Mitä sanoa äidille jos haluaa meikata ?

Anonyymi-ap

Moi! Oon 11v tyttö suomesta, ja haluisin alkaa meikkaa "kunnolla" mut en uskal sanoo mun äitille siitä. Mul on jo meikkeijä/kasvonaamioita yms, ja mun äiti niinku tietää et mul on mut haluisin yhel tavak sanoo sille. Käytän nykään kuitenkit vaan huulikiiltoa. Mun äiti ei tiiä et mul on kuitenkaa et mul on aik paljo meikkii..onks pitää vinkkei miten kertoo? Ja ei tarvi tulls valittaa et oon liian nuori

7

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet sen ikäinen kuin olet. Mutta ihmettelen, miten 11-vuotiaan mieleenkään juolahtaa meikkaaminen. Lapsihan sinä vielä olet. En sano, ettei lapsi saa meikata, mutta sanon, että lapsi on kauniimpi puhtoisena.

Jos/Kun äitisi meikkaa, voit siinä sivumennen sanoa, että sinäkin haluaisit kokeilla. Jos äitisi ei innostu asiasta, unohda koko juttu! Olet aivan varmasti joka tapauksessa kaunein ihan omana itsenäsi.

• Anonyymi

Ei! Ei tarvii unohtaa jos äiti ei innostu! Sit alat vaan käyttämään meikkiä:) toi oli tosi tyhmä neuvo! Oot varmasti ihana meikillä tai ilman eikä äiti oo hyvä määrää et käytätkö vai etkö👍🏼 en tiiä mitä nää kommentit oikein selittää kun tänne kysyttiin että miten kertoa ette edes tunne tätä ihmistä eli ette ala täällä saneleen että ”opettele ensin kirjottaan” ja että ”miten tollanen on käynyt mielessä”
        Toi ei varmaan auta taas yhtään tätä asiaa hei🧐 joten laita vaikka viestillä jos et uskalla kasvotusten sanoa! Kysy vaikka sun äitiltä tai tutulta että koska ja miten se alko meikkaan❤️ jos sä haluut meikata niin tottakai sä saat! Ite aloin eka käyttää ripsarii en vielä meikkaa kunnolla mutta jos sä haluut niin sit vaan käytä meikkiä äläkä välitä mitää nää muut tääl lässyttää💗☺️😘😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei! Ei tarvii unohtaa jos äiti ei innostu! Sit alat vaan käyttämään meikkiä:) toi oli tosi tyhmä neuvo! Oot varmasti ihana meikillä tai ilman eikä äiti oo hyvä määrää et käytätkö vai etkö👍🏼 en tiiä mitä nää kommentit oikein selittää kun tänne kysyttiin että miten kertoa ette edes tunne tätä ihmistä eli ette ala täällä saneleen että ”opettele ensin kirjottaan” ja että ”miten tollanen on käynyt mielessä”
        Toi ei varmaan auta taas yhtään tätä asiaa hei🧐 joten laita vaikka viestillä jos et uskalla kasvotusten sanoa! Kysy vaikka sun äitiltä tai tutulta että koska ja miten se alko meikkaan❤️ jos sä haluut meikata niin tottakai sä saat! Ite aloin eka käyttää ripsarii en vielä meikkaa kunnolla mutta jos sä haluut niin sit vaan käytä meikkiä äläkä välitä mitää nää muut tääl lässyttää💗☺️😘😘

Joo mäki oon 11v. Viime pääsiäisnä meiikkasin itteni pääsjäisnoidaks. Muuten en käytä meikkii.
        Äiti sanoo ettei meiki oo hyvä lapselle. Äiti on lääkäri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiti on erittäin hyvä sanomaan, milloin omalle tyttärelle sopii meikki ja milloin ei. 11-vuotiaalle lapselleen äidin jopa kuuluu sanoa, milloin meikki sopii. Äidin on hyvä ohjata tytärtään vielä aikuisenakin. Se on välittämistä.

• Anonyymi

Miten ja miksi 11 v tyttö on hankkinut koko arsenaalin meikkaustarvikkeita? Vieläpä äidin tietämättä!

• Anonyymi

Voi reppana, opettele ensin kirjoittamaan! Sen jälkeen voit miettiä meikkejä, jos ei tärkeämpää tekemistä ole.

• Anonyymi

elä sä ala määräilemää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2826
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      24
      2052
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1558
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1319
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1238
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1026
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      901
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      877
    Aihe