Ei suomi tuu voittamaan noitakaan kisoja enää koskaan jos jatketaan tätä rataa että joka vuosi lähetetään joku nyyppä iskelmätähti sinne hoilaamaan .
Nää on niin hävitty nääki kisat
6
618
Vastaukset
- Jep jep
Ihme on jos jatkoon päästään... Lentokentälle vastaan vaan ja pää pölkylle...
- kotiin vaan!
näin on
- Mörkö
Jos ei pärjää niin ei pärjää mutta eipä tarvinnut biisiä eikä esitystä hävetä!
- Kyllä
tekis miely kyllä syödäkki ku joutuu tällääästä katteleee :D
Irlanti nappasi aikoinaan voittoja balladien kanssa mutta eipä tämä genre enää nykyään pärjää. Suomen huono menestys oli jo ennalta arvattavissa kun geir pääsi jatkoon.
- Loistavaa
Geirin esitys oli loistava, en oo mikään iskelmä fani, enkä mikään keski-ikänen sillanpää-fani, vaan normaali nuori.. mut Geirin biisi oli todella hyvä ja koskettava! älkää siis haukkuko sitä. huonoa tuuria oli ettei suomi oo jatkossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372505Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401607
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311443Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762