsaa niin teillä elämänne ihanin viikonloppu edessä ja siitä eteen päin onnea teille
Kiitos kauniista ajatuksesta 🤗
Yhteydenpito on jo aloitettukin, huoli pois 👍Xena-183 kirjoitti:
Me tullaan toimeen ainakin, eikö vaan 😉
Kyllä ja tosi hyvin tullaankin. Tosin sun kanssa se on hyvin helppoa kun olet niin kultainen ja ihana.😉☺️.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä ja tosi hyvin tullaankin. Tosin sun kanssa se on hyvin helppoa kun olet niin kultainen ja ihana.😉☺️.
Palstalla vaan, kultaseni, palstalla 🤣
Mikkojuhan kirjoitti:
Saanko luvan? Ei kun siis ehdotta, Mikko ja Xena, Hämeen seudun palstamiitti elokuussa:
https://keskiaikafestivaali.fi/
Ja siis tuo kollektiivin miittinä, keskinäiset miitit omia aikoja missä huvittaakin 😊randombypasser kirjoitti:
Saanko luvan? Ei kun siis ehdotta, Mikko ja Xena, Hämeen seudun palstamiitti elokuussa:
Ja siis tuo kollektiivin miittinä, keskinäiset miitit omia aikoja missä huvittaakin 😊Kävin tuolla kyllä viime kesänä tyttäreni kanssa vierailemassa ja siellä oli hauskaa.👍 Mehän voisimme varata sieltä oman Palstakylän ja telttailla porukalla koko viikonlopun 🤭😂 Mielellään kuitenkin sellainen puoli, missä ei tarvitse olla aivan autenttista keskiaikameininkiä ilman kännykkää, läppäriä jne. - Silloin moni meistä voisi saada näppylöitä muustakin kuin hyttysistä 😉
randombypasser kirjoitti:
She-wolf 😂
Sinähän sen tiedät kuinka vaaralliseksi hän muuttuu pimeyden laskiessa.. 🤤🤣
Xena-183 kirjoitti:
Niinhän sitä sanotaan että hyvää kannattaa vähän odottaakin niin se on sitten sitäkin parempaa.🙂.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Kiitos kauniista ajatuksesta 🤗
Yhteydenpito on jo aloitettukin, huoli pois 👍Ei kun sovitte treffit huomiseksi ja jos natsaa niin tutustutte viikonloppuna toisiinne ja katsotte löytyykö yhteinen sävel ja jos löytyy niin siitä rakkaus sit alkaa ja jos ei niin ystävinä eroatte mut muuten se ei selviä kuin tapaamalla ja tutustumalla livessä toisiinne mut pidän peukkuja teille ja toivon et teistä tulis pari
Xena-183 kirjoitti:
Palstalla vaan, kultaseni, palstalla 🤣
Ääh...tota mä en usko että vaan palstalla. No eihän kaikki aina jaksa pelkkää aurinkoa olla ja parhaita versioita itsestään eikä sellaista keneltäkään voi vaatia mutta mä luulen kyllä että sä olet kiukutellessaskin ja huonolla tuulella yhtä suloinen.🙂.
Ja siis tuo kollektiivin miittinä, keskinäiset miitit omia aikoja missä huvittaakin 😊Se ei oo tosiaan mun mielestä yhtään huono idea. Mehän sitä jo vähän suunniteltiin pikkasen aiemmin.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ääh...tota mä en usko että vaan palstalla. No eihän kaikki aina jaksa pelkkää aurinkoa olla ja parhaita versioita itsestään eikä sellaista keneltäkään voi vaatia mutta mä luulen kyllä että sä olet kiukutellessaskin ja huonolla tuulella yhtä suloinen.🙂.
Minä en kiukuttele, minä jyrään.. Edesmennyt mieheni oli särmä jätkä, mutta hänkin joskus totesi säälivänsä niitä, jotka joutuvat minun kanssani napit vastakkain livenä. 🤣
Mutta se tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, oletko sinä yhtä kaunispuheinen livenä kuin palstalla 😉Xena-183 kirjoitti:
Kävin tuolla kyllä viime kesänä tyttäreni kanssa vierailemassa ja siellä oli hauskaa.👍 Mehän voisimme varata sieltä oman Palstakylän ja telttailla porukalla koko viikonlopun 🤭😂 Mielellään kuitenkin sellainen puoli, missä ei tarvitse olla aivan autenttista keskiaikameininkiä ilman kännykkää, läppäriä jne. - Silloin moni meistä voisi saada näppylöitä muustakin kuin hyttysistä 😉
Toi kuulostaa tosi hienolta idealta kyllä. Mä kannatan ehdottomasti. Ja joo ei kaiken tarvi mennä keski-ajan standardien mukaan hyvä asenne riittää loistavasti. Siellä olis hyvä tilaisuus osoittaa ritarillisuuttaan sun kaltaisille ihanille neidoille ja suojella teidän kunniaanne.😉🙂.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Minä en kiukuttele, minä jyrään.. Edesmennyt mieheni oli särmä jätkä, mutta hänkin joskus totesi säälivänsä niitä, jotka joutuvat minun kanssani napit vastakkain livenä. 🤣
Mutta se tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, oletko sinä yhtä kaunispuheinen livenä kuin palstalla 😉Tavatkaa tampereen yllä on huomisen ja viikonlopun ajan lemmen tomua ja rakkauden pölyä niin tuulet puhaltaa rakkauden kukkuloilta eli tähdet taivaalla kertoo xena ja mikkojuhan nyt on sen aika tavatkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavatkaa tampereen yllä on huomisen ja viikonlopun ajan lemmen tomua ja rakkauden pölyä niin tuulet puhaltaa rakkauden kukkuloilta eli tähdet taivaalla kertoo xena ja mikkojuhan nyt on sen aika tavatkaa
Ja rakkauden laiva on rantautunut tampereen satamaan niin astutteko te kaksi siihen laivaan ja rakkauden meressä seilaatte yhdessä koko loppu elämänne rakastuneina niin tavatkaa ja tutustukaa
Mikkojuhan kirjoitti:
Toi kuulostaa tosi hienolta idealta kyllä. Mä kannatan ehdottomasti. Ja joo ei kaiken tarvi mennä keski-ajan standardien mukaan hyvä asenne riittää loistavasti. Siellä olis hyvä tilaisuus osoittaa ritarillisuuttaan sun kaltaisille ihanille neidoille ja suojella teidän kunniaanne.😉🙂.
Riittää kun suojelet minua hämähäkeiltä, joita tuolla oletettavasti riittää.. 🤭
Xena-183 kirjoitti:
Kävin tuolla kyllä viime kesänä tyttäreni kanssa vierailemassa ja siellä oli hauskaa.👍 Mehän voisimme varata sieltä oman Palstakylän ja telttailla porukalla koko viikonlopun 🤭😂 Mielellään kuitenkin sellainen puoli, missä ei tarvitse olla aivan autenttista keskiaikameininkiä ilman kännykkää, läppäriä jne. - Silloin moni meistä voisi saada näppylöitä muustakin kuin hyttysistä 😉
Ehdottomasti pitää olla datayhteydet käytettävissä 24/7, koska milläpä me muuten saataisiin aika siellä kulumaan kuin palstailemalla? 😮😂
Xena-183 kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kuinka vaaralliseksi hän muuttuu pimeyden laskiessa.. 🤤🤣
Sure i do 😁
Ehdottomasti pitää olla datayhteydet käytettävissä 24/7, koska milläpä me muuten saataisiin aika siellä kulumaan kuin palstailemalla? 😮😂
Kyllä, tämän juuri halusin nostaa keskusteluun 👍
Mikkojuhan kirjoitti:
Se ei oo tosiaan mun mielestä yhtään huono idea. Mehän sitä jo vähän suunniteltiin pikkasen aiemmin.🙂.
Kyllä kyllä 😊 Mä näkisin että ajatuksena käyttökelpoinen ja sinne voisi kosia matkaan muita mahdollisia halukkaita, oli Hämeen suunnalta tahi muualta. Voisi tämänkin kohdalla aktivoitua uudelleen kesän korvalla, niin ajankohta on ehkä parempi.
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Eli tavatkaa en häiritse teitä enään mutta kertokaa miten kävi ensi viikon alussa eli lähteekö soimaan jonna tervonmaan laulu teistä eli minttu sekä ville laulu
Xena-183 kirjoitti:
Telttailu oli hyvä idea! Haetaan siitä naapurista oma puolijoukkueteltta kamiinoineen alustoineen sekä joku kiva panssarivaunu pitämään Mustat ritarit loitolla. Sitten vaan telttaan palstailemaan, koska eihän kukaan meistä kestä päivänvaloa 😂
Telttailu oli hyvä idea! Haetaan siitä naapurista oma puolijoukkueteltta kamiinoineen alustoineen sekä joku kiva panssarivaunu pitämään Mustat ritarit loitolla. Sitten vaan telttaan palstailemaan, koska eihän kukaan meistä kestä päivänvaloa 😂
Tämä ☝️ 🤣
Xena-183 kirjoitti:
Mutta se tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, oletko sinä yhtä kaunispuheinen livenä kuin palstalla 😉Mulla on kyllä pitkä pinna. Joidenkin mielestä ärsyttävänkin pitkä. Mutta eihän sekään tietenkään loputtoman pitkä oo. Ja on mulle sanottu että osaan vaikeita ja hankalampiakin ihmisiä "käsitellä" ja tulla heidän kanssaan toimeen. En sitten tiedä kuinka paljon se oikeasti paikkaansa pitää.
Kyllä mä yritän olla yhtä kohtelias ja mukava livenäkin mutta täällä se on kyllä paljon helpompaa kun on aikaa vastata rauhassa ja miettiä mitä oikeasti haluu sanoa. Livenä tilanteet tulee niin nopeasti ettei ehdi aina ajatella ja asetella sanojaan niin hyvin. Useasti on käynyt niin että on vasta myöhemmin tajunnut että näin ja noinhan mä oikeasti olisin sanoa halunnut.🙂.Xena-183 kirjoitti:
Sen mä vannon tekeväni ja taistelevani urheasti kaikkia sua uhkaavia hämppyjä vastaan viimeiseen hengenvetoon asti.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Mulla on kyllä pitkä pinna. Joidenkin mielestä ärsyttävänkin pitkä. Mutta eihän sekään tietenkään loputtoman pitkä oo. Ja on mulle sanottu että osaan vaikeita ja hankalampiakin ihmisiä "käsitellä" ja tulla heidän kanssaan toimeen. En sitten tiedä kuinka paljon se oikeasti paikkaansa pitää.
Kyllä mä yritän olla yhtä kohtelias ja mukava livenäkin mutta täällä se on kyllä paljon helpompaa kun on aikaa vastata rauhassa ja miettiä mitä oikeasti haluu sanoa. Livenä tilanteet tulee niin nopeasti ettei ehdi aina ajatella ja asetella sanojaan niin hyvin. Useasti on käynyt niin että on vasta myöhemmin tajunnut että näin ja noinhan mä oikeasti olisin sanoa halunnut.🙂.Ihan tuttu juttu. Minäkin olen parempi kirjoittamaan kuin puhumaan 🙂
Ja tosiasiassa.. todella todella harvoin minäkään suutun. Itse asiassa kukaan muu ei ole koskaan saanut minua kiehumaan samalla tavoin kuin lasteni isä aikoinaan. 🤭
Voi minua alkaa joku ärsyttää, mutta minä olen aika viiltävä sanankäyttäjä jos haluan ja se yleensä riittää siinä tilanteessa. Jos edes näytän ärsyyntyneeni.
Mutta yleensä tosiaan olen aika rauhallinen ja joustava, enkä pienestä hermostu. Enkä aina isommastakaan, jos siitä ei ole mitään hyötyä.Xena-183 kirjoitti:
Niin sekin on kyllä tärkeä aihe mutta jos me majoituttaisiin samassa teltassa niin et sä kyllä paljoa palstailla ehtisi ellen mä sitten olisi taistelemassa niitä hämppyjä vastaan.😉😊.
Kyllä kyllä 😊 Mä näkisin että ajatuksena käyttökelpoinen ja sinne voisi kosia matkaan muita mahdollisia halukkaita, oli Hämeen suunnalta tahi muualta. Voisi tämänkin kohdalla aktivoitua uudelleen kesän korvalla, niin ajankohta on ehkä parempi.
Joo kyllä ehdottomasti pitää pitää mielessä ja ruveta kun kesä on alkanut niin kartottamaan saataisko tuo ihan oikeesti järkättyä.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Joo kyllä ehdottomasti pitää pitää mielessä ja ruveta kun kesä on alkanut niin kartottamaan saataisko tuo ihan oikeesti järkättyä.🙂.
Saadaan me se varmaan ainakin kolmistaan järkättyä, mutta uskoisin että muutakin porukkaa lähtee mukaan, kyllä mussa sen verran myyntimiehen vikaa on 😂
Nää on mulla muistissa, kun näitä on jo useampikin. Ideatasolla on:
-Mahdollinen risteilymiitti, näitä saattaa olla useampiakin eri sisällöillä
-Kesämiitti Mummotunnelissa, näitä saattaa olla useampiakin eri baareissa tms.
-Keskiaikamiitti Hampton Cityssä elokuussaAnonyymi kirjoitti:
Eli tavatkaa en häiritse teitä enään mutta kertokaa miten kävi ensi viikon alussa eli lähteekö soimaan jonna tervonmaan laulu teistä eli minttu sekä ville laulu
Elä hättäile, elä hättäile niin ei tuu kun niitä ikäviä kersoja. Kyllä asiat etenee kuitenkin omaan tahtiinsa. Vaikka ymmärrän myös sun pointtisi asiaan.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin sekin on kyllä tärkeä aihe mutta jos me majoituttaisiin samassa teltassa niin et sä kyllä paljoa palstailla ehtisi ellen mä sitten olisi taistelemassa niitä hämppyjä vastaan.😉😊.
Niinpä niin. Meillä varmaan riittäisi juttua niin paljon, ettei keritä edes nukkua 😄
Xena-183 kirjoitti:
Niinpä niin. Meillä varmaan riittäisi juttua niin paljon, ettei keritä edes nukkua 😄
Kyllä mä luulen myös ettei uni ihan ensimmäisenä silmään tulisi ja olisi mielessä. Vaikka mikään ei kyllä voita välillä makoisia nokosia jonkun kanssa sylikkäin. Siis pelkkiä nokosiakaan muiden aktiviteettien miellyttävyys nyt on aika selvää.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä mä luulen myös ettei uni ihan ensimmäisenä silmään tulisi ja olisi mielessä. Vaikka mikään ei kyllä voita välillä makoisia nokosia jonkun kanssa sylikkäin. Siis pelkkiä nokosiakaan muiden aktiviteettien miellyttävyys nyt on aika selvää.😊.
Ehdottomasti. Kaikenlaisiin turnajaisiin ja muihinkin aktiviteetteihin siellä täytyy osallistua 😄
Xena-183 kirjoitti:
Ihan tuttu juttu. Minäkin olen parempi kirjoittamaan kuin puhumaan 🙂
Ja tosiasiassa.. todella todella harvoin minäkään suutun. Itse asiassa kukaan muu ei ole koskaan saanut minua kiehumaan samalla tavoin kuin lasteni isä aikoinaan. 🤭
Voi minua alkaa joku ärsyttää, mutta minä olen aika viiltävä sanankäyttäjä jos haluan ja se yleensä riittää siinä tilanteessa. Jos edes näytän ärsyyntyneeni.
Mutta yleensä tosiaan olen aika rauhallinen ja joustava, enkä pienestä hermostu. Enkä aina isommastakaan, jos siitä ei ole mitään hyötyä.Jep. Mäkään en oo oikeen ikinä nähnyt mitään hyötyä hirveessä mesoomisessa ja riehumisessa kun ei se hyödytä mitään eikä sillä yleensä yhtään mitään saavutakaan. Tietysti niin saa purettua sisään patoutuneita tunteita mutta ite löydän mieluummin toisen tavan niitä purkaa. Kyllähän tietysti joskus pieni räyhääminen myös voi puhdistaa ilmaa ja saada toiselle asioita sanotuksi mitkä itseä painavat mutta siinäkin uskon ennemmin avoimeen ja rehelliseen keskusteluun kun tahalliseen riitelyyn riitelyn vuoksi.🙂.
Saadaan me se varmaan ainakin kolmistaan järkättyä, mutta uskoisin että muutakin porukkaa lähtee mukaan, kyllä mussa sen verran myyntimiehen vikaa on 😂
Nää on mulla muistissa, kun näitä on jo useampikin. Ideatasolla on:
-Mahdollinen risteilymiitti, näitä saattaa olla useampiakin eri sisällöillä
-Kesämiitti Mummotunnelissa, näitä saattaa olla useampiakin eri baareissa tms.
-Keskiaikamiitti Hampton Cityssä elokuussaKyllä mäkin luulisin että muitakin kiinnostaa vaikka ei haittaa ihan kolmena musketöörinäkään seikkailla keski-ajalla. Eikä nuo muutkaan tosiaan huonoja ideoita ole. Siinä menee kesä kuin siivillä jos kaiken sais toteutettua ja osan useammalla eri teemalla.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kyllä mäkin luulisin että muitakin kiinnostaa vaikka ei haittaa ihan kolmena musketöörinäkään seikkailla keski-ajalla. Eikä nuo muutkaan tosiaan huonoja ideoita ole. Siinä menee kesä kuin siivillä jos kaiken sais toteutettua ja osan useammalla eri teemalla.🙂.
Varmasti löytyy halukkaita, semminkin kun monenkaan kohdalla ei ole muuta tietoa kuin että eivät ihan pk-seudulla asu.
Kyllä tuosta voi kivasti syntyä säpinää kesään 😊Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Mäkään en oo oikeen ikinä nähnyt mitään hyötyä hirveessä mesoomisessa ja riehumisessa kun ei se hyödytä mitään eikä sillä yleensä yhtään mitään saavutakaan. Tietysti niin saa purettua sisään patoutuneita tunteita mutta ite löydän mieluummin toisen tavan niitä purkaa. Kyllähän tietysti joskus pieni räyhääminen myös voi puhdistaa ilmaa ja saada toiselle asioita sanotuksi mitkä itseä painavat mutta siinäkin uskon ennemmin avoimeen ja rehelliseen keskusteluun kun tahalliseen riitelyyn riitelyn vuoksi.🙂.
Juuri näin. Ja jos joskus olen pahoittanutkin mieleni, niin en koskaan ole ollut pitkävihainen. Olen siihen ihan liian laiska 😄
Mutta en myöskään oikein jaksaisi ihmistä, joka sitten erimieisyyden jälkeen päivästä toiseen viitsii kuttuilla, mököttää tai pitää mykkäkoulua. Erityisesti, jos se on johtunut aiheettomasta mustasukkaisuudesta.
Puhutaan silloin kun on puhuttavaa ja selvitetään heti epäselvät asiat. Täytyy ajatella toisesta lähtökohtaisesti hyvää ja jos mietityttää, että sanoiko tuo nyt noin minua ärsyttääkseen, niin silloinkin pitää kysyä eikä vain olettaa. - Olen vähän semmoinen halki_poikki_pinoon -tyyppi varmaan 🙂
Ja mieluummin puhutaan aika matalalla kynnyksellä, jos joku asia harmittaa, eli ettei toinen sit vaan kerää itselleen harmia ja oksenna sitä kaikkea kerralla.
Puhuminen on se juttu 👍Xena-183 kirjoitti:
Ehdottomasti. Kaikenlaisiin turnajaisiin ja muihinkin aktiviteetteihin siellä täytyy osallistua 😄
Joo kyllä pitäähän sitä nyt nähdä kaikki ne hienot jutut mitä siellä järkätään. Siellähän sitä ritarillisuuttaan voi sitten myös osoittaa hienosti. Ja ihan oikeesti ovat mielenkiintoisia nähdä ne kaikki mitä siellä on aikaiseksi saatu.🙂.
Varmasti löytyy halukkaita, semminkin kun monenkaan kohdalla ei ole muuta tietoa kuin että eivät ihan pk-seudulla asu.
Kyllä tuosta voi kivasti syntyä säpinää kesään 😊No nyt on taas lisää syitä odottaa malttamattomana että se kesä jo tulis nopsaan.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
No nyt on taas lisää syitä odottaa malttamattomana että se kesä jo tulis nopsaan.🙂.
Sehän tulee ennenkuin huomaatkaan 😁
Toukokuun puolella ajattelin ruveta huseeraamaan enempi noiden kesäsutinoiden perään, silloin useimmat tietää jo lomansa ja menonsa, niin aika juuri oikea.Xena-183 kirjoitti:
Juuri näin. Ja jos joskus olen pahoittanutkin mieleni, niin en koskaan ole ollut pitkävihainen. Olen siihen ihan liian laiska 😄
Mutta en myöskään oikein jaksaisi ihmistä, joka sitten erimieisyyden jälkeen päivästä toiseen viitsii kuttuilla, mököttää tai pitää mykkäkoulua. Erityisesti, jos se on johtunut aiheettomasta mustasukkaisuudesta.
Puhutaan silloin kun on puhuttavaa ja selvitetään heti epäselvät asiat. Täytyy ajatella toisesta lähtökohtaisesti hyvää ja jos mietityttää, että sanoiko tuo nyt noin minua ärsyttääkseen, niin silloinkin pitää kysyä eikä vain olettaa. - Olen vähän semmoinen halki_poikki_pinoon -tyyppi varmaan 🙂
Ja mieluummin puhutaan aika matalalla kynnyksellä, jos joku asia harmittaa, eli ettei toinen sit vaan kerää itselleen harmia ja oksenna sitä kaikkea kerralla.
Puhuminen on se juttu 👍Just näin.👍. Puhumalla mahdollisimman paljon ja kysymällä heti jos tuntuu joku asia epäselvältä tai harmittaa tai ärsyttää niin sillä vältetään todella paljon hankaluuksia myöhemmin ja kun ei ole mitään mikä hiertäisi kummankaan mielessä niin voi keskittyä niihin hyviin asioihin ja nauttimaan elämästä ja toisistaan.
En itekään jaksaisi oikeen sellaista ihmistä jota pitäisi olla tosi pitkään lepyttelemässä ja hyvittelemässä vanhojakin asioita jotka on jo läpikäyty mutta niistä aina kuitenkin sitten muistutetaan.
Ja mä myöskin olen liian laiska ja varsinkin mukavuudenhaluinen olemaan pitkävihainen vaan kykenen asiat nopeasti suuttumisen jälkeenkin unohtamaan ja antamaan asioiden olla.🙂.randombypasser kirjoitti:
Sehän tulee ennenkuin huomaatkaan 😁
Toukokuun puolella ajattelin ruveta huseeraamaan enempi noiden kesäsutinoiden perään, silloin useimmat tietää jo lomansa ja menonsa, niin aika juuri oikea.Jep. Silloin on vielä aikaa kuitenkin yksityiskohtien setvimiseenkin. Itellä on näillä näkymin heinäkuu vapaata mutta mun on kyllä muutenkin muuhunkin aikaan helpompi järjestää vapaata kuin perheellisillä ja/tai vakituisissa töissä käyvien.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Jep. Silloin on vielä aikaa kuitenkin yksityiskohtien setvimiseenkin. Itellä on näillä näkymin heinäkuu vapaata mutta mun on kyllä muutenkin muuhunkin aikaan helpompi järjestää vapaata kuin perheellisillä ja/tai vakituisissa töissä käyvien.🙂.
Juuri näin, tämä oli ajatukseni taustalla 😊
- Anonyymi
En tulisi toimeen yhdenkään palstalaisen kanssa.
- Anonyymi
Sama vastaus.
Välis amorina on kuin norsu posliinikaupassa. 🤣
Kysele vaan makkaraperunamieltymyksiä, eläkä ala parittajaksi. 😁- Anonyymi
No kyllä toivon että sinäkin löydät sen oikean ja rakkauden eli missä kaupungissa asut ja ikä niin joku saman kaupungin tai lähellä voi ottaa sinuun yhteyttä
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä toivon että sinäkin löydät sen oikean ja rakkauden eli missä kaupungissa asut ja ikä niin joku saman kaupungin tai lähellä voi ottaa sinuun yhteyttä
No enpähän täällä ala julkistelemaan mitään tietojani. Ja kyllä minä kumppaniehdokkaita löydän jos niin haluan, ei tosiaankaan tarvitse kenenkään hönön varaan siinä asiassa jäädä. 🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No enpähän täällä ala julkistelemaan mitään tietojani. Ja kyllä minä kumppaniehdokkaita löydän jos niin haluan, ei tosiaankaan tarvitse kenenkään hönön varaan siinä asiassa jäädä. 🤣
Se on sitten hyvä ja onnea rakkaus rintamalle eli onnea rakkaus asioihisi ja toivon että löydät sen oman kultasi pian
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten hyvä ja onnea rakkaus rintamalle eli onnea rakkaus asioihisi ja toivon että löydät sen oman kultasi pian
Eipä sitä pakko ole löytää. Hyvin tulee toimeen ilmankin. 😄
Disseisback kirjoitti:
Eipä sitä pakko ole löytää. Hyvin tulee toimeen ilmankin. 😄
Tässä olen kyllä niin samaa mieltä 😄
Ihastuja_addikti kirjoitti:
Tässä olen kyllä niin samaa mieltä 😄
Niin. Usein jos etsii jotain, löytää kaikkea muuta kuin sitä mitä etsii. 😁
Disseisback kirjoitti:
Niin. Usein jos etsii jotain, löytää kaikkea muuta kuin sitä mitä etsii. 😁
No tämä on niin totta😄
No tämä on niin totta😄
Etsii kumppania, niin löytyy ne viime viikolla kadonmeet sakset. 😄
Disseisback kirjoitti:
Etsii kumppania, niin löytyy ne viime viikolla kadonmeet sakset. 😄
Luultavasti 😄
Luultavasti 😄
Ja saksia ettiessä on löytynyt kypäränaluspipoja, vinssin radio-ohjaussarja, mutta ei saksia. 😁
Disseisback kirjoitti:
Ja saksia ettiessä on löytynyt kypäränaluspipoja, vinssin radio-ohjaussarja, mutta ei saksia. 😁
🤣🤣 niinhän se menee 😂 etsit jotain, löydät jotain muuta 😁 tai et etsi mitään ja silti löydät jotain mitä olet etsinyt joskus aiemmin 😅
🤣🤣 niinhän se menee 😂 etsit jotain, löydät jotain muuta 😁 tai et etsi mitään ja silti löydät jotain mitä olet etsinyt joskus aiemmin 😅
Jos ei muuta, niin pikkuvarvas löytää sohvan jalan vääntyessään. 🤣
Sitten löytyy uusia kirosanakomboja..sitten löytyy naapurilta aamulla uusi eksynyt katse postilaatikolla jne. 😁Disseisback kirjoitti:
Jos ei muuta, niin pikkuvarvas löytää sohvan jalan vääntyessään. 🤣
Sitten löytyy uusia kirosanakomboja..sitten löytyy naapurilta aamulla uusi eksynyt katse postilaatikolla jne. 😁No juurikin näin 😁
Niljakas avaus sai yllättävän hyväntahtoisia kommentteja.
Niin sitä pitää...- Anonyymi
Rakkaus on hienoa ja hienoa kun jokainen löytäis rakkauden aidon ja sen oikean
Hmmm... Mä tuun kyllä itteni kanssa aika hyvin juttuun. Välillä kyllä riidellään ihan helvetisti, verisestikin, mutta aina lopulta löydetään yhteisymmärrys. Vois olla aika vihdoin tavata myös IRL, kiitos ideasta!
- Anonyymi
Livestä täältä mistä vain toivon sinulle onnea rakkaus asioihin ja iki oman armaan löytämiseen
Tätä mä en ole keksinytkään 😂😂 mut kiitti vinkistä. Nyt mä sen tajusin että kenenkä kanssa tässä loppuelämä sujuu kuin vettä vaan. Koska itseni kanssa aivan loppupeleissä kaikessa ollaan samaa mieltä 😂 eli nyt ei muutakuin treffeille itseni kans samantien 😁
Tätä mä en ole keksinytkään 😂😂 mut kiitti vinkistä. Nyt mä sen tajusin että kenenkä kanssa tässä loppuelämä sujuu kuin vettä vaan. Koska itseni kanssa aivan loppupeleissä kaikessa ollaan samaa mieltä 😂 eli nyt ei muutakuin treffeille itseni kans samantien 😁
Kosketelkaa toisianne 😂
No mikä jottei 😂
Wupsiii, nyt meni villiksi, alkaa tällaista pientä poikaa jänskättämään 🫣
Wupsiii, nyt meni villiksi, alkaa tällaista pientä poikaa jänskättämään 🫣
Sit kannattaa jäädä katsojan rooliin 😜🤣🤣
Sit kannattaa jäädä katsojan rooliin 😜🤣🤣
No ehkä mä uskallan vähän sormilla koetella... Kosketellahan Sitä piti, eikö? 😳
No ehkä mä uskallan vähän sormilla koetella... Kosketellahan Sitä piti, eikö? 😳
Joo, kyllä, Hän tykkää kosketuksista 😂😂
Joo, kyllä, Hän tykkää kosketuksista 😂😂
No sitten varmaankin uskallan sormella kokeilla... Eihän Hän pure? 😨
No sitten varmaankin uskallan sormella kokeilla... Eihän Hän pure? 😨
Ei pure edes vihaisena 😂 mutta nyt minä ja Hän menemme nukkumaan(niin perkuleen syvää unta😜), niin, että kukaan ei koskettele ketään vahingossakaan 😂
Hyvät yöt vain 😁 ja kiitos taas. Saat mut aina nauramaan, vedet silmissä 😂.Ihastuja_addikti kirjoitti:
Ei pure edes vihaisena 😂 mutta nyt minä ja Hän menemme nukkumaan(niin perkuleen syvää unta😜), niin, että kukaan ei koskettele ketään vahingossakaan 😂
Hyvät yöt vain 😁 ja kiitos taas. Saat mut aina nauramaan, vedet silmissä 😂.Ihanaa, sitten uskallan koettaa. Koska voin aloittaa? 😁
Hyvää yötä, haureita unia! 😂randombypasser kirjoitti:
Ihanaa, sitten uskallan koettaa. Koska voin aloittaa? 😁
Hyvää yötä, haureita unia! 😂Vaikka Samantien voit aloittaa, milloinka parhaaksi näet asian 😁
Ja kiitos, samoin, kun menet nukkumaan, niin samoja toivottelen sulle. 😄Ihastuja_addikti kirjoitti:
Vaikka Samantien voit aloittaa, milloinka parhaaksi näet asian 😁
Ja kiitos, samoin, kun menet nukkumaan, niin samoja toivottelen sulle. 😄Mutta sinunhan oli tarkoitus mennä nukkumaan, nukkua syvää unta... Niin enhän minä sitten voi aloittaa samantien? 😁
Uuuuh, minen uskalla katsella haureita uniani, ne on kaikki K18... 😂randombypasser kirjoitti:
Mutta sinunhan oli tarkoitus mennä nukkumaan, nukkua syvää unta... Niin enhän minä sitten voi aloittaa samantien? 😁
Uuuuh, minen uskalla katsella haureita uniani, ne on kaikki K18... 😂Joo, eihän siitä nukkumisesta mitään tullut kun pelkkiä haureita unia näki, eikä kukaan oikeasti edes kosketellut 😂😂
No ei saa tietenkään nyt kosketella ainakaan mua kun meinaan nukkua. Nyt yritän uudestaan mennä nukkuu ja toivottavasti ilman haureita unia 😂😂Ihastuja_addikti kirjoitti:
Joo, eihän siitä nukkumisesta mitään tullut kun pelkkiä haureita unia näki, eikä kukaan oikeasti edes kosketellut 😂😂
No ei saa tietenkään nyt kosketella ainakaan mua kun meinaan nukkua. Nyt yritän uudestaan mennä nukkuu ja toivottavasti ilman haureita unia 😂😂Uskoisitko, jos sanoisin, että toivotin niin ihan tarkoituksella? Uskoisitko sen minusta? 😂
Ja sehän toimi, täydellisesti...
Sana vain, niin kosketuksetkin ovat mahdollisia 😁randombypasser kirjoitti:
Uskoisitko, jos sanoisin, että toivotin niin ihan tarkoituksella? Uskoisitko sen minusta? 😂
Ja sehän toimi, täydellisesti...
Sana vain, niin kosketuksetkin ovat mahdollisia 😁No varmasti 😁 mutta nyt nukkuu, hyvät yöt random 😊😴
No varmasti 😁 mutta nyt nukkuu, hyvät yöt random 😊😴
Hyvää yötä ja tällä kertaa ihan vain kauniita unia 😂
- Anonyymi
Olen muumi ja asun Naantalissa, muita?
- Anonyymi
Asun Nousiaisissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun Nousiaisissa.
Olen Laiskiainen.
Mä luulen, ettei kukaan tarvitse mun apua näissä jutuissa. Osaavat itsenäisesti vaihtaa yhteystietonsa ja olla yhteyksissä kiinnostuksen kohteisiinsa. Joten nostan kädet pystyyn ja samalla thumbs up. 👍
- Anonyymi
Äläs nyt voi olla että jotkut ei tiedä asuvansa samassa kaupungissa tai tosi lähellä toisiaan tai näet että se ja se sopis hyvin yhteen ja voi olla että eivät löydä yhteistä säveltä mut ilman tapaamista ja tutustumista se ei selviä ja joillakin esim 30km välimatkaa ja kummallakaan ei autoa ja kysyvät täältä apua miten voisivat olla yhdessä niin kaikki palstalaiset yrittää keksiä ratkaisua et miten kaksi rakastavaista pystyis oleen yhdessä livenä eli palstalaiset antaa toisilleen tukea ja turvaa ja yrittää auttaa ja neuvoa
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt voi olla että jotkut ei tiedä asuvansa samassa kaupungissa tai tosi lähellä toisiaan tai näet että se ja se sopis hyvin yhteen ja voi olla että eivät löydä yhteistä säveltä mut ilman tapaamista ja tutustumista se ei selviä ja joillakin esim 30km välimatkaa ja kummallakaan ei autoa ja kysyvät täältä apua miten voisivat olla yhdessä niin kaikki palstalaiset yrittää keksiä ratkaisua et miten kaksi rakastavaista pystyis oleen yhdessä livenä eli palstalaiset antaa toisilleen tukea ja turvaa ja yrittää auttaa ja neuvoa
No en minä kuitenkaan koe kykeneväni olla kellekkään Amorina, edes vaikka tietäisin jonkun asuinpaikan tai seudun.
Minusta jokaisen yksilön omalle vastuulle jää lähestyä heitä, jotka kiinnostaa tai olla lähestymättä ja jatkaa miten jatkaa ehkäpä livessä haavia heilutellen.
Kivahan se on, jos joku löytää uusia ystäviä tai vaikka rakastetun, olen iloinen heidän puolestaan. Great! 😊❣️- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No en minä kuitenkaan koe kykeneväni olla kellekkään Amorina, edes vaikka tietäisin jonkun asuinpaikan tai seudun.
Minusta jokaisen yksilön omalle vastuulle jää lähestyä heitä, jotka kiinnostaa tai olla lähestymättä ja jatkaa miten jatkaa ehkäpä livessä haavia heilutellen.
Kivahan se on, jos joku löytää uusia ystäviä tai vaikka rakastetun, olen iloinen heidän puolestaan. Great! 😊❣️Mennään rakkauslomalle Hartolaan. :)
Iaskin..väärin
- Anonyymi
Mää tulisin Pirpanan kanssa. En tiedä tulisiko se toimeen mun kanssa. Ei ihan samiksii olla muttei tarvi ollakaan.
- Anonyymi
Etäisyys ei estä, ainakaan tutustumasta ja harrastamasta mitä kukin haluaa.
Vaikka tasajalkoja nousuportaissa, olisi varma hiki ekatreffeillä, vaikka ei tulisi siitä mitä unelmoisi:)
AV - Anonyymi
Tähän totean, että sama kaupunki ja sama ikä eivät ole tarpeen. Minkä ikäinen muuten on saman ikäinen - syntyneet samana vuonna? Miksi tuo olisi tarpeen?
- Anonyymi
Sama ikä, sama kaupunki ja keskinäinen toimeen tuleminen eivät oikein riitä mihinkään. Mä tulen toimeen aikalailla kenen tahansa kanssa (niin halutessani ainakin), mutta en alkaisi suhteeseen kenen tahansa kanssa.
- Anonyymi
Samanlailla pohdin, parisuhteeseen huomattavasti tiukemmat kriteerit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491035
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886