Minun läheinen (sisko) kertoi olevansa raskaana. Viikolla 30. Eli noin puoli vuotta sen jälkeen, kun oli saanut itse raskaudestaan tietää. Pahoitin tästä mieleni, koska kuvittelin olevani hänelle läheisempi. Siis niin läheinen, että olisin saanut tietää raskaudesta aiemmin.
Mitä pitäisi ajatella? Onko ihan normaalia, että raskaudesta kerrotaan noin myöhäisessä vaiheessa?
Raskaudesta kertominen
4
280
Vastaukset
- Anonyymi
On kaikki ei jaksa sitä hössöttämistä ja toiset ei bälttis kerro edes ennen kun lapsi on syntyny
- Anonyymi
Mä en saa edes nähdä lapsenlasta kuin satunnaisista kuvista. Onneksi osaan tukahduttaa tunteeni,koska oma äitini on koko elämäni alistanut minua.
- Anonyymi
Kamalan surullista. Voimia sinulle!
- Anonyymi
mitä vastuita sisaren raskaus sinulle tuonut? Tuo, kun vauva syntyy? Ja kenen lapsi on? Noita kun pohdit, niinehkä selviää miksi perheenlisäyksen saanti on niin yksityinen asia.
En aikoinaan itsekään kertonut raskaudestani edes vanhemmilleni kuin vasta kun oli viides raskauskuukausi menossa, ja maha alkoi kasvaa. Mitä se kelle muille olisi kuulunutkaan, kuin minulle ja lapsen toiselle vanhemmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314507
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233092Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132574- 462151
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471649- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201466- 281460
- 951211