Ei se ole vain herkkujen syy että ihminen lihoo.
Lopettakaa ihmiset se ruualla herkkuperseily niin läski lähtee.
S YÖ HYVÄÄ KEITTOA NIIN LÄSKI LÄHTEE
Herkkuperseiletkö sinä ruualla,Hyvää keittoa
17
129
Vastaukset
- Anonyymi
Kanannahkamies taas asialla, vai?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17793020C
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Karkkia VOI syödä niin paljon kuin haluaa jos se on hyvänmakuista. Minä syön päivässä 8 ksan lakritsipatukkaa ja aamuerektiot on taas toimineet.SUOLAA EI saa syödä vaan pitää laittaa tilalle SOKERIA.Kalorit ei ole samanarvoiset.Lähden tästä lenkille poljen 67 km ja laukussa on väljät tuulipuvun housut jotka on aivan valkoisia rantuja täynnä kun tulen lenkiltä.Se on selvä merkki siitä että erektiot on palanneet ja taas LAIHTUU.Verenpainetta ei ole lainkaan.Aamulla kun mittasin niin pihtimittari näytti 364/321 lukemat.
- Anonyymi
Elä hetkkuperseile,siksi sinä oletkin lihava.
SYÖ HYVÄÄ KEITTOA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYÖ HYVÄÄ KEITTOAVain suolallisella herkulla voi laihtua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYÖ HYVÄÄ KEITTOAMinä EN ole lihava.En laihduta vaan kerron teille läskeille miten minun ohjeilla LAIHTUU.Minulla on enää 3 misen kiloa läskiä ja se lähtee viikon päästä ja minulla on silloin VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Ne saa PYÖRÄILEMÄLLÄ ja HIIHTÄMÄLLÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain suolallisella herkulla voi laihtua.
Suolan pitää olla hyvänmakuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYÖ HYVÄÄ KEITTOALaihtuuko pahalla keitolla?
T kn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihtuuko pahalla keitolla?
T knKyllä, koska sitä voi syödä vain vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, koska sitä voi syödä vain vähän.
"Kyllä, koska sitä voi syödä vain vähän."
Mutta jos ruoka on pahaa, niin miten estää syömästä jotain hyvää sen päälle, siis herkkuperseillä. Vähän niinkuin sinäkin, päälle täytekakkukahvit?
Kun on perjantai niin mulla kyllä käy mielessä joku herkku. Ennen oli pakko saada juustonaksuja telkkarin ääreen. Onneksi on unohtuneet toistaiseksi. Juusto on kuitenkin minun herkkua eli vaikea kuvitella elämää ilman juustoa. No ostin chilijuustoa jälkiruoaksi viinin kera. Pääruoaksi savulohipala kauppahallista, salaatti marketista.
Eli ei mitään makeaa nyt tee mieli. Juon sokerittoman puhdistamon drinkin niin siinä tulee vähän suolaiselle vastaparia. Stevialla makeutettu.
T kn
- Anonyymi
Täällä keskustelun taso on aivan perseesä
- Anonyymi
Totta. Avaaja on pilailia ja muut seuraavat perässä.
- Anonyymi
"Ei se ole vain herkkujen syy että ihminen lihoo."
Ei niin. Ei ne herkut kaupassa ketään lihota. Ihminen lihoo kun se syö niitä herkkuja. Liikaa.
T kn- Anonyymi
Laihtuminen riippuu paljon pääruuasta.Vaikka herkkuja ei söisi paljon ja pääruoka ON LIHOTTAVAA ET LAIHDU.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihtuminen riippuu paljon pääruuasta.Vaikka herkkuja ei söisi paljon ja pääruoka ON LIHOTTAVAA ET LAIHDU.
Olen laihduttanut viimeistä 5 ttä tai 7 ää ylimääräistä kiloa nyt 5 iisi vuotta.Pihtimittoja on kulunut sinä aikana 10 nen paria.Vain älyni on tällä hetkellä veitsenterävä,mutta ei vatsalihas.Nykyisin painotan hiihtoa ja suolaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laihduttanut viimeistä 5 ttä tai 7 ää ylimääräistä kiloa nyt 5 iisi vuotta.Pihtimittoja on kulunut sinä aikana 10 nen paria.Vain älyni on tällä hetkellä veitsenterävä,mutta ei vatsalihas.Nykyisin painotan hiihtoa ja suolaa.
NIINHÄN NE VATSALIHAKSENI KOHTA NÄKYYKIN VEITSENTERÄVÄNÄ.
Pitää vain osata tosiaan käyttää järkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NIINHÄN NE VATSALIHAKSENI KOHTA NÄKYYKIN VEITSENTERÄVÄNÄ.
Pitää vain osata tosiaan käyttää järkeä.Pitää ajatella alapäällä eikä yläpäällä niin kyllä LAIHTUU.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097