Pettänyt vai ei?

Anonyymi-ap

Löysin vaimon puhelimesta Badoon jäljen, että siellä puhelimessa olisi ollut sellainen deittiappi. Lisäksi löysin vaimon kuvia, joissa näyttää voitonmerkkiä, ja sattumalta Badoossa pitää olla tunnistuskuvana voitonmerkkikuva. Kuvat otettu 2 päivää ennen tyttöporukan reissua rilluttelureissua.
Vaimo kiistää kaiken ja väittää että on onneton sattuma, eikä tiedä mitään Badoosta.
Syyttelyn seurauksena alkaa uskomaton villiviikko, saan vaimolta hyvää seksiä jokapäivä.

Valehdellaanko minulle?

7

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, seksiä antaa paljon siinä toivossa että unohdat koko homman. Sitten kun aikaa kuluu ja elämä muuttuu entiselleen niin varmasti jatkuu sama ralli. Todennäköisesti piilottaa sovelluksen näkyvistä ettei sitä näe ellei erikseen katso piilotetuista sovelluksista. Meillä kuvio meni niin että aina kun töissö olin niin oli sovellukset asennettu ja sitten poistettu ennen kun kotiin tulin. Google playn sovellus historiasta näkee kaiken, kellon ajat ja päivämäärät millon on mitäkin asennettu tai poistettu. Epäilys heräsi kun puhelimella oltiin koko ajan ja jopa suihkuunkin piti ottaa puhelin mukaan. Huoneeseen tultaessa aina sulki jotain puhelimella ja tuijotti puhelimen aloitusnäyttöä/taustakuvaa. Monesti kun lähdin huoneesta pois ja jäinkin oven/seinän kulmalle seuraamaan niin näpytys alkoi heti ja hymy paistoi kun naantalin aurinko. Asian otin esille ja kysyin että mitä oikein tapahtuu. Mitään ei ole tuollaista tapahtunut tai muista tapahtuneen, olen hullu ja harhainen, hoitoon pitäisi hakeutua ja saisin olla kiitollinen että kuinka jaksaa minua katella, kun syytän uskottomuudesta. Tätä jatkui monet kuukaudet ennen kuin asian otin puheeksi. Halusin seurata tilannetta ja olla aivan varma epäilyksistäni ennen kuin syytän häntä mistään. Se minkä näet omilla silmilläsi on totta. Luotatko enemmän vaimosi sanaan vai siihen mitä olet nähnyt itse.

    • Anonyymi

      Kyllä on nyt vaimo lähtenyt metsästysreissulle. Osaanottoni. :(

    • Anonyymi

      no onpahan sullakin kysymykset. tuohan on ihan ilmiselvä juttu.

    • Anonyymi

      Meillä väitti ettei ole ollu kyseisillä sivustoilla väitti että ne sovellukset on itsekseen tulleet puhelimeen . En ihan uskonut enkä usko.

      • Anonyymi

        Ihan kuin mun vaimo selitti " En edes tiedä mitä sovelluksia tässä puhelimessa on enkä osaa edes käyttää niitä".


    • Anonyymi

      Nehän on nyt muotia, kaikenlaiset pettämisdeittisivut ja sovellukset. Se on niin helppoa naisen saada munaa, kun oma äijä kyllästyttää.

    • Anonyymi

      Vaimosi on slut!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe