Onneksi näin

Anonyymi-ap

Kaikki naiset on yksilöitä vaikka massaksi mielletään. Yli 30 vuotta yhdessä ja yksi lapsi. Vaimo on 50v ja haluaa edelleen seksiä ja tekee aloitteita, hellyys kuuluu joka päivään, pusuttelua ja muuta hyväilyä. Vaimokin piristyi kun jälkikasvu muutti pois. Siksi ihmettelen niitä jotka ei halua puolisoa tai pihtaa, siinä se loppu lähestyy. Kaveri päätyi avioeroon seksittömyyden takia, eihän sitä montaa vuotta katellut, eron jälkeen nainen myrkytti lapsensa isäänsä vasten pettämisväitteillä. Mies oli maanviljelijä, päivät hommissa pelloilla ja metsätyöt päälle ja iltaisin tietenkin halusi vaan ei saanut.

6

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi olkoon! Jotkin naiset mummeloituvat myöhemmin (ja jotkut aiemmin).

      Parisuhdekumppania etsivän miehen kannattaa kuitenkin pitää mielessään että vaihdevuodet alkavat tyypillisesti 38v ... 56v ikäisenä.

      • Anonyymi

        Miten vaihdevuodet vaikuttaa seksin harrastamiseen ja haluamiseen 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten vaihdevuodet vaikuttaa seksin harrastamiseen ja haluamiseen 🤔

        Itselläni vaihdevuodet jo 40 tienoilla. Nyt 50 seksi kiinnostaa enemmän kuin ennen.


    • Anonyymi

      Aikalailla samaa paitsi, että olemme vanhempia.
      Vaimoni on perusasenteiltaan vanhanaikainen. Mies on mies ja nainen on nainen. Vaimo ei ole mikään kynnysmatto mutta roolikuvat ovat selkeät.
      Vaimoni ei ole koskaan vaatinut minulta mitään. On esittänyt toiveensa toisessa muodosa.
      Kun lapsemme lähtivät opiskelemaan niin muutimme kookkaasta rinnetalosta keskustan kolmioon ja lopetimme pian +50v vaiheessa töissä käymisen.
      Biologisesta erosta johtuen sovimme pian tuon "eläköitymisen" jälkeen, että seksissä elämme vaimoni mieltymysten ja aloitteellisuuden mukaan.
      Mieltymyksiä on vielä riittänyt pariin viikkokertaan mutta satunnaisia tissutelujaksojanikaan hän ei pane pahakseen.
      Viime vuosina vaimoni kiljunta ei ole kaikunut makuuhuoneen seinistä mutta ilmeisesti nauttii oraalisen huomion kohteena olemisesta osa hänen nautintoaan on nähdä minun nauttivan hänen aktiiviroolistaan.
      On häpeä tunnustaa mutta nyt alkaa 79 vuotiaan ukon paras aktiivisuus olla takana päin. Vähäisenkin alkoholin lamauttava vaikutus on selvä merkki.
      Mutta puuhataan niin kauan kuin kyetään ja tuntuu hyvälle.

    • Anonyymi

      Ai jaa, kukahan se taas massaksi meidät naiset mieltää? Tosi tympeä väite!

      Minä olen 64 vuotias vaimo, ja olen ollut naimisssa yli 40 vuotta mieheni kanssa. Seksi kiinnostaa yhä, joten se että 50-vuotiasta vaimoasi seksi kiinnostaa, ei ole mielestäni mikään uutinen tai mainitsemisen arvoinen asia koska se on tuossa iässä hyvinkin luonnollista.

      Älä elvistele, ihmiset, me kaikki olemme yksilöitä!

    • Anonyymi

      Olen kuullut monta kommenttia että naisilta katoaa halut pidemmässä suhteessa, siis monilta ei kaikilta ja joillakin katoo jo muutamien vuosien kohdalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe