tänään. Oli vissiin joku toimittelija tai joku.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/20e551a8-0a19-4bdb-abbb-73ef7d520b1c
Matti Nykäsen broidi heitti spittarit tiskiin
10
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tuleeko
elokuva?
kirja?
patsas?
terveisin koivusalo - Anonyymi
Sama sukunimi ainoastaan, mutta teki merkittävää journalistista työtä paljastaessaan valtaapitävien korruptiota. HS:n johdon mielestä meni kuitenkin liian pitkälle kun meni neloskanavan ohjelmaan paljastamaan jutun, jota lehti ei julkaissut. Potkujen jälkeen keskittyi kirjalijan uraansa.
Kunnollista eliitinkin rikoksia tutkivaa journalismia ei oikein enää ole.- Anonyymi
"mutta teki.."
- Anonyymi
Ei oo Matin broidi
Hara oli stadin kundi, budjas aikoinaa Roihiksessa ja kävi Porolahden kansalaisskolee, oltii samalla luokalla.
Hara blisas jossain vaiheessa fiudeja Malmilla. Hän tais blukaa ittensä tekussa bygmesuks, ennen ryhtymistä kirjailijaksi. En oo ihan varma tost mesu jutusta.- Anonyymi
Ei hitto. Käviks Hara Poriksessa skolaa? Mä kävin samaan aikaan tossa samassa skolassa. Olin "Tsilin" eli Sillanpään luokalla. Budjasin Vartsikassa. Syltty oli samalla luokalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitto. Käviks Hara Poriksessa skolaa? Mä kävin samaan aikaan tossa samassa skolassa. Olin "Tsilin" eli Sillanpään luokalla. Budjasin Vartsikassa. Syltty oli samalla luokalla.
Kyllä mä Tsilin muistan, anto jälkkärin vaihtoehdoks lätkyjä, sai valita. Meidän freka tais olla Salmela eli Virginialainen tai Käpysäkki, hänen oikeaa nimeä en muista. Mensonen entinen uffari opetti metalliduuneja ja Aro puuduuneja, hänen broidi oli samassa skolessa reksi. Liikepuolella oli Aaltonen, joka paremmin tsennattiin sikana. Moottoriopin frekan nimee mä en muista, voi olla et oli Kinnunen. Yks frekoista oli nimeltään Haapala, hänen poika on tunnettu rikospoliisi.
Samalla luokalla oli sellasii kundeja Hertikasta kun Veppi, Hulkku, Puosu, Hira, Hara enempää ei tuu nyt mielee.
- Anonyymi
Hän siis sylki Matin haudalle, ja pissasi vielä hautakiven päällekin, niin sanotusti..
- Anonyymi
Matti Nykäsellä ei ollut veljiä, ainoastaan sisaret Päivi, Tuija ja Anne.
Väitetään että Matin isällä Ensiolla olisi kuitenkin nuoruuuden tekosina myös Jorma niminen lapsi, joka asuu Ruotsissa, ja on ollut siellä myös vankilassa.
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/ba2a3d2d-5f9c-4b4a-bae8-d7379b7aa8d1 - Anonyymi
Taas joku YH:n kasvatti siellä koittaa päteä?
- Anonyymi
No nythän tämä menee jännäksi. Minäkin kävin poriksessa koulua. Siirryttiin Puotilaan uuteen vastavalmistuneeseen kouluun. Meillä oli maikkana Kalle Karlson. Puumaikkaa kutsuttiin Lotvoksi.
Muita en muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723