Onko paIsta

Anonyymi-ap

Enemmän rakkauden tyyssija vai äIyllisen keskustelun kehto?

84

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Molempia <3

    • Anonyymi

      Joskus oli niitä kahta nyt on lähivuosina ollut maanisen miehen sontalaatikko missä käy pöyhimässä omaa tuotoksiaan stay upit koivissa

    • Lähinnä korvike telkkarille, kirjoille ja muille harrasteille. Monen sairaan, yksinäisen ja kotiinsa jämähtäneen lohtukin.

      • Anonyymi

        Rakkautemme rehottaa täällä <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkautemme rehottaa täällä <3

        Ehkä joillain noinkin. 🙂

        Mulla ei kyllä ole rakkauden tuntemuksia eikä tunteita täällä mukana, mutta ehkä kuitenkin sellaista joukossa pyörimisen tunnetta kuitenkin. Ja kivaa, kun joku kertoo jotain positiivista mieltä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä joillain noinkin. 🙂

        Mulla ei kyllä ole rakkauden tuntemuksia eikä tunteita täällä mukana, mutta ehkä kuitenkin sellaista joukossa pyörimisen tunnetta kuitenkin. Ja kivaa, kun joku kertoo jotain positiivista mieltä.

        Sun pitää alkaa tuottaa rakkaudellisempaa turinaa tiimille.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä joillain noinkin. 🙂

        Mulla ei kyllä ole rakkauden tuntemuksia eikä tunteita täällä mukana, mutta ehkä kuitenkin sellaista joukossa pyörimisen tunnetta kuitenkin. Ja kivaa, kun joku kertoo jotain positiivista mieltä.

        Itselläni on pikemminkin tyhjä olo täällä. Hetki kun voin unohtaa vähäksi aikaa kipuni, omituisuuteni ja vastuuni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää alkaa tuottaa rakkaudellisempaa turinaa tiimille.

        En koe olevani vastuussa heille millään tavoin sisällön tuottamisesta, kuten en muillekkaan täällä. Tämä on nimenomaan se paikka missä voin jättää vastuuni hetkeksi pois päältä.

        Olla vaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        En koe olevani vastuussa heille millään tavoin sisällön tuottamisesta, kuten en muillekkaan täällä. Tämä on nimenomaan se paikka missä voin jättää vastuuni hetkeksi pois päältä.

        Olla vaan.

        Mielummin mäkin menisin jonkun hyvän kaverin kanssa esim. rannalle oleskelemaan ja juttelemaan. Ottaisin vaan löysin rantein, muttei se ole mulle mahdollista. Tää saa toimia rantana ja löysien ranteiden paikkana.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Itselläni on pikemminkin tyhjä olo täällä. Hetki kun voin unohtaa vähäksi aikaa kipuni, omituisuuteni ja vastuuni.

        jep, olemisen ilmavaa keveyttä ilman vastuuta mistään


      • Anonyymi kirjoitti:

        jep, olemisen ilmavaa keveyttä ilman vastuuta mistään

        Jep. Sitä mä täältä haen.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mielummin mäkin menisin jonkun hyvän kaverin kanssa esim. rannalle oleskelemaan ja juttelemaan. Ottaisin vaan löysin rantein, muttei se ole mulle mahdollista. Tää saa toimia rantana ja löysien ranteiden paikkana.

        Oletko miettinyt ns kaverihaku juttua esim vanhainkodista haet jonkun kaverin ja ulkoilette yhdessä ja teette kaikkea yhdessä jostakin luin et monessa vanhainkodissa pulaa ystävistä eli saisit tosi ystävän ja joka paikkaan ystävän mukaan esim rannalle kahvilaan kotiisi ja sinä käyt hänen luonaan


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mielummin mäkin menisin jonkun hyvän kaverin kanssa esim. rannalle oleskelemaan ja juttelemaan. Ottaisin vaan löysin rantein, muttei se ole mulle mahdollista. Tää saa toimia rantana ja löysien ranteiden paikkana.

        Ja voit valita otatka tai haluatko tyttö vai poikakaverin ja jos esim tykkäät enemmän naisista niin otat tyttökaverin ja teette yhdessä kaikkea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko miettinyt ns kaverihaku juttua esim vanhainkodista haet jonkun kaverin ja ulkoilette yhdessä ja teette kaikkea yhdessä jostakin luin et monessa vanhainkodissa pulaa ystävistä eli saisit tosi ystävän ja joka paikkaan ystävän mukaan esim rannalle kahvilaan kotiisi ja sinä käyt hänen luonaan

        No enpä ole, kun kaipaisin itsekin sillä lailla tervettä ja omatoimista seuraa, ettei aina tarvi hyysätä ketään. Muuten ihan ok tuokin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No enpä ole, kun kaipaisin itsekin sillä lailla tervettä ja omatoimista seuraa, ettei aina tarvi hyysätä ketään. Muuten ihan ok tuokin.

        Kai niitä kaverihaku juttuja on kaiken ikäisiä esim 15-100v eli katso netistä esim kaverihaku lahti ja diakonissat spr seurakunnat ym


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai niitä kaverihaku juttuja on kaiken ikäisiä esim 15-100v eli katso netistä esim kaverihaku lahti ja diakonissat spr seurakunnat ym

        Jospa en katso.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jospa en katso.

        Jostakin luin et jotku nuoret ja nuoret aikuiset etsii ns kaveria jonka kanssa jutella ja käydä kahvilla teattereissa elokuvissa eli mitä vain tehdä kun heillä ei kavereita tai kaveria ja toivovat et heillä olis joku jolle puhua ja tehdä yhdessä kaikkea


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin luin et jotku nuoret ja nuoret aikuiset etsii ns kaveria jonka kanssa jutella ja käydä kahvilla teattereissa elokuvissa eli mitä vain tehdä kun heillä ei kavereita tai kaveria ja toivovat et heillä olis joku jolle puhua ja tehdä yhdessä kaikkea

        Joo, kaipaavat ikäistään seuraa, ei mummeleita. 😄


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Joo, kaipaavat ikäistään seuraa, ei mummeleita. 😄

        Ei minä sain kuvan että aikuista kaveria mut en lukenut sen paremmin eli kirjoota googleen kaveri tai ystävä haku lahti niin varmaan siellä tietoa enemmän


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Joo, kaipaavat ikäistään seuraa, ei mummeleita. 😄

        Kirjoitin äsken googleen kaverihaku lahti niin ekaksi tuli sivusto kaverihaku 209kpl ja avasin niin ekana 29v nainen etsi ystävää hän ei viihtynyt baareissa ja oli kotona viihtyvä en paremmin lukenut eli menes siihen sivustolle


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin äsken googleen kaverihaku lahti niin ekaksi tuli sivusto kaverihaku 209kpl ja avasin niin ekana 29v nainen etsi ystävää hän ei viihtynyt baareissa ja oli kotona viihtyvä en paremmin lukenut eli menes siihen sivustolle

        Ei se nyt ihan noin käy. Mä tutustun ihmisiin hissun kissun. Eikä tuo kuulosta meikäläiselle potentiaalisena tapana kaverustua.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei se nyt ihan noin käy. Mä tutustun ihmisiin hissun kissun. Eikä tuo kuulosta meikäläiselle potentiaalisena tapana kaverustua.

        Varmasti hissun kissut tutustuttekin toisiinne tai mistä minä tiedän se on teidän juttunne eli ota yhteyttä siitä se alkaa no ainakin on neuvottu mistä saisit ystävän tai ystäviä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti hissun kissut tutustuttekin toisiinne tai mistä minä tiedän se on teidän juttunne eli ota yhteyttä siitä se alkaa no ainakin on neuvottu mistä saisit ystävän tai ystäviä

        Mjaa. Minä tunnen olevani vähän muukalainen joka puolella. Ei se ole niin yks kaks kaveriksi suit sait.

        https://youtu.be/l2c5yAZA1mA

        Kait se ihminen tulee joku päivä vastaan, jonka kanssa kaverustuu ja löytyy yhteistä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mjaa. Minä tunnen olevani vähän muukalainen joka puolella. Ei se ole niin yks kaks kaveriksi suit sait.

        https://youtu.be/l2c5yAZA1mA

        Kait se ihminen tulee joku päivä vastaan, jonka kanssa kaverustuu ja löytyy yhteistä.

        Mistä tiedät jos siellä toinen samamlainen ja saman luonteinen ja hekin siellä etsii ystävää kun heilläkään ei oo ystäväö tai kaveria varmasti hekin haluaisivat saada ystävän jonka kanssa mennä kesällä rannalle kahvilaan tai mihin vain ystävän kanssa


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mjaa. Minä tunnen olevani vähän muukalainen joka puolella. Ei se ole niin yks kaks kaveriksi suit sait.

        https://youtu.be/l2c5yAZA1mA

        Kait se ihminen tulee joku päivä vastaan, jonka kanssa kaverustuu ja löytyy yhteistä.

        Ja käy ainakin selailemassa ja lue ilmoituksia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät jos siellä toinen samamlainen ja saman luonteinen ja hekin siellä etsii ystävää kun heilläkään ei oo ystäväö tai kaveria varmasti hekin haluaisivat saada ystävän jonka kanssa mennä kesällä rannalle kahvilaan tai mihin vain ystävän kanssa

        Jotenkin olis kiva tutustua spontaanisti, kun etsimällä etsien ketään. 🤔

        Enkä tiedä onko mun mielialakaan nyt kaikkein parhain tuohon urakkaan. Olen aika uupunut ja repaleinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja käy ainakin selailemassa ja lue ilmoituksia

        Ehkä joskus.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jotenkin olis kiva tutustua spontaanisti, kun etsimällä etsien ketään. 🤔

        Enkä tiedä onko mun mielialakaan nyt kaikkein parhain tuohon urakkaan. Olen aika uupunut ja repaleinen.

        Ehkä sieltä löytisit itsellesi ystävän no sinä sen päätät mitä teet ja mistä haet mut se on yksi vaihtoehto


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ehkä joskus.

        En osaa paremmin neuvoa tai auttaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sieltä löytisit itsellesi ystävän no sinä sen päätät mitä teet ja mistä haet mut se on yksi vaihtoehto

        Juu, kiitos. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa paremmin neuvoa tai auttaa

        No lähinnä nyt sanoin ääneen ajatukseni, en nyt niin akuuttina asiaa pidä. Mulle on vähän vaikeaa ystävystyminen, kun oon kotirotta ja sitten vielä tartten sellasen tunteen, että ihmissuhde oikeesti toimii ja on molemmille hyvä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No lähinnä nyt sanoin ääneen ajatukseni, en nyt niin akuuttina asiaa pidä. Mulle on vähän vaikeaa ystävystyminen, kun oon kotirotta ja sitten vielä tartten sellasen tunteen, että ihmissuhde oikeesti toimii ja on molemmille hyvä.

        Sanotaanko näin, etten ole ihmistyyppiä joka solmii pinnallisia suhteita, edes kaverisuhteita. Ne tuppaa jäämään missä ei ole yhteistä riittävästi.


    • Anonyymi

      Älyllisyys kyllä puuttuu näistä keskusteluista. Kun esität mielipiteesi, niin saat täällä suoli24:ssa haukkumista ja negatiivista palautetta.

    • Anonyymi

      Oikeaa kaipausta täällä on minimaalisesti. Lähinnä trollausta kaikkine ala-lajeineen. Tunnisteita ei kannata laittaa koska pahimmat törkyturvat kehittävät niistä omaan narratiiviin sopivia provoja

    • Anonyymi

      En ole nähny enkä tuntenu täällä rakkautta, enkä mitäään älyllistäkään

    • Anonyymi

      Palsta on rakastuneiden intellektuellien vertaisfoorumi.

    • Anonyymi

      Ydinfyysikot täällä vaan vaihtaa ajatuksia, normipäivä

    • Anonyymi

      Ei kumpaakaan, höpö höpöä ja puskista huutelua, ajoittain jopa rehellistä mielipiteen ilmaisua. Mitä nyt rekkautuneilla tuota luuv seekkeröintiä jonkun verran, veikkaan ettei siinäkään yliannostusta esiinny :D

    • Anonyymi

      Palsta on kaikki:))

    • Anonyymi

      Palsta on parempi kuin irl!

    • Minä OLEN palsta.

      • Anonyymi

        Jos näin on niin voitko hoitaa homman sillee että saisin miehiä noihin mainoksiin? Ne voi olla ilman paitaa jos haluaa.


      • Anonyymi

        Niin ja mun autoon on vaihdettu kaikki öljyt. Seuraavaks pitäis tuulilasi vaihtaa. Siitä olis kiva saada mainoksia nyt tällä hetkellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mun autoon on vaihdettu kaikki öljyt. Seuraavaks pitäis tuulilasi vaihtaa. Siitä olis kiva saada mainoksia nyt tällä hetkellä.

        Mainostajien asiat hoitaa markkinointiosasto, minä vain olen. OLEN palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mun autoon on vaihdettu kaikki öljyt. Seuraavaks pitäis tuulilasi vaihtaa. Siitä olis kiva saada mainoksia nyt tällä hetkellä.

        Rände tekee kaikkensa miellyttääkseen naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rände tekee kaikkensa miellyttääkseen naisia.

        Not. Minä OLEN palsta, ainoa tarkoitukseni on OLLA. Ja toki viihdyttää kävijöitä.


      • En minä mitään missään riehu, minä vain OLEN palsta 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En minä mitään missään riehu, minä vain OLEN palsta 🤣

        Niin mä mietinkin ettet varmasti oo sinä kuka tota törkyä suoltaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En minä mitään missään riehu, minä vain OLEN palsta 🤣

        Näytti olleenkin jo aloitukset poistettu. Tai olihan siellä vielä se yksi kaikkine nimineen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mainostajien asiat hoitaa markkinointiosasto, minä vain olen. OLEN palsta.

        Joo huonosti niillä on asiat kun ei ne tiedä yhtään mitä tarviin ja haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytti olleenkin jo aloitukset poistettu. Tai olihan siellä vielä se yksi kaikkine nimineen.

        Ei harmainta aavistusta mistä kirjoitat, mutta ei sen väliäkään, minä vain OLEN. Palsta 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo huonosti niillä on asiat kun ei ne tiedä yhtään mitä tarviin ja haluan.

        Ehkä, ehkä ei. Seksi myy, ei tuulilasit.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehkä, ehkä ei. Seksi myy, ei tuulilasit.

        Joo no mutta voisin olla asiakas tuulilasihommaan mutta seksiä en osta kun oon ihan tarpeeks vetävä että saisin ilmaseks mutta en oo tehny asian eteen vielä tarpeeks niin ilman oon.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehkä, ehkä ei. Seksi myy, ei tuulilasit.

        Tuulilasit siis kiinnostaa tällä hetkellä ja myös seksi, en sitä kiellä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ehkä, ehkä ei. Seksi myy, ei tuulilasit.

        Meijän random varmaan pitäis olla sillee, edes kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuulilasit siis kiinnostaa tällä hetkellä ja myös seksi, en sitä kiellä.

        Ei tuulilasia nyt kannata vaihtaa, pahin mahdollinen aika siihen, kannattaa sitten vasta kesäkuussa se. Seksi kannattaa aina kun siihen on tilaisuus hyvässä seurassa, kesät talvet ja millä tahansa kumeilla, vaikkakin nastakumit voivat olla aika rajut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meijän random varmaan pitäis olla sillee, edes kerran.

        Niinkö? Perustele. Tosin seksihän on kivaa, mutta se edellyttää haluamista.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei tuulilasia nyt kannata vaihtaa, pahin mahdollinen aika siihen, kannattaa sitten vasta kesäkuussa se. Seksi kannattaa aina kun siihen on tilaisuus hyvässä seurassa, kesät talvet ja millä tahansa kumeilla, vaikkakin nastakumit voivat olla aika rajut.

        Joo tällein oon sen vaihdon suunnitellutkin. Sitten kun on kesät alla. Mutta nyt jo voisin tutustua missä se kannattais vaihtaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niinkö? Perustele. Tosin seksihän on kivaa, mutta se edellyttää haluamista.

        Koska minä oon ollu aika kauan, sanon jo liian kauan ilman ja sinä oot halukas. Sitäpaitsi tykkäisit varmasti kaikesta mussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska minä oon ollu aika kauan, sanon jo liian kauan ilman ja sinä oot halukas. Sitäpaitsi tykkäisit varmasti kaikesta mussa.

        Niinkö? Halu syntyy monesta asiasta, puute on yksi niistä tietenkin. Halu toiseen syntyy sen lisäksi siitä, että toinen on haluttava, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Jälkimmäinen edellyttää kohtaamista oikeasti, edellinen voi onnistua virtuaalisestikin, mutta luultavasti edellyttää kohtaamista sekin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niinkö? Halu syntyy monesta asiasta, puute on yksi niistä tietenkin. Halu toiseen syntyy sen lisäksi siitä, että toinen on haluttava, niin henkisesti kuin fyysisestikin. Jälkimmäinen edellyttää kohtaamista oikeasti, edellinen voi onnistua virtuaalisestikin, mutta luultavasti edellyttää kohtaamista sekin.

        No ootko sitten haluttava fyysisesti? Henkisesti tiedän että oot, oon halunnu sua muistaakseni jo pari kuukautta aina sillon tällön sen henkisen jutun perusteella. Niin ja oon myös fyysisesti haluttava vaikka saattais luulla muuta liittyen epäonneen mies jutuissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ootko sitten haluttava fyysisesti? Henkisesti tiedän että oot, oon halunnu sua muistaakseni jo pari kuukautta aina sillon tällön sen henkisen jutun perusteella. Niin ja oon myös fyysisesti haluttava vaikka saattais luulla muuta liittyen epäonneen mies jutuissa.

        En minä tiedä. Ehkä jollekulle olenkin. Olen ainakin ollut aiemmin. Sehän on kunkin immeisen itse omin silmin arvosteltava ketkä kelpaavat ja ketkä eivät kelpaa, fyysisesti. Henkinen haluttavuus voi vaikuttaa myös asiaan paljon, niin että rajatapaukset saavat mahdollisuuden myös fyysisesti.

        En minä arvioi ihmisiä heidän menneitten ihmissuhteittensa perusteella, ne ovat menneisyyttä, alkoivat ja päättyivät jostain syystä, eivät ne kerro ihmisestä paljoakaan, ne päättymiset.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En minä tiedä. Ehkä jollekulle olenkin. Olen ainakin ollut aiemmin. Sehän on kunkin immeisen itse omin silmin arvosteltava ketkä kelpaavat ja ketkä eivät kelpaa, fyysisesti. Henkinen haluttavuus voi vaikuttaa myös asiaan paljon, niin että rajatapaukset saavat mahdollisuuden myös fyysisesti.

        En minä arvioi ihmisiä heidän menneitten ihmissuhteittensa perusteella, ne ovat menneisyyttä, alkoivat ja päättyivät jostain syystä, eivät ne kerro ihmisestä paljoakaan, ne päättymiset.

        Oon niitä henkiseen juttuun meneviä. Tykkää huumorista, pitää olla välillä vähän tyhmä mutta oikeesti fiksu ja sanavalmis kun tarve vaatii. Kaikkee mitä ootkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon niitä henkiseen juttuun meneviä. Tykkää huumorista, pitää olla välillä vähän tyhmä mutta oikeesti fiksu ja sanavalmis kun tarve vaatii. Kaikkee mitä ootkin.

        No mahdollisesti olen. Ja saatan jopa olla fyysisesti riittävän passeli. Kumpikaan noista ei selviä kunnolla kuin tapaamalla oikeasti. Niin sitten sitä meiliä.

        Eikä se tapaaminen ole kuin tapaaminen. En lupaa muuta kuin asiallista kahviseuraa, enkä kyllä odota muuta toiseltakaan. Se on vain tapaaminen. Loput selviää sitten omia aikojaan, kun on kohdattu. Ne tiet voivat johtaa minne vain, ehkä taivaisiin tai helvettiin, miksei kaksioon Vantaalla, kuka ties takaisin palstalle. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mahdollisesti olen. Ja saatan jopa olla fyysisesti riittävän passeli. Kumpikaan noista ei selviä kunnolla kuin tapaamalla oikeasti. Niin sitten sitä meiliä.

        Eikä se tapaaminen ole kuin tapaaminen. En lupaa muuta kuin asiallista kahviseuraa, enkä kyllä odota muuta toiseltakaan. Se on vain tapaaminen. Loput selviää sitten omia aikojaan, kun on kohdattu. Ne tiet voivat johtaa minne vain, ehkä taivaisiin tai helvettiin, miksei kaksioon Vantaalla, kuka ties takaisin palstalle. Aika näyttää.

        Vantaa ei käy. Eikä oikein mikään kaupunki sieltä päin. Oon menossa taivaaseen jokatapauksessa että helvettiä ei tarvii mun pelätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vantaa ei käy. Eikä oikein mikään kaupunki sieltä päin. Oon menossa taivaaseen jokatapauksessa että helvettiä ei tarvii mun pelätä.

        No kaksio Vantaalla olis helvetti, niin se on sitten pois suljettu se 🤣

        Jos haluat kokeilla onneasi, niin sitten meiliä. Edelliset ehdot pitävät, se on vain tapaaminen. Sen myötä... No se nähdään sitten. Mutta varoituksen sana, olen ronkeli naisten suhteen, myös sen osalta mikä passaa minulle petipuuhiin, pelkkä pillu ei hetkauta pätkääkään. Sanotaan, että ronkelit runkkaa ja kyllä, se pitää paikkansa 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kaksio Vantaalla olis helvetti, niin se on sitten pois suljettu se 🤣

        Jos haluat kokeilla onneasi, niin sitten meiliä. Edelliset ehdot pitävät, se on vain tapaaminen. Sen myötä... No se nähdään sitten. Mutta varoituksen sana, olen ronkeli naisten suhteen, myös sen osalta mikä passaa minulle petipuuhiin, pelkkä pillu ei hetkauta pätkääkään. Sanotaan, että ronkelit runkkaa ja kyllä, se pitää paikkansa 😂

        Joo se onkin selkee. ja oon itekin ronkeli, se on yks syy tähän yksin toimimiseen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kaksio Vantaalla olis helvetti, niin se on sitten pois suljettu se 🤣

        Jos haluat kokeilla onneasi, niin sitten meiliä. Edelliset ehdot pitävät, se on vain tapaaminen. Sen myötä... No se nähdään sitten. Mutta varoituksen sana, olen ronkeli naisten suhteen, myös sen osalta mikä passaa minulle petipuuhiin, pelkkä pillu ei hetkauta pätkääkään. Sanotaan, että ronkelit runkkaa ja kyllä, se pitää paikkansa 😂

        Alkoks sua jännittään jos joudutkin tapaan mut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkoks sua jännittään jos joudutkin tapaan mut?

        Ei, ei mua semmonen jännitä alkuunkaan. Siellähän se on profiilissa meiliosoite ollut kaiken aikaa, sinne vaan viestiä niin voi tapahtuakin asioita.

        Kohtaan työssäni jatkuvasti vieraita ihmisiä ja niiden kanssa tulisi saada aina asioita aikaiseksi, niin siihen on tottunut. Pitää osata käsitellä kohtaamisia ja kohdattavia ihmisiä jotta saa niitä asioita niiden kanssa aikaiseksi. Siihen on oppinut ja sitä kautta on myös oppinut, ettei ikinä pidä odottaa tai olettaa kohtaamiselta muuta kuin toisen asiallisen ihmisen kohtaamista. Loput selviää kyllä sitten kohdattaessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo se onkin selkee. ja oon itekin ronkeli, se on yks syy tähän yksin toimimiseen.

        Ei sitä lihaa tulekaan kaikille ruoaksi tarjoilla, on parempi antaa joidenkuiden siirtyä toiselle nakkikioskille aterioimaan ja säästää parhaat palat hyville asiakkaille. Ronkelit runkkaavat, mutta yleensä hymyillen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei, ei mua semmonen jännitä alkuunkaan. Siellähän se on profiilissa meiliosoite ollut kaiken aikaa, sinne vaan viestiä niin voi tapahtuakin asioita.

        Kohtaan työssäni jatkuvasti vieraita ihmisiä ja niiden kanssa tulisi saada aina asioita aikaiseksi, niin siihen on tottunut. Pitää osata käsitellä kohtaamisia ja kohdattavia ihmisiä jotta saa niitä asioita niiden kanssa aikaiseksi. Siihen on oppinut ja sitä kautta on myös oppinut, ettei ikinä pidä odottaa tai olettaa kohtaamiselta muuta kuin toisen asiallisen ihmisen kohtaamista. Loput selviää kyllä sitten kohdattaessa.

        Odotukset on loppunu ajat sitten mistään ja meenkin sillä että mitä luoja tielle suo. Tiedän vielä varmaks että kaikkee hyvää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei sitä lihaa tulekaan kaikille ruoaksi tarjoilla, on parempi antaa joidenkuiden siirtyä toiselle nakkikioskille aterioimaan ja säästää parhaat palat hyville asiakkaille. Ronkelit runkkaavat, mutta yleensä hymyillen.

        Se olikin eilen sun syy kun en tehnyt terveyttä edistäviä asioita, tänään ei käy. Tänään teen niinkun haluan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotukset on loppunu ajat sitten mistään ja meenkin sillä että mitä luoja tielle suo. Tiedän vielä varmaks että kaikkee hyvää.

        Jotain odotuksia on, koska et ole sitä meiliä vielä laittanut. Vailla odotuksia se ei olisi sinulle mikään asia ja niinpä meili olisi tullut aikoja sitten. Odotukset on... haastavia havainnoitavia, omassa itsessä... Piilottelevia penteleitä, vaikeita hallittavia... Pirullisia ovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olikin eilen sun syy kun en tehnyt terveyttä edistäviä asioita, tänään ei käy. Tänään teen niinkun haluan.

        Aina, aina teet niin kuin haluat. Tai no töissä ei välttämättä voi ihan kaikkea valita, mikäli haluaa työnsä säilyttää. Mutta sekin on valintakysymys, voi valita tekevänsä kuten haluaa ja sitten ei ehkä ole sitä työpaikkaa enää. Miten sen asian haluaakaan nähdä.

        Mun syy? Ihanaa, olet siis hyvin parisuhdekoulutettu naarasoletettu, siinä missä minä olen hyvin koulutettu lyhytkarvainen suklaalevyn noutaja 🤣


    • Anonyymi

      Ehkä palsta on sekä empatian ja sympatian maailman kehto?

      Well, another things, siiskin eri asioita, kun pitänyt säätää tuota omaa reititintäkin... hyvä internet nopeustesti muuten omalle yhteydelle on tuossa linkissä:

      https://www.att.com/support/speedtest/

      Näkee reaalisia tiedonsiirtonopeuksia ja amerikkalaisten jättifirma, ehkä maailman varallisinkin firma :D

      Oma liittymä näytti julkisesti Wl-Fi että: 4G-Gateway, otin pois käytöstä koko WLAN, koska harvoin sitä tarvitsenkaan, olen tunnistamanon LAN.

    • Anonyymi

      Palsta on ihan mitä vaan.

      - Sheena

    • Ei kumpikaan. Tätä palstaa ja ylipäätään Kaksnelosta ei kannata pitää kovin hyvänä eikä aina luotettavanakaan tietolähteenä. Ja mitä rakkauteen tulee, niin kyllähän jotkut täällä hempeilee keskenään, mutta se saattaa olla huumoria tai vain sellaista niitä näitä jutustelua, jota ei kannata ottaa ihan vakavissaan eikä ainakaan sillä mielellä, että olisi nyt mustasukkainen, kun mulle ei hempeillä.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan rakkauden tyyssija!

    • Anonyymi

      Mukavien höpötysten maailmankaikkeus palsta on.

    • Sanoisin, että palsta on älyllisen rakkauden tyyssija ja kehto. Tunteiden ja intellektualismin kaikki värisävyt edustettuna 😬

    • Anonyymi

      Rakkauden .haista sinä pitkät älyllisyydelläsi

    • Sanoisin, että älyttömän keskustelun ehtymätön runsaudensarvi.
      Siis aivan sellaista aivot narikkaan -meininkiä, mikä pieninä annoksina tekee välillä tosi hyvää korvien väliin. 😄

      • Anonyymi

        Palstasta pitää puhua kunnioittavammin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstasta pitää puhua kunnioittavammin !

        Luonnollisesti.
        HRH The Palsta 😄


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe