Kosketteletteks toisianne ja missä menee raja et voiko toisen nukkuessa vaikka käsikopeloida kertokaa kokemuksia
Hei! Missä teillä menee raja parisuhteessa ettei mene hyväkskäytöks
15
106
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei parisuhteessa tiedä toistensa rajoja niin huonosti on kantimet
- Anonyymi
Kosketellaan, ei kuulu sinulle
- Anonyymi
Kaveriporukankaa mietettii et mis menee raja
- Anonyymi
Voi ja saa, vaikka naida kun minä nukun. Me olemme pariskunta ja kun jommalla kummalla tekee mieli, kyllä se toinenkin innostuu tai jos ei niin kovasti niin joustaa.
Älä nyt saakeli vieköön lakikirja kädessä parisuhdetta rakenna, tsiisus!- Anonyymi
Sama meillä. Raja menee siinä jos toista sattuu. Molempien tarpeet pitää huomioida ja mielestäni siihen kuuluu myös joustoa. En ymmärrä, mitä siinä on niin kamalaa, jos omaa rakasta alkaa haluttaa sillon, kun itse sattuu nukkumaan. Minua se ainakin kiihottaa myös. Jotakin vikaa mielestäni on suhteessa, jos kokee tällaisen hyväksikäyttönä. Ehkä silloin ollaan liian etäisiä tai kokee toisen vastenmielisenä
- Anonyymi
Olen parisuhteessa vain ihmisen kanssa jota haluan yli kaiken, ja pelisäännöt tehdään hänen kanssaan. Vaikka ne kyllä tiedetään jo keskustelemattakin asiasta
- Anonyymi
Aika ihme kysymyksiä sulla.
Me ollaan kahdestaan ihan vapaasta tahdostamme ja tehdään mitä tykätään. Molemmat voi kopeloida tai tehdä mitä vaan joko nukkuessa tai päiväsaikaan. Tämä on oletusarvo ja sitten jos on tilanne semmoinen, ettei nyt jostain syystä huvita tai onnistu, niin sitten se kommunikoidaan toiselle ja toinen nielee sen mukisematta. Eipä sen kummempaa - ei ole ikinä ollut ongelmia.
"Toisen nukkuessa" kuulostaa lähinnä termiltä joka voi tulla kyseeseen kavereiden kesken, tuntemattomien, sammuneiden tms. kesken - väkisinmakuulta kuulostaa.- Anonyymi
Niin kuulostaa, että on itse "tiedostamattomassa" tilassa, jossa ei pysty kieltäytymään jonkun sellaisen seksuaaliselta lähestymiseltä, jolta ei todellakaan lähestymistä halua. Jos haluaa kumppaniaan seksuaalisesti, niin miksi se olisi ongelma, jos kumppanikin haluaa, vaikka nyt silloin kun itse on nukkumassa. Eiköhän sitä sitten myös herää
- Anonyymi
En saa miettiä miehen meisseliä ilman lupaa.
- Anonyymi
Hyväksikäytöksi ei mene kun suhteessa huomioi ja tekee palveluksia tasavertaisesti sekä yhteiset menot jakaantuu tasapuolisesti kustannettavaksi.
- Anonyymi
Raja menee siinä, ettei minkäänlainen kosketukseni ole toivottu. Ei koskaan, ei missään olosuhteissa unessa eikä valveilla.
Parisuhteen toinen osapuoli nyt vaan ei halua minua eikä fyysistä kosketustani millään tavalla koskaan. En oikeasti aina enää tiedä, miksi olen tässä vielä. - Anonyymi
Meen pois itkemästä. Liikaa täälläkin
- Anonyymi
Raja menee minulle siinä, jos toinen sanoo ei tai jotenkin muuten selkeästi ilmaisee, että kosketus ei ole miellyttävä. Sekä tietenkin siinä, jos toinen on vaikka humalatilan takia kykenemätön ilmaisemaan tahtoaan. Tämä tietenkin edellyttää sitä, että on ensinnäkin valinnut kumppanin, joka ilmaisee tahtonsa ja minusta tuo on ihmisessä tärkeä ominaisuus. Kyllä koskea saa, mutta kopeloiminen kuulostaa jo liialliselta ja epämiellyttävältä. Kopeloiminen ei ole minun mittapuullani ok, mutta kyllä nätisti saa koskea, silittää, suukottaa, mennä lähelle.
- Anonyymi
"Voi ja saa, vaikka naida kun minä nukun."
Jäi kyllä mietityttämään, että mitähän v.ttua. Vaan siis jokainen tavallaan tietysti. Minusta sen toisen osapuolen kuuluu kuitenkin olleet hereillä, kun moisia ruvetaan suorittamassa. Mulle herää vain kysymys, että millainen ihminen edes saa jotain iloa nukkuvan naimisesta. Ei kuulosta ihan terveeltä toiminnalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409