https://yle.fi/a/74-20023337
Kolme-nelikymppiset miehet muita tyytymättömimpiä myös elämäänsä
"Tutkimuksesta selviää, että 30–44-vuotiaat miehet ovat muita tyytymättömimpiä myös omaan elämäänsä. Melkein 30 prosenttia heistä kokee näin. 15–29-vuotiaat naiset ovat tutkimuksessa toinen ryhmä, joka on melkein yhtä tyytymätön elämäänsä kuin kolme-neljäkymppiset miehet."
-harmiseikirj-
Maailman onnellisimman maan väliinputoajat
19
59
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän voisi syyksi teoretisoida semmoista että kun tämä yhteiskunta on voimakkaasti päättänyt poistaa maskuliinisuuden ja jokapaikka on miesvihaa täynnä ovat miehet siihen pettyneitä kun ei voi olla enää normaalisti mies, ja taas nuoremmat naisetkin on pettyneitä kun hekin on nähneet miten normaali miehekkyys on kadonnut, heille on tarjolla vain vinkuvia ituhippejä ja lespaavia homoja, harmittaahan se varmaankin.
-harmiseikirj-Täällä mitään mies vihaa ole.😄. Eikä maskuliinisuutta mihinkään poistamassa olla toksinen sellainen taas joutaa mennäkin.🙂.
- Anonyymi
Hohhoijaa nyt taas noita luuseripersu teorioita.
Mikkojuhan kirjoitti:
Täällä mitään mies vihaa ole.😄. Eikä maskuliinisuutta mihinkään poistamassa olla toksinen sellainen taas joutaa mennäkin.🙂.
Koska en ihan tarkaan tiedä miten sinä tuon miesvihan käsität niin pieni katkelma erään Suomalaisen naisjärjestön kannanotosta.
""Ainoa järjellisille naisille jällellä oleva keino on tehdä vallankumous, tuhota rahajärjestelmä, luoda täydellinen automaatio ja tuhota miessukupuoli."
Onko tuo sinusta sellainen eroottisesti latautunut ensitreffien jännityksen rikkoja vai näetkö siinä kentien joitakin vihamielisyyden häivähdyksiä?
- Anonyymi
Miksi tutkimukset sanelle teidän elämää? Miksi ette ota haltuun omaa elämää.Kukaan ei tetä täälä iske.Joten menkää ihmisten ilmoille kämpistänne.
- Anonyymi
Nuoret naiset ovat stressaantuneita siitä, että miten se elämä oikein aikuisena menee. Kovat paineet, eikä mikään ole varmaa.
‐------
Nelikymppiset miehet ovat pettyneitä, kun elämän suuret valinnat on jo tehty, ja näin p***kaa on oravanpyörässä. - Anonyymi
Oho, hieman yllättävää.. Itse olen tuon ikäluokan nainen ja olen tyytyväinen elämääni. Taloudellisesti voisi olla asiat paremmin ja parisuhdetta kaipaan, mutta muutoin elämä on hyvää ja olen kiitollinen niin monesta asiasta, joita olen elämääni saanut.
- Anonyymi
Mutta onhan tuosta nyt ollut että nuorilla naisilla on paineita. Pikainen googlaus tuottaa:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyttojen-ja-naisten-masennuslaakkeiden-kaytto-hurjassa-kasvussa-potilastilastot-puhuvat-karua-kielta/8512768#gs.tc9baa
https://yle.fi/a/3-12502590
https://www.evermind.fi/masennus-vie-elakkeelle-naiset-nuoret/
-harmiseikirj- - Anonyymi
Eikö valtion velkaantuminen hirvitä. Jos mulle esittäis kysymyksen että haluanko parisuhteen vai valtion velat maksuun. Niin ehdottomasti velat pois. Mua ärsytti omat velatkin niin paljon, että maksoin pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onhan tuosta nyt ollut että nuorilla naisilla on paineita. Pikainen googlaus tuottaa:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tyttojen-ja-naisten-masennuslaakkeiden-kaytto-hurjassa-kasvussa-potilastilastot-puhuvat-karua-kielta/8512768#gs.tc9baa
https://yle.fi/a/3-12502590
https://www.evermind.fi/masennus-vie-elakkeelle-naiset-nuoret/
-harmiseikirj-Onhan Supmessa varmaan kaikissa ikäluokissa suunta ollut huonompaan mielenterveyden suhteen. Juuri luin, miten keski-ikäisten naisten uniongelmat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti. Todella huolestuttavaa..
Jotenkin kuvittelin, että nuorehkot miehet olisivat kuitenkin keskimäärin aika tyytyväisiä elämäänsä. Tämä perustuu toki omaan käsitykseeni, mutta esim tuttavapiirini miehillä tuntuu menevän hyvin ja moni heistä osuu juuri tuohon ikäluokkaan. Ei saisi koskaan olettaa mitään.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö valtion velkaantuminen hirvitä. Jos mulle esittäis kysymyksen että haluanko parisuhteen vai valtion velat maksuun. Niin ehdottomasti velat pois. Mua ärsytti omat velatkin niin paljon, että maksoin pois.
No hirvittäähän se, mutta ihan kauheasti en siihen henkilökohtaisesti voi vaikuttaa, joten en aio sen takia yöuniani menettää. Hienoa, jos olet saanut maksettua omat velat pois. Minulla on asuntolainaa vielä n 100 000€, joten hetki menee vielä, kunnes olen velaton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hirvittäähän se, mutta ihan kauheasti en siihen henkilökohtaisesti voi vaikuttaa, joten en aio sen takia yöuniani menettää. Hienoa, jos olet saanut maksettua omat velat pois. Minulla on asuntolainaa vielä n 100 000€, joten hetki menee vielä, kunnes olen velaton.
Tuli vähän liikaa keveiltyä tolla velan maksamisella. Kun tää mun kämppäkään ei maksanu, kuin puolet tosta mitä sulla on velkaa. Tää on kerrostalo kolmio maakunnassa. Vähän tietenkin hirvittää, että menettääkö tää kokonaan arvonsa. Toisaalta parin kilometrin päässä on helsinki tampere rautatie ja vaikka muuten palvelut on täältä lähteny, niin tolle pysäkille on tullu useita junavuoroja lisää. Ei sitten lopulta tiedä miten tässä kunnassa käy. Väkiluku polkee aika lailla paikoillaan ja yrityksillä on vaikeuksia löytää tekijöitä.
- Anonyymi
Jaa, kriteerit päästäkseen maailman onnellisemmaksi maaksi/kansaksi on pelkkä vitsi. Yksikään kriteeri ei sisällä ihmisten hyvinvointia ihmisenä vaan ihan muita ns kovia arvoja, huoh!
".....tyytymättömät miehet asuvat valtaosin maaseudulla tai pienillä paikkakunnilla...."
Jos tämän nyt arkipäivästää niin meillä on töissä kohderyhmään sopivia henkilöitä joiden työmatka on noin 30km. Helsingissä päätetään korottaa polttoaineiden hintoja mainostaen että kannattaa vaihtaa vety- tai pistokeautoon. Harvalla duunarilla on varaa laittaa kymppitonneja uuteen autoon joten lopputulema on että henkilö ajaa edelleen samalla autolla tankaten kallistunutta polttoainetta, päästöt ei vähene mutta henkilöä nätisti sanottuna harmittaa.
Yhteiskunnan näkemys on että tämä on miehen oma vika koska "... eivät ole pystyneet sopeutumaan miehen roolin kulttuuriseen muutokseen tai uusiin vaatimuksiin."
Olisi ollut mukavaa saada tuohon samaan artikkeliin syitä myös nuorten naisten näkemyksistä tyytymättömyydestään. Todennäköisesti ovat kuitenkin eri alueilta koska täältä naiset on aikalailla kadonneet.- Anonyymi
Onneksi olen 47 vuotias, niin saa olla onnellinen ja aivovammailla ihan tyytyväisenä.
>simiti< - Anonyymi
Missään muussa kuin onnellisemmassa maassa ei ole varaa nurista, että vaatteet likaantuu käytössä ja voi hurjaa, ne pitää pestä.
- Anonyymi
Pelkkää elintasonarinaa, ei muuta.
- Anonyymi
Rumat ja lihavat nuoret naiset ahdistuvat kun feministien valheet pettävät heidät. Sen sijaan että heitä patistettaisiin laihduttamaan ja miellyttämään miehiä, heitä paapotaan kehopositiivisuudella. Sitten kun kukaan mies ei osoita kiinnostusta kaikesta metoo -puheesta huolimatta, masennutaan.
- Anonyymi
Olipas munaton aloitus. Joku on varastanut Harmiksen Mojon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001