Sunnuntain muisteluvisa

Nyt kysytään hyvää muistia. Kuinka paljon muistat 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen (2000-2010) tapahtumista? Tee 13 kysymyksen testi ja haasta muistisi.

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009458442.html

Oma tulos: 10/13. Vau, sinulla on oikea norsun muisti! Onnistuit palauttamaan mieleesi 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen tapahtumat ilmiömäisen hyvin. Muistisi taitaa olla huippuluokkaa? Tällä tuloksella kelpaa jo kehuskella, hyvä sinä!

No, jotain on jäänyt sentään mieleen =D

14

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi, mä teinkin juuri tämän testin. En nyt sitten huijaa ja tee heti uudestaan 😄

      Vähän jotakin breikkiä 👍 Olen tässä pitkin päivää oikolukenut tyttären gradua ja menee jo kirjaimet sekaisin ruudulla.. Minulla kun on vanha pilkkusilmä, niin saan aina tällaisia diplomitehtäviä hoitaakseni 😂

      • Jep. No, ei voi mitään =D


      • Älä liikaa rasita silmiäs muru. Mä kiitän tästä päivästä ja lähden taas uneksimaan susta joten hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia.😘🥰.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Älä liikaa rasita silmiäs muru. Mä kiitän tästä päivästä ja lähden taas uneksimaan susta joten hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia.😘🥰.

        Ihanan huolehtiva kultaseni 🥰
        Kyllä tässä vielä hetki aikaa menee, mutta puoliväli on jo ylitetty 😄
        Hyvää yötä ja kauniita unia muru 😘


    • Vastasin jo randomin aloitukseen ja tulos oli 10/13. Ihan hyvin kun oli todella sekava vuosikymmen mulle ihan loppua lukuunottamatta milloin taas tapahtui suuri suunnan muutos elämässä.🙂.

      • Ai Randekin laittoi tän saman testin tänne. Mää luulin, että ehin ensimmäisenä. Voi pahus =D

        Hyvä tulos kuitenkin =D


      • Mikkojuhan
        Norppa83 kirjoitti:

        Ai Randekin laittoi tän saman testin tänne. Mää luulin, että ehin ensimmäisenä. Voi pahus =D

        Hyvä tulos kuitenkin =D

        Joo kyllä se nyt tällä kertaa ehti ensin. No sä kerkeet sit ens kerralla. Ja kiitos.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai Randekin laittoi tän saman testin tänne. Mää luulin, että ehin ensimmäisenä. Voi pahus =D

        Hyvä tulos kuitenkin =D

        Mä lähden untenmaille niin toivottelen sullekin oikein hyvää yötä ja makoisia unia.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä lähden untenmaille niin toivottelen sullekin oikein hyvää yötä ja makoisia unia.🙂.

        Öitä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kyllä se nyt tällä kertaa ehti ensin. No sä kerkeet sit ens kerralla. Ja kiitos.🙂.

        Juu, ehti kuin salama =D


    • 12/13. Historia on hyvin hallussa, jostain syystä muisti pelaa siinä kohtaa. Ruokakaupassa unohdan kahdesta tuotteesta toisen ja ostan salmiakkilakuja sen sijaan..

      • Tosi hyvä tulos =)


    • Anonyymi

      Nyt täytyy todeta, että herranjestas!!!

      "Tuloksesi: 13 / 13
      Onnittelut ja kättä päälle!
      Vau, sinulla on oikea norsun muisti! Onnistuit palauttamaan mieleesi 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen tapahtumat ilmiömäisen hyvin. Muistisi taitaa olla huippuluokkaa? Tällä tuloksella kelpaa jo kehuskella, hyvä sinä!"

      5 kysymystä oli puhdasta arvausta. Tai ei edes arvausta, vaan nopeaan tahtiin ensimmäinen intuitio, enempää pohtimatta. Yllättävästi näkyy olevan asiaa tuolla alitajuisella puolella, jota ei kaivamalla varmaankaan saisi ulos.

      • Super loistokas tulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe