Hupinurkka

Nyt vitsiniekat ja hupiveikot liikkeelle ja kaikenlaista vitsiä ja vaikka linkkejä jonkun sketsishown pätkiin yms. hupia, vaikka huumorikappaleita kehiin.

Tässä aloitukseksi kaksi vitsiä, jotka keksin tässä viikonlopun aikana.

Phil Collins meni taivaaseen. Mitä hänelle sanottiin portilla? Another day in paradise.

Mikä on hautausmaan tunnuskappale? Soihdut sammuu, kaikki väki nukkuu.

47

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tai korjaus: tuon viimeisen vitsin keksin jo joskus aikaisemmin. Saattoi olla jo joskus viime vuonna, mutta tuon Phil Collins -vitsin keksin nyt viikonlopun aikana.

      • Ei tosta pätkästä oikein saa selvää, mutta herra 47 vee on tuttu Pulttiboisista ja Manitboisista. Se tyyppi jolla tumma tukka ja karvanen rinta.


    • Kirppu asui Kari Tapion viiksissä ja oli lopen kyllästynyt jatkuvaan meteliin ja keikka elämään. Päätti muuttaa ja soitti asunnonvälittäjälle olisko sillä uusia asuntoja. No välittäjä sano joo on kyllä yks mesta mutta siellä on vähän viileempi ilmasto. Se on Juha Miedon parta että jos se kelpaa niin muuta sinne. No kirppu innostu että joo ei haittaa viileys se vois olla piristävääkin ja muutti sinne. Vikkon päästä asunnonvälittäjän puhelin soi ja se vastaa. No kirppu täällä terve. Nyt on sellanen juttu että täällä on aivan liian kylmä mä en täällä asua voi mitenkään. Olisko mitään lämpimämpää paikkaa pystytkö jeesaan. No asunnonvälittäjä sano että sulla kävi älytön säkä just tänään vapautu Arja Korisevan häpykarvat siellä on lämmin ja kostee ilmasto muuten ei oo yhtään mitään tarjota. No kirppu sano että tosi hieno juttu mä muutan sinne heti täällä en kykene asuun. No meni viikonloppu ja maanantaina soi taas asunnonvälittäjän puhelin ja se vastaa. Sieltä kuulluu että kirppu täällä taas. Nyt asunnonvälittäjällä menee jo vähän hermo ja se huutaa kirpulle että eikö jumalauta tääkään asunto kelpaa ymmärrätkö sä että nyt ei todellakaan oo mitään tarjolla. No kirppu siihen dttä ei ei asunto on loistava ja todella ihana ja tykkään siitä tosi paljon. Asunnonvälittäjä ihmettelee että mitä sä sitten mulle soittelet ja kirppu siihen että nyt on selkanen juttu että mä oon taas täällä Kari Tapion viiksissä.😉😄.

      • Oliko tää vitsi sun itse keksimä? Mua rupes jo naurattaa jo alkumetreiltä, kun luin, että "Kirppu asui Kari Tapion viiksissä" =D Mutta en kuitenkaan ihan ymmärtänyt tota loppua =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oliko tää vitsi sun itse keksimä? Mua rupes jo naurattaa jo alkumetreiltä, kun luin, että "Kirppu asui Kari Tapion viiksissä" =D Mutta en kuitenkaan ihan ymmärtänyt tota loppua =D

        En mä voi kunniaa ottaa siitä. Kuulin sen joskus teininä kun olin raksalla hommissa. No kuvitteleppa miten se kirppu on sieltä Arjan häpykarvoista mahdollisesti takaisin Karin viiksiin päätynyt.😉.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oliko tää vitsi sun itse keksimä? Mua rupes jo naurattaa jo alkumetreiltä, kun luin, että "Kirppu asui Kari Tapion viiksissä" =D Mutta en kuitenkaan ihan ymmärtänyt tota loppua =D

        Niidenhän siis on pitänyt suht läheisessä kontaktissa olla keskenään että niin on päässy käymään.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En mä voi kunniaa ottaa siitä. Kuulin sen joskus teininä kun olin raksalla hommissa. No kuvitteleppa miten se kirppu on sieltä Arjan häpykarvoista mahdollisesti takaisin Karin viiksiin päätynyt.😉.

        Jaa, nyt tajusin. Heh =D


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Niidenhän siis on pitänyt suht läheisessä kontaktissa olla keskenään että niin on päässy käymään.🙂.

        Jep. Tajusin.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Tajusin.

        Teininä se nauratti kyllä enemmän. Oli vaan ensimmäinen vitsi mikä tuli mieleen.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Teininä se nauratti kyllä enemmän. Oli vaan ensimmäinen vitsi mikä tuli mieleen.🙂.

        Jep. Itse tykkään ehkä enemmän tuollaisista lyhyissä, joissa on ensin kysymys ja sitten vastaus niin kuin tuolla mun alotuksessa. Ja sitten sellaisista Fingerpori tyylisistä sanaleikkeihin perustuvista jutuista.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Itse tykkään ehkä enemmän tuollaisista lyhyissä, joissa on ensin kysymys ja sitten vastaus niin kuin tuolla mun alotuksessa. Ja sitten sellaisista Fingerpori tyylisistä sanaleikkeihin perustuvista jutuista.

        Joo ne on kyllä myös hyvin hauskoja.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ne on kyllä myös hyvin hauskoja.🙂.

        No tässä kaks. Saat sitten itse päättää onko ne liian ennalta arvattavia vai ei.

        Mikä kappale soi, kun olet matkalla taivaaseen? Stairway to heaven.

        Mikä on hautausurakoitsijan lempibändi? Cannibal corpse.


      • Norppa83 kirjoitti:

        No tässä kaks. Saat sitten itse päättää onko ne liian ennalta arvattavia vai ei.

        Mikä kappale soi, kun olet matkalla taivaaseen? Stairway to heaven.

        Mikä on hautausurakoitsijan lempibändi? Cannibal corpse.

        No onhan noi aika puujalka osastoo mutta ihan hyviä lajissaan.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No onhan noi aika puujalka osastoo mutta ihan hyviä lajissaan.😄.

        Puujalkavitsit on mun laji vissiin =D


      • Anonyymi

        Tosi hyvä! 😀


    • Suosittelen puujalkavitsien parhaita eli iskävitsejä.

      Mikä on hauskin moottoripyörä? - Yamahahaha 🙌

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä ei saa koskaan kysyä?

      Naisen painoa, miehen tilipussia ja sitä, että miks saksalaisen pappa asuu Argentiinassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä, vähän ilkeä, alf onkin mainio hahmo, tätä ei voinut kyllä nauramatta katsoa kokonaan :D

        https://www.youtube.com/watch?v=mZ2SEdnn_II

        -harmiseikirj-

        Määkin katsoin äsken ton saman. Tosi hauska =D Unlucky Alf on yks mun suosikeista The Fast showsta. Muita on Rowley Birkin (se känninen mies, joka kertoilee juttujaan ja osasta jutuista ei saa mitään selvää), Jesse´s fashion and diet tips (mies joka tulee ulos ladosta ja milloin mistäkin ja kertoo mitä tänään on syönyt tai pitänyt päällään), Jazz club (Jazz klubi).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Määkin katsoin äsken ton saman. Tosi hauska =D Unlucky Alf on yks mun suosikeista The Fast showsta. Muita on Rowley Birkin (se känninen mies, joka kertoilee juttujaan ja osasta jutuista ei saa mitään selvää), Jesse´s fashion and diet tips (mies joka tulee ulos ladosta ja milloin mistäkin ja kertoo mitä tänään on syönyt tai pitänyt päällään), Jazz club (Jazz klubi).

        Täällä on Fast Showta katseltu. Koko sarjan dramaattisin hetki on mielestäni luonnonkatastrofin yllättävä ilmaantuminen aurinkorannikolle:
        https://www.youtube.com/watch?v=SILhVPuYOgM&t=20s



    • Taidemaalari ja muusikko muuttivat yhteen asumaan. Miksi heidän suhdettaan kutsuttiin? Bohemian rhapsody. =D

      Öitä.

    • Anonyymi

      Seuralehdestä
      Minkä niminen presidentti oli vuonna 1972?
      Kekkonen
      Ei kyllä hänen nimensä silloinkin oli Sauli.

      • En tajunnut.


      • Norppa83 kirjoitti:

        En tajunnut.

        Siis Sauli Niinistö kulki nimellä Sauli Niinistö jo vuonna 1972.


      • M184 kirjoitti:

        Siis Sauli Niinistö kulki nimellä Sauli Niinistö jo vuonna 1972.

        Jaa, nyt tajusin. Hehe =D


    • Itselle tuli pari päivää sitten Fingerpori kun olin vaalimainoksia jakamassa.

      Kävelin ovelle ja postiluukun kohdalla luki kurki.
      Totesin vaan itsekseni että en taida kehdata joten pistin esitteen
      luukusta ja jatkoin matkaa.

    • Anonyymi

      Miksei Napakympissä ollut koskaan yhtään romania kilpailemassa? Ei työkaverit ilmoittanut.

      • Hehe =D


    • Anonyymi

      Eikös blondivitsit ole perussettiä? 😉

      Blondi juoksee parin päivän sisällä useita kertoja postilaatikolla. Naapuri ihmettelee, ja kysyy lopulta syytä moiseen?
      – No aina kun avaan tietokoneen, siellä lukee, että sinulle on saapunut postia.

      • Sorry, blondi unohti kirjautua, joten laitetaanpa vielä toinen 😄

        Miksi blondi juoksee sänkyä ympäri keskellä yötä?
        – Hän yrittää saada unen päästä kiinni.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Sorry, blondi unohti kirjautua, joten laitetaanpa vielä toinen 😄

        Miksi blondi juoksee sänkyä ympäri keskellä yötä?
        – Hän yrittää saada unen päästä kiinni.

        mistä tietää että työpiste on blondin? näytöllä on korjauslakkaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä tietää että työpiste on blondin? näytöllä on korjauslakkaa

        Näyttöni on kaapattu 😂


      • Xena-183 kirjoitti:

        Sorry, blondi unohti kirjautua, joten laitetaanpa vielä toinen 😄

        Miksi blondi juoksee sänkyä ympäri keskellä yötä?
        – Hän yrittää saada unen päästä kiinni.

        Tää on hyvä =D


      • Hahha =D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä tietää että työpiste on blondin? näytöllä on korjauslakkaa

        mistä tietää että faksi on blondin lähettämä? oikeassa yläkulmassa on postimerkki


      • Miksi blondi kyykki hautajaisten ajan salin kulmassa?

        Hän kuuli että mummu olisi heittänyt lusikan nurkkaan


    • Mitä kana tokaisi kun sen kanakaveri jäi auton alle:




      Pot pot pot

      Mikä on puinen ja narskuu kun sen päälle istuu:




      Puu jakkara

    • Miksi palstaprinssit kiiruhtivat suomi24:lle kun kauhuelokuva ei pelottanutkaan?

      Siellä oli jännämies paikalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe