Voiko kaukosuhde toimia?

Anonyymi-ap

Joo eli tosiaan muutama pv sitten alotin seurustelee jätkän kaa joka asuu 2h 30 min päässä musta. Onks kellään kokemusta siitä että kaukosuhde ois toiminu? Tää on siis mun eka suhde ylipäätään ja rakastan sitä poikaa todella paljon niin ois kiva kuulla positiivisia kokemuksia

12

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voihan se toimia jos molemmilla on halua. Nykyään on helppo pitää yhteyttä. Kuinka usein pääsisit tapaamaan tätä poikaa? Onko matkustaminen molemmille ok?

    • Anonyymi

      Millä? Kävellen vai?

    • Anonyymi

      Kuinka pitkät mulkut teillä on? Yhteensä? Sopii siitä miettiä.

    • Anonyymi

      Taxi on kexitty.

    • Anonyymi

      Me alettiin seurustella aikoinaan. Mies oli kesäduunissa suunnilleen tuollaisen matkan päässä. Soiteltiin ja viestitettiin koko ajan. Viikko siitä mies irtisanoutui ja tuli mun luo ja jäi.

    • Anonyymi

      Oon mies jo iäkkäämpi, seurusten kolmen naisen kanssa jotka asuu aika pitkän matkan takana, näemme noin kerran parikin joka kuukausi. tietysti eri aikaan, ja jokainen on sopusuhtainen vartaloltaan ja suht hyvissä viroissa. olemme ikään kuin sybioosissa, naiset tuo tullessaan niin elintarvikkeita kuin vaikkapa elektroniikkaa ym , sekä jättävät kukin sievoisen summan lähtiessään kirjekuoressa.

      Kaikki ovat tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Minulla oli ei vuosina yksi kerralla kauko suhde: yhtensä 3v. ekan kanssa 5vuotta,tokan kanssa 12 v ja kolmannen kanssa 7v. Mitä niistä jäi käteen? Olen iki sinkku ja elän yksin. Aika meni ,vuodet meni. Mitä jäi ? Kuten jossain laulussa yksinäiset huoneet..Kaikkeen tottuu.

    • Anonyymi

      Kyllä se voi toimia, mutta ei kaikilta.

    • Anonyymi

      Ellei kummallakaan ole mahdollisuutta tavata usein, pitäkää ystävyyttänne elossa emaileilla, skypppaamalla.

      Ehkä tulevaisuudessa satutte ottamaan tyopaikat lähempää toisianne jolloin henkilokohtainen tapaaminen onnistuu helpommin.

    • Anonyymi

      Tietysti voi toimia. Mitä sitä rakkauden eteen ei tekisi :) Omaa kokemusta on kaukosuhteista ja niissä on vaa tärkeetä osata kommunikoida oikein ja ymmärtää toista ja kuunnella❤️ Myös tärkeetä että osaa luottaa oikei ni ei tuu turhia ”riitoja”
      Tsemppejä ja onnea sinne<3

    • Kyllä ne toimii. Pitää vaan tietty jaksaa sitä ikävää, mikä tulee sillon kun ei voi olla toisen kanssa. Nykyaikana se on helppoa kaikilla viestintätavoilla. Onnistui se entisaikaankin, ennen kännyköitä jo. Kirjeiden lähettäminen oli jotenkin romanttista.

    • Anonyymi

      Oon tän keskustelun alottaja ja haluisin antaa tilannepäivityksen. Eli siis erottiin about kuukausi tän kirjotuksen jälkeen. Nää kommentit on mun mielest tosi ihanii joten kiitti niistä <3 ja siis oon päässy eron yli jo kun siitähän on jo kauan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe