Eli varasti minulta sekä veljeltäni rahaa ja tavaroita. Veljeni kanssa meillä oli joku herkkä kohta ja tunsimme jonkinlaista sääliä häntä kohtaan. Tästä syystä suostuimme auttamaan ja lainaisimme hänelle rahaa. Näitä rahoja emme saaneet koskaan takaisin. Kun emme lainanneet enää rahaa, niin hän alkoi varamastamaan meiltä tavaroita ja myymään niitä eteenpäin. Lähti mm. televisio, kannettavat tietokone ja kaikkea muuta kivaa. Varmaan 3000e menetykset.
Kun olemme ottaneet nämä asiat puheeksi, niin väittää vaan että ei ole kenellekään mitään velkaa.
Ei minua tuo materiaalinen menetys harmita, harmittaa se että on sukua täydelle psykopaatille.
Voiko velipuoleni käytös johtua siitä, että kasvoi ilman isää
Anonyymi-ap
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854980- 983068
- 432916
- 1992422
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj302160- 1331979
- 1781580
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161511Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51449- 171355