Julia's Window

Julia's Window

3

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Coast Guard

      Olen tässä jonkin aikaa roikkunut netissä yrittäen etsiä uusia mielenkiintoisia bändejä. Teidän bändi ei minusta ole sellainen, mutta yritän aina silti antaa palautetta. Teidän bändi yrittää minusta aivan liikaa toistaa näitä samoja juttuja joita valtavirrassa on ollut meneillään minun mielestäni jo vähän liian kauan.

      Mutta jos te olette päättäneet pysyä linjallanne, jossa aina uuvutukseen asti suristellaan niitä efektikitaroita kertsiin ja nakutellaan niitä iänikuisia metalli-mute-kitaroita säkeessä ja laulaja teknisestä taidostaan ja äänellisestä laadustaan huolimatta haluaa pysyttäytyä nykyaikaisessa teeskentelevässä ylifraseeraavassa laulutyylissä, mikäpäs siinä, ne on tyylikysymyksiä Kiinnitän silti huomioni muutamaan asiaan, jotka ovat olemassa tyylistä riippumatta.

      1) Biiseihin pitää keksiä riffejä tai instrumentaalikohtia, jotka toimivat melodisesti. Jos ei teillä ole sellaisia biisejä, niin ne on kyllä pakko tehdä, ennen kuin mitään demoja tehdään.

      2) Rytmi ja peruspulssi on liian oikukas. Aivan kuin te ette tietäisi, oletteko soittotaito/taidebändi vai haluatteko te enemmän miellyttää kuulijoita laajemmaltikin

      3) Bändin nimi ei todellakaan toimi.

      Hyvää tässä on se, että laulaja on hyvä ja bändillä on hyvä asenne soittamiseen. Musiikki kuulostaa ihan hyvältä.

      • JeesHuggah

        Tuo äsköinen kommentti ei oikeen vastannut mihinkään. Kuhan sanoin. Itse kyllä ihan pidin, eikä oikeen ole mitään pahaa sanottavaa.


      • Coast Guard
        JeesHuggah kirjoitti:

        Tuo äsköinen kommentti ei oikeen vastannut mihinkään. Kuhan sanoin. Itse kyllä ihan pidin, eikä oikeen ole mitään pahaa sanottavaa.

        Ei ollut tarkoitus loukata bändin jäseniä tai sen musiikin ystäviä. Kuuntelin bändin yhden biisin , ja kun huomasin, ettei se ole niin sanotusti "minun musiikkiani", yritin vaan sanoa siitä jotain mielipiteitä, joista voisi bändille olla hyötyä musiikin viemisessä eteenpäin. Bändi voi sitten itse miettiä, onko niillä mielipiteillä mitään arvoa omissa tavoitteissaan, mitä ne sitten ovatkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      740
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      656
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe