Joo eli tosiaan muutama pv sitten alotin seurustelee jätkän kaa joka asuu 2h 30 min päässä musta. Onks kellään kokemusta siitä että kaukosuhde ois toiminu? Tää on siis mun eka suhde ylipäätään ja rakastan sitä poikaa todella paljon niin ois kiva kuulla positiivisia kokemuksia
Voiko kaukosuhde toimia?
12
887
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan se toimia jos molemmilla on halua. Nykyään on helppo pitää yhteyttä. Kuinka usein pääsisit tapaamaan tätä poikaa? Onko matkustaminen molemmille ok?
- Anonyymi
Millä? Kävellen vai?
- Anonyymi
Kuinka pitkät mulkut teillä on? Yhteensä? Sopii siitä miettiä.
- Anonyymi
Taxi on kexitty.
- Anonyymi
Me alettiin seurustella aikoinaan. Mies oli kesäduunissa suunnilleen tuollaisen matkan päässä. Soiteltiin ja viestitettiin koko ajan. Viikko siitä mies irtisanoutui ja tuli mun luo ja jäi.
- Anonyymi
Oon mies jo iäkkäämpi, seurusten kolmen naisen kanssa jotka asuu aika pitkän matkan takana, näemme noin kerran parikin joka kuukausi. tietysti eri aikaan, ja jokainen on sopusuhtainen vartaloltaan ja suht hyvissä viroissa. olemme ikään kuin sybioosissa, naiset tuo tullessaan niin elintarvikkeita kuin vaikkapa elektroniikkaa ym , sekä jättävät kukin sievoisen summan lähtiessään kirjekuoressa.
Kaikki ovat tyytyväisiä. - Anonyymi
Minulla oli ei vuosina yksi kerralla kauko suhde: yhtensä 3v. ekan kanssa 5vuotta,tokan kanssa 12 v ja kolmannen kanssa 7v. Mitä niistä jäi käteen? Olen iki sinkku ja elän yksin. Aika meni ,vuodet meni. Mitä jäi ? Kuten jossain laulussa yksinäiset huoneet..Kaikkeen tottuu.
- Anonyymi
Kyllä se voi toimia, mutta ei kaikilta.
- Anonyymi
Ellei kummallakaan ole mahdollisuutta tavata usein, pitäkää ystävyyttänne elossa emaileilla, skypppaamalla.
Ehkä tulevaisuudessa satutte ottamaan tyopaikat lähempää toisianne jolloin henkilokohtainen tapaaminen onnistuu helpommin. - Anonyymi
Tietysti voi toimia. Mitä sitä rakkauden eteen ei tekisi :) Omaa kokemusta on kaukosuhteista ja niissä on vaa tärkeetä osata kommunikoida oikein ja ymmärtää toista ja kuunnella❤️ Myös tärkeetä että osaa luottaa oikei ni ei tuu turhia ”riitoja”
Tsemppejä ja onnea sinne<3 Kyllä ne toimii. Pitää vaan tietty jaksaa sitä ikävää, mikä tulee sillon kun ei voi olla toisen kanssa. Nykyaikana se on helppoa kaikilla viestintätavoilla. Onnistui se entisaikaankin, ennen kännyköitä jo. Kirjeiden lähettäminen oli jotenkin romanttista.
- Anonyymi
Oon tän keskustelun alottaja ja haluisin antaa tilannepäivityksen. Eli siis erottiin about kuukausi tän kirjotuksen jälkeen. Nää kommentit on mun mielest tosi ihanii joten kiitti niistä <3 ja siis oon päässy eron yli jo kun siitähän on jo kauan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999