Voiko kaukosuhde toimia?

Anonyymi-ap

Joo eli tosiaan muutama pv sitten alotin seurustelee jätkän kaa joka asuu 2h 30 min päässä musta. Onks kellään kokemusta siitä että kaukosuhde ois toiminu? Tää on siis mun eka suhde ylipäätään ja rakastan sitä poikaa todella paljon niin ois kiva kuulla positiivisia kokemuksia

12

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voihan se toimia jos molemmilla on halua. Nykyään on helppo pitää yhteyttä. Kuinka usein pääsisit tapaamaan tätä poikaa? Onko matkustaminen molemmille ok?

• Anonyymi

Millä? Kävellen vai?

• Anonyymi

Kuinka pitkät mulkut teillä on? Yhteensä? Sopii siitä miettiä.

• Anonyymi

Taxi on kexitty.

• Anonyymi

Me alettiin seurustella aikoinaan. Mies oli kesäduunissa suunnilleen tuollaisen matkan päässä. Soiteltiin ja viestitettiin koko ajan. Viikko siitä mies irtisanoutui ja tuli mun luo ja jäi.

• Anonyymi

Oon mies jo iäkkäämpi, seurusten kolmen naisen kanssa jotka asuu aika pitkän matkan takana, näemme noin kerran parikin joka kuukausi. tietysti eri aikaan, ja jokainen on sopusuhtainen vartaloltaan ja suht hyvissä viroissa. olemme ikään kuin sybioosissa, naiset tuo tullessaan niin elintarvikkeita kuin vaikkapa elektroniikkaa ym , sekä jättävät kukin sievoisen summan lähtiessään kirjekuoressa.

Kaikki ovat tyytyväisiä.

• Anonyymi

Minulla oli ei vuosina yksi kerralla kauko suhde: yhtensä 3v. ekan kanssa 5vuotta,tokan kanssa 12 v ja kolmannen kanssa 7v. Mitä niistä jäi käteen? Olen iki sinkku ja elän yksin. Aika meni ,vuodet meni. Mitä jäi ? Kuten jossain laulussa yksinäiset huoneet..Kaikkeen tottuu.

• Anonyymi

Kyllä se voi toimia, mutta ei kaikilta.

• Anonyymi

Ellei kummallakaan ole mahdollisuutta tavata usein, pitäkää ystävyyttänne elossa emaileilla, skypppaamalla.

Ehkä tulevaisuudessa satutte ottamaan tyopaikat lähempää toisianne jolloin henkilokohtainen tapaaminen onnistuu helpommin.

• Anonyymi

Tietysti voi toimia. Mitä sitä rakkauden eteen ei tekisi :) Omaa kokemusta on kaukosuhteista ja niissä on vaa tärkeetä osata kommunikoida oikein ja ymmärtää toista ja kuunnella❤️ Myös tärkeetä että osaa luottaa oikei ni ei tuu turhia ”riitoja”
      Tsemppejä ja onnea sinne<3

• Kyllä ne toimii. Pitää vaan tietty jaksaa sitä ikävää, mikä tulee sillon kun ei voi olla toisen kanssa. Nykyaikana se on helppoa kaikilla viestintätavoilla. Onnistui se entisaikaankin, ennen kännyköitä jo. Kirjeiden lähettäminen oli jotenkin romanttista.

• Anonyymi

Oon tän keskustelun alottaja ja haluisin antaa tilannepäivityksen. Eli siis erottiin about kuukausi tän kirjotuksen jälkeen. Nää kommentit on mun mielest tosi ihanii joten kiitti niistä <3 ja siis oon päässy eron yli jo kun siitähän on jo kauan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3026
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2341
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1976
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      239
      1904
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1895
    6. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      21
      1801
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1586
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1394
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      65
      1144
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1106
    Aihe