Mikä tolkku on ns. lähteä palstalta?

Kun ei sitten kuitenkaan lähde? Siis mietin yleisellä tasolla, että kun välillä joku päättää ns. lähteä palstalta mutta roikkuukin sen jälkeen pian puskissa kirjoittelemassa? Ja siis toki lähteminen edellyttää jonkinlaista tuntemista, oli sitten rekku tai allekirjoittanut muumi ja tietty sitä, että julistaa lähtevänsä pois? Niin mikä se juttu siinä on? Eikö voisi vain todeta, että koitan vähentää palstailuani?
2663
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 26

Vanhimmat

Minulla oli kyllä viimeksi ihan selkeä syy, miksi lähdin palstalta silloin joku 10 vuotta sitten. Liittyi lapsiini. Ja se oli hyvä päätös.

Tämänkertaisen palstalle ajautumiseni taustat tiedätkin. - Toivottavasti jokin äkillinen syy saa minut taas lähtemään 😄
Sitä odotellessa.. 👍

Ja jos sitten taas 10 vuotta poistumiseni jälkeen tänne vielä kurkistaisinkin (tai minne The Palsta sitten onkaan siirtynyt), niin potkaiskaa hyvät ihmiset muori pois ja vähän äkkiä 😂

Äänestä
  • Aloittaja

No et sinä olekaan esimerkkinä, vaan ne jotkut jotka julistavat lähtöään täältä. Vähemmän sitä tapahtuu, mutta toisinaan tapahtuu. Olen ihmetellyt sitä aina eli jo vuodesta 2009 tai 2010, en muista enää.

Tietenkin tulet katoamaan täältä, niin minäkin tulen tekemään, tiedän sen, on kysymys vain siitä koska. Enkä soita trumpetteja, vain feidaan takavasemmalle hiljaa.

Äkillinen syy? Janakkala... We'll see 😂

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

No et sinä olekaan esimerkkinä, vaan ne jotkut jotka julistavat lähtöään täältä. Vähemmän sitä tapahtuu, mutta toisinaan tapahtuu. Olen ihmetellyt sitä aina eli jo vuodesta 2009 tai 2010, en muista enää.

Tietenkin tulet katoamaan täältä, niin minäkin tulen tekemään, tiedän sen, on kysymys vain siitä koska. Enkä soita trumpetteja, vain feidaan takavasemmalle hiljaa.

Äkillinen syy? Janakkala... We'll see 😂

Minähän voisin julkistaa lähtöni jo nyt, niin sitten myöhemmin riittää vaan, että häivyn 😄

https://youtu.be/60ItHLz5WEA

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Minähän voisin julkistaa lähtöni jo nyt, niin sitten myöhemmin riittää vaan, että häivyn 😄

https://youtu.be/60ItHLz5WEA

Niinkin voi tehdä, miksei, kuka nyt mistäkin tykkää 😁
    Itse taas suosin feidaamista, kunhan vain katoan maisemista kuin poskella valuva räkä joka lopuksi pyyhkäistään hihansuuhun tms. Turha tehä tästä numeroo ja silleen 😂

Äänestä

Ehkä palsta on joillekin addiktoiva? Kuinka monta kertaa jokainen alkoholistikin on lopettanut juomisen...

1Äänestä
  • Aloittaja

Totta tuokin... Toki enemmistö alkoholisteista lopettaa tai "lopettaa" kaikessa hiljaisuudessa,,,

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Totta tuokin... Toki enemmistö alkoholisteista lopettaa tai "lopettaa" kaikessa hiljaisuudessa,,,

...etenkin sen jälkeen, kun ne pari kovasti retosteltua ensimmäistä kertaa ovat epäonnistuneet häpeällisesti.

Äänestä

Miksi täältä pitäisi pakolla poistua ja tai täällä pakolla roikkua? Eikö ihminen itse päätä miten asia on? Itse olen täällä milloin mitenkin. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Kerran olin ainakin puoli vuotta pois vai oliko jopa vuoden, en muista tarkkaan. Joskus olen ollut useita viikkoja tulematta tänne ja yhtenä päivänä viime viikolla pysyin pois jne. Ihmisen mielikin voi muuttua. Yhtenä päivänä haluaa lähteä pois ja toisena tulla takaisin. Olin minäkin kerran lähdössä täältä, kun alkoi ärsyttää jotkut asiat palstalla, mutta en sitten lähtenytkään.

Äänestä
  • Mitä olen seurannut niin ihan samat ihmiset täällä näköjään kirjoittelee, osa kirjautuneen ja sitten taas anonyymeinä. Huomaa kuitenkin että tunnistaa tyylistä samaksi vaikka anonyyminä esiintyy. Ja vaikuttavat olevan toisilleen jo hyviäkin tuttuja, kirjoitelleet vuosikymmeniä ja ehkä on jopa yhteisiä baari- iltoja vietetty? Puolesta sanasta jo tietää ja ymmärtää,on keskinäustä sisäpiirihuumoria ja naljailua. Outoa.

Äänestä

• Anonyymi00001 kirjoitti:

Mitä olen seurannut niin ihan samat ihmiset täällä näköjään kirjoittelee, osa kirjautuneen ja sitten taas anonyymeinä. Huomaa kuitenkin että tunnistaa tyylistä samaksi vaikka anonyyminä esiintyy. Ja vaikuttavat olevan toisilleen jo hyviäkin tuttuja, kirjoitelleet vuosikymmeniä ja ehkä on jopa yhteisiä baari- iltoja vietetty? Puolesta sanasta jo tietää ja ymmärtää,on keskinäustä sisäpiirihuumoria ja naljailua. Outoa.

En sano mitään mutta outoa on! Sä olet siis näitä ihmisiä....

Äänestä

Näen kaksi eri syytä.

1. Kiva vakkari ilmoittaa siirtyvänsä eteenpäin hyvästä syystä, ei ole enää aikaa tai motivaatiota kirjoitella. Silloin voi olla ihan ystävällistä ilmoittaa palstakaverille tai -kavereille että poistuu areenalta kokonaan. Vähän outoa ehkä tuokin. Ei mun mielestäni tarvi. Jos on niin hyviä kavereita, asian voi kertoa muuta yhteydenpitoväylää.

2. Huomatkaa minut! Pitäkää minusta! Ette tiedä mitä minussa menetätte! Minäminä! Voi draama..! Nyt kyllä kadutte! Sitten jäädään paistattelemaan huomioon, jota kovasti toivotaan jonkun antavan. Eli jäädään palstalle. 🤡

xLiner

Äänestä

Mjaa

No esimerkiksi olen lähtenyt monta kertaa Corfun saarelta.

Kuinka tällainen on mahdollista?

(hihitystä)

Äänestä

Se on kiva leikki. Aina saa jonkun innostumaan poislähtö ilmoituksestaan. 😂

Äänestä
  • Sä olet kyllä mestari pettämään itseäsi.

Äänestä

• Anonyymi00010 kirjoitti:

Sä olet kyllä mestari pettämään itseäsi.

En lainkaan. Muut minuun tuntuu pettyvän.

Äänestä

• G-LoveR kirjoitti:

En lainkaan. Muut minuun tuntuu pettyvän.

Ainakin näillä palstoilla aina joku marisee jotain ja ilmoittaa pettymystään minuun. Kumma miten syvälle itseensä moni minut päästää henkisesti. Hämmentävää.

Äänestä

Mä ilmoitin tuolla ikävän puolella yhdessä ketjussa, etten ole juuri lähdössä palstalta pois 😁 Jotkut kai suutupäissään tai huomiota hakiessaan kirjoittelee lähtevänsä. Ainakni yksi rekattu julistaa suunnilleen joka toinen päivä lähtevänsä ja pari tunnin jälkeen on takaisin 🤣

Äänestä
  • Hups 😂 piti kirjoittaa ainakin.

Äänestä

Minusta ei välttämättä tarvitse todeta yhtään mitään, senkun vain laittaa oven hiljaa kiinni perässään.

Äänestä

Minä ainakin olen vähentänyt tänne kiejoittelua.
Minuako tarkoitit? Voin lähteä kokonaankin kun näyttää siltä että haluat että lähden.
T:lyhytfleda

Äänestä

En tiedä tekeekö täällä muutama ihminen tietoisesti sitä että yrittää savustaa ihmisiä pois palstalta.
Voi olla vääräkin olettamus.

Äänestä
  • Höpö höpö. Tänne saa kirjoittaa ihan kuka tahansa. Joskus saattaa ärsyttää muita kirjoituksillaan, mutta ei muutama haukku tapa.

Äänestä

Taipumus jäädä koukkuun on aivorakenteellinen ja aivokemiallinen ilmiö, evoluution luomus, koska sillä on selvä funktio, 1) lisääntyminen ja 2) pysyminen yhteistyössä muiden henkilöiden kanssa.

Koukkuun voi jäädä joko aivojen itse tuottamien kemikaalien orjuuttamana (esim. rakastuminen, sosiaalinen käyttäytyminen, peliriippuvuus) tai ulkoa tuodun kemikaalin huijaamana, (esim. alkoholi ja muut huumeet).

Koukkuun jäädään vain ja ainoastaan siksi, että se on EVOLUTIIVISESTI hyödyllistä, mutta sillä on myös HAITTAVAIKUTUKSIA, jolloin ihminen saattaa pyrkiä siitä eroon. Mikäli on jäänyt koukkuun sosiaaliseen vihamieliseen yhteisöön, kuten esimerkiksi S24 useille on, pyrkii siitä eroon.

Eräs keino edistää irtautumista koukusta on ilmoittaa siitä poispyrkimisestä sosiaalisen yhteisön muille jäsenille. Koukku on kuitenkin koukku, joten ei siitä noin vain irrota.

Kuten alkoholismista ja rakkaussuhteesta voi tulla on off -suhde, niin myös palstailusta. 🌹👀

Äänestä
  • En tiedä mitä r ajattelee mutta olen kiinnostunut hänestä vain ystävänä en muuta. Kyniskin välillä aika monesti kirjoittaa.

Äänestä

Ei kerrassaan mikään. Huomionhaku tuossa kenties taustalla.

Äänestä
  • Mikä tolkku on ihmetellä sitä, että välillä joku päättää ns. lähteä palstalta mutta roikkuukin sen jälkeen pian puskissa kirjoittelemassa?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Kun ei sitten kuitenkaan lähde? Siis mietin yleisellä tasolla, että kun välillä joku päättää ns. lähteä palstalta mutta roikkuukin sen jälkeen pian puskissa kirjoittelemassa? Ja siis toki lähteminen edellyttää jonkinlaista tuntemista, oli sitten rekku tai allekirjoittanut muumi ja tietty sitä, että julistaa lähtevänsä pois? Niin mikä se juttu siinä on? Eikö voisi vain todeta, että koitan vähentää palstailuani?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu