Helluntailaisten voimakkaat henkikokemukset?

Anonyymi-ap

Luuk. 10:18

Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman.

Joh. 14:30

En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.

Saatana kuvataan sähkövirran kaltaiseksi voimaksi, jonka kosketukset ja kasteet ovat kuin sähkövirran ja/tai lämmön läpimenon tuntemuksia kehossa. Näin helluntailaiset kuvaavat henkikokemuksiaan, mitä he pitävät milloin kasteina ja pelastusvarmuuksina tai tavasmatkoina, trippeinä henkiruumiissa, miten milloinkin erilaisia selityksiä niille ilmiöille antavat.

Onko sinulla kertoa omista henkikokemuksistasi, henkikasteestasi,
miltä ne tuntuvat?

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

      Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.

      • Anonyymi

        Sinä sabotoit palstaa tuomalla esiin äärihelluntailaisuuden pakanalliset symboliopit ja saatanan synagoogan valheet


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­­N­y­­­m­­f­o­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17783355Y

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Helluntailaisten rehellisiä vastauksia henkikokemuksista kaivataan palstalle.

      Uskossahan ei pitäisi olla mitään salattavaa?

      • Anonyymi

        Jeesus vihaa esim. salakielisiä rukouksia tai muuta salassa tehtäviä asioita.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.

        Matt. 10:27

        Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

        Ef. 5:12

        "Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vihaa esim. salakielisiä rukouksia tai muuta salassa tehtäviä asioita.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.

        Matt. 10:27

        Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

        Ef. 5:12

        "Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät."

        Salakielisissä hurmosrukouksissa ollaan yhteydessä henkivaltoihin.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        Palkatut testamentin metsästäjät ovat liikkeellä evankeljumin asialla.

        2. Kor. 11:13

        Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, Ap. t. 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salakielisissä hurmosrukouksissa ollaan yhteydessä henkivaltoihin.

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

        Palkatut testamentin metsästäjät ovat liikkeellä evankeljumin asialla.

        2. Kor. 11:13

        Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. [Matt. 7:15,16; Ap. t. 15:24, Ap. t. 20:30; Gal. 2:4; Fil. 3:2]
        Sillä senkaltaiset väärät apostolit ja petolliset työntekijät teeskelevät itsensä Kristuksen apostoleiksi.

        Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.

        Ei myös ihmekään ole; sillä itse saatana muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

        Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

        Sanassa sanotaan myös: ei helmiä sioille, joten tuollaisille vastata mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus vihaa esim. salakielisiä rukouksia tai muuta salassa tehtäviä asioita.

        Joh. 18:20

        Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.

        Matt. 10:27

        Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

        Ef. 5:12

        "Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät."

        Isaiah 14:12 (KJB)
        How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! how art thou cut down to the ground, which didst weaken the nations!

        Internetti saattaa olla paholaisen keksintö, mutta Jumala antaa uskovien käyttää sitä myös hyvään. Uskoon tultuani minäkin olen kuunnellut varmaan tuhansia tunteja hyviä Raamatun opettajia. Ilman pholaisen nettiä en olisi ehkä koskaan kuullut Robert Breakerista, Charles Lawsonista, Geoffrey Griderista, Raymond Thomasista...


    • Anonyymi

      Aika outo juttu?

      Helarit salaavat, miltä ja missä se heidän kokemansa "henkikaste" tuntuu?

      Sehän on ihan samalaista touhua ja salaisua kuin Vapaamuurareiden rituaalien salaaminen uudelta tulokkaalta.

      • Anonyymi

        ei ole helluntailaisuus ihan raamatun sanan ja Jeesuksen sanan mukaista,
        helluntailaiset , salaavat, kun "menee sormi suuhun",

        "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle, minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä,
        johon kaikki juutalaiset kokoontuvat, ENKÄ ole SALASSA puhunut MITÄÄN."
        Joh: 18: 20

        kuinkas helluntailaisuus ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole helluntailaisuus ihan raamatun sanan ja Jeesuksen sanan mukaista,
        helluntailaiset , salaavat, kun "menee sormi suuhun",

        "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle, minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä,
        johon kaikki juutalaiset kokoontuvat, ENKÄ ole SALASSA puhunut MITÄÄN."
        Joh: 18: 20

        kuinkas helluntailaisuus ?

        Eikös hellareihin tullut vieras henki yritä pitää yhteyttä henkimaailman kanssa koodatuilla salakielisillä viesteillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös hellareihin tullut vieras henki yritä pitää yhteyttä henkimaailman kanssa koodatuilla salakielisillä viesteillä?

        vieras henki ottaa ihmisen äänielimet haltuunsa ja julistaa valtaustaan henkimaailmaan omilla salakielisillä viesteillä "enkelin kielillä",
        osaa käyttää ihmisen äänielimiä myös ihmisten kieliä puhuessaan

        Tämäkin tyttö vaikuttaa oikealta uskovaiselta tytöltä, vaikka on vieraan hurmahengen valtaama.

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole helluntailaisuus ihan raamatun sanan ja Jeesuksen sanan mukaista,
        helluntailaiset , salaavat, kun "menee sormi suuhun",

        "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle, minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä,
        johon kaikki juutalaiset kokoontuvat, ENKÄ ole SALASSA puhunut MITÄÄN."
        Joh: 18: 20

        kuinkas helluntailaisuus ?

        juttunne ovat niin pöljiä ettei niihin ole tarpeen vastata yhtään mitään tämän lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juttunne ovat niin pöljiä ettei niihin ole tarpeen vastata yhtään mitään tämän lisäksi.

        helluntailainen nimittää raamatun sanaa, pöljää.
        - pöljää se onkin sellaisille , joille raamatun sana jää peittoon .

        "ota peite pois silmiltäsi , jotta näkisit"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juttunne ovat niin pöljiä ettei niihin ole tarpeen vastata yhtään mitään tämän lisäksi.

        Höyrypäitä.


    • Anonyymi

      Joh.5:15 Biblia (1776) Niin Jesus vastasi heitä: minun Isäni tekee työtä hamaan tähän asti ja minä myös teen työtä. Joh.9:4 Minun tulee tehdä hänen töitänsä joka minut lähetti, niin kauvan kuin päivä on. Yö tulee, koska ei kenkään taida työtä tehdä.

    • Anonyymi

      Joh.5:21-29 Sillä niinkuin Isä herättä kuolleita ja tekee eläväksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketä hän tahtoo. Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on sntanut kaiken tuomion Pojalle, että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnipttavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään. Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, ne saavat elää. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä. Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, joska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.

    • Anonyymi

      Aloitus on yhtä pöljä ja vääristelevä kuin kaikki muutkin jotka samasta osoittesta tulee foorumille.

      onko luterilaisuus vajonnut jo noin syvälle vai mikä on se taho joka näitä aloituksia tehtailee kaikella valheen voimalla!?

      • Anonyymi

        sodomiitikäkätys kitsee taas

        Eikö helluntailaisuus parempaan pysty?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Room.14:8-12 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleiden että elävien Herra. Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen. Sillä kirjoitettu on: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa. Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme. Jes.45:22-25

      • Anonyymi

        Jakeiden kopiointi ei tee Helluntailailaisuudesta Kristinuskoa.

        Mitä yhteistä on Kristuksella Parhamilla? ei mitään.


    • Anonyymi

      Uskonnolliset kokemukset syntyvät aivoissa samalla alueella ja tavalla kuin seksuaalinen kiihotus.
      Uskonto on siis vain itsetyydytystä.

      • Anonyymi

        Vauvakastetulla on kokemusta vain toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastetulla on kokemusta vain toisesta.

        Useamman kerran kylvetetty harrastaa itsetyydytystä ja haluaa vauvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useamman kerran kylvetetty harrastaa itsetyydytystä ja haluaa vauvoja

        Parhamin paljussa ei pesty syntejä, vaan tehtiin lisää syntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhamin paljussa ei pesty syntejä, vaan tehtiin lisää syntiä.

        Vauvakastettu parhamin-fani ei anna minun kosketella lapsiaan.
        Vauvakaste on vitsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastettu parhamin-fani ei anna minun kosketella lapsiaan.
        Vauvakaste on vitsi!

        ei ole olemassa erikseen mitään vauvakastetta, on ainoastaan,
        "yksi kaste" Ef: 4: 5 / > "kaikki kansat" Mt: 28: 19

        helluntailaisuudessa tosin on UUDELLEEN-kaste, jota ei missään kohtaa raamatussa sanota, että, kastakaa uudelleen . . . se on ihan helluntailaisten omia lisäämiä kasteita.


    • Anonyymi

      kaikesta huomaa että lutterin kirkko laittaa paljon painoa evankelistojensa koulutukseen foorumille.

      ajoittain heillä on jopa siistimpää kielenkäyttöäkin kuin oppiherrallaan lutterilla itsellään!
      ajan paineeet hieman pakkaa sekottavat toki.

      • Anonyymi

        lutterilla ei ole mitään kirkkoa

        Sinullahan tuo kielenkäyttö on tosi rumaa kuten yllä nähdään.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe