Seurakunta äiti

Anonyymi-ap

Seurakunta isä? Raamattu?

22

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seurakunta Äiti on peite vallankäytölle lähinnä elämäntapasäännöissä.

      Äiti hoitaa, älä sitä, älä tätä.

      Joitain vuosikymmeniä sitten kehitettyjä sääntöjä, joita johto sallii seurakunnassa valvottavan.

      • Anonyymi

        "Seurakunta Äiti on peite vallankäytölle lähinnä elämäntapasäännöissä."

        On kyllä hyvin ilmaistu. Hoitokokousaikoihin kateelliset ja lahjattomat ajoivat omia etujaan seurakunnan nimissä, vaikka seurakunta ei tiennyt hoitohörhöjen puhuttelusyystä mitään. Jos lahjaton ei kyennyt samaan mitä silmätikuksi otettu henkilö, sen tekeminen/osaaminen oli syntiä. Esim. eräs paikkakunnan "nokkamies" yritti saada pojastaan viulunsoittajaa, mutta kun lahjat eivät riittäneet, oli se muille syntiä.


    • Lahkolaisuutta. Näiden puhvelien sanonta oli usein - Seurakunta äiti on tämä sana???
      Se sana oli vain lahkon perinnesäännöt? Ei muuta.
      Raamattuahan teillä ei ole edes kokouksissa (seuroissa) mukana, saatikka kotona.

      • Anonyymi

        Miksi olet katkera ja ivaat? Sinut vääräleuka Raamattu hukuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet katkera ja ivaat? Sinut vääräleuka Raamattu hukuttaa.

        Voiko tuta oppianne olla ivaamatta. Naitte pentujanne, tupakoitte, valehtelette, ja jakelette toisille suuriakin syntejä anteeksi?
        Tässä vain osa, jotain on sanottava RAAKASI Raamatun väärentäjille, että heräisitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tuta oppianne olla ivaamatta. Naitte pentujanne, tupakoitte, valehtelette, ja jakelette toisille suuriakin syntejä anteeksi?
        Tässä vain osa, jotain on sanottava RAAKASI Raamatun väärentäjille, että heräisitte?

        En tunne vl-oppia, enkä sitä puolustele. Te saalemin sikiöt, eikö teillä ole elämää. Upotusko sekoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tunne vl-oppia, enkä sitä puolustele. Te saalemin sikiöt, eikö teillä ole elämää. Upotusko sekoittaa?

        Meillähän se elämä todella on, ja ainoina, sillä meidät on kastettu Jeesukseen villiviinipuun oksana Jaloviinipuuhun.
        Et näytä tuntevan myöskään Kristittyyn elämän onnea Hänessä.
        Todellisuudessa olet Vl lakeija.


      • Anonyymi

        Puratko pahaa oloasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puratko pahaa oloasi.

        Vastasin vain toivottomalle Wellulle, mitä on olla Jeesuksen oma.
        Mikä on paha olosi???? Kerro, voin kertoa, millä se lähtee pois.

        Teen sitä päivittäin ja aika paljon velluille.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Vastasin vain toivottomalle Wellulle, mitä on olla Jeesuksen oma.
        Mikä on paha olosi???? Kerro, voin kertoa, millä se lähtee pois.

        Teen sitä päivittäin ja aika paljon velluille.

        Tollane pirun lakeija ei saa aikaan kuin pahaa.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Vastasin vain toivottomalle Wellulle, mitä on olla Jeesuksen oma.
        Mikä on paha olosi???? Kerro, voin kertoa, millä se lähtee pois.

        Teen sitä päivittäin ja aika paljon velluille.

        Hedelmiesi perusteella et ole sen Jeesuksen oma joka kerran ristiin naulittiin Golgatan mäellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tollane pirun lakeija ei saa aikaan kuin pahaa.

        Kerro mitä pahaa Hän saa aikaan, Pinnahan tuo teille Jeesusta, jota ei seuroissa saa ja kertoo, mitä Jumalan sana todella on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hedelmiesi perusteella et ole sen Jeesuksen oma joka kerran ristiin naulittiin Golgatan mäellä.

        Mitä hedelmiä tarkoitat? Kolahtiko jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä pahaa Hän saa aikaan, Pinnahan tuo teille Jeesusta, jota ei seuroissa saa ja kertoo, mitä Jumalan sana todella on.

        Ei Jeesus kulje tuollaisen fariseuksen kera.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Jeesus kulje tuollaisen fariseuksen kera.

        Oletko sokea, minä kuljen Jeesuksen kanssa, niin se menee ja Suomen fariseukset ovat juuri SRK.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Oletko sokea, minä kuljen Jeesuksen kanssa, niin se menee ja Suomen fariseukset ovat juuri SRK.

        Olet vähän niinkuin Juudas. Huijaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne vl-oppia, enkä sitä puolustele. Te saalemin sikiöt, eikö teillä ole elämää. Upotusko sekoittaa?

        raamatuissa sanotaan, jotta jokainen tulee kastella/ kastaa ripustamalla tämän kaulaan iso myllynkivi ja upottamalla kasteltava/ kastetttava sitten pohjanmereen


    • Anonyymi

      Missä raamatussa puhutaan seurakuntaäidistä?

      • Anonyymi

        Gal. 4


    • Seurakunta on morsian Jeesus on ylkä, joka saapuu noutamaan pois omansa.

    • Anonyymi

      Olen orpo, hoitokodeissa kasvanut 52v mies. Elämä on mennyt laveaa polkua. Voisinko saada "seurakuntaäidin" vanhemmasta naisesta, joka huoltaisi ja katsoisi perääni?

    • Anonyymi

      Se seurakuntaäiti on synnyttänyt kelvottomia "lapsia" kuten VL- lahkon.
      seurakuntaäidin ois hyvä käyttää ehkäisyä, ni vammaisten jälkeläisten määrä vähenis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe