Sunnuntain muisteluvisa

Nyt kysytään hyvää muistia. Kuinka paljon muistat 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen (2000-2010) tapahtumista? Tee 13 kysymyksen testi ja haasta muistisi.

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009458442.html

Oma tulos: 10/13. Vau, sinulla on oikea norsun muisti! Onnistuit palauttamaan mieleesi 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen tapahtumat ilmiömäisen hyvin. Muistisi taitaa olla huippuluokkaa? Tällä tuloksella kelpaa jo kehuskella, hyvä sinä!

No, jotain on jäänyt sentään mieleen =D

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oi, mä teinkin juuri tämän testin. En nyt sitten huijaa ja tee heti uudestaan 😄

      Vähän jotakin breikkiä 👍 Olen tässä pitkin päivää oikolukenut tyttären gradua ja menee jo kirjaimet sekaisin ruudulla.. Minulla kun on vanha pilkkusilmä, niin saan aina tällaisia diplomitehtäviä hoitaakseni 😂

      • Jep. No, ei voi mitään =D


      • Älä liikaa rasita silmiäs muru. Mä kiitän tästä päivästä ja lähden taas uneksimaan susta joten hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia.😘🥰.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Älä liikaa rasita silmiäs muru. Mä kiitän tästä päivästä ja lähden taas uneksimaan susta joten hyvää yötä, kauniita unia ja oman kullan kuvia.😘🥰.

        Ihanan huolehtiva kultaseni 🥰
        Kyllä tässä vielä hetki aikaa menee, mutta puoliväli on jo ylitetty 😄
        Hyvää yötä ja kauniita unia muru 😘


    • Vastasin jo randomin aloitukseen ja tulos oli 10/13. Ihan hyvin kun oli todella sekava vuosikymmen mulle ihan loppua lukuunottamatta milloin taas tapahtui suuri suunnan muutos elämässä.🙂.

      • Ai Randekin laittoi tän saman testin tänne. Mää luulin, että ehin ensimmäisenä. Voi pahus =D

        Hyvä tulos kuitenkin =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai Randekin laittoi tän saman testin tänne. Mää luulin, että ehin ensimmäisenä. Voi pahus =D

        Hyvä tulos kuitenkin =D

        Joo kyllä se nyt tällä kertaa ehti ensin. No sä kerkeet sit ens kerralla. Ja kiitos.🙂.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai Randekin laittoi tän saman testin tänne. Mää luulin, että ehin ensimmäisenä. Voi pahus =D

        Hyvä tulos kuitenkin =D

        Mä lähden untenmaille niin toivottelen sullekin oikein hyvää yötä ja makoisia unia.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä lähden untenmaille niin toivottelen sullekin oikein hyvää yötä ja makoisia unia.🙂.

        Öitä.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kyllä se nyt tällä kertaa ehti ensin. No sä kerkeet sit ens kerralla. Ja kiitos.🙂.

        Juu, ehti kuin salama =D


    • 12/13. Historia on hyvin hallussa, jostain syystä muisti pelaa siinä kohtaa. Ruokakaupassa unohdan kahdesta tuotteesta toisen ja ostan salmiakkilakuja sen sijaan..

      • Tosi hyvä tulos =)


    • Anonyymi

      Nyt täytyy todeta, että herranjestas!!!

      "Tuloksesi: 13 / 13
      Onnittelut ja kättä päälle!
      Vau, sinulla on oikea norsun muisti! Onnistuit palauttamaan mieleesi 2000-luvun ensimmäisen vuosikymmenen tapahtumat ilmiömäisen hyvin. Muistisi taitaa olla huippuluokkaa? Tällä tuloksella kelpaa jo kehuskella, hyvä sinä!"

      5 kysymystä oli puhdasta arvausta. Tai ei edes arvausta, vaan nopeaan tahtiin ensimmäinen intuitio, enempää pohtimatta. Yllättävästi näkyy olevan asiaa tuolla alitajuisella puolella, jota ei kaivamalla varmaankaan saisi ulos.

      • Super loistokas tulos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      361
      8192
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2324
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1692
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1549
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      81
      1304
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      121
      1293
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      349
      1116
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      1005
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      992
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      111
      911
    Aihe