Se olis taas "sen" aika... Biisi perjantain ratoksi

Joku biisi, mikä mieltäsi nyt kutkuttaa, mikä ehkä tuntuu perjantailta tai muuten vaan sopii sinun maailmaasi juuri nyt.

Jasu, Mikko ja Norppa, ette sitten floodaa, stana! 😁

Ja ei, en todellakaan aio kuunnella kaikkia biisejä ketjussa, joten turha odotella kommentteja minulta.

Vaihtoehtokipale menneiltä ajoilta, Soul captain band - Tanssijan valinta:
https://www.youtube.com/watch?v=a_AWpTdWxSI

194

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuo toimii aina 👍





      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Ja sunnuntaina:

        Céline Dion: I'm Alive 🙂
        https://youtu.be/NJsa6-y4sDs

        Mihis se Jazuli katosi sen jälkeen, kun kuuli totuuden geniosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihis se Jazuli katosi sen jälkeen, kun kuuli totuuden geniosta?

        Anteeksi että mitä? Nyt en ymmärtänyt kysymystä miltään osin.
        Jos olemme samassa henkilössä, niin Jazuli ei ole kadonnut minnekään, paitsi on vaan vaihtanut nimimerkkiä sillä aikaa kun minä olin pois S24 kirjoittajista. - Juuri tässä yhtenä päivänä minulle selitettiin täällä palstalla (en muista missä yhteydessä) myös jotakin Geniosta, jonka hämärästi muistan MiehenLogiikasta, mutta en tiedä hänestä mitään. On kuulemma ehkä väkivaltainenkin tyyppi, tai sillä tavalla huhu kertoi. Mutta palstalla nyt aina huhutaan..


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Anteeksi että mitä? Nyt en ymmärtänyt kysymystä miltään osin.
        Jos olemme samassa henkilössä, niin Jazuli ei ole kadonnut minnekään, paitsi on vaan vaihtanut nimimerkkiä sillä aikaa kun minä olin pois S24 kirjoittajista. - Juuri tässä yhtenä päivänä minulle selitettiin täällä palstalla (en muista missä yhteydessä) myös jotakin Geniosta, jonka hämärästi muistan MiehenLogiikasta, mutta en tiedä hänestä mitään. On kuulemma ehkä väkivaltainenkin tyyppi, tai sillä tavalla huhu kertoi. Mutta palstalla nyt aina huhutaan..

        No, Jazuli hävisi täältä samalla hetkellä, kuin genio, kesällä 2018, enkä huomannut, että Jazulia olis täällä sen jälkeen näkynyt. Kävin mm. pari kertaa syksyn 2018 aikana katsomassa, eikä ollut jazua.

        Kumma juttu, että täällä joku puhuu genioon liittyvistä asioista huhuina, kun hän on täällä julkisesti kerskaillut raiskauksilla ja uhkaillut alaikäisiä tyttöjä. Vastaavastihan, kun minusta levitettiin täällä skeidaa, niin moni otti ne hyvinkin tosissaan ja vielä paisutteli päässään niistä jotain psykooseja ja lisäksi kieltäydyttiin uskomasta, kun kerroin asioista faktaa.
        Minähän sain täällä kasan tappouhkauksia ja kirpela käsittääkseni levitti minusta vielä pari vuotta suhteen päättymisenkin jälkeen paskaa. Ainakin tuli jotain raivotautipsykooseja vastaan.
        Genio taas puhui täällä näiden joidenkin, mm. Quiterien ja Ziselin päät sekaisin.

        Genio on poliisin profiloinnissa itsevarma voima -ja hallinta -tyypin sarjaraiskaaja.

        Zisel on myös mielenkiintoinen sikäli, että hänellä on ilmeisesti yhteys vuonna 1995 Ylöjärvellä tapahtuneeseen Jukka Ruohosen murhaan... Zisel kertoi täällä useita kertoja kuuluneensa saatananpalvontaryhmään, jota poliisi on epäillyt Ruohosen murhasta. Kyseessä on murhakultti -nimellä tunnettu ryhmä.

        Anzzylla taas naapurista katosi 23-vuotias nainen joulukuussa 2009 ja löytyi syksyllä 2012 kuolleena Turun kehätien varresta. Tutkitaan henkirikoksena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, Jazuli hävisi täältä samalla hetkellä, kuin genio, kesällä 2018, enkä huomannut, että Jazulia olis täällä sen jälkeen näkynyt. Kävin mm. pari kertaa syksyn 2018 aikana katsomassa, eikä ollut jazua.

        Kumma juttu, että täällä joku puhuu genioon liittyvistä asioista huhuina, kun hän on täällä julkisesti kerskaillut raiskauksilla ja uhkaillut alaikäisiä tyttöjä. Vastaavastihan, kun minusta levitettiin täällä skeidaa, niin moni otti ne hyvinkin tosissaan ja vielä paisutteli päässään niistä jotain psykooseja ja lisäksi kieltäydyttiin uskomasta, kun kerroin asioista faktaa.
        Minähän sain täällä kasan tappouhkauksia ja kirpela käsittääkseni levitti minusta vielä pari vuotta suhteen päättymisenkin jälkeen paskaa. Ainakin tuli jotain raivotautipsykooseja vastaan.
        Genio taas puhui täällä näiden joidenkin, mm. Quiterien ja Ziselin päät sekaisin.

        Genio on poliisin profiloinnissa itsevarma voima -ja hallinta -tyypin sarjaraiskaaja.

        Zisel on myös mielenkiintoinen sikäli, että hänellä on ilmeisesti yhteys vuonna 1995 Ylöjärvellä tapahtuneeseen Jukka Ruohosen murhaan... Zisel kertoi täällä useita kertoja kuuluneensa saatananpalvontaryhmään, jota poliisi on epäillyt Ruohosen murhasta. Kyseessä on murhakultti -nimellä tunnettu ryhmä.

        Anzzylla taas naapurista katosi 23-vuotias nainen joulukuussa 2009 ja löytyi syksyllä 2012 kuolleena Turun kehätien varresta. Tutkitaan henkirikoksena.

        Onko sinulla nyt joku pointti tuossa tarinassasi? Ja pitäisikö minun tuntea sinut? 🙂 Et käytä edes mitään allekirjoitusta?

        Minä olen lähtenyt Miehen Logiikan aktiivikirjoittajista joskus..., etten nyt paljon valehtelisi, niin ehkä vuonna 2011-2012? 🤔En jaksa muistaa enää. Mutta siis 2018 en varmuudella ole kirjoitellut enää siellä enkä Sinkkupalstalla.
        Miehen Logiikasta kerroit kyllä nyt tuttuja nimiä; Jazuli, Genio, Kirpela, Zisel, Anzzy, mutta en ole näiden nimimerkkien takana olevista kirjoittajista tavannut kuin Jazulin ja hänhän kirjoittaa täällä edelleen. Muihin nimiin en ole törmännyt kymmeneen vuoteen 🙂

        Nuo murhajutut kuulostavat kyllä karmeilta, mutta muuten en osaa ottaa niihin mitään kantaa. En muista kuulleeni tuollaisesta Jukka Ruohosen murhastakaan. Ainakaan en ole käräjillä ollut antamassa siitä tuomiota. Varmaan muistaisin, jos olisin, ehkä. - Vaikka onhan niitä ollut vaikka mitä murhajuttuja, mm. Tesomalla, minkä tiedän.

        Mutta jospa vielä tosiaan valottaisit vähän, että mistä tuli sinulle nyt tarve avautua näistä juuri minulle? Voinko jotenkin auttaa?

        Laitoitko myös tuon toisen pitkän viestin?


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Onko sinulla nyt joku pointti tuossa tarinassasi? Ja pitäisikö minun tuntea sinut? 🙂 Et käytä edes mitään allekirjoitusta?

        Minä olen lähtenyt Miehen Logiikan aktiivikirjoittajista joskus..., etten nyt paljon valehtelisi, niin ehkä vuonna 2011-2012? 🤔En jaksa muistaa enää. Mutta siis 2018 en varmuudella ole kirjoitellut enää siellä enkä Sinkkupalstalla.
        Miehen Logiikasta kerroit kyllä nyt tuttuja nimiä; Jazuli, Genio, Kirpela, Zisel, Anzzy, mutta en ole näiden nimimerkkien takana olevista kirjoittajista tavannut kuin Jazulin ja hänhän kirjoittaa täällä edelleen. Muihin nimiin en ole törmännyt kymmeneen vuoteen 🙂

        Nuo murhajutut kuulostavat kyllä karmeilta, mutta muuten en osaa ottaa niihin mitään kantaa. En muista kuulleeni tuollaisesta Jukka Ruohosen murhastakaan. Ainakaan en ole käräjillä ollut antamassa siitä tuomiota. Varmaan muistaisin, jos olisin, ehkä. - Vaikka onhan niitä ollut vaikka mitä murhajuttuja, mm. Tesomalla, minkä tiedän.

        Mutta jospa vielä tosiaan valottaisit vähän, että mistä tuli sinulle nyt tarve avautua näistä juuri minulle? Voinko jotenkin auttaa?

        Laitoitko myös tuon toisen pitkän viestin?

        Tuo power assertive -profiili on minun viestini myös juu. Tuosta Ruohosen jutusta laitoin, koska olet muistaakseni ainakin joskus asunut Ylöjärvellä. Ruohonen oli 16-vuotias koulukiusattu poika, jonka epäillään joutuneen saatananpalvojien murhaamaksi. Tapausta ei ole selvitetty. Murha tapahtui helmikuussa 1995. Zisel on noihin aikoihin kuulunut ks. ryhmään.
        Ziselhän veteli täällä foorumillakin jotain loitsuja vielä silloin 10 vuotta takaperin ja uskoi edelleen niihin juttuihin... Kerskaili myös tuntevansa tyyppejä, jotka on selvinneet henkirikoksesta jäämättä kiinni...
        Tämä ryhmä tuli tunnetuksi myös ansapommikamppanjasta ja polttopulloiskuista liiketiloihin. Ylöjärveläiseen kouluun, Lielahden ja Turtolan Citymarkettien vessoihin ja Hervantalaisen kerrostalon roskakatokseen oli viritetty ansapommit. Niitä kävi sitte pommiryhmä purkamassa.
        Myös nuorisotyöntekijä Markku Mallatin selvittämätöntä tappoa 1996 Nokialla pitkänperjantain vastaisena yönä, on yhdistelty samaan kulttiin, siis myös poliisin toimesta.

        Nyt metsätöihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo power assertive -profiili on minun viestini myös juu. Tuosta Ruohosen jutusta laitoin, koska olet muistaakseni ainakin joskus asunut Ylöjärvellä. Ruohonen oli 16-vuotias koulukiusattu poika, jonka epäillään joutuneen saatananpalvojien murhaamaksi. Tapausta ei ole selvitetty. Murha tapahtui helmikuussa 1995. Zisel on noihin aikoihin kuulunut ks. ryhmään.
        Ziselhän veteli täällä foorumillakin jotain loitsuja vielä silloin 10 vuotta takaperin ja uskoi edelleen niihin juttuihin... Kerskaili myös tuntevansa tyyppejä, jotka on selvinneet henkirikoksesta jäämättä kiinni...
        Tämä ryhmä tuli tunnetuksi myös ansapommikamppanjasta ja polttopulloiskuista liiketiloihin. Ylöjärveläiseen kouluun, Lielahden ja Turtolan Citymarkettien vessoihin ja Hervantalaisen kerrostalon roskakatokseen oli viritetty ansapommit. Niitä kävi sitte pommiryhmä purkamassa.
        Myös nuorisotyöntekijä Markku Mallatin selvittämätöntä tappoa 1996 Nokialla pitkänperjantain vastaisena yönä, on yhdistelty samaan kulttiin, siis myös poliisin toimesta.

        Nyt metsätöihin.

        Okei, no nyt pääsin jo vähän kärryille, mistä puhutaan 😄 Kiitos paljon, kun täydensit viestiäsi!
        Kyllä, olen asunut nuoruuteni Ylöjärvellä, mutta muutin pois v. 1993 ja palasin Pirkanmaalle v. 1998. Siksi nuo mainitsemasi tapaukset eivät varmaankaan herättäneet minulle mitään kelloja.

        Jos kutsuisin tuota kuvaamaasi porukkaa vaikka jengiksi, niin en tosiaan ole koskaan ketään heistä oikeasti tavannut, ja ilmeisesti onnekseni.. Muistaakseni tuolloin ML :ssä oli myös Monte🤔, joka oli ihan kiva tyyppi (kirjoittajana) ja muistaisin, että Zisel oli myös aina ystävällinen minulle. Ainakin rekkautuneena 😉 Vaikka toki huomasin, että hänellä oli paljonkin pulmia elämänhallinnassaan.

        Olen siis tavannut vain Randen ja G-LoveRin ja meillä on viestiyhteys myös Y.B: n kanssa.

        Yhden palstakirjoittajan olen myös tavannut jo ennen kuin edes tiesin hänen kirjoittavan täällä.
        Ja hän ei ole kukaan edellä mainituista. - Tai mistä minä tiedän 😂

        Melkoista menoa on sitten ollutkin täällä, vaikka jotenkin kuvittelin, että nyt olisi ollut sosiaalisesti vilkkaampaa kuin 10 vuotta sitten..

        Nautihan päivästä siellä hapekkaassa ulkoilmassa 👍 Toiset meistä istuvat vaan neljän seinän sisällä ja katsovat ikkunoista kaihoisasti ulos kevätaurinkoa. 🌞


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Okei, no nyt pääsin jo vähän kärryille, mistä puhutaan 😄 Kiitos paljon, kun täydensit viestiäsi!
        Kyllä, olen asunut nuoruuteni Ylöjärvellä, mutta muutin pois v. 1993 ja palasin Pirkanmaalle v. 1998. Siksi nuo mainitsemasi tapaukset eivät varmaankaan herättäneet minulle mitään kelloja.

        Jos kutsuisin tuota kuvaamaasi porukkaa vaikka jengiksi, niin en tosiaan ole koskaan ketään heistä oikeasti tavannut, ja ilmeisesti onnekseni.. Muistaakseni tuolloin ML :ssä oli myös Monte🤔, joka oli ihan kiva tyyppi (kirjoittajana) ja muistaisin, että Zisel oli myös aina ystävällinen minulle. Ainakin rekkautuneena 😉 Vaikka toki huomasin, että hänellä oli paljonkin pulmia elämänhallinnassaan.

        Olen siis tavannut vain Randen ja G-LoveRin ja meillä on viestiyhteys myös Y.B: n kanssa.

        Yhden palstakirjoittajan olen myös tavannut jo ennen kuin edes tiesin hänen kirjoittavan täällä.
        Ja hän ei ole kukaan edellä mainituista. - Tai mistä minä tiedän 😂

        Melkoista menoa on sitten ollutkin täällä, vaikka jotenkin kuvittelin, että nyt olisi ollut sosiaalisesti vilkkaampaa kuin 10 vuotta sitten..

        Nautihan päivästä siellä hapekkaassa ulkoilmassa 👍 Toiset meistä istuvat vaan neljän seinän sisällä ja katsovat ikkunoista kaihoisasti ulos kevätaurinkoa. 🌞

        Täältä löytyy infoa Ruohosesta: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=15&t=303&start=45

        Zisel oli varmaankin ihan ystävällinen päällisinpuolin. Esiintyi täällä kuitenkin teinityttönä, vaikka oli noin 30-vuotias. Oli heroiiniaddikti ja prostituoitu.

        Hesarissa oli vuonna 2017 juttu ziselistä, zisel on tuossa jutussa "Noora" ja hänen tyttärensä on "Varpu": https://www.hs.fi/elama/art-2000005383940.html

        Mukavaa päivänkulkua!


    • Anonyymi

      Varmaan tämä, kun on soinut mielessä useita päiviä. Jos istuisin tuolla en selviäisi kuivin silmin. Vahinko että äänitteelle on käynyt härö, mitä pienistä. Paljas ja vaikuttava veto...

      Libraries gave us power
      Then work came and made us free
      What price now
      For a shallow piece of dignity

      https://www.youtube.com/watch?v=yJt-rdb2bGY

    • Anonyymi
      • Jos tää ei ole WAJ:n, niin olisin todella yllättynyt, mutta en avaa linkkiä 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos tää ei ole WAJ:n, niin olisin todella yllättynyt, mutta en avaa linkkiä 🤣

        Senkin hukkapätkä. Miksi kyselet kappaleita jos ei kiinosta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senkin hukkapätkä. Miksi kyselet kappaleita jos ei kiinosta?

        Minähän sanoin aloituksessa, etten jaksa joka biisiä ITSE kuunnella. Pahimmillaan niitä tulee reilusti yli 100 ja se alkaa nyppimään. Kokeile itse.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Minähän sanoin aloituksessa, etten jaksa joka biisiä ITSE kuunnella. Pahimmillaan niitä tulee reilusti yli 100 ja se alkaa nyppimään. Kokeile itse.

        Traitor !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Traitor !

        Ei ole minun vastuullani sinun luetun ymmärtämisesi. Sorry.


      • Anonyymi

        😁👍👍


    • Anonyymi

      En mä sitten laita tähän mittään piisiä, kun et aio kuunnella etkä kommentoida.

      • No laita, lupaan kuunnella kappaleesi ja kommentoida, rehellisesti. Vannon käsi raam... läppärin näppäimistöllä ✋😉


    • Anonyymi
      • Tämän todella voisi tanssia. Lähekkäin, lantiot keinuen samassa rytmissä. Lähekkäin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tämän todella voisi tanssia. Lähekkäin, lantiot keinuen samassa rytmissä. Lähekkäin.

        Juuri noin.. tämä biisi saa haluamaan paljastaa kaulansa.. en osaa sanoa miksi 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin.. tämä biisi saa haluamaan paljastaa kaulansa.. en osaa sanoa miksi 😄

        Nosta vaan, mutta pidä lantiomme yhdessä, käännä, kierrä, noin ja jatka, suutelen kevyesti kaulaasi...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nosta vaan, mutta pidä lantiomme yhdessä, käännä, kierrä, noin ja jatka, suutelen kevyesti kaulaasi...

        Tuo biisi on kuin tehty tuollaiseen.. lähtee nyt taas ajatus laukkaamaan taas kerran 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo biisi on kuin tehty tuollaiseen.. lähtee nyt taas ajatus laukkaamaan taas kerran 😉

        Noooh, hitaasti, elä hötkyile nainen, nojaa tänne, lantiot yhteen, keinuta mukana, kevyesti nyt, kaarto vasempaan, keinuu...

        Niin? Joo! Eikun.... Stana tarttee päästä tanssimaan 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Noooh, hitaasti, elä hötkyile nainen, nojaa tänne, lantiot yhteen, keinuta mukana, kevyesti nyt, kaarto vasempaan, keinuu...

        Niin? Joo! Eikun.... Stana tarttee päästä tanssimaan 😁

        Täytyy todellakin päästä tanssimaan! 😁 Siitä on aivan liian kauan kun on miehen kanssa tanssinut aidosti lähekkäin.. Pääseekö mummotunnelissa tanssimaan noin? 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy todellakin päästä tanssimaan! 😁 Siitä on aivan liian kauan kun on miehen kanssa tanssinut aidosti lähekkäin.. Pääseekö mummotunnelissa tanssimaan noin? 😄

        Todellakin pääsee, jos haluaa ja ehdottomasti haluaa! On siellä keskellä tilaa ahdasta, mutta päädyissä yleensä mahtuu riehumaan ihan kunnolla jos tykkää. Mahtuu hyvin myös keinuttelemaan lanteet yhdessä... 😘


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Todellakin pääsee, jos haluaa ja ehdottomasti haluaa! On siellä keskellä tilaa ahdasta, mutta päädyissä yleensä mahtuu riehumaan ihan kunnolla jos tykkää. Mahtuu hyvin myös keinuttelemaan lanteet yhdessä... 😘

        Niin lähinnä juuri tuota keinuttelua kaipaisin 😉 Jytkebailaamaan pääsee ystävienkin kanssa, mutta ainoastaan miehen kanssa voi kokea sitä lämpimän eroottista tunnetta tanssin yhteydessä.. En tarkoita, että tanssi olisi aina eroottista, tanssia voi kavereina, harrastuksena jne mutta minä haaveilen nyt tässä kohdin nimenomaan kuuman eroottisesta tanssista miehen kanssa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin lähinnä juuri tuota keinuttelua kaipaisin 😉 Jytkebailaamaan pääsee ystävienkin kanssa, mutta ainoastaan miehen kanssa voi kokea sitä lämpimän eroottista tunnetta tanssin yhteydessä.. En tarkoita, että tanssi olisi aina eroottista, tanssia voi kavereina, harrastuksena jne mutta minä haaveilen nyt tässä kohdin nimenomaan kuuman eroottisesta tanssista miehen kanssa 😁

        Voi se keinuttelu olla eroottissävytteistä ihan vain kaverinkin kanssa, kun molemmat ovat samalla aaltopituudella. Itte kun on tullut paljonkin tanssitettua kavereiden leidejä illan viimeisillä, niin on joidenkin kanssa annettu palaa ihan tosissaan mutta puhtaasti ystävän rakkaudella. On oikein hyvä niinkin, pääsee kyllä fiiliksiin.

        Tulet kesällä sitten ainakin Mummikseen. Ja tämä on siis käsky 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voi se keinuttelu olla eroottissävytteistä ihan vain kaverinkin kanssa, kun molemmat ovat samalla aaltopituudella. Itte kun on tullut paljonkin tanssitettua kavereiden leidejä illan viimeisillä, niin on joidenkin kanssa annettu palaa ihan tosissaan mutta puhtaasti ystävän rakkaudella. On oikein hyvä niinkin, pääsee kyllä fiiliksiin.

        Tulet kesällä sitten ainakin Mummikseen. Ja tämä on siis käsky 😉

        Itse en oikein osaa virittäytyä eroottiseen tunnelmaan kavereiden kanssa. Tosin tällä hetkellä tarve on niin kova, että voisi ehkä kaverikin tähän tehtävään kelvata 😄 Aika herkässä tuntuu nyt olevan tämä kuumentuminen..

        Melkein pakkohan sitä on mummikseen tulla, kun oikein käskykin käy 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse en oikein osaa virittäytyä eroottiseen tunnelmaan kavereiden kanssa. Tosin tällä hetkellä tarve on niin kova, että voisi ehkä kaverikin tähän tehtävään kelvata 😄 Aika herkässä tuntuu nyt olevan tämä kuumentuminen..

        Melkein pakkohan sitä on mummikseen tulla, kun oikein käskykin käy 😂

        No ei se tietty sinällään helppoa olekaan, mutta musiikki, tanssi, ne rytmit ja sanaton sopimus toisen ihmisen kanssa, kyllä se onnistuu. On lupa nauttia tanssista ja toisesta ihmisestä, mutta vain siihen tarkkaan rajaan asti, ei vaikeaakaan, antaa vain mennä.

        Tai no. Itseltäni tuo luonnistuu ja voin nauttia sekä tuottaa nautintoa vailla odotusta seksistä hieman myöhemmin. Tanssi itsessään on parhaimmillaan kuin hyvää seksiä, vailla lupauksia mistään muusta.

        On, Suvelan Sulttaanin päiväkäskyllä on kaikkien palstalaisten Mummikseen saavuttava erikseen tiedotettavana ajankohtana. Vähintäänkin 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No ei se tietty sinällään helppoa olekaan, mutta musiikki, tanssi, ne rytmit ja sanaton sopimus toisen ihmisen kanssa, kyllä se onnistuu. On lupa nauttia tanssista ja toisesta ihmisestä, mutta vain siihen tarkkaan rajaan asti, ei vaikeaakaan, antaa vain mennä.

        Tai no. Itseltäni tuo luonnistuu ja voin nauttia sekä tuottaa nautintoa vailla odotusta seksistä hieman myöhemmin. Tanssi itsessään on parhaimmillaan kuin hyvää seksiä, vailla lupauksia mistään muusta.

        On, Suvelan Sulttaanin päiväkäskyllä on kaikkien palstalaisten Mummikseen saavuttava erikseen tiedotettavana ajankohtana. Vähintäänkin 😁

        Itse kaipaan eroottisen tunteen syntymiseen jonkinlaisen tunneyhteyden. Pystyn kyllä nauttimaan tanssista itsessään, mutta eroottiseen nautintoon vaaditaan jo vähän enemmän. Yhden ainoan kerran muistan tanssineeni "kuuman" tanssin miehen kanssa, johon minulla ei ollut suhdetta. Se oli silloinen esihenkilöni ja firman bileiden jälkeen eksyimme yökerhon tanssilattialle viimeisille hitaille. Hämmästyksekseni siitä tulikin todella kiihottava hetki. Mitään erityistä ei tapahtunut, mutta kipinät sinkoilivat niin, että molemmat olimme tanssin jälkeen hyvin hämmentyneitä siitä, mitä juuri tapahtui. Asia jäi siihen, sillä mies oli naimisissa. En todellakaan koske varattuihin ja tuon piti olla vain viaton tanssi (illan aikana kaikki tanssivat kaikkien kanssa) mutta luoja miten kuumana näin miehen tuon jälkeen. Varatutkin voivat olla kuumia, vaikka heihin ei sekaannutakaan 😁

        Tosin nyt alan olla niin huutavassa kosketukseen puutteessa, että taidan luopua tunneyhteyden vaatimuksesta 😂 Eikö tuolla asenteella ole hyvä lähteä kierrokselle mummikseen? 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse kaipaan eroottisen tunteen syntymiseen jonkinlaisen tunneyhteyden. Pystyn kyllä nauttimaan tanssista itsessään, mutta eroottiseen nautintoon vaaditaan jo vähän enemmän. Yhden ainoan kerran muistan tanssineeni "kuuman" tanssin miehen kanssa, johon minulla ei ollut suhdetta. Se oli silloinen esihenkilöni ja firman bileiden jälkeen eksyimme yökerhon tanssilattialle viimeisille hitaille. Hämmästyksekseni siitä tulikin todella kiihottava hetki. Mitään erityistä ei tapahtunut, mutta kipinät sinkoilivat niin, että molemmat olimme tanssin jälkeen hyvin hämmentyneitä siitä, mitä juuri tapahtui. Asia jäi siihen, sillä mies oli naimisissa. En todellakaan koske varattuihin ja tuon piti olla vain viaton tanssi (illan aikana kaikki tanssivat kaikkien kanssa) mutta luoja miten kuumana näin miehen tuon jälkeen. Varatutkin voivat olla kuumia, vaikka heihin ei sekaannutakaan 😁

        Tosin nyt alan olla niin huutavassa kosketukseen puutteessa, että taidan luopua tunneyhteyden vaatimuksesta 😂 Eikö tuolla asenteella ole hyvä lähteä kierrokselle mummikseen? 😁

        Olihan itselläni toki noihin leideihin tunneyhteys, olimme olleet ystäviä jo vuosia, kaikenlaisissa aallokoissa toisiamme pinnalla pitäen vuorollamme. Ja itselle oma lauma on aina lähellä sydäntä, vaikkei kummempia tunneyhteyksiä olisikaan sommiteltu kasaan jonkun yksilön kanssa. Hetkeen heittäytyminen kai sitten on se juttu.

        Kosketusta ja koskettelua lienee luvassa Mummiksessa enemmän tai vähemmän, toki tutustuminen ja jutustelu vienee ison osan illasta ekalla kertaa. Mutta kosketusvaje ei haittaa riennoille lähtöä yhtään, minä ainakaan en ole pahoillani 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Olihan itselläni toki noihin leideihin tunneyhteys, olimme olleet ystäviä jo vuosia, kaikenlaisissa aallokoissa toisiamme pinnalla pitäen vuorollamme. Ja itselle oma lauma on aina lähellä sydäntä, vaikkei kummempia tunneyhteyksiä olisikaan sommiteltu kasaan jonkun yksilön kanssa. Hetkeen heittäytyminen kai sitten on se juttu.

        Kosketusta ja koskettelua lienee luvassa Mummiksessa enemmän tai vähemmän, toki tutustuminen ja jutustelu vienee ison osan illasta ekalla kertaa. Mutta kosketusvaje ei haittaa riennoille lähtöä yhtään, minä ainakaan en ole pahoillani 😁

        Niin sinulla on muistaakseni paljonkin naispuolisia ystäviä/kavereita, joten jonkinlaatuinen tunneyhteys tietenkin on olemassa. Itselläni ei miespuolisia ystäviä tai kavereita ole oikeastaan lainkaan. Kaikki ovat joko etäisiä työkavereita tai ystävien miehiä. Eikä tuntuisi kovin luontevalta lähteä naispuolisten ystävieni kanssa tanssimaan läheisesti 😊

        Kosketusvajeessa ei liene fiksua lähteä yhtään mihinkään, mutta minkäs teet kun pakko täältä kotoa on joskus jonnekin lähteä 😂 Mutta älä huoli, osaan käyttäytyä kosketusvajeisenakin 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinulla on muistaakseni paljonkin naispuolisia ystäviä/kavereita, joten jonkinlaatuinen tunneyhteys tietenkin on olemassa. Itselläni ei miespuolisia ystäviä tai kavereita ole oikeastaan lainkaan. Kaikki ovat joko etäisiä työkavereita tai ystävien miehiä. Eikä tuntuisi kovin luontevalta lähteä naispuolisten ystävieni kanssa tanssimaan läheisesti 😊

        Kosketusvajeessa ei liene fiksua lähteä yhtään mihinkään, mutta minkäs teet kun pakko täältä kotoa on joskus jonnekin lähteä 😂 Mutta älä huoli, osaan käyttäytyä kosketusvajeisenakin 😇

        Enemmistö ystävistäni on naisia nykyisin, aiemmin tilanne oli ehkä noin 40/60 miesten eduksi, tosin naiset taisivat tuolloin olla kyllä läheisempiä ystävinä. Kun miehet eivät puhu, halaa, pussaa eivätkä tanssi 😂

        Ei kuule huolta, ainakaan minun kanssani, kyllä käteni pysyvät kurissa helposti, tanssi on sitä itseään, myös kutsua esileikkiin, mutta se leikki ei välttämättä ole minulle suotua eikä se haittaa ollenkaan 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Enemmistö ystävistäni on naisia nykyisin, aiemmin tilanne oli ehkä noin 40/60 miesten eduksi, tosin naiset taisivat tuolloin olla kyllä läheisempiä ystävinä. Kun miehet eivät puhu, halaa, pussaa eivätkä tanssi 😂

        Ei kuule huolta, ainakaan minun kanssani, kyllä käteni pysyvät kurissa helposti, tanssi on sitä itseään, myös kutsua esileikkiin, mutta se leikki ei välttämättä ole minulle suotua eikä se haittaa ollenkaan 😁

        Kyllä minä ainakin aion löytää sellaisen miehen, joka puhuu halaa, pussaa ja tanssii 😂 Onko liian kovat vaatimukset? 😁

        Tanssi voi olla kuin esileikkiä ja siihen kannattaa heittäytyä silloin täysillä, jos siltä tuntuu. Kesä saattaa saada hövelille tuulelle, että ei sitä tiedä mistä sitä lopulta kätensä löytää 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin aion löytää sellaisen miehen, joka puhuu halaa, pussaa ja tanssii 😂 Onko liian kovat vaatimukset? 😁

        Tanssi voi olla kuin esileikkiä ja siihen kannattaa heittäytyä silloin täysillä, jos siltä tuntuu. Kesä saattaa saada hövelille tuulelle, että ei sitä tiedä mistä sitä lopulta kätensä löytää 🤣

        Ei ole, kyllä sellaisia miehiä löytyy, vaikka harvassa taitavat ollakin 😁

        Kädet vaeltelevat, muulloinkin kuin kesäisin, vaan vain luvanvaraisesti 😂


    • Anonyymi
      • Ziiiis... Muistan tän, snadisti rouheempi leidi vetämässä rallia... Ei ihan minun unelmamorsian, mutta olenkin nirso 😂


      • Minäpäs olen nähnyt Divinen livenä, Emmanuelissa Tampereella. Emma oli disco, jossa ei ollut varsinaista lavaa, vaan kahdesta pingispöydästä oli kyhätty varsin tukevalle herralle stage. Oli melko surrealistinen ilmestys.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Minäpäs olen nähnyt Divinen livenä, Emmanuelissa Tampereella. Emma oli disco, jossa ei ollut varsinaista lavaa, vaan kahdesta pingispöydästä oli kyhätty varsin tukevalle herralle stage. Oli melko surrealistinen ilmestys.

        Minä en. Ja arvaa mistä tiedän sen? Silmäni toimivat edelleen, näen! 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Minä en. Ja arvaa mistä tiedän sen? Silmäni toimivat edelleen, näen! 😁

        Kyllä se oli nuorelle pojalle ainutkertainen kokemus, olinkohan täysi-ikäinenkään. Morsmaikkuna varmasti kiva sellaiselle joka drag-meiningistä tykkää 😉 Mutta edustamansa Hi-NRG-musa on diskon aatelia.


    • Tässä osuvan niminen biisi eräille työelämätahoille, jotka ovat vastuussa joutumisestani exhaustiotilaan 59 tunnin työviikon jälkeen: You are the reason / Calum Scott&Leona Lewis. Sopivan rauhallinen muutenkin. Calum ei ehkä tiedä, että kappaleensa on käyttökelpoinen muutenkin kuin romanttisena lussutusbiisinä.

      https://m.youtube.com/watch?v=ByfFurjQDb0&pp=ygUSeW91IGFyZSB0aGUgcmVhc29u

      • Anonyymi

        Ei ole todellista, kaikista biiseistä kuuntelin juuri tämän biisin n 30min sitten ja ajattelin linkittää sen tähän, mutta tuli hieman turhan tunteellinen fiilis, niin linkitin jotain muuta.

        Great minds think alike 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole todellista, kaikista biiseistä kuuntelin juuri tämän biisin n 30min sitten ja ajattelin linkittää sen tähän, mutta tuli hieman turhan tunteellinen fiilis, niin linkitin jotain muuta.

        Great minds think alike 😁

        Great minds think alike - sometimes even drink alike 😋


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Great minds think alike - sometimes even drink alike 😋

        Voi miten nyt maistuisi drinkki! Jokin raikas ja riittävän tuju.. Mojito kelpaisi vaikka onkin enemmän kesädrinkki 😎


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten nyt maistuisi drinkki! Jokin raikas ja riittävän tuju.. Mojito kelpaisi vaikka onkin enemmän kesädrinkki 😎

        Mojitoja kannu kerrallaan kesäillassa kunnes huomaa ettei jalkoja enää ole 🤭

        Tällaiseen törmäsin taannoin, oli kyllä nannaa: Galliano, creme de cacao, heavy cream. Nimeltään Golden Cadillac. Kermaisen täyteläinen herkku.


      • Ei 59h/viikko ole mitään järkeä!!! Suosittelen vahvasti EIN opettelua. En arvostele, sillä ihan sama koulu on tullut käytyä itsekin… mutta ehkä jotain oppineena ja onneksi ennen kuin pää halkesi. Jos opi, jossain kohta tulee raja vaataan ja sitten helposti maksaa liian kovaa hintaa siitä, ettei pitänyt huolta omista rajoistaan! Vähemmän on pakko riittää ja se riittääkin.

        Suosittelen myös biisivalintaasi mielummin rakkaushömppään….


      • Citrinella kirjoitti:

        Ei 59h/viikko ole mitään järkeä!!! Suosittelen vahvasti EIN opettelua. En arvostele, sillä ihan sama koulu on tullut käytyä itsekin… mutta ehkä jotain oppineena ja onneksi ennen kuin pää halkesi. Jos opi, jossain kohta tulee raja vaataan ja sitten helposti maksaa liian kovaa hintaa siitä, ettei pitänyt huolta omista rajoistaan! Vähemmän on pakko riittää ja se riittääkin.

        Suosittelen myös biisivalintaasi mielummin rakkaushömppään….

        Täsmälleen noin. Tämä oli kuitenkin poikkeusviikko,josta tiesin etukäteen, mutta karseeta silti. Sattui muutama isompi juttu kasautumaan samaan läjään. Valkokaulusköyhäilyn nurja puoli. Nyt ihan kuin käkikello kukkuisi päässä. Sosiaaliset kontaktit nollassa, lapsetkin kyseli että haloo missä viipyy vastaukset. Ei ihmisen hommaa yhtään.

        Rakkaushömppä on ihan toista maata 😄 Laitan vaikka tämän:

        https://m.youtube.com/watch?v=v0GkZtuPw68&pp=ygUkY2Fyb2xhIGjDpGdna3Zpc3Qgc29tZXRpbWVzIHdlIHRvdWNo


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Mojitoja kannu kerrallaan kesäillassa kunnes huomaa ettei jalkoja enää ole 🤭

        Tällaiseen törmäsin taannoin, oli kyllä nannaa: Galliano, creme de cacao, heavy cream. Nimeltään Golden Cadillac. Kermaisen täyteläinen herkku.

        Kannullinen mojitoa on minimi 😁

        Tuollaisesta en olekaan koskaan kuullut, täytyy pistää korvan taakse. Menisi ehkä jälkiruoan tilalla mainiosti. Kiitos vinkistä! 😊 Tämän viikon jälkeen menisi tosin mikä vain, mikä saisi unohduksen aallon virtaamaan läpi vartalon... Samaistun tuohon 59h-tilanteeseen, vaikka ihan noin mojovia tunteja en saanutkaan kasaan 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannullinen mojitoa on minimi 😁

        Tuollaisesta en olekaan koskaan kuullut, täytyy pistää korvan taakse. Menisi ehkä jälkiruoan tilalla mainiosti. Kiitos vinkistä! 😊 Tämän viikon jälkeen menisi tosin mikä vain, mikä saisi unohduksen aallon virtaamaan läpi vartalon... Samaistun tuohon 59h-tilanteeseen, vaikka ihan noin mojovia tunteja en saanutkaan kasaan 😬

        Venäläinen Sputnik-coctail saattais toimia: lasiin puoliksi vodkaa ja puoliksi Spriteä tms. Juodaan puolet ja täytetään lasi vodkalla. Taas juodaan puolet ja täytetään vodkalla. Näin tehdään kunnes päässä alkaa kuulua satelliitin ääni piip-piip-piip. Opin Venäjällä ollessani.

        Toinen hyvä olisi Cuba Libre 72 volttisesta Captain Morgan tummasta rommista. Äkkiä tulee silläkin Nukkumatti kylään 😁


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Täsmälleen noin. Tämä oli kuitenkin poikkeusviikko,josta tiesin etukäteen, mutta karseeta silti. Sattui muutama isompi juttu kasautumaan samaan läjään. Valkokaulusköyhäilyn nurja puoli. Nyt ihan kuin käkikello kukkuisi päässä. Sosiaaliset kontaktit nollassa, lapsetkin kyseli että haloo missä viipyy vastaukset. Ei ihmisen hommaa yhtään.

        Rakkaushömppä on ihan toista maata 😄 Laitan vaikka tämän:

        https://m.youtube.com/watch?v=v0GkZtuPw68&pp=ygUkY2Fyb2xhIGjDpGdna3Zpc3Qgc29tZXRpbWVzIHdlIHRvdWNo

        Rakkaushömppä voimistaa, tuo toinen vaihtoehto lähinnä syö. Itse joskus jokusen 60h viikkoja tehneenä, jättäisin mojitot ja jopa saunakaljan välistä. Siinä tilassa ehdollistat aika helposti aivosi rentoutumaan yhdellä tai ”yhdellä’”, ja sekään ei pitkän päälle tee elämästä parempaa, jos ja kun tavaksi tulee. Yhdenkin jälkeen uni ei enää palauta samalla tavalla jne.

        Suosittelen muuta rentoutusta, varaa vaikka netistä hieroja huomiselle… tai lähde ”musiikki korvissa” pitkälle kävelylle ja sauno päälle. Sitten vaan ensi vko tunteja takaisin ja levänneenä mojitonkin voi varata. Jääkaappiin.


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Venäläinen Sputnik-coctail saattais toimia: lasiin puoliksi vodkaa ja puoliksi Spriteä tms. Juodaan puolet ja täytetään lasi vodkalla. Taas juodaan puolet ja täytetään vodkalla. Näin tehdään kunnes päässä alkaa kuulua satelliitin ääni piip-piip-piip. Opin Venäjällä ollessani.

        Toinen hyvä olisi Cuba Libre 72 volttisesta Captain Morgan tummasta rommista. Äkkiä tulee silläkin Nukkumatti kylään 😁

        Infinity drink 😂 Ei taitaisi monta lasillista mennä, kun todellakin tulisi nukkumatti noutamaan. Mutta ei voi ainakaan tehon puutteesta moittia, tulisi täydellinen unohdus 😁


      • Citrinella kirjoitti:

        Rakkaushömppä voimistaa, tuo toinen vaihtoehto lähinnä syö. Itse joskus jokusen 60h viikkoja tehneenä, jättäisin mojitot ja jopa saunakaljan välistä. Siinä tilassa ehdollistat aika helposti aivosi rentoutumaan yhdellä tai ”yhdellä’”, ja sekään ei pitkän päälle tee elämästä parempaa, jos ja kun tavaksi tulee. Yhdenkin jälkeen uni ei enää palauta samalla tavalla jne.

        Suosittelen muuta rentoutusta, varaa vaikka netistä hieroja huomiselle… tai lähde ”musiikki korvissa” pitkälle kävelylle ja sauno päälle. Sitten vaan ensi vko tunteja takaisin ja levänneenä mojitonkin voi varata. Jääkaappiin.

        Viisas wifey lecture 😊 Vaikka olen mies, osasin päätellä, että tänään ei ole hyvä päivä tasoitella törpöttelemällä. Mutta huomisesta en lupaa mitään 😆

        Kävely, puiden halaaminen jne. on aika tylsää. Mutta pointtisi on tietty oikea; jotain rentoutusta sitä tarvii.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Viisas wifey lecture 😊 Vaikka olen mies, osasin päätellä, että tänään ei ole hyvä päivä tasoitella törpöttelemällä. Mutta huomisesta en lupaa mitään 😆

        Kävely, puiden halaaminen jne. on aika tylsää. Mutta pointtisi on tietty oikea; jotain rentoutusta sitä tarvii.

        Bilelupa huomiseksi myönnetty. 😉😂🤣 Heh heh, no toki saat aikuisena itsenäisenä miehenä vaikka vetää lärvit, jos haluat. 🙃Mutta itsellesi parempi kun rentoudut ensin…. Itselläni on elämän stressiviikkoja varten piikkimatto ja hierontapatja. Kun piikkimatolla on 10-15min ilman paitaa ensi selällään ja sitten vatsallaan, kropan suurimmat jännitykset on purettu. 😁

        Itse olen käynyt nyt kaksi kertaa 1.5h kokovartalohieronnassa ja olo on ihan erilainen. Kropasta on löytynyt miljoona pientä kipeää maitohappopaakkua. Olisi pitänyt mennä jo viime vuonna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Infinity drink 😂 Ei taitaisi monta lasillista mennä, kun todellakin tulisi nukkumatti noutamaan. Mutta ei voi ainakaan tehon puutteesta moittia, tulisi täydellinen unohdus 😁

        Täysin täydellinen unohdus, olen kumpaakin kikkakuutosta kokeillut 😉


      • Citrinella kirjoitti:

        Bilelupa huomiseksi myönnetty. 😉😂🤣 Heh heh, no toki saat aikuisena itsenäisenä miehenä vaikka vetää lärvit, jos haluat. 🙃Mutta itsellesi parempi kun rentoudut ensin…. Itselläni on elämän stressiviikkoja varten piikkimatto ja hierontapatja. Kun piikkimatolla on 10-15min ilman paitaa ensi selällään ja sitten vatsallaan, kropan suurimmat jännitykset on purettu. 😁

        Itse olen käynyt nyt kaksi kertaa 1.5h kokovartalohieronnassa ja olo on ihan erilainen. Kropasta on löytynyt miljoona pientä kipeää maitohappopaakkua. Olisi pitänyt mennä jo viime vuonna.

        Ensin ilahduin bileluvasta, mutta sitten tajusin, että kielletyn hedelmän maku puuttuu kun luvan kanssa menee. Joten voisitko harkita vielä uudestaan päätöstäsi 😄

        Jotenkin en näe itseäni piikkimatolla makailemassa. Olen varmaan jotenkin rajoittunut. Lähinnä tuli mieleen, että eikö naisella rintoihin satu kun piikkimatolla makaa vatsallaan? 😌 Vaikka ei kait se ihan samanlainen kapine ole kuin intialaisella fakiirilla 🤔


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ensin ilahduin bileluvasta, mutta sitten tajusin, että kielletyn hedelmän maku puuttuu kun luvan kanssa menee. Joten voisitko harkita vielä uudestaan päätöstäsi 😄

        Jotenkin en näe itseäni piikkimatolla makailemassa. Olen varmaan jotenkin rajoittunut. Lähinnä tuli mieleen, että eikö naisella rintoihin satu kun piikkimatolla makaa vatsallaan? 😌 Vaikka ei kait se ihan samanlainen kapine ole kuin intialaisella fakiirilla 🤔

        Voih, pilasinko minä sinun tulevan baari-illan, kun aloin lepsuksi. 🙄😂 En tohdi kuitenkaan kieltääkään. 🙃

        Oletko koskaan kokeillut piikkimattoa? Kun siitä tuli puhe, kaivoin sen juuri esiin, heitin liian vaatteet pois ja olen katsonut voicea piikit selässä. 😊 Kyllä jumit taas lähtee purkaantumaan. Ei matto satu, tuntuu kyllä vahvasti. 😁 Paino jakaantuu matolla tasaisesti, yksi piikki sattuisi enemmän. Olen kyllä sen verran yllätyshullu, että olen fakiirinmattoa oikeilla neuloilla testannut Heiurekassa. Tosin vaatteet reilusti päällä. 🤣

        Ja tosiaan rinnoilla on ihan tuntuva kipu, jos ilman paitaa mattoa testaa. Varsinkin kun rinnat nyt ottaa eniten pinta-alaa/painoa vastaan. Mahallaan matolla makaaminen on HC-versio vähän isompaa stressiin. 😁


      • Citrinella kirjoitti:

        Voih, pilasinko minä sinun tulevan baari-illan, kun aloin lepsuksi. 🙄😂 En tohdi kuitenkaan kieltääkään. 🙃

        Oletko koskaan kokeillut piikkimattoa? Kun siitä tuli puhe, kaivoin sen juuri esiin, heitin liian vaatteet pois ja olen katsonut voicea piikit selässä. 😊 Kyllä jumit taas lähtee purkaantumaan. Ei matto satu, tuntuu kyllä vahvasti. 😁 Paino jakaantuu matolla tasaisesti, yksi piikki sattuisi enemmän. Olen kyllä sen verran yllätyshullu, että olen fakiirinmattoa oikeilla neuloilla testannut Heiurekassa. Tosin vaatteet reilusti päällä. 🤣

        Ja tosiaan rinnoilla on ihan tuntuva kipu, jos ilman paitaa mattoa testaa. Varsinkin kun rinnat nyt ottaa eniten pinta-alaa/painoa vastaan. Mahallaan matolla makaaminen on HC-versio vähän isompaa stressiin. 😁

        En ole koskaan kokeillut piikkimattoa. Vierestä olen kyllä katsonut, alkamatta tuntea suurempaa vetoa asiaan.. Voice piikit selässä kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta 😄

        Voisin keittää muutaman nakin, vastaisiko se piikkimatolla makoilua 🤔

        Liian hc:lta tuntuu piikkimatto vatsallaan rintojen kannalta. Miltä ne polot näyttääkään sellasen hoidon jälkeen 😢


      • MaximiIIian kirjoitti:

        En ole koskaan kokeillut piikkimattoa. Vierestä olen kyllä katsonut, alkamatta tuntea suurempaa vetoa asiaan.. Voice piikit selässä kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta 😄

        Voisin keittää muutaman nakin, vastaisiko se piikkimatolla makoilua 🤔

        Liian hc:lta tuntuu piikkimatto vatsallaan rintojen kannalta. Miltä ne polot näyttääkään sellasen hoidon jälkeen 😢

        Joskus kun isommat lapset oli pieniä (kaksi alle 3v), menin illallaan selälleen ”hetkeksi”, ja heräsin klo 04 varsin punainen piikkikuvio selässä. 😁 Rinnat näyttää samalta, niissä on satoja punaisia pieniä pisteitä, vähän kun olisi pilkkupaita päällä. 😁 Ei nuo piikit se isompaa vahinkoa tee, ei poksahda paikat ei muutakaan. 😁


      • Citrinella kirjoitti:

        Joskus kun isommat lapset oli pieniä (kaksi alle 3v), menin illallaan selälleen ”hetkeksi”, ja heräsin klo 04 varsin punainen piikkikuvio selässä. 😁 Rinnat näyttää samalta, niissä on satoja punaisia pieniä pisteitä, vähän kun olisi pilkkupaita päällä. 😁 Ei nuo piikit se isompaa vahinkoa tee, ei poksahda paikat ei muutakaan. 😁

        Naisen rinnat ovat miehen soft spot, ehkä hieman paradoksaalisesti 🤭 Niitä on kohdeltava asianmukaisella kunnioituksella 😌 Eu-direktiivin paikka; piikkimatolla makoilu vatsallaan tissit paljaana on kiellettävä 😆


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Naisen rinnat ovat miehen soft spot, ehkä hieman paradoksaalisesti 🤭 Niitä on kohdeltava asianmukaisella kunnioituksella 😌 Eu-direktiivin paikka; piikkimatolla makoilu vatsallaan tissit paljaana on kiellettävä 😆

        No voin sinun vuoksesi valehdella, etten kokeile enää…. No en kyllä ihan just nyt edes pystyisi, kun matto on ollut ainakin 6kk kaapissa. Pitää ensin totutella rintaliiveillä…. Sitten kun pääsee level 2 asti, siitä saa melkein kiksit. Kipu on samanlaista mitä kokee avannossa.


      • MaximiIIian
        Citrinella kirjoitti:

        No voin sinun vuoksesi valehdella, etten kokeile enää…. No en kyllä ihan just nyt edes pystyisi, kun matto on ollut ainakin 6kk kaapissa. Pitää ensin totutella rintaliiveillä…. Sitten kun pääsee level 2 asti, siitä saa melkein kiksit. Kipu on samanlaista mitä kokee avannossa.

        No valehtele. Mun mielestä bubble bath olisi oikeampi ympäristö heille kuin piikkimatto. Käsitykseni on nimittäin melko romantisoitu sekä meta- että yksilötasolla 😌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        No valehtele. Mun mielestä bubble bath olisi oikeampi ympäristö heille kuin piikkimatto. Käsitykseni on nimittäin melko romantisoitu sekä meta- että yksilötasolla 😌

        Kyllä kuplat toimii aina myös! 😁 Multa puuttuu vain amme… uimahallissa käyn kyllä porealtassa, muttei se ole yhtään sama asia! Kauniita unia!


      • Citrinella kirjoitti:

        Kyllä kuplat toimii aina myös! 😁 Multa puuttuu vain amme… uimahallissa käyn kyllä porealtassa, muttei se ole yhtään sama asia! Kauniita unia!

        Sikeitä 💤💤💤


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Women, Whiskey and Sin: Helix - https://www.youtube.com/watch?v=4SQJjMx60Xs

      Mitään muutahaan naisilta ei ikinä tarvitsekaan, rakkautta ainakaan.... pelkästään seksiä ja rahaa, sen elämä opettaa... paitsi....

      ... paitsi taidan itse olla ihastunut vähän johonkin naapurin naiseen....
      - heikkouteni...

      • Mikko... Minkä merkkinen imuri sinulla on?

        t: Fingerpori-sukupolvi 🫣


      • randombypasser kirjoitti:

        Mikko... Minkä merkkinen imuri sinulla on?

        t: Fingerpori-sukupolvi 🫣

        Ei sitten pienintäkään hajua.😄. Pääasia että se vaan toimii. Ja fingerporin kohdalla mun sivistyksessä on iso aukko pakko myöntää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei sitten pienintäkään hajua.😄. Pääasia että se vaan toimii. Ja fingerporin kohdalla mun sivistyksessä on iso aukko pakko myöntää.🙂.

        Kunhan et tule Mieleen... Vinkki siis, opettele Fingerit 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kunhan et tule Mieleen... Vinkki siis, opettele Fingerit 😂

        Ehhehehhee...tarvis kyllä perehtyä paremmin. Oon mä niitä strippejä lehdissä välillä naureskellu ja jonkun albumin joskus vilkassu mutta en tosiaan sen paremmin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ehhehehhee...tarvis kyllä perehtyä paremmin. Oon mä niitä strippejä lehdissä välillä naureskellu ja jonkun albumin joskus vilkassu mutta en tosiaan sen paremmin.🙂.

        Ajan kanssa 😉
        Mutta mm. Mieleen ei kannata tulla. Tai no... Jne., se on se Jarlan tyyli, loistava sanaseppo.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ajan kanssa 😉
        Mutta mm. Mieleen ei kannata tulla. Tai no... Jne., se on se Jarlan tyyli, loistava sanaseppo.

        Jep. Ne ei kaikki ihan heti aukee kyllä niin helposti vaan joutuu vähän pohtiin tosiaan välillä. Se tietysti on myös osa sitä viehätystä siinä.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Ne ei kaikki ihan heti aukee kyllä niin helposti vaan joutuu vähän pohtiin tosiaan välillä. Se tietysti on myös osa sitä viehätystä siinä.🙂.

        Se on se paras juttu, kun saa kelailla sitä missä se Jarlan häiriintynyt mieli taas seikkailikaan, hameen alla vai kattojen yllä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on se paras juttu, kun saa kelailla sitä missä se Jarlan häiriintynyt mieli taas seikkailikaan, hameen alla vai kattojen yllä 😁

        Jep. Ja parhaimmillaan ne voi nähdä ja ymmärtää monella eri tavalla.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei sitten pienintäkään hajua.😄. Pääasia että se vaan toimii. Ja fingerporin kohdalla mun sivistyksessä on iso aukko pakko myöntää.🙂.

        Jos sulla on polkupyörä niin käytkö pyöräilemässä vai muuten vaan polkemassa?


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Ja parhaimmillaan ne voi nähdä ja ymmärtää monella eri tavalla.🙂.

        Kyllä 😁


      • M184 kirjoitti:

        Jos sulla on polkupyörä niin käytkö pyöräilemässä vai muuten vaan polkemassa?

        No lähteestä ei voi kyllä oikeen tämänkään jutun kohdalla erehtyä.😄. Ja kyllä mä enemmän polkemisesta tykkään kun pyöräilystä.🙂.


    • Ei pelkkä biisi vaan kokonainen spektaakkeli. Sävellaji vaihtelee eikä yhtään tunne sanoituksia mutta esittäjät kyllä ovat esityksiensä takana.

      Ei mitään tähtitaivaan loistoa vaan aitoa karaoketyyppistä tykitystä.

      Yle areena; Eduskuntavaalit 2023: Pienpuoluetentti

      • Anonyymi

        Saako hjallis sanoa mitään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako hjallis sanoa mitään?

        Ei ollut tossa tentissä vaan poistui kesken isompien puolueiden vastaavasta.


    • Anonyymi
      • Ts tsa, tanko-Joonasta tuuppasi... Varovasti tyttö, elämän peli on aina auki 😘


      • randombypasser kirjoitti:

        Ts tsa, tanko-Joonasta tuuppasi... Varovasti tyttö, elämän peli on aina auki 😘

        Oli riittävän rokkaava biisi. Toinen parempi vielä eri tyypit.

        https://youtu.be/x4OI91W2jFE



      • Anonyymi

        👍 pidin


      • Anonyymi kirjoitti:

        👍 pidin

        Kiva homma. 🙂


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=hhKGCXUiukI

      Lähdin uutuusmusiikin matkaan vaikka kynnys onkin iso ja nyt se palkitsi sillä Samuli Putro onnistui taas vakuuttamaan. Näin ne laulut pitää kirjoittaa, että on asia ja se kerrotaan mutta kerrotaan kuitenkin runollisesti ja muutenkin nätisti.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        juu,ei pelota, klassikko ✅


    • Anonyymi

      dadaqa your family's time has come time to move to eternety, as the killer comes, the reapear takes out everyting of YOUR FAMILY

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kolmoskausi ilmestyi jo


    • Anonyymi

      tule.... tule poika;: https://www.youtube.com/watch?v=XJ3W6kl0moU

      idioottimaista kun itse kun joku juurikin NATO sekä KKK-ihminen... niin toisten häiritä henk.koht. neuvotteluja vitus paskaa koko neuvoittelijat ja koko hallintoneuvosto HOMOJA.

    • Anonyymi

      olen aika julma ihminen, mutta Citronella, siis jotenkin sai ruoanlqaittopuolea esiin itse3ssäni, jotta en vain julmasti teloita tai laita sellaisia määräyksiä:RUOANLAITTO: SITRUUNAA JA LOHTA.

      Jotta ei tarvitse teloittaa dissen tai siminin koko elämäkuuntaa vain määräyksellä..

    • Anonyymi
      • No juu, on, varsin letkeä ja pehmeä, lämminsävyinen 👍


      • Minä olen koko elämäni pyörinyt turkin perässä ja ympärillä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Minä olen koko elämäni pyörinyt turkin perässä ja ympärillä 😂

        Anladim. Alaturkin! 😛


      • randombypasser kirjoitti:

        Minä olen koko elämäni pyörinyt turkin perässä ja ympärillä 😂

        Jospas säkin teet turkinvaihdon. 😜

        https://youtu.be/NAHRpEqgcL4


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jospas säkin teet turkinvaihdon. 😜

        https://youtu.be/NAHRpEqgcL4

        Okei, ei nappaa? Tarkan on aika femiini tuossa. 😉

        Vaihdetaanpa Kreikkaan, kumppanissani on tuota geeniperimää, mutta tanssia hän ei osaa ikävä kyllä, ehkä Kreikkalaiset patsaat eivät tanssi. 😕

        https://youtu.be/1tlFNpPL3Yg


      • G-LoveR kirjoitti:

        Anladim. Alaturkin! 😛

        Turkin alaviitit asustavat Ala-Turkissa Turkin Arkanin kanssa talvet turkeissaan värjötellen.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei, ei nappaa? Tarkan on aika femiini tuossa. 😉

        Vaihdetaanpa Kreikkaan, kumppanissani on tuota geeniperimää, mutta tanssia hän ei osaa ikävä kyllä, ehkä Kreikkalaiset patsaat eivät tanssi. 😕

        https://youtu.be/1tlFNpPL3Yg

        Jos sitten ihan virallisella kielelläkin.

        https://youtu.be/WcM2vLrYPWA


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jospas säkin teet turkinvaihdon. 😜

        https://youtu.be/NAHRpEqgcL4

        No en tee, mutta pyydettäessä voin harkita ajelevani turkin 😂
        Tosin sillä ehdolla, että siitä karvaksesta tehdään tekopartaa ehdottajalle 🤣


      • G-LoveR kirjoitti:

        Okei, ei nappaa? Tarkan on aika femiini tuossa. 😉

        Vaihdetaanpa Kreikkaan, kumppanissani on tuota geeniperimää, mutta tanssia hän ei osaa ikävä kyllä, ehkä Kreikkalaiset patsaat eivät tanssi. 😕

        https://youtu.be/1tlFNpPL3Yg

        Sanoinko mä aloituksessa jotain floodaamisesta? En 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Turkin alaviitit asustavat Ala-Turkissa Turkin Arkanin kanssa talvet turkeissaan värjötellen.

        Selvähän se. 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No en tee, mutta pyydettäessä voin harkita ajelevani turkin 😂
        Tosin sillä ehdolla, että siitä karvaksesta tehdään tekopartaa ehdottajalle 🤣

        Voit lahjoittaa karvat Martoille, tekevät villasukat sulle.. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voit lahjoittaa karvat Martoille, tekevät villasukat sulle.. 😄

        Paskat, teen niistä sulle kunnon tekoparran, niin ei tartte kuvakikkailla sovelluksilla uusia profiilikuvia 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Sanoinko mä aloituksessa jotain floodaamisesta? En 🤣

        Ehkä.. En ole aivan varma. 😅

        https://youtu.be/dzlcxN0lxSo

        Jos sitä talvella lähtis Kreikkaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä.. En ole aivan varma. 😅

        https://youtu.be/dzlcxN0lxSo

        Jos sitä talvella lähtis Kreikkaan.

        Tarkistin, en maininnut 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Paskat, teen niistä sulle kunnon tekoparran, niin ei tartte kuvakikkailla sovelluksilla uusia profiilikuvia 😂

        Nääh, tekoparta on tekoparta, ei aito. Ehkä seuraavassa elämässä sitten taas...🧔


      • randombypasser kirjoitti:

        Tarkistin, en maininnut 🤣

        No näinhän minäkin tuumaan jotta et.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nääh, tekoparta on tekoparta, ei aito. Ehkä seuraavassa elämässä sitten taas...🧔

        Teen kuitenkin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Teen kuitenkin 😁

        Tee itsellesi tupee. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tee itsellesi tupee. 😜

        Ei niitä karvoja kolmiossa niin paljon ole, että riittäisivät yläkerran turkiksi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei niitä karvoja kolmiossa niin paljon ole, että riittäisivät yläkerran turkiksi 😂

        Mutta mun naamaan ajattelit niitten riittävän? 😇

        Yök. En syö. 😏


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mutta mun naamaan ajattelit niitten riittävän? 😇

        Yök. En syö. 😏

        Kyllä! Hyvin riittää kivaan leukapartaan, söpösti vielä käkkärällä.

        Ei niitä syyä pidäkään, pois munista. Eiku minusta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kyllä! Hyvin riittää kivaan leukapartaan, söpösti vielä käkkärällä.

        Ei niitä syyä pidäkään, pois munista. Eiku minusta 😂

        Sellainen muskettisoturin leukareuhka?

        No irtokarvat, niin kyllähän ne ruokaan tarttuu ja suuhunkin sitä myöden joutuu. 🤐


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sellainen muskettisoturin leukareuhka?

        No irtokarvat, niin kyllähän ne ruokaan tarttuu ja suuhunkin sitä myöden joutuu. 🤐

        Haluan tämmöisen...

        https://www.redken.fi/-/media/project/loreal/brand-sites/redken/emea/nx/blog-and-business-pages/brews---beard-styles/redken-brews-2020--six-styles-main-banner-for-blog-1667x1667.jpg

        Tai tämmöisen mallin partaa, muuten ei tuu kauppoja.

        https://i.pinimg.com/236x/a2/5b/cd/a25bcdc72a375300e4e128566c626fab.jpg


        Ps. Täytyy sopia hiuksiin nääs. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Sellainen muskettisoturin leukareuhka?

        No irtokarvat, niin kyllähän ne ruokaan tarttuu ja suuhunkin sitä myöden joutuu. 🤐

        Semmonen just! Hyvin oivallettu!

        Ei kun niistä tehdään kunnon tekoparta, semmonen et ne liimataan alustaa joka liimataan naamaan, ei putoile lounaaseen. Viiksetkin tietty sais, mutta aika kurjat. Kulmakarvoina ne hakkais edesmenneen Breznevin heittämällä ja olis kyllä aika tyylikkäät esiriput otsalla 😂




      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja haluan näyttää mieheltä enkä maitoparralta. 😄

        Maidot saat kyllä ihan itte kaadella parralle 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Saakeli kun naiset on aina niin nirsoja... Saat ton ekan, mutta et ihan yhdellä ajelulla 😂

        Täytyy olla tarkka tyylistään. 😁

        Mitään risupartaa en halua, mielummin ilman partaa sitten.


      • randombypasser kirjoitti:

        Maidot saat kyllä ihan itte kaadella parralle 😂

        Juu ja lihakeitot. 😄


      • randombypasser kirjoitti:

        Semmonen just! Hyvin oivallettu!

        Ei kun niistä tehdään kunnon tekoparta, semmonen et ne liimataan alustaa joka liimataan naamaan, ei putoile lounaaseen. Viiksetkin tietty sais, mutta aika kurjat. Kulmakarvoina ne hakkais edesmenneen Breznevin heittämällä ja olis kyllä aika tyylikkäät esiriput otsalla 😂

        Mutta ruoan jälkeen tulee vedettyä kämmenellä suun päältä ja suupielet, siinä menee partakin samalla jääden kämmeniin. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Täytyy olla tarkka tyylistään. 😁

        Mitään risupartaa en halua, mielummin ilman partaa sitten.

        No ei noilla jouhillani risupartaa saa kyllä aikaiseksi 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu ja lihakeitot. 😄

        Ass You see fit 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mutta ruoan jälkeen tulee vedettyä kämmenellä suun päältä ja suupielet, siinä menee partakin samalla jääden kämmeniin. 😂

        Vedellä kätösellä... Juu juu 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei noilla jouhillani risupartaa saa kyllä aikaiseksi 😂

        Saako edes tiuhaa partaa? Ettei ole pälvikalju leuka? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ass You see fit 😂

        Kaikki käy parralla, siksi sen on oltava kunnollinen, ei mikään nössöparta. 😄


      • randombypasser kirjoitti:

        Vedellä kätösellä... Juu juu 😂

        No hemmetti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Saako edes tiuhaa partaa? Ettei ole pälvikalju leuka? 😁

        Saa, oikein mainion leukaparran saat, mutta pulisonkeihin asti ei tule yhdellä ajelulla kyllä riittäämään 😂

        Pälvet pidän omalla päälaella, huoli pois 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Saa, oikein mainion leukaparran saat, mutta pulisonkeihin asti ei tule yhdellä ajelulla kyllä riittäämään 😂

        Pälvet pidän omalla päälaella, huoli pois 🤣

        Phähhää. 😂

        Näin viikinki henkisenä parranlaatu, tyyli on oleellinen asia. 😄

        Mitään noloa frettiä leukaan on turha edes askarrella. 😌

        https://youtu.be/tG7fk_DUz5g

        Ota mallia noista...


      • G-LoveR kirjoitti:

        Phähhää. 😂

        Näin viikinki henkisenä parranlaatu, tyyli on oleellinen asia. 😄

        Mitään noloa frettiä leukaan on turha edes askarrella. 😌

        https://youtu.be/tG7fk_DUz5g

        Ota mallia noista...

        Se kuule se nolo fretti löytyy kyllä sieltä mistä ne karvat on partaasi lähteneet 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se kuule se nolo fretti löytyy kyllä sieltä mistä ne karvat on partaasi lähteneet 😂

        Hahahahaa, arvasin. Karvatonna näyttää vähemmän nololta. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hahahahaa, arvasin. Karvatonna näyttää vähemmän nololta. 😅

        Ei vainekaan. Jos nyt vakavemmin niin miehenä pitäisin partaa vain, jos se kasvaa kunnolla ja saa nk. kokoparran. Muutoin en usko innostuvani parrasta ollenkaan.

        En olisi viiksimiehiä mikään Chaplin tai Hitler. En myöskään leukapartamies. Kokoparta tai pois kokonaan. 🙂🧔


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei vainekaan. Jos nyt vakavemmin niin miehenä pitäisin partaa vain, jos se kasvaa kunnolla ja saa nk. kokoparran. Muutoin en usko innostuvani parrasta ollenkaan.

        En olisi viiksimiehiä mikään Chaplin tai Hitler. En myöskään leukapartamies. Kokoparta tai pois kokonaan. 🙂🧔

        Kyllähän komealla miehellä on oltava komea partakin, muutoin on paree olla komea ilman partaa. 😉

        https://youtu.be/XO_dX2Jf-9g


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hahahahaa, arvasin. Karvatonna näyttää vähemmän nololta. 😅

        Siinä on kuule alakerran kaljurotta ihmeissään, kun pihasta on pusikot raivattu 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei vainekaan. Jos nyt vakavemmin niin miehenä pitäisin partaa vain, jos se kasvaa kunnolla ja saa nk. kokoparran. Muutoin en usko innostuvani parrasta ollenkaan.

        En olisi viiksimiehiä mikään Chaplin tai Hitler. En myöskään leukapartamies. Kokoparta tai pois kokonaan. 🙂🧔

        Saakelin ärsyttävä ja kutiava paska, kesällä hiostava, ei pysty viittimään. Ja kerää mainiosti hirvikärpäsiä mettällä, surviaisia kalassa, ei ei ei.


      • randombypasser kirjoitti:

        Siinä on kuule alakerran kaljurotta ihmeissään, kun pihasta on pusikot raivattu 😂

        Paleltuu vielä. 😜


      • randombypasser kirjoitti:

        Saakelin ärsyttävä ja kutiava paska, kesällä hiostava, ei pysty viittimään. Ja kerää mainiosti hirvikärpäsiä mettällä, surviaisia kalassa, ei ei ei.

        Heh, toiset taas kehuu miten hyvä suoja. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, toiset taas kehuu miten hyvä suoja. 😄

        Kaikki naisetkaan ei kyllä parroista tykkää. Tiedä sitten miten moni mies naisten mielipiteitä kuuntelee ja ajaa parran pois, jotta kelpaa naiselle.

        Minä tiiän olevani niin juntti etten ajaisi pois, jos vaan itse parrastani tykkään. Joku ihana tytöntyllerökin varmasti tykkäis partoineen päivineen ja jokka ei, niin olkoot tykkäämättä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kaikki naisetkaan ei kyllä parroista tykkää. Tiedä sitten miten moni mies naisten mielipiteitä kuuntelee ja ajaa parran pois, jotta kelpaa naiselle.

        Minä tiiän olevani niin juntti etten ajaisi pois, jos vaan itse parrastani tykkään. Joku ihana tytöntyllerökin varmasti tykkäis partoineen päivineen ja jokka ei, niin olkoot tykkäämättä.

        Näin naisena sama homma säärikarvojen ja pillukarvojen kanssa, en minä niitä pois ajele. On kelvattava karvoineen tai suksikoon suolle. Myös ruutupaidat on kelvattava. 😜


      • G-LoveR kirjoitti:

        Paleltuu vielä. 😜

        Ei palellu, pidän frettiä koko ajan kädessä 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei palellu, pidän frettiä koko ajan kädessä 😂

        Joka paikassa kulkiessasikin, kaupassakin? 🤔


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kaikki naisetkaan ei kyllä parroista tykkää. Tiedä sitten miten moni mies naisten mielipiteitä kuuntelee ja ajaa parran pois, jotta kelpaa naiselle.

        Minä tiiän olevani niin juntti etten ajaisi pois, jos vaan itse parrastani tykkään. Joku ihana tytöntyllerökin varmasti tykkäis partoineen päivineen ja jokka ei, niin olkoot tykkäämättä.

        Näin on, jos pistelee niin sen kuuluukin pistellä, sitäpaitsi tyttäret kielsi ajamasta pois ✅


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Näin naisena sama homma säärikarvojen ja pillukarvojen kanssa, en minä niitä pois ajele. On kelvattava karvoineen tai suksikoon suolle. Myös ruutupaidat on kelvattava. 😜

        Hähä, sain just lahjaksi kanada-takin, ruudut kunniaan ✅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin on, jos pistelee niin sen kuuluukin pistellä, sitäpaitsi tyttäret kielsi ajamasta pois ✅

        Jep. Minusta jokaisen miehen (jopa naisen parta) parta on miehen oma asia, ei yhdenkään naisen/miehen/muunsukupuolisen.

        Jos luonnolliset asiat kuten karvat ällöttää, niin etsiköön karvattoman ja karvojaan nyppivän nyhtäjän. Ymmärrän siistimisen, hygieniankin ylläpidon vaan en sitä että joku vaatii toisen luopua omista kehonsa luonnollisista kasvustoista.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jep. Minusta jokaisen miehen (jopa naisen parta) parta on miehen oma asia, ei yhdenkään naisen/miehen/muunsukupuolisen.

        Jos luonnolliset asiat kuten karvat ällöttää, niin etsiköön karvattoman ja karvojaan nyppivän nyhtäjän. Ymmärrän siistimisen, hygieniankin ylläpidon vaan en sitä että joku vaatii toisen luopua omista kehonsa luonnollisista kasvustoista.

        Itellä tulee älä tule sanomaan raja siinä, miltä mun karvani, vaatteeni ja nahkani ja kehoni näyttää. Niinpä en puutu itsekkään niihin toisten ihmisten kohdalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hähä, sain just lahjaksi kanada-takin, ruudut kunniaan ✅

        Ne on hienoja! Sait hyvän takin ja komian kuosin. 😄👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Heh, toiset taas kehuu miten hyvä suoja. 😄

        Voihan asian niinkin nähdä, mutta taitaa kyllä olla ennemmin selittelyä 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Näin naisena sama homma säärikarvojen ja pillukarvojen kanssa, en minä niitä pois ajele. On kelvattava karvoineen tai suksikoon suolle. Myös ruutupaidat on kelvattava. 😜

        Semmonenhan se nainen on, luolanainen, kelpaa juuri sellaisenaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Voihan asian niinkin nähdä, mutta taitaa kyllä olla ennemmin selittelyä 😂

        Voi se olla ihan yksilöstäkin kiinni. Kuka mitenkin kokee ylipäänsä karvat missäkin. Ei mun mies/ kukaan miehistä tai isäni esim. ole ikinä valitellut parran kuumuutta tms.

        Ja heillä on kaikilla ollut ja on ihan kunnolla sitä partaa. 🙂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Joka paikassa kulkiessasikin, kaupassakin? 🤔

        Tietenkin, miten muutenkaan? 😁


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voi se olla ihan yksilöstäkin kiinni. Kuka mitenkin kokee ylipäänsä karvat missäkin. Ei mun mies/ kukaan miehistä tai isäni esim. ole ikinä valitellut parran kuumuutta tms.

        Ja heillä on kaikilla ollut ja on ihan kunnolla sitä partaa. 🙂

        On ollut toki parrattomiakin joukossa. Heillä ei joko ole kasvanut kunnolla parta tai eivät ole tykänneet pitää kokopartaa.

        😄

        Mutta kukaan kellä on ollut tai on, ei ole valitellut mitään parrastaan. Korkeintaan, että joku pitkä karvan karkulainen pyrkii syödessä suuhun.


      • randombypasser kirjoitti:

        Semmonenhan se nainen on, luolanainen, kelpaa juuri sellaisenaan.

        Niin minäkin ajattelen. Karvat on luonnollisia, eihän ne muuten kehossa kasvaisi tai ne olisi sairaudeksi määritelty. ☺️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voi se olla ihan yksilöstäkin kiinni. Kuka mitenkin kokee ylipäänsä karvat missäkin. Ei mun mies/ kukaan miehistä tai isäni esim. ole ikinä valitellut parran kuumuutta tms.

        Ja heillä on kaikilla ollut ja on ihan kunnolla sitä partaa. 🙂

        Ihminen tottuu mihin vain, vaikka kiveen suussa 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niin minäkin ajattelen. Karvat on luonnollisia, eihän ne muuten kehossa kasvaisi tai ne olisi sairaudeksi määritelty. ☺️

        Karvaton persikka naisella on luonnonoikku. Onhan se kiva, aina, mutta vain karvoilla se on se mikä sen luonto onkin. Samoin on muiden karvojen kanssa, ne kuuluvat naiseuteen.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ihminen tottuu mihin vain, vaikka kiveen suussa 😂

        Tottuu ja tykkää myös. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tottuu ja tykkää myös. 😄

        Kukaan partanaama, jonka tunnen, ei ole varsinaisesti tykännyt partansa tuntumasta. Mutta koska tyyli, se täytyy pitää naamalla.


      • randombypasser kirjoitti:

        Karvaton persikka naisella on luonnonoikku. Onhan se kiva, aina, mutta vain karvoilla se on se mikä sen luonto onkin. Samoin on muiden karvojen kanssa, ne kuuluvat naiseuteen.

        No perse nyt harvalla naisella karvainen on, hentoja ihokarvoja tietysti on. Mutta jalkovälissä useimmilla luonnostaan karvat kasvaa, jollain enempi jollain vähempi.

        Siistiäkin moni tykkää niitä karvoja. Minäkin siistin, jos on tarvetta. En kuitenkaan ole luonnostaankaan kovin runsas karvainen, niin ainakin itse viihdyn ihan karvoissani. Tilanne voisi olla eri, jos olis hirmuisen tuuhea ja runsas pöheikkö.

        Kainalokarvatkin mulla kasvaa, mutta niin hennot ja niin vähän ettei ole paljon poistettavaa. Säärikarvaa sitten etusääressä riittää. 😄

        Muutoin en kyllä pääse karvaisuudella retostelemaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kukaan partanaama, jonka tunnen, ei ole varsinaisesti tykännyt partansa tuntumasta. Mutta koska tyyli, se täytyy pitää naamalla.

        Aijaa. Sitten tunnen pari poikkeusta. Hyvinkin läheisesti. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        No perse nyt harvalla naisella karvainen on, hentoja ihokarvoja tietysti on. Mutta jalkovälissä useimmilla luonnostaan karvat kasvaa, jollain enempi jollain vähempi.

        Siistiäkin moni tykkää niitä karvoja. Minäkin siistin, jos on tarvetta. En kuitenkaan ole luonnostaankaan kovin runsas karvainen, niin ainakin itse viihdyn ihan karvoissani. Tilanne voisi olla eri, jos olis hirmuisen tuuhea ja runsas pöheikkö.

        Kainalokarvatkin mulla kasvaa, mutta niin hennot ja niin vähän ettei ole paljon poistettavaa. Säärikarvaa sitten etusääressä riittää. 😄

        Muutoin en kyllä pääse karvaisuudella retostelemaan.

        Karvat on.

        Nainen on pörröinen, naisen kuuluu ollakin hieman pörröinen ja untuvainen. Aito. Semmoinen on hyvä, löytyy ne omat eristeet, ei tuuli vingahtele kun kiertää sääriä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Karvat on.

        Nainen on pörröinen, naisen kuuluu ollakin hieman pörröinen ja untuvainen. Aito. Semmoinen on hyvä, löytyy ne omat eristeet, ei tuuli vingahtele kun kiertää sääriä 😁

        Miehetkin on. Molemmat parhaimmillaan luonnollisina. Mä jotenkin vieroksun kaikkea teennäistä ja tehtyä. Poikkeus tatuoinnit, jotka miellän ihokoruiksi.

        Heimojen tatuointien merkitykset on tietysti olleet viestejä muille, hierarkiaakin. Mulle ne on kuitenkin kaikkea muuta kuin laumautumista. Vaikka yleisiä ovatkin.


    • No laitetaanpa nämä samat myös tänne (laitoin mun alottamaan tosrstain musiikkiketjuun), että tavoittaa hyvässä lykyssä useampia.

      BTS (Korealainen poikabändi)
      "Dynamite"
      https://www.youtube.com/watch?v=gdZLi9oWNZg
      Ihme kyllä tykkäsin tästä kappaleesta, kun ensimmäisen kerran eilen kuuntelin. Joskus joku nykyajan bändin tai artistin kappale nappaa. Täytyy joskus kuunnella vähän enemmän tätä poppoota.

      Ja sitten ihan muuta. Frankie Miller "He´ll have to go"
      https://www.youtube.com/watch?v=9G9c5ig3nrg
      Frankie Miller(s.1949, Skotlanti) on on ollut musiikkibisneksessä jo ainakin 1970-luvun alkupuolelta. Tykkään tosi paljon tämän herran äänestä. Huippulaulaja. En tiedä minkä ikäisenä laulaa tässä, mutta kova veto.

    • Anonyymi
    • Sumnuntai jälkiherännäisenä laitan musaa perjantaiksi. Perjantain alkuilta meni ystävän kanssa turistessa ja heräsin vasta nyt.

      Olen käynyt pitkän prosessin, joka on kestänyt jo yli 5v: ero ja rakkaudesta toipuminen, oman naiseuden löytäminen uudestaan (oli pakko suppressoida sitä kestääkseen huonossa liitossa), erovihan ja -surun käsittely, toimivien välien työstö ex kanssa, omien tarpeiden kaivaminen naftaliinista, oman tarvitsevuuden myöntäminen itselleen ja samalla sen välttäminen ettei hae vajaukseen lyhytjänteistä helposta vääristä syistä. Done, done, done ja done, Nyt en ole vihainen, mutta tietyllä tavalla oma tarvitsevuus on terveellä tasolla ja samaistun tähån ehkä hieman keskisormi ylhäällä esitettyyn kappaleeseen. En suhteessa ex, vaan yleisemmin suhteessa miehet.

      https://m.youtube.com/watch?v=QNv8iODCAwE

      Jätän sen keskisormen kuitenkin alas. En ole teille miehille vihainen. 😁 Ihania te yleensä olette, kuitenkin. Elämä on.

      https://m.youtube.com/watch?v=-QhsVTAe6Tw

      • Anonyymi

        Flowers on mahtava kappale,takapihalla tanssittava.


    • Nyt jotain ihan muuta. Tässä dame Patricia Routledge (tullut monelle tunnetuksi tv-sarjasta "Pokka pitää", jossa esitti kommelluksiin joutuvaa hieman snobia Hyacinth Buckettia) laulaa joskus 1960-luvulla kappaleen "Climb every mountain" musikaalista "Sound of music". Olin joskus kuullut tai lukenut, että hän on ihan hyvä laulaja, mutta en tiennyt, että on koulutettu oopperalaulaja ja että on esiintynyt aikoinaan musikaaleissa, myös Brodwaylla.

      https://www.youtube.com/watch?v=1mCQcP7ecKU

      • Yksi kuuluisimmista Pokka pitää-onelinereistä on naapurin Emmetin ”She’ll sing at me!” Ajattelin usein, että anna laulaa vaan, onhan H vanha musikaalitähti, jonka sopraano soi edelleen kirkkaasti 😊


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Yksi kuuluisimmista Pokka pitää-onelinereistä on naapurin Emmetin ”She’ll sing at me!” Ajattelin usein, että anna laulaa vaan, onhan H vanha musikaalitähti, jonka sopraano soi edelleen kirkkaasti 😊

        Joo, Emmet on hyvä hahmo Pokka pitäästä. Mulla oli aikoinaan kaikki Pokka pitään jaksot nauhotettuina VHS-kaseteille (ite olin nauhottanut teeveestä) ja ajan saatossa filmien kuva alkoi säröillä, olin vissiin kattonu niitä niin paljon. Hauskoja hetkiä on tullut vietettyä Pokka pitään parissa =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, Emmet on hyvä hahmo Pokka pitäästä. Mulla oli aikoinaan kaikki Pokka pitään jaksot nauhotettuina VHS-kaseteille (ite olin nauhottanut teeveestä) ja ajan saatossa filmien kuva alkoi säröillä, olin vissiin kattonu niitä niin paljon. Hauskoja hetkiä on tullut vietettyä Pokka pitään parissa =D

        Lisäksi Onslow on mahtava miehen malli tällaiselle samanhenkiselle miehelle 😀


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Lisäksi Onslow on mahtava miehen malli tällaiselle samanhenkiselle miehelle 😀

        Ai sääkin vaan istut teeveen eessä hihattomassa paidassa ja juot olutta ja syöt sipsejä =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai sääkin vaan istut teeveen eessä hihattomassa paidassa ja juot olutta ja syöt sipsejä =D

        Valitettavasti en, mutta arvostan hänen elämäntapaansa, joka perustuu huolelliseen filosofiseen pohdintaan hänen omasta paikastaan maailmankaikkeudesta. Ja Daisy tykkää kovasti, näkee Onslowin syötävän ihanana nallekarhumiehenä 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Valitettavasti en, mutta arvostan hänen elämäntapaansa, joka perustuu huolelliseen filosofiseen pohdintaan hänen omasta paikastaan maailmankaikkeudesta. Ja Daisy tykkää kovasti, näkee Onslowin syötävän ihanana nallekarhumiehenä 😄

        Ai sääkin haluisit, että sut nähtäis samalla tavalla kuin Daisy näkee Onslowin?


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai sääkin haluisit, että sut nähtäis samalla tavalla kuin Daisy näkee Onslowin?

        Ei varsinaisesti niin, vaan että vaikka Onslow on Daisyn mielestä bone idle derelict (patalaiska hulttio), hän on silti ihana ja haluttava mies luonteensa ja persoonansa puolesta. Onslowhan on lopulta hyväntahtahtoinen ihminen, jonka henkistä vapautta Richardkin kadehtii. Ja fiksu, sivistää itseään katsomalla Open Universityä 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei varsinaisesti niin, vaan että vaikka Onslow on Daisyn mielestä bone idle derelict (patalaiska hulttio), hän on silti ihana ja haluttava mies luonteensa ja persoonansa puolesta. Onslowhan on lopulta hyväntahtahtoinen ihminen, jonka henkistä vapautta Richardkin kadehtii. Ja fiksu, sivistää itseään katsomalla Open Universityä 😄

        Juu, Onslow välillä selittää mitä tuli taas nähtyä Avoimesta yliopistosta. Ja kyllä, Richard kadehtii hänen huoletonta asennettaan. Richardhan ei saa olla kotioloissa niin vapaasti kuin haluaisi, sillä kotipoliisi nimeltä Hyacinth on vahtimassa =D


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ei varsinaisesti niin, vaan että vaikka Onslow on Daisyn mielestä bone idle derelict (patalaiska hulttio), hän on silti ihana ja haluttava mies luonteensa ja persoonansa puolesta. Onslowhan on lopulta hyväntahtahtoinen ihminen, jonka henkistä vapautta Richardkin kadehtii. Ja fiksu, sivistää itseään katsomalla Open Universityä 😄

        Ja nyt öitä. Palaillaan.


    • Ja jos luulit, että että Eddie Van Halen on ainoa, joka osaa soittaa nopeasti kitaraa, niin et ole koskaan kuullut miten Bernie Marsden soittelee (tuli suuremmalle yleisölle tunnetuksi Whitesnaken alkuperäisenä kitaristina ja yhtenä perustajajäsenenä, mutta on myös tehnyt pitkän soolouran, joka jatkuu edelleen). Bernie on loistava kitaristi ja soittaa hyvin niin rockia kuin bluesiakin ja lisäksi myös laulaa hyvin. Monipuolinen mies. Häntä pidetään yhtenä sukupolvensa parhaimpana kitaristina tai on ainakin joskus pidetty. Bernie siis osaa soitella myös nopeasti, mutta hän ei kauheasti brassaile kitarateknisillä taidoillaan.

      https://www.youtube.com/watch?v=LNnUOr8Rz3M&list=RDMMQamk1DSetW4&index=4

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe