Mitä mieltä olet

Anonyymi-ap

Palstakurppien epätoivoisesta miehen etsinnästä?

38

118

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huvittavaa touhua :)

    • En ole havainnut epätoivoa kuin miehissä.

      • Anonyymi

        Hanki rillit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki rillit

        Mulla on ollu silmälasit 9 vanhasta eli jo 37 vuotta.


    • Anonyymi

      Ei täällä naisoletetut miesten perään vingu. Tai no Fletku, mutta ehkä sekin draama ole jo ohi.

      Jotkut miesoletetut kaipailee kovasti seksiä.

      xLiner

      • Nojoo hän on poikkeus, toisaalta vaikuttaa muutenkin keksityltä hahmolta eikä aidolta persoonalta.


      • Anonyymi

        Ei oo ainoa


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo hän on poikkeus, toisaalta vaikuttaa muutenkin keksityltä hahmolta eikä aidolta persoonalta.

        Minulla on ihan sama fiilis. - On sellainen väkisin kurkusta työntyvän tahallisen väärinymmärtämisen maku, eikä lainkaan luontevaa puhetta. - Jos ihminen olisi luonnostaan tuollainen, hänellä olisi kyllä huomattavasti pulmia normaaleissa ihmissuhteissa.


      • Anonyymi

        No sitä minäkin.

        Täällä olevat naiset ovat JOKO varattuja, tai haluavat olla yksin.

        Täällä vaan jutustellaan niitä näitä. Kaukana sinkkupalstasta.

        Sinkkunaiset ovat ihan jossain muualla kuin täällä. Esim. facessa tai instassa. Niissä voi heti ottaa yhteyttä, jos jonkun naama kiinnostaa.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Minulla on ihan sama fiilis. - On sellainen väkisin kurkusta työntyvän tahallisen väärinymmärtämisen maku, eikä lainkaan luontevaa puhetta. - Jos ihminen olisi luonnostaan tuollainen, hänellä olisi kyllä huomattavasti pulmia normaaleissa ihmissuhteissa.

        Samaa mieltä. Luonnottoman oloinen käytös ja tyyli.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Nojoo hän on poikkeus, toisaalta vaikuttaa muutenkin keksityltä hahmolta eikä aidolta persoonalta.

        On noita ns. vajakkeja oikeastikin. Ihan todella hyvin esitetty jos on trolli. Kun mietit että miten ja mihin se reagoi, niin menee vajukista (sori nimitys). Tulee mieleen yksi lapsuudesta tuttu tyttö, jolla oli sairaus ja vahvat lääkkeet. Pikku hiljaa vuosien saatossa siitä tuli just tuollainen, epilepsia paheni ja ymmärtämys kaikesta katosi. Hän kuoli yhtäkkiä ennen aikojaan ☹️

        Reagointi muistuttaa Valtista, mutta Valtis on oikea tyyppi. Kirjoittelee samoja höpöjä valtakunnan lehtiin omalla nimellään.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On noita ns. vajakkeja oikeastikin. Ihan todella hyvin esitetty jos on trolli. Kun mietit että miten ja mihin se reagoi, niin menee vajukista (sori nimitys). Tulee mieleen yksi lapsuudesta tuttu tyttö, jolla oli sairaus ja vahvat lääkkeet. Pikku hiljaa vuosien saatossa siitä tuli just tuollainen, epilepsia paheni ja ymmärtämys kaikesta katosi. Hän kuoli yhtäkkiä ennen aikojaan ☹️

        Reagointi muistuttaa Valtista, mutta Valtis on oikea tyyppi. Kirjoittelee samoja höpöjä valtakunnan lehtiin omalla nimellään.

        xLiner

        Ehkä olisin voinut jättää tuon kirjoittamatta. Pahoittelut mielensäpahoittajille.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä minäkin.

        Täällä olevat naiset ovat JOKO varattuja, tai haluavat olla yksin.

        Täällä vaan jutustellaan niitä näitä. Kaukana sinkkupalstasta.

        Sinkkunaiset ovat ihan jossain muualla kuin täällä. Esim. facessa tai instassa. Niissä voi heti ottaa yhteyttä, jos jonkun naama kiinnostaa.

        Juu. Aina silloin tällöin joku luulee tämän olevan parinhakupalsta 😁

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        On noita ns. vajakkeja oikeastikin. Ihan todella hyvin esitetty jos on trolli. Kun mietit että miten ja mihin se reagoi, niin menee vajukista (sori nimitys). Tulee mieleen yksi lapsuudesta tuttu tyttö, jolla oli sairaus ja vahvat lääkkeet. Pikku hiljaa vuosien saatossa siitä tuli just tuollainen, epilepsia paheni ja ymmärtämys kaikesta katosi. Hän kuoli yhtäkkiä ennen aikojaan ☹️

        Reagointi muistuttaa Valtista, mutta Valtis on oikea tyyppi. Kirjoittelee samoja höpöjä valtakunnan lehtiin omalla nimellään.

        xLiner

        Valtista hän minustakin muistuttaa. Tuli heti mieleen, kun ilmestyi tänne, että Valtis tai samanlainen joku muu.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Valtista hän minustakin muistuttaa. Tuli heti mieleen, kun ilmestyi tänne, että Valtis tai samanlainen joku muu.

        Lisään vielä sen, että kun mietit hänen motiivejaan, niin käytös on hyvin ennalta arvattavaa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä sen, että kun mietit hänen motiivejaan, niin käytös on hyvin ennalta arvattavaa.

        xLiner

        Juu niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä sen, että kun mietit hänen motiivejaan, niin käytös on hyvin ennalta arvattavaa.

        xLiner

        Huomionkipeä ihminen jolla aika varmasti hyvin vaikeita kognitiivisia ongelmia mitä tulee ihmissuhteisiin, ihan jo sen perusteella että kokee ammentavansa jotain omaan elämäänsä


      • Ai? Olikse nainen?


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ai? Olikse nainen?

        Vaikea uskoa, mut jotain siinä kummallista oli. Joku siinä muistutti aikaisemmin täällä näkemääni tapahtumaketjua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa, mut jotain siinä kummallista oli. Joku siinä muistutti aikaisemmin täällä näkemääni tapahtumaketjua.

        Juuh... Mä en saanut kuin trollikuvan siitä tyypistä..


    • Anonyymi

      Epätoivoisinta liirumlaarumia tulee palstaätmiltä. Näkeehän sen noista aloituksista joita nostelee vuosien takaa eri naisten nimet katkeruuden kohteena

      • Anonyymi

        Tuhathahmo on tuttu näky palstalla jo vuosikymmeniä. Epävakaa persoona eikä kannata kauheasti kiinnittää edes huomiota siihen, esiintyy palstalla myös pikkuskideinä tasaisin väliajoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhathahmo on tuttu näky palstalla jo vuosikymmeniä. Epävakaa persoona eikä kannata kauheasti kiinnittää edes huomiota siihen, esiintyy palstalla myös pikkuskideinä tasaisin väliajoin.

        Siis tämä ns ätmi on esiintynyt vuosia palstalla milloin naisena milloin miehenä, teininä lapsena ja varmaan lintunakin. Tunnistaa stereotyyppisesta ja naisia mustamaalaavasta tavasta tuoda huonoa itsetuntoaan ja itseään esiin. Maine kiirinyt naisten ahdistelijana koko Suomen pituuden verran joten en ihmettele että palsta on ainoa sosiaaliseen kanssakäymiseen soveltuva alusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä ns ätmi on esiintynyt vuosia palstalla milloin naisena milloin miehenä, teininä lapsena ja varmaan lintunakin. Tunnistaa stereotyyppisesta ja naisia mustamaalaavasta tavasta tuoda huonoa itsetuntoaan ja itseään esiin. Maine kiirinyt naisten ahdistelijana koko Suomen pituuden verran joten en ihmettele että palsta on ainoa sosiaaliseen kanssakäymiseen soveltuva alusta

        Kyllä palstalla tämä huomataan vaan ei kannata kiinnittää huomiota paitsi silloin kun aiheet kohdistuu lapsiin, niistä kannattaa ilmoittaa viranomaistahoille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä ns ätmi on esiintynyt vuosia palstalla milloin naisena milloin miehenä, teininä lapsena ja varmaan lintunakin. Tunnistaa stereotyyppisesta ja naisia mustamaalaavasta tavasta tuoda huonoa itsetuntoaan ja itseään esiin. Maine kiirinyt naisten ahdistelijana koko Suomen pituuden verran joten en ihmettele että palsta on ainoa sosiaaliseen kanssakäymiseen soveltuva alusta

        Sama jantterihan se


    • Kyllä kurpillekin kumppani löytyy, jos toiselta ei vaadi enempää kuin mihin itse pystyy, ja on todella aktiivinen etsinnässä, eikä lannistu pettymyksistä.
      - Olen ollut huomaavinani, että kurpat aktiivisesti työstävät asiaa, eivätkä pyöri vain valittamassa surkeuttaan palstalla, missä mieleisen vastauksen provoilevaan kysymykseensä saa vain vastaamalla siihen itse 😉

      • Hyvää sunnuntaita ihana, kaunis, upea ja kultainen kurppani!😘.(sanothan jos koet tuon loukkaavana se ei ole tarkoitus)

        Varmasti löytyy jos kumppanin itselleen haluavat. Joskus saattaa olla hyvä tuurikin eikä juuri edes kovin aktiivinen tarvi olla. On myös heitä ketkä kurpista hyvin paljon pitävät ja erityisesti tietyistä todella mahtavista yksilöistä.😉. Kurpat ovatkin viisaita kun he eivät lannistu ja vaivu epätoivoon, itsesääliin ja katkeroidu vaan osaavat nähdä tulevaisuuden ja elämän positiivisesti ja uskovat että niillä on vielä paljon iloa, onnea ja rakkautta tarjottavanaan.

        Kuinka ilta muuten eilen meni? Toivottavasti oli tosi hauskaa ja mukavaa ja nautit paljon kaungilla tuulettumisesta ainaisten koti-iltojen sijaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvää sunnuntaita ihana, kaunis, upea ja kultainen kurppani!😘.(sanothan jos koet tuon loukkaavana se ei ole tarkoitus)

        Varmasti löytyy jos kumppanin itselleen haluavat. Joskus saattaa olla hyvä tuurikin eikä juuri edes kovin aktiivinen tarvi olla. On myös heitä ketkä kurpista hyvin paljon pitävät ja erityisesti tietyistä todella mahtavista yksilöistä.😉. Kurpat ovatkin viisaita kun he eivät lannistu ja vaivu epätoivoon, itsesääliin ja katkeroidu vaan osaavat nähdä tulevaisuuden ja elämän positiivisesti ja uskovat että niillä on vielä paljon iloa, onnea ja rakkautta tarjottavanaan.

        Kuinka ilta muuten eilen meni? Toivottavasti oli tosi hauskaa ja mukavaa ja nautit paljon kaungilla tuulettumisesta ainaisten koti-iltojen sijaan.🙂.

        Voi kiitos kultaseni 🥰
        Voiko aamu enää ihanammin alkaa kuin sinun positiivisella viestilläsi 🤗

        Olen mielelläni kurppa myös sinulle 😁

        Kiitos kysymästä, oli oikein hauska ilta! Kävin kuuntelemassa Stand Upia. Aina se ei ole hyvää, mutta nyt se osui ja upposi yleisöön, mikä on ehdottoman tärkeää sekä esiintyjälle että yleisölle. - Näytöksen jälkeen minulla oli vielä fiilis käydä läheisessä baarissa yksillä ja siellä sattuikin olemaan sekä Viivin keikka että karaokea 👍 Itse en tällä kertaa kiivennyt lavalle 😉, mutta lavalla esiintyi muutama todellinen helmi, mikä ei tietenkään aina ole itsestään selvää.

        Ja kyllä, nyt olen itseeni kovin tyytyväinen ja tuulettunut 👍 Kohta ystävättäreni tulee hakemaan minua kävelylenkille. Onneksi ei tullut juhlittua pidemmän kaavan kautta.. 😄

        Toivottavasti sinullakin oli kiva ilta?
        Vietä oikein mukava lepopäivä myös tänään muru 😘


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi kiitos kultaseni 🥰
        Voiko aamu enää ihanammin alkaa kuin sinun positiivisella viestilläsi 🤗

        Olen mielelläni kurppa myös sinulle 😁

        Kiitos kysymästä, oli oikein hauska ilta! Kävin kuuntelemassa Stand Upia. Aina se ei ole hyvää, mutta nyt se osui ja upposi yleisöön, mikä on ehdottoman tärkeää sekä esiintyjälle että yleisölle. - Näytöksen jälkeen minulla oli vielä fiilis käydä läheisessä baarissa yksillä ja siellä sattuikin olemaan sekä Viivin keikka että karaokea 👍 Itse en tällä kertaa kiivennyt lavalle 😉, mutta lavalla esiintyi muutama todellinen helmi, mikä ei tietenkään aina ole itsestään selvää.

        Ja kyllä, nyt olen itseeni kovin tyytyväinen ja tuulettunut 👍 Kohta ystävättäreni tulee hakemaan minua kävelylenkille. Onneksi ei tullut juhlittua pidemmän kaavan kautta.. 😄

        Toivottavasti sinullakin oli kiva ilta?
        Vietä oikein mukava lepopäivä myös tänään muru 😘

        Hienoo että oli hauskaa. Stad up voi olla todella hauskaa mutta joskus kyllä tosiaan epäonnistuakin voi ikävästi jos vitsit ei ylesöön oikein uppoa ja yleisö esiintyjälle lämpene. Sitten siitä tulee vaan vähän vaivaantunut fiilis niin yleisölle kuin esiintyjälle. Karaokessa on kyllä hienoa kuunnella jos lavalle sattuu joku tosi loistava laulaja ja äänikin vielä on upea. Iso-osa kyllä on sitä peruskauraa ketkä vetää enemmän tunteella kuin taidolla vaikka eihän siinä mitään väärää ole vaan hienoa sekin että ihmiset uskaltaa ja ovat vähän vapautuneempia kuin muuten.

        Hyvä myös että ilta teki sen mitä pitikin eli toi iloa, onnellisuutta ja tunnet olosi tuulettuneeksi. Mukavaa myös tosiaan ettei ilta liian pitkäks venähtänyt ja nyt on mukavaa lähteä ulkoilusta ystävättären kanssa nauttimaan. Itekin kyllä tänäänkin meineen käydä reippailemassa raittiissa ilmassa.

        Kiitos kysymästä ilta oli ihan mukava kuitenkin vaikka sen taas kotona viettikin palstalla, tv:n ja lukemisen parissa. Sulle myös loistavaa ja ihanaa päivää ihana kultaseni.🥰.


    • Anonyymi

      Kunnollisille kurpille toivon oman miehen ja kyllä he sen saavatkin mut sitten ns tinderikurpat säälittävää samoin korkeastikoulutetut kurpat mut antaa heidän etsiä tinderimiehiä

    • Anonyymi

      Pari kurppaa on aika desperaadoja.

    • Voiko täältäkin etsii miestä 🙄

    • Anonyymi

      Seuraan mielenkiinnolla 😀👍 Otan oppia hyvässä ja pahassa, ja käynnistän kaikkien kurppien äidin aloittajan iloksi.

    • En kyllä mäkään ole törmännyt epätoivoiseen miehen metsästykseen naisten osalta. Miesten osalta kyllä epätoivoiseen naisen kaipuuseen ja metsästämiseen myös suureen katkeruuteen naisia kohtaan koska se metsästys ei oo tulosta tuottanut.🙂.

    • Kerro ensin tarkemmin, että mitä tai ketä tarkoitat kurpilla?
      Jos sulle tulikin kirjoitusvirhe ja tarkoitir palstakurttuja, vitjamunia?

      Niillä joillain taitaa tosiaan olla epätoivon lisäksi olla se kurttu ja käsi housussa....voi voi...ihme sepustuksia taruhahmoista ja ties mitä....

    • Kurppa-sanan käyttäminen naisesta on iljettävää törkeyttä.

      Normaali ihminen etsii tarpeittensa mukaista. 🌹👀

    • Anonyymi

      Kuka täällä epätoivoisesti miestä etsii? 🤔 En ole havainnut moista. Täällä olevat naiset tuntuvat olevan tyytyväisiä omaan elämäänsä, vaikka jotkut heistä toivoisivatkin löytävänsä parisuhteen. Minä mukaan lukien.

    • Anonyymi

      Varattujahan nämä kaikki ovat, jokunen ei ja tuskin sen epätoivoisempia kuin lerpatkaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1517
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      51
      1364
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1169
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      283
      1139
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe