Hei! Missä teillä menee raja parisuhteessa ettei mene hyväkskäytöks

Anonyymi-ap

Kosketteletteks toisianne ja missä menee raja et voiko toisen nukkuessa vaikka käsikopeloida kertokaa kokemuksia

15

69

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei parisuhteessa tiedä toistensa rajoja niin huonosti on kantimet

    • Anonyymi

      Kosketellaan, ei kuulu sinulle

      • Anonyymi

        Kaveriporukankaa mietettii et mis menee raja


    • Anonyymi

      Voi ja saa, vaikka naida kun minä nukun. Me olemme pariskunta ja kun jommalla kummalla tekee mieli, kyllä se toinenkin innostuu tai jos ei niin kovasti niin joustaa.

      Älä nyt saakeli vieköön lakikirja kädessä parisuhdetta rakenna, tsiisus!

      • Anonyymi

        Sama meillä. Raja menee siinä jos toista sattuu. Molempien tarpeet pitää huomioida ja mielestäni siihen kuuluu myös joustoa. En ymmärrä, mitä siinä on niin kamalaa, jos omaa rakasta alkaa haluttaa sillon, kun itse sattuu nukkumaan. Minua se ainakin kiihottaa myös. Jotakin vikaa mielestäni on suhteessa, jos kokee tällaisen hyväksikäyttönä. Ehkä silloin ollaan liian etäisiä tai kokee toisen vastenmielisenä


    • Anonyymi

      Olen parisuhteessa vain ihmisen kanssa jota haluan yli kaiken, ja pelisäännöt tehdään hänen kanssaan. Vaikka ne kyllä tiedetään jo keskustelemattakin asiasta

    • Anonyymi

      Aika ihme kysymyksiä sulla.
      Me ollaan kahdestaan ihan vapaasta tahdostamme ja tehdään mitä tykätään. Molemmat voi kopeloida tai tehdä mitä vaan joko nukkuessa tai päiväsaikaan. Tämä on oletusarvo ja sitten jos on tilanne semmoinen, ettei nyt jostain syystä huvita tai onnistu, niin sitten se kommunikoidaan toiselle ja toinen nielee sen mukisematta. Eipä sen kummempaa - ei ole ikinä ollut ongelmia.

      "Toisen nukkuessa" kuulostaa lähinnä termiltä joka voi tulla kyseeseen kavereiden kesken, tuntemattomien, sammuneiden tms. kesken - väkisinmakuulta kuulostaa.

      • Anonyymi

        Niin kuulostaa, että on itse "tiedostamattomassa" tilassa, jossa ei pysty kieltäytymään jonkun sellaisen seksuaaliselta lähestymiseltä, jolta ei todellakaan lähestymistä halua. Jos haluaa kumppaniaan seksuaalisesti, niin miksi se olisi ongelma, jos kumppanikin haluaa, vaikka nyt silloin kun itse on nukkumassa. Eiköhän sitä sitten myös herää


    • Anonyymi

      En saa miettiä miehen meisseliä ilman lupaa.

    • Anonyymi

      Hyväksikäytöksi ei mene kun suhteessa huomioi ja tekee palveluksia tasavertaisesti sekä yhteiset menot jakaantuu tasapuolisesti kustannettavaksi.

    • Anonyymi

      Raja menee siinä, ettei minkäänlainen kosketukseni ole toivottu. Ei koskaan, ei missään olosuhteissa unessa eikä valveilla.
      Parisuhteen toinen osapuoli nyt vaan ei halua minua eikä fyysistä kosketustani millään tavalla koskaan. En oikeasti aina enää tiedä, miksi olen tässä vielä.

    • Anonyymi

      Meen pois itkemästä. Liikaa täälläkin

    • Anonyymi

      Raja menee minulle siinä, jos toinen sanoo ei tai jotenkin muuten selkeästi ilmaisee, että kosketus ei ole miellyttävä. Sekä tietenkin siinä, jos toinen on vaikka humalatilan takia kykenemätön ilmaisemaan tahtoaan. Tämä tietenkin edellyttää sitä, että on ensinnäkin valinnut kumppanin, joka ilmaisee tahtonsa ja minusta tuo on ihmisessä tärkeä ominaisuus. Kyllä koskea saa, mutta kopeloiminen kuulostaa jo liialliselta ja epämiellyttävältä. Kopeloiminen ei ole minun mittapuullani ok, mutta kyllä nätisti saa koskea, silittää, suukottaa, mennä lähelle.

    • Anonyymi

      "Voi ja saa, vaikka naida kun minä nukun."

      Jäi kyllä mietityttämään, että mitähän v.ttua. Vaan siis jokainen tavallaan tietysti. Minusta sen toisen osapuolen kuuluu kuitenkin olleet hereillä, kun moisia ruvetaan suorittamassa. Mulle herää vain kysymys, että millainen ihminen edes saa jotain iloa nukkuvan naimisesta. Ei kuulosta ihan terveeltä toiminnalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe