Pettänyt vai ei?

Anonyymi-ap

Löysin vaimon puhelimesta Badoon jäljen, että siellä puhelimessa olisi ollut sellainen deittiappi. Lisäksi löysin vaimon kuvia, joissa näyttää voitonmerkkiä, ja sattumalta Badoossa pitää olla tunnistuskuvana voitonmerkkikuva. Kuvat otettu 2 päivää ennen tyttöporukan reissua rilluttelureissua.
Vaimo kiistää kaiken ja väittää että on onneton sattuma, eikä tiedä mitään Badoosta.
Syyttelyn seurauksena alkaa uskomaton villiviikko, saan vaimolta hyvää seksiä jokapäivä.

Valehdellaanko minulle?

8

710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, seksiä antaa paljon siinä toivossa että unohdat koko homman. Sitten kun aikaa kuluu ja elämä muuttuu entiselleen niin varmasti jatkuu sama ralli. Todennäköisesti piilottaa sovelluksen näkyvistä ettei sitä näe ellei erikseen katso piilotetuista sovelluksista. Meillä kuvio meni niin että aina kun töissö olin niin oli sovellukset asennettu ja sitten poistettu ennen kun kotiin tulin. Google playn sovellus historiasta näkee kaiken, kellon ajat ja päivämäärät millon on mitäkin asennettu tai poistettu. Epäilys heräsi kun puhelimella oltiin koko ajan ja jopa suihkuunkin piti ottaa puhelin mukaan. Huoneeseen tultaessa aina sulki jotain puhelimella ja tuijotti puhelimen aloitusnäyttöä/taustakuvaa. Monesti kun lähdin huoneesta pois ja jäinkin oven/seinän kulmalle seuraamaan niin näpytys alkoi heti ja hymy paistoi kun naantalin aurinko. Asian otin esille ja kysyin että mitä oikein tapahtuu. Mitään ei ole tuollaista tapahtunut tai muista tapahtuneen, olen hullu ja harhainen, hoitoon pitäisi hakeutua ja saisin olla kiitollinen että kuinka jaksaa minua katella, kun syytän uskottomuudesta. Tätä jatkui monet kuukaudet ennen kuin asian otin puheeksi. Halusin seurata tilannetta ja olla aivan varma epäilyksistäni ennen kuin syytän häntä mistään. Se minkä näet omilla silmilläsi on totta. Luotatko enemmän vaimosi sanaan vai siihen mitä olet nähnyt itse.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­­N­y­­­m­f­­o­­­m­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#177834960

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Kyllä on nyt vaimo lähtenyt metsästysreissulle. Osaanottoni. :(

• Anonyymi

no onpahan sullakin kysymykset. tuohan on ihan ilmiselvä juttu.

• Anonyymi

Meillä väitti ettei ole ollu kyseisillä sivustoilla väitti että ne sovellukset on itsekseen tulleet puhelimeen . En ihan uskonut enkä usko.

• Anonyymi

Ihan kuin mun vaimo selitti " En edes tiedä mitä sovelluksia tässä puhelimessa on enkä osaa edes käyttää niitä".

• Anonyymi

Nehän on nyt muotia, kaikenlaiset pettämisdeittisivut ja sovellukset. Se on niin helppoa naisen saada munaa, kun oma äijä kyllästyttää.

• Anonyymi

Vaimosi on slut!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe